Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Va rog recomandati echipa serioa...

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?
 Centrala termica immergas

Amenda in Lipsa ?

Acoperire gol extrior intre termo...

Intreprindere individuala fara ac...
 

46 000 Hp pe Mullan Pass .Cum sincronizeaza mecanicii locomotivele ?

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#19
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
locomotivele romanesti disel-electrice au 6 osii fiecare cu cate un motor electric.
asa cum sincronizezi 6 bucati poti sincroniza si 36 bucati.

problema e cum sincronizezi locomotive diferite (fabricant/model).

Edited by arg, 02 February 2019 - 21:48.


#20
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,117
  • Înscris: 10.07.2013
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hYY_yR5lvtk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Iata 10 dintre cele mai puternice locomotive diesel din lume...Posted Image

#21
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,541
  • Înscris: 07.02.2003

View Postcipri2bau, on 02 februarie 2019 - 20:38, said:

Merg cu viteză mică si turate aproape la maxim.
Apoi se miră că iau foc.
Nu trebuie sa ia foc ci sa mearga cel puitn 10 min la full notch in cuplu maxim, sau 60 min la urmatoarea treapta inferioara. Adica asa se construiesc locomotivele bune.

Eram dator cu un filmulet legat de "Treaba se rezolva cu viteză mai mare cu ălea româneşti electrice.", (loooool) uite filmulet de la entuziasti cam ce se intampla cu electricele romanesti.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/koXLyshtz-g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

In primul rand evita sa te iei dupa comentariile de acolo, 95% sunt necunoscatori, inclusiv cel care a editat clipul, mai vine cate un entuziast strain si le da lectii dar dupa aia ei tot varza sunt, iti explic eu ce vezi acolo ca sa intelegi.

1 - stationare cu frana pneumatica aplicata pe ger/ninsoare si zapada multa intrata la roti. Rotile la unele vagoane cu sabotii blocati pe ele dupa lasarea franei aceasta ramane partial aplicata Posted Image
2 - o locomotiva are putrere insuficienta sa impinga vagoanele alea si cu jumate din roti blocate.
3 - vine un diesel de manevra in spate sa traga sa ajute si in final il urnesc din loc dar exista un risc ca unele roti sa ramana blocate si sa-l traga fortat ceea ce va duce la distrugerea camasii rotii dar asta e pe riscul lor... normal trebuiau sa ia la ciocanit fiecare sabot dar lenea e mare...

Locmotiva nu patina cum scriau niste habarnisti pe acolo, practic avea tractiune oki (termina linia daca o facea pe loc), zgomotul mare e dat de designul locomotivelor, sunt turbinele de racire a motoarelor de tractiune care se tureaza la max daca dai power calumea si sunt foarte zgomotoase, se auzea la un moment de sarcina maxima transformatorul cum bazaia. La sarcina maxima in cateva secunde sau zeci de secunde sare disjunctorul (pocniturile si flama de pe acoperis)... cum rezolvau treaba de care ai scris numai tu stii Posted Image

Pentru trenuri de marfa lungi si grele ai nevoie de locomotive care merg cu mansa de acceleratie la maxim si abia se taresc cat mai mult timp fara probleme... ceea ce astea electrice clasice de la noi nu prea se incadreaza, poate alea Softronic ca par mai smart si electronizate si fara galagie inutila.

Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:03.


#22
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Daca ati vazut prin gari, inainte de a porni un tren, locomotiva impinge putin vagoane in sens invers fta de directia de mers. Asta pentru a tensiona vagoanele intre ele, ca la pornire, sa nu plece toate odata, ci pe rand cate un vagon. Asta asigura un demaraj destul de lin al trenurilor.Problema nasoala e cand trenul sta in panta si trebuie sa porneasca la deal.

#23
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,541
  • Înscris: 07.02.2003
Da, astea sunt chestii de finete care se practicau la cele pe aburi ca sa invinga inertia sa nu fie nevoie sa lupte cu toata inertia de-o data, ca alea erau usoare si presuspuse la patinare.

Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:00.


#24
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Am inteles de la indianul lui Wotan cum devine sincronizarea . Imensa putere de tractiune acolo, fratilor, pe Mullan Pass !  46 000 cai putere per total .God, have mercy .

Edited by GingisHan2015, 02 February 2019 - 22:12.


#25
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View Postmyshyk, on 02 februarie 2019 - 21:56, said:

Daca ati vazut prin gari, inainte de a porni un tren, locomotiva impinge putin vagoane in sens invers fta de directia de mers. Asta pentru a tensiona vagoanele intre ele, ca la pornire, sa nu plece toate odata, ci pe rand cate un vagon. Asta asigura un demaraj destul de lin al trenurilor.Problema nasoala e cand trenul sta in panta si trebuie sa porneasca la deal.
manevra aia cred ca face exact opusul, si anume le tensioneaza ca sa plece toate o data si sa nu aiba socuri in lantul de tractiune.

Edited by arg, 02 February 2019 - 22:03.


#26
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,541
  • Înscris: 07.02.2003
Nu, fii atent, da cu spatele usor, astfel impinge vagoanele in tampoane iar cupla e libera (detensionata). Cand pleaca primul vagon este tras, el ajuta vagonul al doilea sa se puna in miscare si tot asa, cuplele in final se inting toate. Cuplele se pot chiar regla de cfristi daca au probleme sa fie spatiul mai mare.

Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:06.


#27
Piscopescu

Piscopescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,507
  • Înscris: 24.03.2018

View Postmyshyk, on 02 februarie 2019 - 21:26, said:

Ca sa lamurim putin: eu nu vorbeam dupa clipuri sau din auzite, eu am scris ce stiu exact de pe vremea cand eram fochist pe locomotiva cu aburi ...

OMG, da' cati ani ai de-ai prins aburii...?!

#28
the_northpole

the_northpole

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,798
  • Înscris: 10.01.2010
întrebare poate stupida. De ce nu se aplica pe anumite segmente(de exemplu la secțiunea aia din australia) un tip de rack railway la trenuri din astea marfare. ca sa nu se chinuie. ai doua locomotive ,vreo 4 roti dințate, sincronizezi și treci dealu'.

#29
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Multi. Da' mai vreau cativa.Posted Image Posted Image Posted Image
Se face. In Romania. dealul de la Balota, dupa Turnu-Seberin spre Bucuresti Acolo sunt in permanenta una sau doua locomotive care ajuta  prin impingere urcusul trenurilor grele la deal.
Attached File  Balota.JPG   137.95K   24 downloads
Asta e traseul trenului in care are nevoie de locomativa impingatoare. Pleaca in tandem de la Simian pana la Balota.

Edited by myshyk, 02 February 2019 - 22:29.


#30
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,541
  • Înscris: 07.02.2003

View PostGingisHan2015, on 02 februarie 2019 - 22:02, said:

Am inteles de la indianul lui Wotan cum devine sincronizarea . Imensa putere de tractiune acolo, fratilor, pe Mullan Pass !  46 000 cai putere per total .God, have mercy .
Trebuie sa ai si putere de franare calumea pe acolo ca daca pierzi controlul la greutatea aia... Posted Image

Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:25.


#31
GingisHan2015

GingisHan2015

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,349
  • Înscris: 23.02.2015
Cand declaram ca am inteles, iar ceva tot n-am inteles .In clipul 1, sunt 5 locomotive in fata .Buuun .E clar intre ele treaba cum sta .Insa cum se leaga celelalte 5 din coada, de cele din fata garniturii  ?
Au si vagoanele fire pe ele care ajung din fata pana acolo ? Plus si la a 6-a din coada cozii !
E un cablu lung multifilar asa cum explica indianul sau au si vagoanele fire si doar se cupleaza vagon cu vagon pana la cele 5 + una locomotive, din spate ?
Mai exact cum leaga prima baterie de 5, cu cea de a doua de 5 din spate, si apoi inca o locomotiva, aia ultima ! Posted Image

Edited by GingisHan2015, 02 February 2019 - 22:34.


#32
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,541
  • Înscris: 07.02.2003

View Postthe_northpole, on 02 februarie 2019 - 22:19, said:

ai doua locomotive ,vreo 4 roti dințate, sincronizezi și treci dealu'.
Tu zici de sistemul pe cremaliera... asta e cu smen si nu prea se folosesc la trenuri normale ci la cele mici sau funiculare pe sine, asigura tractiunea pe rampe mari. In general sunt trenuri de turism care urca in varful muntilor. Cremaliera nu are viteza mare.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2rXFUOpVhac?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sau una renumita in SUA, Pikes Peak Rocky Mountains, ajunge pana in varf aprox 4300m !

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aoLcEx9-BDo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by andreic, 02 February 2019 - 22:56.


#33
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View Postandreic, on 02 februarie 2019 - 22:05, said:

Nu, fii atent, da cu spatele usor, astfel impinge vagoanele in tampoane iar cupla e libera (detensionata). Cand pleaca primul vagon este tras, el ajuta vagonul al doilea sa se puna in miscare si tot asa, cuplele in final se inting toate. Cuplele se pot chiar regla de cfristi daca au probleme sa fie spatiul mai mare.
ai o filmare cu tipul asta de pornire?

#34
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,541
  • Înscris: 07.02.2003
Din pacate nu am, s-ar putea djl sa stie unul ca el e cu chestiile istorice.

#35
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
tot ce am gasit, e cu plecare in fata.

#36
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

View Postarg, on 02 februarie 2019 - 23:02, said:

ai o filmare cu tipul asta de pornire?
Daca ai rabdare, cand revin in tara,  promit ca voi filma o manevra dintr-aceasta si o voi posta pe forum. Daca n-ai rabdare, du-te int-ro gara mai mare si urmareste cum se ataseaza locomotivele la trenuri: nu se opresc atunci cand ating tampoanele primului vagon, ci mai imping otara, cat sa le inghesuie. Iar la plecare, urmareste cum pleaca vagoanele pe rand, nu se pun toate odata in miscare.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate