Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
46 000 Hp pe Mullan Pass .Cum sincronizeaza mecanicii locomotivele ?
Last Updated: Jul 23 2019 22:46, Started by
GingisHan2015
, Feb 02 2019 20:17
·
0
#37
Posted 02 February 2019 - 23:53
asa fac cand cupleaza locomotova, e alta socoteala.
nu are logica ce zici tu. pentru ca fiecare vagon va pleca smucit, cu soc in legaturi, structura vagoane si discomfortul calatorilor. |
#38
Posted 02 February 2019 - 23:53
arg, on 02 februarie 2019 - 23:16, said:
tot ce am gasit, e cu plecare in fata. Edited by andreic, 02 February 2019 - 23:54. |
#39
Posted 02 February 2019 - 23:55
probabil scapa presiune din aerul de deblocare frane pe la legaturile dintre vagoane.
la teren este invers decat la masini. la presiune zero sabotii apasa pe roti. locomotiva baga presiune in sistem si ridica sabotii de pe roti. Edited by arg, 02 February 2019 - 23:57. |
#40
Posted 03 February 2019 - 00:21
Daca are scapari de presiune, se franeaza trenul. Doar ca atunci cand presiunea scade la 0, franele se elibereaza, se deblocheaza. Ele actioneza doar atat timp cat exista aer sub presiune, intre anumite limite de presiune in instalatie. Franarea se face tocmai prin eliberarea unei cantitati de aer din instalatia de franare. Poti auzi cum iese aerul din instalatie cand franeaza locomotiva.
|
#41
Posted 03 February 2019 - 00:37
Aici este sistemul insa schema completa e jos, cea cu 2 conducte:
http://www.railway-t...uipment/brakes/ Dupa cum observi e doar o mica greseala... franarea se produce intr-adevar cand rezervorul auxiliar goleste in piston prin valva tripla... insa daca tot sistemul de franare e gol, vagoanele sunt pe liber nu sunt infranate ! Gandeste-te ca altfel nu ar fi putut face manevrele alea clasice cu rampa si macazele. myshyk, on 03 februarie 2019 - 00:21, said:
Daca are scapari de presiune, se franeaza trenul. Doar ca atunci cand presiunea scade la 0, franele se elibereaza, se deblocheaza. Ele actioneza doar atat timp cat exista aer sub presiune, Edited by andreic, 03 February 2019 - 00:40. |
#42
Posted 03 February 2019 - 00:51
acu m-am lamurit si eu cum e cu sistemul de la tren, stiam eu ceva dar nu tot.
traiasca wikipedia. in triaj se opereaza valva pe manual, nu cred ca se goleste rezervorul. |
#43
Posted 03 February 2019 - 10:23
Franele de acest tip se numesc "frane Westinghouse" si sunt folosite cam de pe vremea cand au aparut transporturile pe calea ferata. Celor care au timp si chef, le recomand sa citeasca un articol legat in mare parte de sistemele de franare ale trenurilor, articolm care e totusi destul de "stufos" impanat cu povesti care n-au legatura cu subiectul si vor doar sa dovedeasca "vastele cunostinte " ale celui care a scris articolul. Dar mi s-a parut totusi inteseant in esenta lui, fiind legat de un eveniment neplacut de pe calea ferata.
https://republica.ro...-a-uitat-nimeni |
#44
Posted 03 February 2019 - 10:37
Sa ma resemnez si sa cred ca nimeni nu stie cum se transmite semnalul de la primul bloc de 5 masini la urmatorul bloc de 5, si apoi la locomotiva din coada garniturii ?
Au cablu de 2 mile de lung din fata pana in spate, sau cum ? |
#45
Posted 03 February 2019 - 10:47
https://en.m.wikiped...ultiple_working
sunt mai multe sisteme. cel mai primitiv e cu claxone de la seful de tren, pe urma radio (dorei mai bagati carbuni), pe urma din dispecer, mai departe diverse sisteme in care un singur mecanic comanda tot. "Sprague's MU system was adopted for use by diesel-electric locomotives and electric locomotives in the 1920s; however, these early control connections were entirely pneumatic. Today's modern MU control utilizes both pneumatic elements for brake control and electric elements for throttle setting, dynamic braking, and fault lights." Edited by arg, 03 February 2019 - 10:52. |
#46
Posted 03 February 2019 - 10:56
Deci in continuare nu reiese CUM . O sa incerc sa ma inteleg cu engleza alora, americana . Primul esec cras pe softpedia in 10 ani .
Sa nu poata nimeni explica o banalitate .Cum se transmite semnalul prin acele vagoane pana la bateria din spate de masini ? E clar intre ele cum, dar e incert cum se transmite pana la urmatorul bloc . Au un cablu intins pana in spate ? Au si vagoanele cuple pentru cabluri si transmit din vagon in vagon pana la cele 5 din urma ? |
|
#47
Posted 03 February 2019 - 10:59
la primele modele pneaumatic.
probabil un furtun pentru frane si unu pentru accelerare. cele actuale un furtun cu aer pentru frane si cablu electric pentru frane dinamice ("frana de motor"), tractiune si semnalizare. normal ca fiecare vagon are tampoane, cuple pneumatice si electrice la albele capete. vezi in link-ul de mai sus de pe wikipedia cum arata fata unei locomotive si ce mufe/cabluri are in fata. Edited by arg, 03 February 2019 - 11:11. |
#48
Posted 03 February 2019 - 11:04
Altfel nu vad cum .Doar daca fiecare vagon are cuple care astfel transmit din om in om ( din vagon in vagon ) semnalele de la locomotiva principala pana la ultima .
O sa incerc sa imi traduca cineva in engleza americana intrebarea asta sa o postez alora pe clip .Ca in engleza britanica .. |
#49
Posted 03 February 2019 - 11:18
GingisHan2015, on 03 februarie 2019 - 10:56, said:
Deci in continuare nu reiese CUM . O sa incerc sa ma inteleg cu engleza alora, americana . Primul esec cras pe softpedia in 10 ani . Sa nu poata nimeni explica o banalitate .Cum se transmite semnalul prin acele vagoane pana la bateria din spate de masini ? E clar intre ele cum, dar e incert cum se transmite pana la urmatorul bloc . Au un cablu intins pana in spate ? Au si vagoanele cuple pentru cabluri si transmit din vagon in vagon pana la cele 5 din urma ? Raspuns simplu, nu se transmite prin cablu ci prin statia radio, locomotivele de la capatul trenului nu au legatura electrica cu cele de la inceput iar comenzile de sincronizare automata se pot transmite doar intre locomotive adiacente prin cablul MU de 27 pini Evident locomotivele din spate sau mijloc au un mecanic. Elaborand putin, cablurile MU nu pot fi prea lungi intrucat semnalul ar avea de suferit, conexiuni de 1-2 mile prin cablu nu ai sa vezi. In plus ar fi foarte scump sa dotezi fiecare vagon de marfa ordinar cu asemnea cuple si cabluri... s-ar strica usor, deci legaturile se fac numai intre locomotive. La trenurile de pasageri exista insa asemenea sisteme dar sunt mai noi si mai digitalizate, sunt perechi de cabluri la vagoanele de pasageri cam pentru 3 functii... prima curent brut 480V pe 3 faze pentru incalzire si accesorii, al doilea este cablu pentru comenzi usi si accesorii speciale (ventilatie) ca la ei se comanda usile nu le deschide oricine oricand are chef... si al treilea pentru sincronizare comenzi daca trenul mai are vreo locomotiva insa de retinut acesta din urma nu este obligatoriu la toate vagoanele, numai la cele proiectate special ca o unitate autonoma (gen TGV) pentru ca la trenurile de pasageri obisnuite raerori e nevoie de mai mult de 1 locomotiva oriunde ar merge. Edited by andreic, 03 February 2019 - 11:28. |
#50
Posted 03 February 2019 - 11:28
Right .Sunt doua echipaje, andreic .Cel din fata controleaza 6 locomotive .5 plus aia ultima .Cea de la mijloc, au echipaj propriu, si este condus prin radio de colegii din fata trenului .
Cu chiu cu vai, si cu translate, am inteles pe clip ce explica se pare chiar unul din mecanici, ala cu userul SST Pilot nu stiu cum . Tot de acolo se pare ca intr-adevar, nu functioneaza toate 11 simultan, ci doar atunci cand e nevoie, iar unele dintre acele masini sunt, asa cum a intuit magistral camaradul Myshyk, doar pentru franarea dinamica de pe partea de coborare pe celalalalt versant inspre port, care este si mai abrupt ca cel de urcare . Edited by GingisHan2015, 03 February 2019 - 11:40. |
#51
Posted 03 February 2019 - 11:50
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ac6-pN06cFw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
@andreic ca se pare ca esti tatic la asa ceva. ce face liniia de 5 atm si cea de 10atm iar cablul ala electric ce transmite? |
|
#52
Posted 03 February 2019 - 11:59
Deci cablul ala electric transmite toate comenzile necesare ? E cu 27 pini ?
|
#53
Posted 03 February 2019 - 21:25
#54
Posted 03 February 2019 - 22:00
arg, on 03 februarie 2019 - 11:50, said:
ce face liniia de 5 atm si cea de 10atm iar cablul ala electric ce transmite? Cablul e conexiune intre locomotive/comenzi etc... adica de la ce a pornit subiectul acesta |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users