Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 

RDS calitate TV slabă.

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#37
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018
Bine domnule, daca dumneata nu poti, lasa ca putem noi.
Luam incarcatoare, powerbank-uri si sigur reusim sa stam macar o ora in convorbire.

Edited by danutz34, 27 December 2018 - 21:37.


#38
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Ti-am scris mai sus: conectezi tel la incarcator, suni, dai pe speaker si iti vezi de treaba in casa.
In final o sa raspunda si la CC.
Dar ti-e frica sa faci sesizarea online?

#39
apostol64

apostol64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 19.01.2011
E da! Asa crezi tu. Vestea proasta e ca nici semnal la mobil nu am aici la mine in zona.Ce vrei sa iti mai spun mai multe?

#40
danutz34

danutz34

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,024
  • Înscris: 23.11.2018
Te-am intrebat mai multi de mai multe ori.
De ce nu faci sesizare online?
Nu iti trebuie semnal si nici baterie la telefon.

Edited by danutz34, 27 December 2018 - 21:46.


#41
apostol64

apostol64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 19.01.2011
Dar asta ce este? M-am prezentat indecent cumva? in legatura cu mica problema legata de grila de programe?

#42
vimann

vimann

    Feed on Tragedy

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,727
  • Înscris: 06.07.2005
Omule cred ca tu nu pricepi ca cine ti-a raspuns aici nu lucreaza la RDS.

#43
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
@initiator,vrei sa venim noi sa-ti remediem situația?
La ei nu vrei sa suni,sesizare online nu vrei,atunci ce?



Eu propun ștergerea topicului,deja e bataie de joc.
Multumesc!

 apostol64, on 27 decembrie 2018 - 22:02, said:

Dar asta ce este? M-am prezentat indecent cumva? in legatura cu mica problema legata de grila de programe?
AICI nu este FORUMUL DIGI!

#44
apostol64

apostol64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 19.01.2011
Uite vezi. Daca aici imi arati asa caracter cu cine sa vorbesc altundeva. Nu am cerut nimanui nimic, doar imi spuneam si eu frustrarea "pe net" ma gandeam ca cineva a mai trecut printr-o situatie ca asta sa-mi explice cum a  procedat , eu nu am avut probleme de cand m-am abonat, problema asta e de cateva zile. In fine. Am primit un mic ajutor din partea unui user acum cateva minute.

 Nimcid25, on 27 decembrie 2018 - 22:05, said:

@initiator,vrei sa venim noi sa-ti remediem situația?
La ei nu vrei sa suni,sesizare online nu vrei,atunci ce?



Eu propun ștergerea topicului,deja e bataie de joc.
Multumesc!


AICI nu este FORUMUL DIGI!
Daca imi permiti sa dau quote ... Te-am intrebat ceva? apari in text asa buzna nici nu stii despre ce vorbim. Da nu este forumul digi ok am inteles.

#45
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Omule,persoanele care au întâmpinat astfel de situații au sunat in CC sau au trimis o sesizare online.
In situația ta,doar RDS poate interveni (tu nu ai cum rezolva situația).Iar RDS,in acest moment,nu stie de problema ta.

 apostol64, on 27 decembrie 2018 - 22:13, said:

Daca imi permiti sa dau quote ... Te-am intrebat ceva? apari in text asa buzna nici nu stii despre ce vorbim. Da nu este forumul digi ok am inteles.
De unde ai tradus tu ca nu știu despre ce vorbești?
Nenea,prea multa gargara.
Ai venit aici sa ne spui problema ta.De ce? Doar de dragul de a scrie ceva pe forum?
Trimite un PM lui Digi_Helper si spune-i de problema asta.

#46
apostol64

apostol64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 19.01.2011
Gargara cu apa sarata,nu? Am trimis lui helper, acum astept raspuns? Eh stii despre ce vorbesc...
I-am trimis acum 20 minute.. na sa nu stii despre ce vorbesc

Tu crezi ca am venit aici sa ma cert cu cineva, nici pe departe doar cautam mijloc de conversatie inainte de a anunta ceva oficial la adresa RDS. Dar tu nu sti nimic ma insulti si atat.

Edited by apostol64, 27 December 2018 - 22:28.


#47
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
De ce nu iti faci un blog?
Scrii acolo ca nu vezi bine la tv, dar ca nu ai baterie sa suni la cc. Si nici online nu faci sesizare ca ti-e frica.

Totusi exista astfel de oameni?
Iti spun 10 ce sa faci, dar tu nu: batman!

#48
apostol64

apostol64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 19.01.2011
Am spus ce cautam, aici. Iar vrei sa ma repet?

#49
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 apostol64, on 27 decembrie 2018 - 22:29, said:

Gargara cu apa sarata,nu? Am trimis lui helper, acum astept raspuns? Eh stii despre ce vorbesc...
I-am trimis acum 20 minute.. na sa nu stii despre ce vorbesc

Tu crezi ca am venit aici sa ma cert cu cineva, nici pe departe doar cautam mijloc de conversatie inainte de a anunta ceva oficial la adresa RDS. Dar tu nu sti nimic ma insulti si atat.
Felicitări!
Te-am insultat..mda..victimizare.


OFFTOPIC: Am avut o problema cu Orange TV.Timp de 12 zile nu am avut semnal TV din cauza unui idiot.Nu doar ca am sunat la ei,au trimis de 3 ori echipa tehnica,aia ziceau ca nu poate remedia situația,am facut sesizare la ANPC si astăzi s-a rezolvat...si tu nu vrei sa scrii 4 rânduri într-o sesizare online la Digi..Posted Image

Edited by Nimcid25, 27 December 2018 - 22:47.


#50
apostol64

apostol64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 19.01.2011
Vezi pe unde borasti...

#51
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001

 apostol64, on 27 decembrie 2018 - 17:16, said:

Salut! Am postat aici pentru ca nu pot sa intru in legatura telefonica cu, compania RDS. Ma gandeam ca ma poate ajuta cineva aici.
De asta ai scris aici.
De ce nu faci online sesizarea?

#52
apostol64

apostol64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 19.01.2011
Update: e 5 dimineata ... toata noaptea am stat langa tv de pe la ora 20 si nu am avut nici semnal si nici calitate a/v. Acum merge un singur program. Am pus video.
TV-ul imi spune ca am semnal full dar calitate foarte slaba.Attached File  artefacte_digi.mp4   8.09MB   10 downloads

#53
apostol64

apostol64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 19.01.2011
Update: e 5:30 ... programele tv incep sa recapete functionarea normala... revin mai tarziu cu info.

#54
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,384
  • Înscris: 01.12.2001
Si in toata noaptea cat ai pazit tv-ul, nu puteai sa formezi la call center?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate