Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
General Motors își va concentra toate resursele asupra mașinilor electrice
#127
Posted 21 January 2019 - 18:38
Tsunnnami, on 21 ianuarie 2019 - 13:51, said:
Cei fara educatie financiara, mergeau ca voi, "ce sa investesc eu in Enel? Am avut si eu 4000 de optiuni, ca inginer acolo. Tsunnnami, on 21 ianuarie 2019 - 16:21, said:
Sa fie clar nu urasc masina, in nici un caz nu sunt impotriva subventiilor pentru poluare mai mica. De la faptul ca GM nu are cum sa discute de la egal la egal cu o companiutza pitica, riscanta dpdv al viitorului, subventionata, si fara proprietati la nivelul GM In cel mai bun caz o s-o cumpere, dar nu e cazul. Fiecare sa inteleaga ce doreste, eu sunt doar un copil |
#128
Posted 21 January 2019 - 18:47
Tsunnnami, on 21 ianuarie 2019 - 17:31, said: Trump e un stift in fata GM, Trump se joaca de-a guvernul si construieste hoteluri. Sa se teama GM de el? E tocmai invers daca ii urmaresti discursurile. Trump se teme ca ii raman rednecii pe drumuri si la revedere presedinte... Si uite ca am ajuns la discutia Subventie vs Investitie. In cazul asta guvernul american daca loveste in GM se loveste singur fiind investitor. GM-ului ii convine de minune asta. Mult mai usor corupi statul sa-ti voteze CEO-ul decat ceilalti actionari, cum ar fi grupurile mari de investitii. In plus grupurile de investitii se simt mult mai protejate stiind ca statul este parte din "deal" Nu e chiar as de simpla afacerea dupa cum o vad copiii Da, toti care fac masini electrice au subventii,dar daca astea se opresc ghici cine o ia in freza, Ford? GM?, sau Tesla? Deci unde-ar fi riscul? Si reducerea de taxe ce e daca nu subventie din buzunarul tuturor? Presupunand ca maine vine guvernul la mine si zice: Tsunameule, maine esti scutit de taxe. Asta ce inseamna? Ca politia nu ma mai apara? Ca armata nu ma mai apara? Ca pompierii nu mai vin? Ca scolile nu mai platesc profesorii? Fals, cineva plateste pentru ele, RESTUL de oameni In cazul Tesla, fiind un vehicul scump, deci dedicat celor bogati, cei saraci platesc pentru ca bogatii sa le cumpere masinile electrice Imoral, dar sanatos pentru lupta impotriva poluarii Trebuie gândit în asa fel încât chiar cei care au nevoie de un vehicul sa fie încurajați și stimulați sa își ia EV! Câteva masuri : Daca mai ai o mașină înscrisă pe numele tău sa nu mai beneficiezi de subvenție. Dacă ai un anumit venit peste un anumit prag nu mai beneficiezi de subvenție ( vorbesc de persoanele cu venituri mult peste medie). Dacă ești la prima mașina și vrei EV as dubla subvenția! Pentru firmele de curierat și distribuție as acorda subventii la achiziționarea de EV. In Iasi este o mare firma de curierat (nu dam numele) și nu au în portofoliu nici un EV! Pentru o firma de curierat, livrare pizza sau distribuție un EV e "mană cerească" ! Și ar trebuie mărit bonusul pentru achiziția unui EV! Repet : e nevoie de voința politică și schimbarea mentalității! Edited by focut, 21 January 2019 - 18:59. |
#129
Posted 21 January 2019 - 19:24
Tsunnnami, on 21 ianuarie 2019 - 17:31, said:
In cazul Tesla, fiind un vehicul scump, deci dedicat celor bogati, cei saraci platesc pentru ca bogatii sa le cumpere masinile electrice Si pe urma mai vin si subventiile locale, pe langa alea de la guvern. Se pune intrebarea daca e sustenabila afacerea aia si fara subventii. focut, on 21 ianuarie 2019 - 18:47, said:
Trebuie gândit în asa fel încât chiar cei care au nevoie de un vehicul sa fie încurajați și stimulați sa își ia EV! Câteva masuri : Daca mai ai o mașină înscrisă pe numele tău sa nu mai beneficiezi de subvenție. Dacă ai un anumit venit peste un anumit prag nu mai beneficiezi de subvenție ( vorbesc de persoanele cu venituri mult peste medie). Dacă ești la prima mașina și vrei EV as dubla subvenția! Pentru firmele de curierat și distribuție as acorda subventii la achiziționarea de EV. In Iasi este o mare firma de curierat (nu dam numele) și nu au în portofoliu nici un EV! Pentru o firma de curierat, livrare pizza sau distribuție un EV e "mană cerească" ! Și ar trebuie mărit bonusul pentru achiziția unui EV! Repet : e nevoie de voința politică și schimbarea mentalității! in felul asta ar avea toti de castigat, toti cetatenii, indiferent de venituri. Doar o idee la ce ai spus tu. Taxiuri, firme curierat, dar de masinile de gunoi? Alea mari... se misca lent si de multe ori stau pe loc. Autobuze... pare putin ridicol sa nu avem nici un autobuz electric in buc dar sa avem subventii pt masini electrice. Piata americana nu se poate mula pe cea europeana, alte mentalitati, acolo se fac masini mari, SUVuri, truckuri chiar... si asta face GM in special, trucks In europa se fac masinute mici ca Fiat 500, Smart, tico. In america transportul in comun e destul de prost pus la punct, in europa e dus la precizie de ceas elvetian. In america lumea vrea sa conduca si sa isi ia paine, in europa se merge cu bicicleta. De aceea si GM si TEsla nu sint f relevanti pt europa. Dar devin fortat. Am inceput sa mergem cu balene de 2 tone si trucks si in europa... toti vor SUV. |
#130
Posted 21 January 2019 - 19:28
max_01, on 21 ianuarie 2019 - 18:32, said:
Deci fara Pick up? Tu lucrezi pentru GM? Pai Pick-up sunt trucks-urile Da lucrez PENTRU GM si nu LA GM, la fel cum lucrez si pentru Ford, Chrysler, Tesla, Mahindra, Atieva, Future Faraday focut, on 21 ianuarie 2019 - 18:47, said:
Trebuie gândit în asa fel încât chiar cei care au nevoie de un vehicul sa fie încurajați și stimulați sa își ia EV! Câteva masuri : Daca mai ai o mașină înscrisă pe numele tău sa nu mai beneficiezi de subvenție. De ce? Cu cat sunt mai multe cu atat mai bine? Pana la urma beneficiaza de atmosfera curata si cei saraci, nu? unbrutus, on 21 ianuarie 2019 - 19:24, said:
s-a tot discutat asta, platesc toti amarastenii subventie pt masini de 100.000 dolari, si nu orice subventie, ci una mare. Si pe urma mai vin si subventiile locale, pe langa alea de la guvern. Se pune intrebarea daca e sustenabila afacerea aia si fara subventii. Asta e linia pe care trebuie sa mergem, eu sunt de acord |
#131
Posted 21 January 2019 - 19:40
Salut.
Referitor la autobuzele electrice la noi în oraș! In vara am discutat la o bere cu 2 mecanici de la regia de transport public Iași (un fel de RATC sau cum le-o mai zice ). Au avut autobuzele electrice în probe (gratuit) și de câteva ori au fost chemați sa le trateze. Nu puteau urca dealul Copoului. Efectiv rămâneau fără baterii. Acum nu știu ce autobuze au probat dar în Cluj se poate! Avem acum câteva zeci de autobuze noi Isuzu și niște hleaburi fumegatoare albastre cu milioane de km în bord. Mai mare dragul când stai în spatele lor la semafor! Nu înțeleg de ce s-au scos liniile de troleu! E mai ușor sa faci mentenanță la un troleu decât la un autobuz. Edited by focut, 21 January 2019 - 19:41. |
#132
Posted 21 January 2019 - 19:43
focut, on 21 ianuarie 2019 - 19:40, said:
Salut. Referitor la autobuzele electrice la noi în oraș! In vara am discutat la o bere cu 2 mecanici de la regia de transport public Iași (un fel de RATC sau cum le-o mai zice ). Au avut autobuzele electrice în probe (gratuit) și de câteva ori au fost chemați sa le trateze. Nu puteau urca dealul Copoului. Efectiv rămâneau fără baterii. Acum nu știu ce autobuze au probat dar în Cluj se poate! Avem acum câteva zeci de autobuze noi Isuzu și niște hleaburi fumegatoare albastre cu milioane de km în bord. Mai mare dragul când stai în spatele lor la semafor! Nu înțeleg de ce s-au scos liniile de troleu! E mai ușor sa faci mentenanță la un troleu decât la un autobuz. O idee ar fi sa transforme autobuzele in troleibuze. SI probabil la asta se va ajunge, eventual prin sosea nu pe sus, ca un fel de tramvai asa... |
#133
Posted 21 January 2019 - 19:56
focut, on 21 ianuarie 2019 - 19:40, said:
Avem acum câteva zeci de autobuze noi Isuzu și niște hleaburi fumegatoare albastre cu milioane de km în bord. Mai mare dragul când stai în spatele lor la semafor! Nu înțeleg de ce s-au scos liniile de troleu! E mai ușor sa faci mentenanță la un troleu decât la un autobuz. Tsunnnami, on 21 ianuarie 2019 - 19:43, said: O idee ar fi sa transforme autobuzele in troleibuze. SI probabil la asta se va ajunge, eventual prin sosea nu pe sus, ca un fel de tramvai asa... Prin america pe acolo pe la voi aveti Proterra, care are autobuz cu autonomie 1000km, cred ca ar urca si dealul copoului. Proterra e ceva investitie BMW. Dar in Ro s-au aruncat la gunoi linii de tramvai (electrice) si de troleu (electrice)... greu de inteles de ce. Dar avem cele mai mari subventii din lume pt electrice (10000 euro) |
#134
Posted 21 January 2019 - 20:05
unbrutus, on 21 ianuarie 2019 - 19:56, said:
troleele erau electrice, poluau pai in suedia au facut tiruri care se alimenteaza permanent ca troleul din sosea, experimental deocamdata. Prin america pe acolo pe la voi aveti Proterra, care are autobuz cu autonomie 1000km, cred ca ar urca si dealul copoului. Proterra e ceva investitie BMW. Dar in Ro s-au aruncat la gunoi linii de tramvai (electrice) si de troleu (electrice)... greu de inteles de ce. Dar avem cele mai mari subventii din lume pt electrice (10000 euro) Nu stiu de nici unu, cel putin p-aici. A vrut un coleg de-al meu sa cumpere un Volt parca ii zice la Chevy-ul asta, dar au spus ca nu e available pentru Michigan Sunt la inceput. Ce-i drept vad destule Tesle. SI am facut socoteala cat ar costa energia: Compatibila cu benzina. Ce-i drept ca in marea majoritate, firmele iti asigura locuri de parcare preferentiala si cu incarcare. Deci daca ai facea 110km pe zi cum fac eu ai salva $20/zi daca incarci de la serviciu |
#135
Posted 21 January 2019 - 21:59
focut, on 21 ianuarie 2019 - 18:47, said:
Trebuie gândit în asa fel încât chiar cei care au nevoie de un vehicul sa fie încurajați și stimulați sa își ia EV! Câteva masuri : Daca mai ai o mașină înscrisă pe numele tău sa nu mai beneficiezi de subvenție. Dacă ai un anumit venit peste un anumit prag nu mai beneficiezi de subvenție ( vorbesc de persoanele cu venituri mult peste medie). Dacă ești la prima mașina și vrei EV as dubla subvenția! Pentru firmele de curierat și distribuție as acorda subventii la achiziționarea de EV. In Iasi este o mare firma de curierat (nu dam numele) și nu au în portofoliu nici un EV! Pentru o firma de curierat, livrare pizza sau distribuție un EV e "mană cerească" ! Și ar trebuie mărit bonusul pentru achiziția unui EV! Repet : e nevoie de voința politică și schimbarea mentalității! Bonusul EV de la noi este mai mare decat in oricare alt stat din UE (stiu de Germania, Uk, Franta, daca sunt contraexemple rog sa fiu corectat). Orice masuri trebuie luate pe baza unui plan clar si simplu. Ori cat timp poluarea e variabila in functie de oras (bonusul nu), nu pui taxe suplimentare pentru auto poluante (si nu urmaresti inoirea parcului), nu urmaresti un transport public si o planificare urbana decenta, atunci bonusul asta e un nonsens, nu va ajuta cu aproape nimic. Sa nu mai spunem ca in SUA acel federal tax credit e deducere din taxe. Nu vreau sa fiu rautacios dar la noi cei care au venituri taxabile sunt fraieri ca mine sau altii care nu baga cheltuieli cat cuprinde si nu declara porcarii in speranta ca se inteleg cu fiscul, prin urmare o deducere de taxe ar fi un rahat in ploaie. In ce priveste adevaratele subsidii, alea se numesc granturi si e normal ca o tara dezvoltata care are anumite directii strategice pe care vrea sa le mentina sa acorde granturi concurentiale pentru cercetare stiintifica. Tot in tarile civilizate primariile negociaza anumite facilitati fiscale. Sa ne intelegem: nimeni nu ia banii contribuabilului amarat (astea sunt vorbe de bugetar), primaria are la final de an un venit/buget de taxe din care poate avea proiecte de investitii infrastructura/cu efecte sociale, etc. Asa se face ca de exemplu statul Michigan spune GM (cum a spus si statul Nevada companiei Tesla): nu platesti taxe xxx ani daca angajezi 13000 oameni. Daca n-ar face asta, ar face alt stat din SUA, care saracele trebuie sa lupte si cu Mexic sau China (angajati mai ieftini, poluarea conteaza mai putin, fara sindicate iar in China cu parandarat cum trebuie ai granturi excelente de la stat), iar statul ar ramane cu o multime de someri. Asa a facut si Dacia cu statul roman, e ceva absolut normal, nu sunt subsidii, sunt stimulente financiare. Nici macar nu sunt bani dati de primarie/stat, e un plan de venituri/cheltuieli in care preconizeaza ca veniturile viitoare potential de incasat se vor reduce cu o anumita suma, recuperabila in un numar de ani. Apropo de GM https://subsidytrack...=general-motors Michigan: $3,323,582,174 subsidy. Si interesant de citit: https://www.autonews...r-cuts-closures GM may keep cashing in Michigan tax credits after cuts, closures Even if all of the proposed job cuts were made in Michigan, GM could still have a 8,100-employee buffer above the cap for the number of Michigan jobs it can claim for Michigan Economic Growth Authority tax credits under the Michigan Business Tax. That's because the automaker can claim a tax credit on the payroll of up to 34,750 jobs retained annually through the end of 2029 under the deal cut three years ago with the Michigan Economic Development Corp. GM's tax credit is based on the 4.25 percent individual income tax each eligible employee pays the state. The credits are tied to the wages, overtime and profit-sharing checks -- all of which have risen in recent years as GM has posted record profits. For a GM engineer earning $100,000 annually, the company can claim a credit of $4,250. For an assembly line worker making $50,000 annually or $24 per hour, the refundable tax credit is about half of what the engineer's job is worth in taxpayer subsidies. Edited by Hansolo, 21 January 2019 - 22:09. |
#136
Posted 22 January 2019 - 03:56
Daca ar citi si intelege asta si cei care afirma ca anumita companie spravietuieste pe spatele Statului si contribuabililor...
|
|
#137
Posted 22 January 2019 - 07:14
Hansolo, on 21 ianuarie 2019 - 21:59, said:
Tot in tarile civilizate primariile negociaza anumite facilitati fiscale. Sa ne intelegem: nimeni nu ia banii contribuabilului amarat (astea sunt vorbe de bugetar) Eu m-am referit strict la scutirea de taxe pentru vehiculele electrice. Atat. Care-s scumpe si pe primul loc, Tesla. Si ca nu e normal ca cel sarac sa plateasca pentru ca cel bogat sa cumpere mai ieftin. Nu ma lua cu alte povesti ca nu sunt nascut ieri si traiesc aici in mijlocul lupilor inuendo0, on 22 ianuarie 2019 - 03:56, said:
Daca ar citi si intelege asta si cei care afirma ca anumita companie spravietuieste pe spatele Statului si contribuabililor... Daca nu ar fi existat scutiri de taxe si granturi, tesla ar fi murit, ca si oricare alta, mai mult, nici una nu s-ar fi incumetat sa cheltuiasca zeci de milioane pentru vehicule electrice Ceea ce e acelasi lucru |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users