General Motors își va concentra toate resursele asupra mașinilor electrice
#1
Posted 17 January 2019 - 14:17
Quote General Motors și-a propus investirea tuturor resurselor în dezvoltarea mașinilor electrice. Grupul american susține că a renunțat la ideea unor viitoare modele hibride, pe care le vede doar ca o “contramăsură” la mașinile diesel și pe benzină. La sfârșitul anului trecut, General Motors a anunțat cea mai mare restructurare din istoria sa, cu închiderea mai multor fabrici și renunțarea la modelele cu vânzări slabe. Grupul american a promis o regândire a strategiei, cu un accent deosebit pe mașinile electrice și hibride în următorii ani. Mai mult decât atât, președintele Mars Reuss a subliniat acum că GM se va concentra doar pe mașinile electrice, în detrimentul hibrizilor. “Hibrizii sunt doar o contramăsură la vehiculele convenționale. Răspunsul real este dat de mașinile electrice, ce reprezintă o soluție sustenabilă și accesibilă cu zero emisii,” a declarat Reuss. Planul de viitor al americanilor se bazează, în primul rând, pe brandul Cadillac, văzut drept cel mai important pilon în „viitorul electric” al grupului. Primul Cadillac electric va fi un SUV dezvoltat pe noua platformă GM și va fi lansat cel târziu în 2021. http://m.automarket....nale-89207.html Asta inseamna ca marele producator auto GM, nu va mai investi in dezvoltarea motoarelor cu combustie interna ci exclusiv doar in electrice.Ma astept la un parteneriat intre GM si Tesla, avantajos pentru ambele parti. |
#2
Posted 17 January 2019 - 14:21
Astia toti se indreapta cu ochii mari inchisi, catre zid.
Zici ca e Brexit #2 Nu prea conteaza ca: - bateriile inca sunt grele/scumpe/se incarca greu/durata de viata la noroc - statiile de incarcare nu fac fata nici acum - infrastructura electrica nu duce atatia consumatori etc Eyes Wide Shut |
#3
Posted 17 January 2019 - 14:25
Corect. Foarte multa lume nu intelege ce implica o masina electrica.
Ei vad doar ca nu arde benzina in mod direct si sunt fericiti. In realitate USA de exemplu produce peste 50% din energie arzand petrol si carbune ( sursa: https://www.eia.gov/...=us_energy_home ). |
#4
Posted 17 January 2019 - 14:30
antiqque, on 17 ianuarie 2019 - 14:25, said:
Corect. Foarte multa lume nu intelege ce implica o masina electrica. Ei vad doar ca nu arde benzina in mod direct si sunt fericiti. In realitate USA de exemplu produce peste 50% din energie arzand petrol si carbune ( sursa: https://www.eia.gov/...=us_energy_home ). 50% tot e mai bine decat 100%. Ca sa nu mai zic ca sunt tari care sar de 90%. Apoi, pretul energiei electric este in general mai mic decat al celei pe baza de petrol. Intretinerea unei masini electrice este si ea mai ieftina. Ce se intampla acum este normal pentru o industrie la inceput de drum, sa nu crezi ca acum peste 100 de ani cand s-a trecut de la caruta la masina, lucrurile au mers ca unse. Edited by george_alexandru, 17 January 2019 - 14:31. |
#5
Posted 17 January 2019 - 14:31
#6
Posted 17 January 2019 - 14:32
Adm, on 17 ianuarie 2019 - 14:21, said:
Astia toti se indreapta cu ochii mari inchisi, catre zid. Zici ca e Brexit #2 Nu prea conteaza ca: - bateriile inca sunt grele/scumpe/se incarca greu/durata de viata la noroc - statiile de incarcare nu fac fata nici acum - infrastructura electrica nu duce atatia consumatori etc Eyes Wide Shut Se merge pe ideea ca totul se va ieftini dupa ce va incepe productia de serie, pe scara mare, la toti producatorii auto. Bursul, on 17 ianuarie 2019 - 14:31, said:
Ieri seful zicea ca electricele sunt viitorul. Si el e din ala care are acces la informatii pe care noi le aflam dupa 1 an de zile. Edited by max_01, 17 January 2019 - 14:36. |
#7
Posted 17 January 2019 - 14:33
antiqque, on 17 ianuarie 2019 - 14:25, said:
Foarte multa lume nu intelege ce implica o masina electrica. Se pare ca in 1-4 ani bateriile vor fi fi rezolvat problemele incarcarii rapide si autonomiei de mers. Edited by Quantum, 17 January 2019 - 14:35. |
#8
Posted 17 January 2019 - 14:50
Ma indoiesc ca se investeste aiurea intr-o anumita directie fara sa stii ce te asteapta in viitor.
Linde are nu stiu ce proiect cu masini care merg cu apa/hidorgen, dracu stie, dar pare-se ca nimeni nu e interesat. P.S. vad ca au inchis proiectul. A durat 2 ani. |
#9
Posted 17 January 2019 - 15:03
Adm, on 17 ianuarie 2019 - 14:21, said:
- bateriile inca sunt grele/scumpe/se incarca greu/durata de viata la noroc Noroc cu tine ca ne luminasi. Ca si greutate: ce conteaza? Cand ti-ai cumparat masina te-ai gandit cat cantareste, sau care e mai greu: un motor diesel sau unul otto? Stiai ca masinile electrice au cam aceeasi greutate cu o masina termica din aceeasi categorie? Adm, on 17 ianuarie 2019 - 14:21, said:
- statiile de incarcare nu fac fata nici acum Ca din cate vad eu alea de la Tesla sau Ionity nu au aceste probleme imaginare. Te-ai lovit personal de problemele astea sau doar "am citit eu pe net"? Adm, on 17 ianuarie 2019 - 14:21, said:
- infrastructura electrica nu duce atatia consumatori Edited by inuendo0, 17 January 2019 - 15:03. |
#10
Posted 17 January 2019 - 15:06
Adm, on 17 ianuarie 2019 - 14:21, said:
Astia toti se indreapta cu ochii mari inchisi, catre zid. Zici ca e Brexit #2 Nu prea conteaza ca: - bateriile inca sunt grele/scumpe/se incarca greu/durata de viata la noroc - statiile de incarcare nu fac fata nici acum - infrastructura electrica nu duce atatia consumatori etc Eyes Wide Shut |
|
#11
Posted 17 January 2019 - 15:22
Adm, on 17 ianuarie 2019 - 14:21, said:
Astia toti se indreapta cu ochii mari inchisi, catre zid. Edited by MusafirulCreativ, 17 January 2019 - 15:24. |
#12
Posted 17 January 2019 - 15:23
Quantum, on 17 ianuarie 2019 - 14:33, said:
Tu zici ca General Motors nu intelege ce implica o masina electrica(desi face auto de 120 de ani)... dar tu intelegi profund... Se pare ca in 1-4 ani bateriile vor fi fi rezolvat problemele incarcarii rapide si autonomiei de mers. Usor cu caii, eu vorbeam despre populatie nu despre producator. Gizas |
#13
Posted 17 January 2019 - 15:46
MusafirulCreativ, on 17 ianuarie 2019 - 15:22, said:
As vrea sa vad initiative "electrice" sau alternative mai ales in ce inseamna transport greu (rutier, naval, poate chiar si aerian), in industrie, in termoficare, etc. Adica cele care polueaza cu adevarat (aici mentionam totusi Tesla care a anuntat acel camion electric). Avem si initiative pentru nave electrice, poftim: https://electrek.co/...-emission-cost/ Quote
the all-electric ferry cuts emission by 95% and costs by 80% compared to fuel-powered counterparts and the results are attracting customers. The ferry in question is called “Ampere” and it was put into operation back in May 2015 with the aim to reduce NOx and CO2 emissions, as well as noise pollution on the Bursul, on 17 ianuarie 2019 - 14:31, said:
Ieri seful zicea ca electricele sunt viitorul. Si el e din ala care are acces la informatii pe care noi le aflam dupa 1 an de zile. Interesant, seful lucreaza in domeniul auto ? Edited by Cornel, 17 January 2019 - 15:50. |
#14
Posted 17 January 2019 - 15:47
Adm, on 17 ianuarie 2019 - 14:21, said:
Astia toti se indreapta cu ochii mari inchisi, catre zid. Zici ca e Brexit #2 Nu prea conteaza ca: - bateriile inca sunt grele/scumpe/se incarca greu/durata de viata la noroc - statiile de incarcare nu fac fata nici acum - infrastructura electrica nu duce atatia consumatori etc Eyes Wide Shut Pai astea nu sunt cauzate tocmai de faptul ca putini producatori se axeaza cu seriozitate maxima pe electrice? Orice tehnolgie este scumpa pana incepe sa fie adoptata la scara larga. |
#15
Posted 17 January 2019 - 15:51
MusafirulCreativ, on 17 ianuarie 2019 - 15:22, said: Si problema e ca toti se agita DOAR cu segmentul autoturisme, cand el reprezinta doar o (prea) mica parte din poluatori. As vrea sa vad initiative "electrice" sau alternative mai ales in ce inseamna transport greu (rutier, naval, poate chiar si aerian), in industrie, in termoficare, etc. Adica cele care polueaza cu adevarat (aici mentionam totusi Tesla care a anuntat acel camion electric).Toti ne dam eco si doar zgariem problema la suprafata pentru a parea cool (iar unii castiga capital politic din asta), in timp ce rezultatul este aproape zero, iar costurile sunt imense pentru omul de rand. Attached FilesEdited by inuendo0, 17 January 2019 - 15:52. |
|
#16
Posted 17 January 2019 - 16:07
MusafirulCreativ, on 17 ianuarie 2019 - 15:22, said:
Si problema e ca toti se agita DOAR cu segmentul autoturisme, cand el reprezinta doar o (prea) mica parte din poluatori. As vrea sa vad initiative "electrice" sau alternative mai ales in ce inseamna transport greu (rutier, naval, poate chiar si aerian), in industrie, in termoficare, etc. Adica cele care polueaza cu adevarat (aici mentionam totusi Tesla care a anuntat acel camion electric).Toti ne dam eco si doar zgariem problema la suprafata pentru a parea cool (iar unii castiga capital politic din asta), in timp ce rezultatul este aproape zero, iar costurile sunt imense pentru omul de rand. inuendo0, on 17 ianuarie 2019 - 15:51, said:
In tarile cu apa calda camioanele, avioanele si vapoarele nu trec prin centrul oraselor. |
#17
Posted 17 January 2019 - 16:08
Eu cred ca acum cazanul cu tehnologii pt. auto electrice e in mare fierbere si cred ca in 3-4 ani va exploda, asa a fost si cu linia de asamblare la inceput de 1900, atunci, in 10 ani, a bubuit productia si vanzarea pana la cer! (si preturile au scazut fulminant)
Marea mea curiozitate e cat va fi deprecierea acestor automobile electrice (va fi ca la telefoane/tv ca in 2-3 ani sunt perimate ?) NB Intr-adevar va aparea problema retelei electrice... care s-ar putea rezolva pe masura vanzarilor. |
#18
Posted 17 January 2019 - 16:13
max_01, on 17 ianuarie 2019 - 16:07, said:
Foarte bine punctat.Subscriu. Totusi si ele polueaza.Si polueaza mult mai mult decat autoturismele. OK, nu se rezolva problema vapoarelor. Hai sa respiram noxe la oras ca si vapoarele polueaza. O sa vina si vremea lor, macar in oras sa am aer respirabil, dupa acee urmeaza si delfini, morse si balene jucause. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users