Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
General Motors își va concentra toate resursele asupra mașinilor electrice
#37
Posted 17 January 2019 - 22:14
#38
Posted 17 January 2019 - 22:42
burkina, on 17 ianuarie 2019 - 20:35, said: Eu zic ca e mai logic, dar plm, cine sunt eu? Unul din Burkina Faso ? burkina, on 17 ianuarie 2019 - 20:35, said:
Ca fapt divers, Tesla sunt in faliment. Ca fapt divers, asta era doar dorinta mafiotilor din industria petrolifera si a celor din industria auto. Nu le-a iesit insa pasenta cu tot lobby-ul lor anti Tesla. In decembrie Tesla a produs 8000 de Model 3 pe sapatamana creeind premisele extinderii in Europa asa cum isi planificase : 5000 pe saptamana pentru continentul Nord American si 3000 (deocamdata) pe saptamana pentru Europa. Pentru China s-a inceput deja un Gigafactory 3. care va produce dublu decat actuala Gigafactory 1. In Europa inca nu s-a stabilit locatia pentru o noua fabrica. Chiar nu ti-ai pus problema de ce toti mafiotii din industria auto au intrat in fibrilatie si anunta sute de proiecte de trecere la EV-uri, ca pana acum stateau in expectativa si asteptau linistiti ca si tine falimentul Tesla ? E o frenezie de anunturi de la toti rahatii astia care-si spun CEO la marile firme auto, numai in ultima saptamana Ford anuntand ca va produce camionete gen F1 dar electrice, GM plusand ca vrea sa sara peste etapa de hibride, asta dupa ce cu mult inainte VW anuntase ca va "invada" in 2022 piata cu 100k de EV-uri in primul an (adica cam jumate cat produce Tesla acum ) burkina, on 17 ianuarie 2019 - 20:35, said:
Motorizarile clasice sunt distruse de guverne/agende oculte gen Agenda 21/30. Care sunt foarte reale. Alta treaba mai buna crezi ca n-au acele guverne/agende oculte ? |
#39
Posted 18 January 2019 - 00:40
Am mai scris despre tema aceasta marii producatori au deja solutii pentru electic, daca acestia s-au prezentat la Frankfurt in 1989 cu asta https://en.wikipedia...  concluzia este ca toti au solutiile insa sunt in asteptare.
Tesla are cea mai mare marja de manevra pentru ca produce doar electrice nu duce in spate alte segmente de propulsie in industria auto. Producatorii auo mari sunt intr-un cerc vicios, daca scot un model electric pierd pe celalalt segment, oricum pierd insa lent, cineva va declansa acel moment 0 cand vor scoate toti cartile pe masa. GM produce masini mai exact din anul 1904, cine ii considera novici se inseala, cine vrea sa afle ce este GM sa citeasca cartea Alfred P. Sloan " My Years with General Motors". Edited by iulian_1976, 18 January 2019 - 00:44. |
#40
Posted 18 January 2019 - 04:50
iulian_1976, on 18 ianuarie 2019 - 00:40, said:
Producatorii auo mari sunt intr-un cerc vicios, daca scot un model electric pierd pe celalalt segment, oricum pierd insa lent, cineva va declansa acel moment 0 cand vor scoate toti cartile pe masa. Lent? Nicidecum, RENUNTA la autoturisme pur si simplu, la fel face si Ford si Chrysler |
#41
Posted 18 January 2019 - 07:28
focut, on 17 ianuarie 2019 - 21:05, said:
Si un 747-800 electric pe cand ? Iata un link interesant : http://www.yousustai...o2?co2=220 tons Un 747 emite 220 t CO2 pentru aproximativ 7 ore de zbor in timp ce o masina obisnuita emite aceeasi cantitate de CO2 intr-un an ! Sincer mi se pare o mare ipocrizie : toti ne dam ECO dar nu facem nimic pentru DEZVOLTAREA UNOR SOLUTII ECO pentru marii poluatori ! Ipotetic avem un oras curat cu zero emisii , iar la 200 km de noi avem o tara non UE care nu respecta nici o reglementare Euro , au termocentrale si isi produc energia din combustibili fosili . Avem impresia ca norul de co2 amestecat cu alte particule va ramane acolo ? In Iasi valorile PM 2,5 sunt mari ! Citez : PM2.5 reprezintã indicatorul tehnic pentru cele mai periculoase pulberi în suspensie (fire de praf) detectabile în aer în special în oraºele mari. „2.5“ se referã la dimensiune ºi indicã o particulã de maxim 2.5 microni. Spre deosebire de pulberile mai mari, încadrate la PM10 (adicã particule cu o dimensiune de minim 10 microni), pulberile din categoria PM2.5 pãtrund adânc în plãmâni, sunt greu de îndepãrtat ºi provoacã o reacþie a sistemului imunitar. Mai precis, celulele de apãrare ale organismului le confundã cu bacteriile ºi încearcã sã le omoare. Cum nu reprezintã bacterii, sistemul imunitar nu le poate "ucide", iar rezultatul reprezintã o inflamaþie permanentã a þesutului pulmonar. De regulã, aceste pulberi conþin ºi substanþe active, care genereazã un proces de îmbolnãvire a plãmânilor similar celui cauzat de fumat sau de îmbãtrânire. Expunerea pe termen lung la poluarea cu particule fine creºte mortalitatea ºi riscul de boli cardiovasculare. Pana nu se rezolva problema marilor poluatori , masina electrica ramane o jucarie " cool " care da bine la public , scumpa si inaccesibila oamenilor de rand ! Deci un 747 zboarã în medie cu 500 pasageri+bagajele lor. Fãrã ambuteiaje fãrã nimic. Eu zic sa refaci acel calcul |
#42
Posted 18 January 2019 - 08:28
#43
Posted 18 January 2019 - 08:52
unbrutus, on 17 ianuarie 2019 - 21:51, said:
viitorul nu e 1 an de zile stimabile... poti sa ne dai un exemplu ce ai mai aflat tu cu un an inainte de la seful asta al tau misterios? ca o sa apara o noua versiune de iphone? |
#44
Posted 18 January 2019 - 09:02
#45
Posted 18 January 2019 - 09:03
Adm, on 17 ianuarie 2019 - 20:38, said:
Cum ziceam, aia in anii 60 ziceau ca vom avea colonii, iar oamenii vor zbura. Infrastructura costa bani, foarte multi bani, iar cineva trebuie sa plateasca! Distributia de electricitate are mari probleme peste tot, din cauza costurilor de implementare, a birocratiei si a cresterii extrem de mari a cererii in orase. https://next10.org/grid-ev Energy demand is only modestly increasing as PEV sales surge—the California Energy Commission forecasts that 3.9 million PEVs would add about 15,500 GWh of charging demand, equivalent to just about five percent of California’s total 2016 energy load. In a more individual context, a Chevy Bolt driven 50 miles a day uses the same amount of electricity as an air conditioner cooling a 3-bedroom home for just three hours. The growth of electric vehicles in California will require upgrades to the energy system, but the costs are likely to be low compared to the benefits—according to the California Public Utilities Commission, flexible EV charging can generate resource cost savings of $100-200 million per year for the power system, compared to unmanaged EV charging. De asemenea https://www.nrel.gov...7osti/69031.pdf Nu spune nimeni ca se rezolva cu un switch de calculator problema dar tehnologic extinderea grid-ului e mult mai simpla/putin costisitoare/flexibila decat o retea de combustibili fosili. Amuzant ca aceeasi intrebare se punea si in partea de telecom, gen o sa crape site-urile GSM de la aglomeratie (ca un site costa sute de mii de euro si nu renteaza sa le densifice), ca o sa crape backbone-ul RDS de la torenti/Netflix la ce bani putini cer, etc. Adm, on 17 ianuarie 2019 - 20:38, said:
Oameni buni, masinile elecrice sunt acum 0.5% din parcul auto! WTF, nu exista! Tesla produce mai mult ca BMW? Pe ce planeta? |
#46
Posted 18 January 2019 - 09:08
Nu stiu cum e in California, dar in Romania e JALE daca vrei sa iti tragi 2 "fire" la casa.
Platesti tu transformatorul, care apoi e al distribuitorului, ca asa e in tenis. La combustibilii fosili ai N centre de distributie, iar reteaua s-a facut treptat, cu initiativa privata. Ai N lanturi de benzinarii, iar acest lant de distributie s-a facut in foarte multi ani. Pana una-alta, daca e cald si bagam AC in priza, explodeaza transofmatoare. Daca nu "e" gaze si bagam resoul in priza, tot cu scantei se lasa. E ca aia: bagi mamaliga si te gandesti ce buna ar fi friptura. |
|
#47
Posted 18 January 2019 - 09:21
Tsunnnami, on 17 ianuarie 2019 - 18:14, said:
Sunt in discutie toti marii producatori sa fabrice "seturi" standard de baterii, asa sa poti intra la "pompa" si sa se faca schimbul in 3 minute. In cazul asta marketingul si vanzarile sunt in "trouble" pentru ca masina electrica are o fiabilitate infinit mai mare decat cea pe gaz. Nu ajuta nici faptul ca rezistenta interna a contactelor trebuie sa fie foarte mica (curentii fiind foarte mari). Dar nici una nu reprezinta probleme stiintifice (cum sunt de exemplu compozitia interna a bateriei), nici macar tehnologice (ca domeniul respectiv este bine cunoscut), doar de costuri/marketing. Adm, on 18 ianuarie 2019 - 09:08, said:
Nu stiu cum e in California, dar in Romania e JALE daca vrei sa iti tragi 2 "fire" la casa. Platesti tu transformatorul, care apoi e al distribuitorului, ca asa e in tenis. La combustibilii fosili ai N centre de distributie, iar reteaua s-a facut treptat, cu initiativa privata. Ai N lanturi de benzinarii, iar acest lant de distributie s-a facut in foarte multi ani. Pana una-alta, daca e cald si bagam AC in priza, explodeaza transofmatoare. Daca nu "e" gaze si bagam resoul in priza, tot cu scantei se lasa. E ca aia: bagi mamaliga si te gandesti ce buna ar fi friptura. Am recitit postarea initiala sa vad daca a fost dezechilibrata (cum se mai intampla cu articolele de la noi) incat sa atraga astfel de raspunsuri gen GM fail si nu e cazul (desi aprecierea lui max_01 ca ,,GM, nu va mai investi in dezvoltarea motoarelor cu combustie interna" e proprie, nu rezulta deloc din articol). GM nu a spus ca renunta la camioane/SUV, unde are marginile ok/e profitabil, a spus ca renunta la modelul Volt (care totusi era un PHEV foarte bun) si va scoate o linie de modele noi BEV. Asta e motiv de ,,zid"? Putem comenta un plan investitional (desi e doar un anunt de marketing) cand cunoastem suficiente amanunte, gen valoarea investitiilor, piata potentiala, situatia financiara a companiei, etc. Deocamdata nu stim mare lucru strict legat de anuntul GM. Edited by Hansolo, 18 January 2019 - 09:26. |
#48
Posted 18 January 2019 - 10:31
Hansolo, on 18 ianuarie 2019 - 09:21, said:
Am recitit postarea initiala sa vad daca a fost dezechilibrata (cum se mai intampla cu articolele de la noi) incat sa atraga astfel de raspunsuri gen GM fail si nu e cazul (desi aprecierea lui max_01 ca ,,GM, nu va mai investi in dezvoltarea motoarelor cu combustie interna" e proprie, nu rezulta deloc din articol). GM nu va intra in insolventa.Isi va reduce activitatea de productie si probabil va ajunge la o alianta cu Tesla(GM are fabrici cu care nu are ce face momentan, Tesla are nevoie de fabrici pentru productie din cauza cererii mari, GM poate achizitiona anumite licente de fabricatie de la Tesla si sa participe financiar impreuna cu Tesla la dezvoltarea unor noi tehnologii, mai ales pe parte de acumulator destinat propulsiei). |
#49
Posted 18 January 2019 - 10:58
max_01, on 18 ianuarie 2019 - 10:31, said:
Ca sa dezvolti o noua generatie de motoare cu combustie interna trebuie sa investesti bani si personal in cercetare.In articol se precizeaza ca GM isi va concentra toate resursele asupra masinilor electrice.Din acest motiv am tras singur concluzia amintita de tine. In articolul citat de Automarket nu spune nimic ca ,,General Motors și-a propus investirea tuturor resurselor în dezvoltarea mașinilor electrice." https://electrek.co/...s-all-electric/ “Answering an analyst’s question about the future of hybrids in the company’s lineup, Reuss called them a countermeasure to the internal combustion engine and said that resources would be redirected toward fully-electric cars, instead. The move represents a sharp departure by the company that championed plug-in hybrids with the soon to be discontinued Chevrolet Volt.” E cat se poate de clar ca subiectul este renuntarea la investitii in PHEV in favoarea BEV, nu ca ar renunta la investitiile de la motoarele termice. Nici macar Electrek care e fan electrice nu comenteaza in stilul asta, ba dimpotriva: Now if only they could start looking at going all-electric with their more polluting vehicle lines, like pickup trucks and large SUVs, and I would give them a good shot at surviving the rEVolution. Edited by Hansolo, 18 January 2019 - 10:59. |
#50
Posted 18 January 2019 - 11:17
Maainile electrice nu sunt epic fail, pt.ca sunt putine si au loc la cablu de incarcare, iar familiile au si o masina ICE.
Cand vor fi, daca vor fi, toate masinile de azi electrice, atunci sa vezi veselie la sarme de incarcat. Nu poti avea 1.4 miliarde de statii. Ar trebui sa ai un minim de 20.000 pct.incarcare </>(in fct.de oras si trafic) la fiecare 400km, ca sa nu se stea la cozi colosale. Abia ai loc pe strazi in Romania. La final se vor lua aceleasi taxe de pe electrice si curent, ca si de pe ICE si carburanti, de catre stat. Nu va faceti alte iluzii. Si ca sa fii eco, trebuie sa coste, asa e normal. Mancarea bio nu e mai scumpa?😎 Edited by Torquemada-666, 18 January 2019 - 11:18. |
#51
Posted 18 January 2019 - 11:23
Hansolo, on 18 ianuarie 2019 - 10:58, said:
Eroarea mea, mi-a scapat fraza aia din articol. E un clic-bait clasic al publicatiilor slabe de la noi. In articolul citat de Automarket nu spune nimic ca ,,General Motors și-a propus investirea tuturor resurselor în dezvoltarea mașinilor electrice." https://electrek.co/...s-all-electric/ “Answering an analyst’s question about the future of hybrids in the company’s lineup, Reuss called them a countermeasure to the internal combustion engine and said that resources would be redirected toward fully-electric cars, instead. The move represents a sharp departure by the company that championed plug-in hybrids with the soon to be discontinued Chevrolet Volt.” E cat se poate de clar ca subiectul este renuntarea la investitii in PHEV in favoarea BEV, nu ca ar renunta la investitiile de la motoarele termice. Nici macar Electrek care e fan electrice nu comenteaza in stilul asta, ba dimpotriva: Now if only they could start looking at going all-electric with their more polluting vehicle lines, like pickup trucks and large SUVs, and I would give them a good shot at surviving the rEVolution. Torquemada-666, on 18 ianuarie 2019 - 11:17, said:
Maainile electrice nu sunt epic fail, pt.ca sunt putine si au loc la cablu de incarcare, iar familiile au si o masina ICE. Cand vor fi, daca vor fi, toate masinile de azi electrice, atunci sa vezi veselie la sarme de incarcat. Nu poti avea 1.4 miliarde de statii. Ar trebui sa ai un minim de 20.000 pct.incarcare </>(in fct.de oras si trafic) la fiecare 400km, ca sa nu se stea la cozi colosale. Abia ai loc pe strazi in Romania. La final se vor lua aceleasi taxe de pe electrice si curent, ca si de pe ICE si carburanti, de catre stat. Nu va faceti alte iluzii. Si ca sa fii eco, trebuie sa coste, asa e normal. Mancarea bio nu e mai scumpa? |
|
#52
Posted 18 January 2019 - 11:40
Torquemada-666, on 18 ianuarie 2019 - 11:17, said:
Nu poti avea 1.4 miliarde de statii. Presupun ca tu ai acum pompa ta de motorina personala, dupa cum inteleg din "logica" ta, nu-i asa ? Dar visele se implinesc si la cei care stau prost cu logica, fiindca si ei au cate o priza disponibila acasa ! Edited by Ford4, 18 January 2019 - 11:42. |
#53
Posted 18 January 2019 - 11:42
trebuie doar sa ne bucuram ca avem de unde alege, masinile electrice tin pretul petrolului jos, asta in cazul in care statul nu suprataxeaza iar...
revin asupra ideii: sa avem de unde alege... electric, benzina, gaz, diesel, hidrogen! nu ar trebui sa ne certam din cauza asta sau sa uram vecinul ca nu si-a cumparat tdi ca noi! cunosc destule persoane care si-au cumparat o marca de masina pentru ca grupul de prieteni are acea marca, chiar daca acel sau acele persoane si-ar fi dorit o alta marca sau alt model. prea tipicari, prea legati de ceea ce zic ceilalti ...prea trist! |
#54
Posted 18 January 2019 - 13:24
Hansolo, on 18 ianuarie 2019 - 09:03, said:
California, SUA sunt alte planete, desigur. Felicitari astronautilor care au ajuns acolo... Nu mai exista in nici o zona din lumea asa ceva. Adm, on 18 ianuarie 2019 - 09:08, said:
Nu stiu cum e in California, dar in Romania e JALE daca vrei sa iti tragi 2 "fire" la casa. Platesti tu transformatorul, care apoi e al distribuitorului, ca asa e in tenis. demin2609, on 18 ianuarie 2019 - 11:42, said:
masinile electrice tin pretul petrolului jos demin2609, on 18 ianuarie 2019 - 11:42, said:
trebuie doar sa ne bucuram ca avem de unde alege Altfel... cam greu. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users