Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @fiuny!

Ghiocei - nu mai infloresc

Laowa 10mm F/2.8 pentru FF

Daca imi fac casa cu fosa, cat co...
 Navigatie Octavia 3

Cum obtin reducere la Bolt? Sau e...

Garantie reciclabile, monopolizata?

Suport auto biciclete
 A murit Vasile Diba 1954-2024

A postat pe tiktok o varianta cu ...

Sfat curațare TEI

Shell script pentru 3 update-uri ...
 Pareri plita cu inductie cu hota ...

"Incident" in mall

Credit si avans cu plata cash - l...

alternativa pentru artelac night ...
 

Problema card CI+ Digi TV

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
AdalwinRo

AdalwinRo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 889
  • Înscris: 03.03.2014
Salut,

Am o problema cu cardul CI+ de la televizor. De 2 zile primesc mesaj ca televizorul nu este compatibil cu modulul CI. Timp de 2 ani nu a avut nimic. Am sunat in call center, m-au pus sa resetez tv-ul la setarile din fabrica (reinitializare). Facut si asta. A mers cardul CI fix 5 minute dupa c are acelasi mesaj de eroare. Modulul CI este din acela vechi care are si un fel de cartela infipta in el. TV-ul nu a facut niciun update de software nimic.

Vreo poveste similara?

#2
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,575
  • Înscris: 12.03.2006
Si RDS ce zice? Ca aia e important.

Edited by arab, 31 January 2019 - 15:49.


#3
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,061
  • Înscris: 26.11.2001
Sterge contactele de la CI si eventual reporneste televizorul daca este cu Android (nu reset).
Oricum, problema poate sa fie atat de la TV cat si de la RDS.

Edited by Speedo, 31 January 2019 - 15:48.


#4
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Mai suna o data la RDS.

Edited by buyonevideo, 31 January 2019 - 15:51.


#5
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,350
  • Înscris: 12.09.2005
Probeaza cardul pe alt TV, probeaza alt card pe TV-ul tau.

Edited by dicdobre, 31 January 2019 - 15:56.


#6
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
  • Curata elementele de contact ale cartelei (atat ale cartelei propriu-zise, cat si la Smart Cam (adaptorul))

  • Vezi daca poti actualiza televizorul
Ori inainte, ori dupa ce faci astea, incearca sa bagi cartela in alt tv. Daca nu merge, cel mai probabil e o problema de la cartela.

Edited by Pololica, 31 January 2019 - 16:11.


#7
AdalwinRo

AdalwinRo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 889
  • Înscris: 03.03.2014

 arab, on 31 ianuarie 2019 - 15:47, said:

Si RDS ce zice? Ca aia e important.
digi zice ca e de la tv (LG cu web os 3.0). Incerc cu stersul contactelor si revin cu update.

#8
FreemanG1

FreemanG1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 724
  • Înscris: 14.07.2014
Schimba -l cu unu nou de la rds

#9
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016

 AdalwinRo, on 31 ianuarie 2019 - 16:47, said:

digi zice ca e de la tv (LG cu web os 3.0). Incerc cu stersul contactelor si revin cu update.
Acum 2 zile, cind a aparut probleme, ai facut update la televizor ?
DA - eh, pai e posibil sa fie de la TV
NU - deci, nu e de la TV.

#10
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,672
  • Înscris: 01.12.2018

 buyonevideo, on 31 ianuarie 2019 - 17:06, said:

Acum 2 zile, cind a aparut probleme, ai facut update la televizor ?

 AdalwinRo, on 31 ianuarie 2019 - 15:36, said:

TV-ul nu a facut niciun update de software nimic.
am patit acelasi lucru.
Am rezolvat prin telefon la RDS

#11
AdalwinRo

AdalwinRo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 889
  • Înscris: 03.03.2014
Curatatul nu a functionat. Sters contactul de la card, suflat cu aer comprimat... nimic.
Sun din nou la Digi acum.

gata. m-au trimis la service cu smartcam-ul pt verificare si inlocuire.

Attached Files


Edited by AdalwinRo, 31 January 2019 - 20:59.


#12
tioopedi

tioopedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,672
  • Înscris: 01.12.2018

 AdalwinRo, on 31 ianuarie 2019 - 20:58, said:

gata. m-au trimis la service cu smartcam-ul pt verificare si inlocuire.
Cand factura va deveni scadenta, sa-i trimiti si tu la banca sa-si incaseze  banii.
Eu, in aceeasi situatie ( am verificat in prealabil cardul lor in alte 5 televizoare), i-am amenintat cu anpc-ul.

#13
Paranoir

Paranoir

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,877
  • Înscris: 01.05.2008
Si eu am patit. Nu mergea cardul CI+ si nu au vrut sa schimbe cu altul, zicand ca e de vina tv-ul meu nou. Adica o saptamana a mers dupa care nu a mai mers. Cica sa cumpar alt modul CI+ de la samsung.
Dupa ce au bagat a 10-a oara cardul in slot si-a revenit.
Apoi aud aceeasi poveste la un prieten.
Eu cred ca ei nu stiu sa isi rezolve problemele. De cele mai multe ori, habar nu au de ce nu functioneaza cardul ci.


#14
AdalwinRo

AdalwinRo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 889
  • Înscris: 03.03.2014
De data asta nu a fost de la ei. Am ajuns vineri dupa amiaza la sediul lor din Bucuresti (bdul Libertatii). Nu aveau curent asa ca a trebuit sa astept un pic pentru testarea cardului. Pt test au stat ~20 de minute sa vada daca se manifesta vreo eroare. Cat timp am asteptat domnul de acolo m-a intrebat una alta. Printre primele lucruri: daca am avut vreo pana de curent recent....bingo!
Din ce am inteles eu: tv-urile au o mica memorie pe placa, speciala pt cardul CI. Aia se buleste la caderi bruste de tensiune. Am primit hartia atasata...urmata intocmai si nu am mai avut probleme de atunci. Inainte de a incepe procedura mi s-a recomandat sa inchid tv-ul, sa il scot din priza si sa apas butonul on/off de mai multe ori astfel incat sa se consume orice urma de energie ramasa in el.

Attached Files



#15
vladutz4fun

vladutz4fun

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.01.2009
Multumesc frumos. De 2 saptamani sun la Digi, schimb carduri, incearca-le pe alte TV-uri, incearca cu alte carduri in TV-ul respectiv, reset TV, reset card, etc, etc.... pana nu l-am scos putin din priza nu a vrut si gata. Multumesc frumos inca odata.

Edited by vladutz4fun, 18 April 2020 - 16:12.


#16
ADY31

ADY31

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.11.2011
salut am o nelamurire pe partea unde am adaptorul cu cartela ci+ pe un smart tv samsung se incalzeste prea tare este normal

#17
petryca92

petryca92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 29.07.2012
La mine este problema fie defect Smart Cam că au fost și echipa și au reintializat cardul nimic eu am problema cu canale premium hba,cinemax.adult,4k care le am plătite tot pachetul apare canal codat și nu au rezolvat nici aia

#18
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,329
  • Înscris: 16.04.2014
Salut, @petryca92,

Spune-mi te rog ce eroare iti apare pe canalele codate.
Daca vrei sa verificam mai detaliat, poti sa-mi trimiti un mesaj privat cu datele de identificare ale contractului.

Cu siguranta o sa gasim o rezolvare. Daca intr-adevar este defect Smartcam-ul, putem trimite o echipa sa il inlocuiasca.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate