Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
RDS calitate TV slabă.
Last Updated: Dec 29 2018 10:21, Started by
apostol64
, Dec 27 2018 16:59
·
0
#37
Posted 27 December 2018 - 21:36
Bine domnule, daca dumneata nu poti, lasa ca putem noi.
Luam incarcatoare, powerbank-uri si sigur reusim sa stam macar o ora in convorbire. Edited by danutz34, 27 December 2018 - 21:37. |
#38
Posted 27 December 2018 - 21:36
Ti-am scris mai sus: conectezi tel la incarcator, suni, dai pe speaker si iti vezi de treaba in casa.
In final o sa raspunda si la CC. Dar ti-e frica sa faci sesizarea online? |
#39
Posted 27 December 2018 - 21:43
E da! Asa crezi tu. Vestea proasta e ca nici semnal la mobil nu am aici la mine in zona.Ce vrei sa iti mai spun mai multe?
|
#40
Posted 27 December 2018 - 21:46
Te-am intrebat mai multi de mai multe ori.
De ce nu faci sesizare online? Nu iti trebuie semnal si nici baterie la telefon. Edited by danutz34, 27 December 2018 - 21:46. |
#41
Posted 27 December 2018 - 22:02
Dar asta ce este? M-am prezentat indecent cumva? in legatura cu mica problema legata de grila de programe?
|
#42
Posted 27 December 2018 - 22:03
Omule cred ca tu nu pricepi ca cine ti-a raspuns aici nu lucreaza la RDS.
|
#43
Posted 27 December 2018 - 22:05
@initiator,vrei sa venim noi sa-ti remediem situația?
La ei nu vrei sa suni,sesizare online nu vrei,atunci ce? Eu propun ștergerea topicului,deja e bataie de joc. Multumesc! apostol64, on 27 decembrie 2018 - 22:02, said:
Dar asta ce este? M-am prezentat indecent cumva? in legatura cu mica problema legata de grila de programe? |
#44
Posted 27 December 2018 - 22:13
Uite vezi. Daca aici imi arati asa caracter cu cine sa vorbesc altundeva. Nu am cerut nimanui nimic, doar imi spuneam si eu frustrarea "pe net" ma gandeam ca cineva a mai trecut printr-o situatie ca asta sa-mi explice cum a procedat , eu nu am avut probleme de cand m-am abonat, problema asta e de cateva zile. In fine. Am primit un mic ajutor din partea unui user acum cateva minute.
Nimcid25, on 27 decembrie 2018 - 22:05, said:
@initiator,vrei sa venim noi sa-ti remediem situația? La ei nu vrei sa suni,sesizare online nu vrei,atunci ce? Eu propun ștergerea topicului,deja e bataie de joc. Multumesc! AICI nu este FORUMUL DIGI! |
#45
Posted 27 December 2018 - 22:26
Omule,persoanele care au întâmpinat astfel de situații au sunat in CC sau au trimis o sesizare online.
In situația ta,doar RDS poate interveni (tu nu ai cum rezolva situația).Iar RDS,in acest moment,nu stie de problema ta. apostol64, on 27 decembrie 2018 - 22:13, said:
Daca imi permiti sa dau quote ... Te-am intrebat ceva? apari in text asa buzna nici nu stii despre ce vorbim. Da nu este forumul digi ok am inteles. Nenea,prea multa gargara. Ai venit aici sa ne spui problema ta.De ce? Doar de dragul de a scrie ceva pe forum? Trimite un PM lui Digi_Helper si spune-i de problema asta. |
#46
Posted 27 December 2018 - 22:29
Gargara cu apa sarata,nu? Am trimis lui helper, acum astept raspuns? Eh stii despre ce vorbesc...
I-am trimis acum 20 minute.. na sa nu stii despre ce vorbesc Tu crezi ca am venit aici sa ma cert cu cineva, nici pe departe doar cautam mijloc de conversatie inainte de a anunta ceva oficial la adresa RDS. Dar tu nu sti nimic ma insulti si atat. Edited by apostol64, 27 December 2018 - 22:28. |
|
#47
Posted 27 December 2018 - 22:35
De ce nu iti faci un blog?
Scrii acolo ca nu vezi bine la tv, dar ca nu ai baterie sa suni la cc. Si nici online nu faci sesizare ca ti-e frica. Totusi exista astfel de oameni? Iti spun 10 ce sa faci, dar tu nu: batman! |
#49
Posted 27 December 2018 - 22:44
apostol64, on 27 decembrie 2018 - 22:29, said:
Gargara cu apa sarata,nu? Am trimis lui helper, acum astept raspuns? Eh stii despre ce vorbesc... I-am trimis acum 20 minute.. na sa nu stii despre ce vorbesc Tu crezi ca am venit aici sa ma cert cu cineva, nici pe departe doar cautam mijloc de conversatie inainte de a anunta ceva oficial la adresa RDS. Dar tu nu sti nimic ma insulti si atat. Te-am insultat..mda..victimizare. OFFTOPIC: Am avut o problema cu Orange TV.Timp de 12 zile nu am avut semnal TV din cauza unui idiot.Nu doar ca am sunat la ei,au trimis de 3 ori echipa tehnica,aia ziceau ca nu poate remedia situația,am facut sesizare la ANPC si astăzi s-a rezolvat...si tu nu vrei sa scrii 4 rânduri într-o sesizare online la Digi.. Edited by Nimcid25, 27 December 2018 - 22:47. |
#51
Posted 27 December 2018 - 22:51
|
#52
Posted 28 December 2018 - 05:08
Update: e 5 dimineata ... toata noaptea am stat langa tv de pe la ora 20 si nu am avut nici semnal si nici calitate a/v. Acum merge un singur program. Am pus video.
TV-ul imi spune ca am semnal full dar calitate foarte slaba. artefacte_digi.mp4 8.09MB 10 downloads |
#53
Posted 28 December 2018 - 05:36
Update: e 5:30 ... programele tv incep sa recapete functionarea normala... revin mai tarziu cu info.
|
#54
Posted 28 December 2018 - 07:56
Si in toata noaptea cat ai pazit tv-ul, nu puteai sa formezi la call center?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users