Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

46 000 Hp pe Mullan Pass .Cum sincronizeaza mecanicii locomotivele ?

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
77 replies to this topic

#73
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,763
  • Înscris: 01.10.2002

View Postcipri2bau, on 06 februarie 2019 - 11:11, said:

Ati vazut real asa ceva? Cum de nu se intampla asa ceva sa vedem la atatea autobuze si camioane vechi uzate. Sunt un real pericol in trafic.
Cred ca dupa terminarea uleiului si oprirea motorului se pot casa direct probabil se gripeaza si se distrug materialele de la temperaturile mari de ardere cu flacara in interior.
Aici un exemplu cu o masina veche, dar mai putin serios, se opreste singur motorul dupa cateva secunde de la luarea contactului.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Fi5_rz4ueY4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Daca gradul de uzura al etansarilor motorului permite intrarea de suficiente substante combustibile, procesul continua...

Edited by Wotan, 06 February 2019 - 13:29.


#74
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

View Postthe_northpole, on 02 februarie 2019 - 22:19, said:

întrebare poate stupida. De ce nu se aplica pe anumite segmente(de exemplu la secțiunea aia din australia) un tip de rack railway la trenuri din astea marfare. ca sa nu se chinuie. ai doua locomotive ,vreo 4 roti dințate, sincronizezi și treci dealu'.
pentru ca-i costisitor si problema apare acolo doar in anumite conditi, tren greu, umezeala, care, cel mai probabil, este destul de rar

View Postarg, on 02 februarie 2019 - 23:55, said:

probabil scapa presiune din aerul de deblocare frane pe la legaturile dintre vagoane.
la teren este invers decat la masini.
la presiune zero sabotii apasa pe roti.
locomotiva baga presiune in sistem si ridica sabotii de pe roti.
sistemul este un pic mai complicat, sabotii apasa pe roti tot cu aer comprimat, fiecare vagon are un rezervor de aer si o tripla valva

#75
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,148
  • Înscris: 19.09.2005
mai citeste, s-a lamurit problema.

#76
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 24.06.2006

View PostGingisHan2015, on 03 februarie 2019 - 10:56, said:

Deci in continuare nu reiese CUM . O sa incerc sa ma inteleg cu engleza alora, americana . Primul esec cras pe softpedia in 10 ani .
Sa nu poata nimeni explica o banalitate .Cum se transmite semnalul prin acele vagoane pana la bateria din spate de masini ?
E clar intre ele cum, dar e incert cum se transmite pana la urmatorul bloc .
Au  un cablu intins pana in spate ? Au si vagoanele cuple pentru cabluri si transmit din vagon in vagon pana la cele 5 din urma ?
locomotivele intre ele sunt conectate electric cu cabluri, fiecare grup de locomotive are o echipa de mecanici sau sunt radio comandate

View Postarg, on 03 februarie 2019 - 11:50, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ac6-pN06cFw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

@andreic
ca se pare ca esti tatic la asa ceva.
ce face liniia de 5 atm si cea de 10atm iar cablul ala electric ce transmite?
normal se leaga doar 5 atm, probabil e la munte, rampe, pante si de aiacupleaza si 10 atm, cablul electric este strict pentru vagoane: incalzire/aer conditionat etc

View PostGingisHan2015, on 03 februarie 2019 - 11:59, said:

Deci cablul ala electric transmite toate comenzile necesare ? E cu 27 pini ?
in cazul CFR nu, este doar pentru vagoane, la CFR nu este in functie tractiunea multipla (in forma asta)

View Postandreic, on 03 februarie 2019 - 22:00, said:

Conducta generala cum e numita sau de fana... trebuie sa fie cea de 5 bari si conducta rezervorului principal de 10 bari.
conducta de 10 bari se foloseste doar in conditii mai speciale, trenuri de lucru, vagoane basculante

View Postarg, on 03 februarie 2019 - 22:11, said:

deci la noi cand se leaga mai multe locomotive sunt comandate prin cablul ala, dar daca nu-s una langa alta sunt comandate prin radio?
la CFR nu este in functiune tractiunea multipla

Edited by dan210, 06 February 2019 - 18:35.


#77
neur0

neur0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,795
  • Înscris: 01.11.2011
Si tramvaiele in Bucuresti erau sincronizate, unele mergeau cate doua. Si garniturile de metrou vechi. Nu vad de ce ar fi mai complicat la niste locomotive moderne.

#78
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,763
  • Înscris: 01.10.2002
Tramvaiele Tatra aveau niste cuple pentru sincronizarea comenzilor. Aici detalii http://www.transira....topic.php?t=205

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate