Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
46 000 Hp pe Mullan Pass .Cum sincronizeaza mecanicii locomotivele ?
Last Updated: Jul 23 2019 22:46, Started by
GingisHan2015
, Feb 02 2019 20:17
·
0
#73
Posted 06 February 2019 - 13:28
cipri2bau, on 06 februarie 2019 - 11:11, said:
Ati vazut real asa ceva? Cum de nu se intampla asa ceva sa vedem la atatea autobuze si camioane vechi uzate. Sunt un real pericol in trafic. Cred ca dupa terminarea uleiului si oprirea motorului se pot casa direct probabil se gripeaza si se distrug materialele de la temperaturile mari de ardere cu flacara in interior. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Fi5_rz4ueY4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Daca gradul de uzura al etansarilor motorului permite intrarea de suficiente substante combustibile, procesul continua... Edited by Wotan, 06 February 2019 - 13:29. |
#74
Posted 06 February 2019 - 18:26
the_northpole, on 02 februarie 2019 - 22:19, said:
întrebare poate stupida. De ce nu se aplica pe anumite segmente(de exemplu la secțiunea aia din australia) un tip de rack railway la trenuri din astea marfare. ca sa nu se chinuie. ai doua locomotive ,vreo 4 roti dințate, sincronizezi și treci dealu'. arg, on 02 februarie 2019 - 23:55, said:
probabil scapa presiune din aerul de deblocare frane pe la legaturile dintre vagoane. la teren este invers decat la masini. la presiune zero sabotii apasa pe roti. locomotiva baga presiune in sistem si ridica sabotii de pe roti. |
#76
Posted 06 February 2019 - 18:43
GingisHan2015, on 03 februarie 2019 - 10:56, said:
Deci in continuare nu reiese CUM . O sa incerc sa ma inteleg cu engleza alora, americana . Primul esec cras pe softpedia in 10 ani . Sa nu poata nimeni explica o banalitate .Cum se transmite semnalul prin acele vagoane pana la bateria din spate de masini ? E clar intre ele cum, dar e incert cum se transmite pana la urmatorul bloc . Au un cablu intins pana in spate ? Au si vagoanele cuple pentru cabluri si transmit din vagon in vagon pana la cele 5 din urma ? arg, on 03 februarie 2019 - 11:50, said:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ac6-pN06cFw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] @andreic ca se pare ca esti tatic la asa ceva. ce face liniia de 5 atm si cea de 10atm iar cablul ala electric ce transmite? GingisHan2015, on 03 februarie 2019 - 11:59, said:
Deci cablul ala electric transmite toate comenzile necesare ? E cu 27 pini ? andreic, on 03 februarie 2019 - 22:00, said:
Conducta generala cum e numita sau de fana... trebuie sa fie cea de 5 bari si conducta rezervorului principal de 10 bari. arg, on 03 februarie 2019 - 22:11, said:
deci la noi cand se leaga mai multe locomotive sunt comandate prin cablul ala, dar daca nu-s una langa alta sunt comandate prin radio? Edited by dan210, 06 February 2019 - 18:35. |
#77
Posted 22 July 2019 - 17:53
Si tramvaiele in Bucuresti erau sincronizate, unele mergeau cate doua. Si garniturile de metrou vechi. Nu vad de ce ar fi mai complicat la niste locomotive moderne.
|
#78
Posted 23 July 2019 - 22:46
Tramvaiele Tatra aveau niste cuple pentru sincronizarea comenzilor. Aici detalii http://www.transira....topic.php?t=205
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users