Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sentinte judecatoresti privind taxa de reziliere
#37
Posted 25 December 2018 - 20:36
Omule, ti-am dovedit ca nu intelegi ce citesti.
Te rog, nu mai scrie prostii ca e suficient atat. |
#38
Posted 25 December 2018 - 20:42
danutz34, on 25 decembrie 2018 - 20:32, said: Ce faci, te citezi singur si iti spui ca vorbesti in necunostinta de cauza Ai cam incurcat conturile din cate vad... alea bancare le mai incurc:) costl, on 25 decembrie 2018 - 20:35, said:
Eu ce spuneam, au declarat orice contract din Romania nul de drept pe motiv ca nu s-a rromit lumea si nu s-a scris contractul de mana beneficiarului. Cam penibila treaba pentru secolul asta in care scrisul de mana e pe cale de disparitie, si chiar si semnatura/amprenta pe contract. Judecatorii astia nu sunt prosti, doar fac pe prostul intentionat cand scriu astfel de prostii in cadrul unor hartii oficiale. |
#40
Posted 25 December 2018 - 20:45
#41
Posted 25 December 2018 - 20:47
Poti sa si dovedesti sau vorbesti doar sa te afli in treaba?
|
#42
Posted 25 December 2018 - 20:48
sebannu1, on 25 decembrie 2018 - 20:42, said:
Orice contract trebuie negociat si convenit de toate partile contractante,nu impus doar de una dintre parti. Le-ai acceptat, le respecti si iti este impus de catre stat sa le respecti daca refuzi, asta e legea prin tarile civilizate. Doar la noi accepti, dai teapa, apoi te scapa statul de plata. |
#43
Posted 25 December 2018 - 20:53
costl, on 25 decembrie 2018 - 20:48, said:
Nu e impus de nimeni, nu iti impune nimeni sa accepti conditiile partii prestatoare. Le-ai acceptat, le respecti si iti este impus de catre stat sa le respecti daca refuzi, asta e legea prin tarile civilizate. Doar la noi accepti, dai teapa, apoi te scapa statul de plata. Si incearca sa-ti faci un contract in care sa negociezi conditiile,vei fi trimis la plimbare automat. Edited by sebannu1, 25 December 2018 - 20:54. |
#44
Posted 25 December 2018 - 20:53
#45
Posted 25 December 2018 - 20:56
Foarte pertinenta dovada ta. Cred ca faci parte din cei care vor sa plateasca in plus fata de taxa de reziliere.
|
#46
Posted 25 December 2018 - 21:02
nu platesc nici un fel de taxe de reziliere, la nimeni
am in 100 de lei pe luna, tva inclus, urmatoarele: trei mobile de la rds net 300 mbps tel fix si fax tv un stick de net moka iar tu faci parte dintre cei care se pomenesc scriind pe sp, din plictiseala Edited by ruzgar, 25 December 2018 - 21:02. |
|
#47
Posted 25 December 2018 - 22:34
Multe lucruri in tara asta ar trebui rescrise de la 0.
Cea mai mare problema a tuturor contractelor pretiparite sunt clauzele abuzive, adica inechitabile. Orange poate rezilia fara motiv si fara notificare si clientul trebuie sa faca cerere, sa astepte pana la incheierea datei de facturare. Orange poate rezilia fara nicio despagubire, clientului i se cer despagubiri. Orange a creat intentionat un contract atat de voluminos(un contract complet contine Clauze contractuale de baza, Conditii generale pentru utilizarea abonamentelor(TCG), Brosura de tarife si servicii si Procedura pentru solutionarea reclamatiilor utilizatorilor finali), in total peste 80 de pagini A4 cu fontul standard al unui contract Orange, cel de pe clauzele contractuale de baza. Referirile in acele 4 documente sunt intentionat incurcate pentru derutarea consumatorilor, de exemplu in brosura de fac precizari legate de conferintele telefonice si taxarea lor, in tcg se face referire la alte reguli, in contract la altele. Un bambilici cu scopul de a deruta clientii si a ii pune mereu in pozitie de inferioritate, niciodata clientii nu au dreptate. Nu mai zic de Preventel, o baza de date tinuta inca activa la comun de Orange, Vodafone si Telekom, cu tot GDPR-ul impus de UE. Cu toate hotararile alea judecatoresti, in Romania nu se ia in calcul precedentul judecatoresc. E unul din motivele pentru care de multe ori se intampla ca pentru spete asemanatoare, deciziile sa fie radical diferite. Edited by Getodacul, 25 December 2018 - 22:38. |
#48
Posted 25 December 2018 - 22:57
daca la semnare nu exista beneficii pentru abonat normal ca este ilegala orice taxa de reziliere
In cazul in care se primeste echipament din nou situatia este neta, taxa de reziliere este perfect legala/morala, eventual metoda de calcul poate fi ilegala, fara temei si aceasta trebuie ajustata astfel incat operatorul sa-si recupereze integral prejudiciul. Nuantele apar cand operatorii ofera 1000 de giga in loc de 5 giga, cand nu-ti mai dau nelimitat si iti dau de 2 ori neliminat, cand iti spun ca-ti ofera abonament de 20 de euro cu 50% redus. Dar si in aceste cazuri parca auzisem acum ceva ani ca taxele de reziliere nu pot depasi ofertele/reducerile de care au beneficiat abonatii. Mai concret: daca vreau sa reziliez dupa 2 luni un abonament de 10 euro la care operatorul spune ca mi-a facut reducere de 10 euro/luna, taxa de reziliere nu ar putea fi mai mare de 20 de euro, daca e vorba de 1000 de giga in loc de 5, si aceste beneficii se pot cuantifica. |
#49
Posted 26 December 2018 - 02:26
alex1912, on 25 decembrie 2018 - 22:57, said:
daca la semnare nu exista beneficii pentru abonat normal ca este ilegala orice taxa de reziliere In cazul in care se primeste echipament din nou situatia este neta, taxa de reziliere este perfect legala/morala, eventual metoda de calcul poate fi ilegala, fara temei si aceasta trebuie ajustata astfel incat operatorul sa-si recupereze integral prejudiciul. Nuantele apar cand operatorii ofera 1000 de giga in loc de 5 giga, cand nu-ti mai dau nelimitat si iti dau de 2 ori neliminat, cand iti spun ca-ti ofera abonament de 20 de euro cu 50% redus. Dar si in aceste cazuri parca auzisem acum ceva ani ca taxele de reziliere nu pot depasi ofertele/reducerile de care au beneficiat abonatii. Mai concret: daca vreau sa reziliez dupa 2 luni un abonament de 10 euro la care operatorul spune ca mi-a facut reducere de 10 euro/luna, taxa de reziliere nu ar putea fi mai mare de 20 de euro, daca e vorba de 1000 de giga in loc de 5, si aceste beneficii se pot cuantifica. | | This right here....asa functioneaza treaba si cazurile pe temele astea vor fi solutionate astfel de 99% din judecatori. Edited by -Jinx-, 26 December 2018 - 02:27. |
#50
Posted 26 December 2018 - 08:38
Pana la urma ce facem aici? Dezbatem daca taxa e ilegala sau nu, sau alegem care din cei 2-3 useri care se cearta e mai prost? Va zic eu, toti.
Treaba cu taxa e simpla, si toti operatorii se supun, cu toate ca procedurile interne ale companiilor zic altceva. Daca ai device si reziliezi, il platesti. Daca ai luni gratuite si reziliezi, la reziliere le platesti. Daca ai sim only, fara reduceri, platesti nimic. Compania o sa zica ca nu, dar printr-o reclamatie scrisa pe mail, in maxim 30 zile se rezolva. Am facut asa la Orange, Vodafone si Telepom. Singurul operator la care s-a rezolvat prin OPC e RDS, si asta pentru ca erdeesh e o multinationala de cacat, comunista, care nu are departamentele de baza pentru un customer service sanatos, IMPERIOS DE TINUT MINTE: Aici e vorba de abonamente sub perioada contractuala, si in toate cazurile a fost vorba de pachete de TV/INTERNET sau abonament mobil, FARA DEVICE ACHIZITIONAT. Nu am cumparat ever telefon la abonament, nu imi place bloatware-ul adaugat de operatori. Am prelindat prin retele sa vad unde e mai bine, a fost dreptul meu |
#51
Posted 26 December 2018 - 08:48
TheRipper, on 26 decembrie 2018 - 08:38, said:
Compania o sa zica ca nu, dar printr-o reclamatie scrisa pe mail, in maxim 30 zile se rezolva. Topicul pentru asta e: sa deschida ochii celor care reziliaza si sunt facturati cu taxa de reziliere. |
|
#52
Posted 26 December 2018 - 09:18
danutz34, on 25 decembrie 2018 - 18:24, said:
Un prieten a reziliat inainte de expirarea perioadei minime contractuale si a fost facturat cu taxa de reziliere calculata pe baza abonamentului lunar inmultit cu numarul de luni ramase pana la expirarea contractului. Taxă de reziliere = o sumă fixă, nu se calculează. Nu cred că mai are vreun operator ceva gen dacă reziliezi contractul înainte de termen plătești 200 de euro. Taxa de despăgubire e o sumă care rezultă dintr-un calcul făcut de operator, prin care el arată ce pierderi a suferit în urma rezilierii contractului. Când a oferit beneficii clientului - telefon la preț subvenționat, reduceri la abonamentul pe care îl avea înainte de reînnoirea contractului, reduceri față de prețul întreg al unui serviciu etc. - are dreptul să le ceară și le și obține, dacă se limitează doar la ce clientul a folosit deja și dacă le calculează corect (de exemplu nu cer toată diferența subvenționată la telefon, ci țin seama și de cât s-a achitat deja). E ceea ce se numește justă despăgubire, și e legal. Nu e legal să ceară despăgubiri și pentru lunile rămase din contract. danutz34, on 26 decembrie 2018 - 08:48, said:
Topicul pentru asta e: sa deschida ochii celor care reziliaza si sunt facturati cu taxa de reziliere. Edited by althea, 26 December 2018 - 09:20. |
#53
Posted 26 December 2018 - 09:22
#54
Posted 26 December 2018 - 09:27
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users