46 000 Hp pe Mullan Pass .Cum sincronizeaza mecanicii locomotivele ?
Last Updated: Jul 23 2019 22:46, Started by
GingisHan2015
, Feb 02 2019 20:17
·
0
#1
Posted 02 February 2019 - 20:20
Mullan Pass, pe Continental Divide, la 1789 m reprezinta proba suprema in Muntii Stancosi din Montana pentru transportatorii pe calea ferata americani .
Toate trenurile, din care unele sunt lungi si de 2 mile, au supramotorizare cu ajutorul mai multor locomotive legate in tandem . E plin pe you tube de filmari extraordinare de pe Mullan Pass iar eu, ca om care iubesc motoarele urmaresc mereu tot ceea se publica, fiind abonat la multe canale . Un singur lucru inca n-am inteles, cum naiba fac sincronizarea intre motoare ? Aici am o filmare cu o garnitura trasa si impinsa de 11 locomotive . Nu cred ca au 22 de mecanici pe ele .Cum fac deci sincronizarea ? Trag unele mai mult, altele mai putin ? M-as mira .Dar nici nu inteleg cum ! Doar cei care stiu, as vrea . Am sa incerc sa aflu si direct de la cei care fac postarile acolo, dar e mai dificil de inteles cu ei . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hkFSmw5Wzac?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iar aici, la Helena,au pregatite baterii de Helper Engines cu cate 5, sau 6 locomotive suplimentare care ajuta la urcarea passului . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Atrj65qRrBo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 02 February 2019 - 20:24
Banuiesc ca nu au cutii manuale, nu? Prima idee. Apoi tehnologia ce le poate conecta.
|
#3
Posted 02 February 2019 - 20:29
senzori si electronica, mecanic sau manual este practic imposibil.
|
#4
Posted 02 February 2019 - 20:34
Americanii NU astia folosesc computerele doar pentru porn, utube si facebook
|
#5
Posted 02 February 2019 - 20:35
Asta e clar .Nu exista cutii manuale de buna sama .Asta vreau sa stiu .Cum functioneaza cele 11 locomotive ? Sunt cateva sute de clipuri si de pe Mullan Pass si de pe Tehachapi Loop in California, singura cale ferata in spirala din lume .
Nu inteleg cum sincronizeaza motoarele, pentru ca e clar din filme ca motoarele functioneaza toate, simultan ! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/l8-pD691j-Q?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7
Posted 02 February 2019 - 20:37
Vezi aici (nu merge link direct):
https://www.youtube.com/watch?v=Rhobsj-5P_s |
#8
Posted 02 February 2019 - 20:38
Merg cu viteză mică si turate aproape la maxim.
Apoi se miră că iau foc. Treaba se rezolva cu viteză mai mare cu ălea româneşti electrice. |
#9
Posted 02 February 2019 - 20:41
GingisHan2015, on 02 februarie 2019 - 20:35, said:
Asta e clar .Nu exista cutii manuale de buna sama ce cutii? de bomboane poate, locomotivele sunt diesel electrice sau hidraulice, nu exista lantz mecanic direct intre motor si roti, deci "intermediarul" poate fi controlat la maxim. avind in vedere regimul in care functioneaza pe acea bucata de traseu, tind sa cred ca sunt hidraulice, avind nevoie de cuplu mare .. |
#10
Posted 02 February 2019 - 20:44
Chiar nu stiam de sistem. Multam .Deci doar doi mecanici banuiesc ca au pe ele ! Zic si eu .
|
|
#11
Posted 02 February 2019 - 20:52
Exista sisteme de interconectare a locomotivelor, inca de pe vremea aparitiei locomotivelor Diesel electrice. Comada se face de la prima locomotiva, Alta posibilitate esta ca sa traga doar prima locomotiva, celelalte sa fie neutre, comportandu-se ca niste vagoane obisnuite. Alta metoda este sinconizarea regimului de lucru manual, pe baza unor grafice de miscare prestabilite. Comunicatiile intre mecanici in acest caz sunt obligatorii si au comanda unica, in sensul ca cel din capul coloanei dirijeaza si conduce toate operatiile, prin statii radio, sau semnale acustice, dupa un cod prestabilit. In toate cazurile, in caz de avarie sau probleme, franarea se face concomitent la toate, ca la garniturile de tren obisnuite.Si totul este controlat prin radio de la sol, de un dispecerat.
Edited by myshyk, 02 February 2019 - 20:59. |
#12
Posted 02 February 2019 - 21:06
Functioneaza toate simultan .Asta am vazut clar mysyk, si il alte clipuri .Toate odata, daca o sa urmaresti esapamentele simultan si zgomotele motoarelor e clar ca au aceeiasi turatie
Uite, australienii astia NU pot urca o rampa si mai mare, dar ei au ca de obicei incarcaturi gigantice. Asa fac si la camioane . [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OBvfJvFVE-Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca te uiti la minutul 6 si la min 8, vezi ca se ambaleaza toate odata, simultan . Pana la urma chiar nu reuseste deloc sa mai urce, si se intoarce la depoul Ballarat . Edited by GingisHan2015, 02 February 2019 - 21:15. |
#13
Posted 02 February 2019 - 21:13
GingisHan2015, on 02 februarie 2019 - 20:35, said:
Asta e clar .Nu exista cutii manuale de buna sama .Asta vreau sa stiu .Cum functioneaza cele 11 locomotive ? myshyk, on 02 februarie 2019 - 20:52, said:
Exista sisteme de interconectare a locomotivelor, inca de pe vremea aparitiei locomotivelor Diesel electrice. Comada se face de la prima locomotiva, Edited by andreic, 02 February 2019 - 21:14. |
#14
Posted 02 February 2019 - 21:16
GingisHan2015, on 02 februarie 2019 - 21:06, said:
Functioneaza toate simultan .Asta am vazut clar mysyk, si il alte clipuri .Toate odata, daca o sa urmaresti esapamentele simultan si zgomotele motoarelor e clar ca au aceeiasi turatie [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/35YKeuWyFuU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Wotan, 02 February 2019 - 21:17. |
#15
Posted 02 February 2019 - 21:22
GingisHan2015, on 02 februarie 2019 - 21:06, said:
Uite, australienii astia NU pot urca o rampa si mai mare, dar ei au ca de obicei incarcaturi gigantice. Asa fac si la camioane . railway-map-of-australia.jpg 285.48K 31 downloads cipri2bau, on 02 februarie 2019 - 20:38, said:
Merg cu viteză mică si turate aproape la maxim. Apoi se miră că iau foc. Treaba se rezolva cu viteză mai mare cu ălea româneşti electrice. In general locomotivele si mai ales dieseluriel sunt facute sa mearga incet sa se tareasca si sa dea full power. Edited by andreic, 02 February 2019 - 21:24. |
|
#16
Posted 02 February 2019 - 21:23
Multumesc foarte mult Wotan .Andreic, 11 sunt .5 in fata, 5 la mijloc, una in spate . E o diferenta mare de nivel acolo .Iar ei cara la deal vagoane cu carbuni in special, din cate am vazut si in alte clipuri .
Carbunele e foarte greu . |
#17
Posted 02 February 2019 - 21:24
Control Car Remote Control Locomotive (CCRCL) se numeste sistemul de comanda....https://en.wikipedia...trol_Locomotive
|
#18
Posted 02 February 2019 - 21:26
Ca sa lamurim putin: eu nu vorbeam dupa clipuri sau din auzite, eu am scris ce stiu exact de pe vremea cand eram fochist pe locomotiva cu aburi si aparusera deja locomotivele diesel-electric.. O perioada relativ scurta, am fost si mecanic-ajutor pe o asemenea locomotiva, dupa ce doi ani la rand, luasem steluta de "Fruntas in intrecerea socialista", pentru ca posturile de mecanic-ajutor, in acea perioada, erau "doar pentru premianti, Bula, doar premiantii", vorba aceea. Ca intre timp si aceste metode s-au modernizat, e sigur. asa ca s-ar putea ca sa nici nu mai fie necesar acel unic mecanic pe fiecare locomotiva in parte si sa fie inlocuit cu o cutiuta plina de fire care nu necesita nici salariu, nici sporuri pentru munca in conditii deosebite, nici controale medicala la fiecare intrare in serviciu.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users