Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Problema card CI+ Digi TV
Last Updated: Jan 30 2024 12:42, Started by
AdalwinRo
, Jan 31 2019 15:36
·
1
#1
Posted 31 January 2019 - 15:36
Salut,
Am o problema cu cardul CI+ de la televizor. De 2 zile primesc mesaj ca televizorul nu este compatibil cu modulul CI. Timp de 2 ani nu a avut nimic. Am sunat in call center, m-au pus sa resetez tv-ul la setarile din fabrica (reinitializare). Facut si asta. A mers cardul CI fix 5 minute dupa c are acelasi mesaj de eroare. Modulul CI este din acela vechi care are si un fel de cartela infipta in el. TV-ul nu a facut niciun update de software nimic. Vreo poveste similara? |
#2
Posted 31 January 2019 - 15:47
Si RDS ce zice? Ca aia e important.
Edited by arab, 31 January 2019 - 15:49. |
#3
Posted 31 January 2019 - 15:48
Sterge contactele de la CI si eventual reporneste televizorul daca este cu Android (nu reset).
Oricum, problema poate sa fie atat de la TV cat si de la RDS. Edited by Speedo, 31 January 2019 - 15:48. |
#4
Posted 31 January 2019 - 15:51
Mai suna o data la RDS.
Edited by buyonevideo, 31 January 2019 - 15:51. |
#5
Posted 31 January 2019 - 15:56
Probeaza cardul pe alt TV, probeaza alt card pe TV-ul tau.
Edited by dicdobre, 31 January 2019 - 15:56. |
#6
Posted 31 January 2019 - 16:04
Edited by Pololica, 31 January 2019 - 16:11. |
#7
Posted 31 January 2019 - 16:47
#9
Posted 31 January 2019 - 17:06
#10
Posted 31 January 2019 - 17:12
|
#11
Posted 31 January 2019 - 20:58
Curatatul nu a functionat. Sters contactul de la card, suflat cu aer comprimat... nimic.
Sun din nou la Digi acum. gata. m-au trimis la service cu smartcam-ul pt verificare si inlocuire. Attached FilesEdited by AdalwinRo, 31 January 2019 - 20:59. |
#12
Posted 31 January 2019 - 21:09
AdalwinRo, on 31 ianuarie 2019 - 20:58, said:
gata. m-au trimis la service cu smartcam-ul pt verificare si inlocuire. Eu, in aceeasi situatie ( am verificat in prealabil cardul lor in alte 5 televizoare), i-am amenintat cu anpc-ul. |
#13
Posted 01 February 2019 - 08:56
Si eu am patit. Nu mergea cardul CI+ si nu au vrut sa schimbe cu altul, zicand ca e de vina tv-ul meu nou. Adica o saptamana a mers dupa care nu a mai mers. Cica sa cumpar alt modul CI+ de la samsung.
Dupa ce au bagat a 10-a oara cardul in slot si-a revenit. Apoi aud aceeasi poveste la un prieten. Eu cred ca ei nu stiu sa isi rezolve problemele. De cele mai multe ori, habar nu au de ce nu functioneaza cardul ci. |
#14
Posted 04 February 2019 - 00:21
De data asta nu a fost de la ei. Am ajuns vineri dupa amiaza la sediul lor din Bucuresti (bdul Libertatii). Nu aveau curent asa ca a trebuit sa astept un pic pentru testarea cardului. Pt test au stat ~20 de minute sa vada daca se manifesta vreo eroare. Cat timp am asteptat domnul de acolo m-a intrebat una alta. Printre primele lucruri: daca am avut vreo pana de curent recent....bingo!
Din ce am inteles eu: tv-urile au o mica memorie pe placa, speciala pt cardul CI. Aia se buleste la caderi bruste de tensiune. Am primit hartia atasata...urmata intocmai si nu am mai avut probleme de atunci. Inainte de a incepe procedura mi s-a recomandat sa inchid tv-ul, sa il scot din priza si sa apas butonul on/off de mai multe ori astfel incat sa se consume orice urma de energie ramasa in el. Attached Files |
#15
Posted 18 April 2020 - 16:11
Multumesc frumos. De 2 saptamani sun la Digi, schimb carduri, incearca-le pe alte TV-uri, incearca cu alte carduri in TV-ul respectiv, reset TV, reset card, etc, etc.... pana nu l-am scos putin din priza nu a vrut si gata. Multumesc frumos inca odata.
Edited by vladutz4fun, 18 April 2020 - 16:12. |
|
#16
Posted 01 July 2020 - 20:29
salut am o nelamurire pe partea unde am adaptorul cu cartela ci+ pe un smart tv samsung se incalzeste prea tare este normal
|
#17
Posted 25 May 2023 - 17:26
La mine este problema fie defect Smart Cam că au fost și echipa și au reintializat cardul nimic eu am problema cu canale premium hba,cinemax.adult,4k care le am plătite tot pachetul apare canal codat și nu au rezolvat nici aia
|
#18
Posted 26 May 2023 - 14:59
Salut, @petryca92,
Spune-mi te rog ce eroare iti apare pe canalele codate. Daca vrei sa verificam mai detaliat, poti sa-mi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului. Cu siguranta o sa gasim o rezolvare. Daca intr-adevar este defect Smartcam-ul, putem trimite o echipa sa il inlocuiasca. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users