Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
46 000 Hp pe Mullan Pass .Cum sincronizeaza mecanicii locomotivele ?
#19
Posted 02 February 2019 - 21:30
locomotivele romanesti disel-electrice au 6 osii fiecare cu cate un motor electric.
asa cum sincronizezi 6 bucati poti sincroniza si 36 bucati. problema e cum sincronizezi locomotive diferite (fabricant/model). Edited by arg, 02 February 2019 - 21:48. |
#20
Posted 02 February 2019 - 21:39
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hYY_yR5lvtk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Iata 10 dintre cele mai puternice locomotive diesel din lume... |
#21
Posted 02 February 2019 - 21:42
cipri2bau, on 02 februarie 2019 - 20:38, said:
Merg cu viteză mică si turate aproape la maxim. Apoi se miră că iau foc. Eram dator cu un filmulet legat de "Treaba se rezolva cu viteză mai mare cu ălea româneşti electrice.", (loooool) uite filmulet de la entuziasti cam ce se intampla cu electricele romanesti. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/koXLyshtz-g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In primul rand evita sa te iei dupa comentariile de acolo, 95% sunt necunoscatori, inclusiv cel care a editat clipul, mai vine cate un entuziast strain si le da lectii dar dupa aia ei tot varza sunt, iti explic eu ce vezi acolo ca sa intelegi. 1 - stationare cu frana pneumatica aplicata pe ger/ninsoare si zapada multa intrata la roti. Rotile la unele vagoane cu sabotii blocati pe ele dupa lasarea franei aceasta ramane partial aplicata 2 - o locomotiva are putrere insuficienta sa impinga vagoanele alea si cu jumate din roti blocate. 3 - vine un diesel de manevra in spate sa traga sa ajute si in final il urnesc din loc dar exista un risc ca unele roti sa ramana blocate si sa-l traga fortat ceea ce va duce la distrugerea camasii rotii dar asta e pe riscul lor... normal trebuiau sa ia la ciocanit fiecare sabot dar lenea e mare... Locmotiva nu patina cum scriau niste habarnisti pe acolo, practic avea tractiune oki (termina linia daca o facea pe loc), zgomotul mare e dat de designul locomotivelor, sunt turbinele de racire a motoarelor de tractiune care se tureaza la max daca dai power calumea si sunt foarte zgomotoase, se auzea la un moment de sarcina maxima transformatorul cum bazaia. La sarcina maxima in cateva secunde sau zeci de secunde sare disjunctorul (pocniturile si flama de pe acoperis)... cum rezolvau treaba de care ai scris numai tu stii Pentru trenuri de marfa lungi si grele ai nevoie de locomotive care merg cu mansa de acceleratie la maxim si abia se taresc cat mai mult timp fara probleme... ceea ce astea electrice clasice de la noi nu prea se incadreaza, poate alea Softronic ca par mai smart si electronizate si fara galagie inutila. Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:03. |
#22
Posted 02 February 2019 - 21:56
Daca ati vazut prin gari, inainte de a porni un tren, locomotiva impinge putin vagoane in sens invers fta de directia de mers. Asta pentru a tensiona vagoanele intre ele, ca la pornire, sa nu plece toate odata, ci pe rand cate un vagon. Asta asigura un demaraj destul de lin al trenurilor.Problema nasoala e cand trenul sta in panta si trebuie sa porneasca la deal.
|
#23
Posted 02 February 2019 - 21:58
Da, astea sunt chestii de finete care se practicau la cele pe aburi
Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:00. |
#24
Posted 02 February 2019 - 22:02
Am inteles de la indianul lui Wotan cum devine sincronizarea . Imensa putere de tractiune acolo, fratilor, pe Mullan Pass ! 46 000 cai putere per total .God, have mercy .
Edited by GingisHan2015, 02 February 2019 - 22:12. |
#25
Posted 02 February 2019 - 22:03
myshyk, on 02 februarie 2019 - 21:56, said:
Daca ati vazut prin gari, inainte de a porni un tren, locomotiva impinge putin vagoane in sens invers fta de directia de mers. Asta pentru a tensiona vagoanele intre ele, ca la pornire, sa nu plece toate odata, ci pe rand cate un vagon. Asta asigura un demaraj destul de lin al trenurilor.Problema nasoala e cand trenul sta in panta si trebuie sa porneasca la deal. Edited by arg, 02 February 2019 - 22:03. |
#26
Posted 02 February 2019 - 22:05
Nu, fii atent, da cu spatele usor, astfel impinge vagoanele in tampoane iar cupla e libera (detensionata). Cand pleaca primul vagon este tras, el ajuta vagonul al doilea sa se puna in miscare si tot asa, cuplele in final se inting toate. Cuplele se pot chiar regla de cfristi daca au probleme sa fie spatiul mai mare.
Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:06. |
#27
Posted 02 February 2019 - 22:05
#28
Posted 02 February 2019 - 22:19
întrebare poate stupida. De ce nu se aplica pe anumite segmente(de exemplu la secțiunea aia din australia) un tip de rack railway la trenuri din astea marfare. ca sa nu se chinuie. ai doua locomotive ,vreo 4 roti dințate, sincronizezi și treci dealu'.
|
|
#29
Posted 02 February 2019 - 22:20
Multi. Da' mai vreau cativa.
Se face. In Romania. dealul de la Balota, dupa Turnu-Seberin spre Bucuresti Acolo sunt in permanenta una sau doua locomotive care ajuta prin impingere urcusul trenurilor grele la deal. Balota.JPG 137.95K 24 downloads Asta e traseul trenului in care are nevoie de locomativa impingatoare. Pleaca in tandem de la Simian pana la Balota. Edited by myshyk, 02 February 2019 - 22:29. |
#30
Posted 02 February 2019 - 22:25
GingisHan2015, on 02 februarie 2019 - 22:02, said:
Am inteles de la indianul lui Wotan cum devine sincronizarea . Imensa putere de tractiune acolo, fratilor, pe Mullan Pass ! 46 000 cai putere per total .God, have mercy . Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:25. |
#31
Posted 02 February 2019 - 22:29
Cand declaram ca am inteles, iar ceva tot n-am inteles .In clipul 1, sunt 5 locomotive in fata .Buuun .E clar intre ele treaba cum sta .Insa cum se leaga celelalte 5 din coada, de cele din fata garniturii ?
Au si vagoanele fire pe ele care ajung din fata pana acolo ? Plus si la a 6-a din coada cozii ! E un cablu lung multifilar asa cum explica indianul sau au si vagoanele fire si doar se cupleaza vagon cu vagon pana la cele 5 + una locomotive, din spate ? Mai exact cum leaga prima baterie de 5, cu cea de a doua de 5 din spate, si apoi inca o locomotiva, aia ultima ! Edited by GingisHan2015, 02 February 2019 - 22:34. |
#32
Posted 02 February 2019 - 22:51
the_northpole, on 02 februarie 2019 - 22:19, said:
ai doua locomotive ,vreo 4 roti dințate, sincronizezi și treci dealu'. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2rXFUOpVhac?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Sau una renumita in SUA, Pikes Peak Rocky Mountains, ajunge pana in varf aprox 4300m ! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aoLcEx9-BDo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:56. |
#33
Posted 02 February 2019 - 23:02
andreic, on 02 februarie 2019 - 22:05, said:
Nu, fii atent, da cu spatele usor, astfel impinge vagoanele in tampoane iar cupla e libera (detensionata). Cand pleaca primul vagon este tras, el ajuta vagonul al doilea sa se puna in miscare si tot asa, cuplele in final se inting toate. Cuplele se pot chiar regla de cfristi daca au probleme sa fie spatiul mai mare. |
|
#34
Posted 02 February 2019 - 23:11
Din pacate nu am, s-ar putea djl sa stie unul ca el e cu chestiile istorice.
|
#36
Posted 02 February 2019 - 23:45
arg, on 02 februarie 2019 - 23:02, said:
ai o filmare cu tipul asta de pornire? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users