Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Motoarele cu 3 clilindri

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#1
kalu4u

kalu4u

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 180
  • Înscris: 02.07.2018
In ultimii 10 ani tot apar masini cu motoare cu 3 cilindri de 1.0 si care scot 100-130 cp.
Inainte un motor cu 4 cilindri de 1.4-1.8 scotea 90-110 cp.
Mi se pare ceva dubios aici.
Tehnologia nu are cum sa evolueze atat in 5-10 ani si cred ca defapt se fac anumite sacrificii.
Adica se forteaza motorul ca sa se obtina consum mic si putere mare.
Deci ei defapt sacrifica fiabilitatea motorului si el va ceda mult mai repede decat motoarele vechi

#2
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,838
  • Înscris: 13.07.2011
eu zic sa te apuci sa faci tu un motor nou din 2 cilindri... potentialul il ai.

#3
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014
Motoarele alea de 1 litru care scot 100-130 CP sunt cu turbina. Cele de 1,4-1,8 care scoteau 90-110 cp erau aspirante.
Din pacate un motor cu turbina nu tine cat unul aspirant!

#4
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Nu este potrivit un motor in 3 cilindri pe o masina. Adica merge dar... niciodata nu as cumpara asa ceva.
Am mers cu Tico, Matiz, Skoda Fabia, cu motoare in 3 cilindri. Economice si atat. In rest, niste petarde.

#5
Dude_2nd

Dude_2nd

    Tehnocrat nihilist cronofag feral mogofan irecuperabil mem

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 37,715
  • Înscris: 04.01.2011

 kalu4u, on 13 decembrie 2018 - 18:09, said:

Tehnologia nu are cum sa evolueze atat in 5-10 ani si cred ca defapt se fac anumite sacrificii.
Tehnologia nu doar ca are cum, ci a si evoluat pe bune in ultimii ani.
Daca luam doar tolerantele dimensionale, in trecut instalatiile de injectie permiteau pana la 250-300 bar presiune de injectie,datorita prelucrarilor de o precizie limitata. Odata cu cresterea preciziei si a calitatii prelucrarii materialelor din care sunt confectionate aceste elemente, am ajuns la presiuni de injectie de 2000 bari. Unde mai pui ca daca la vechile sisteme injectia era o singura secventa, astazi injectia comandata electronic permite ca injectia sa aiba loc in 3-4 faze/secvente: o preinjectie timpurie, injectia principala si postinjectia. Cea ce permite cresteri de randamente si puteri esemnificative. Posted Image

Edited by Dude_2nd, 13 December 2018 - 18:22.


#6
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Sint diferente intre cele vechi si astea noi, arborele de contraechilibrare, turbina, intercooler, injectie benzina, distributie variabile,,,multe, multe diferente.
Resursa lor este atit cit au calculat`o, nu`i asa greu sa faci motoare cu turbina mici sa reziste 500Kkm, problema este sa vrei si sa merite ca bani.
La Renault seriile ce se pun pe Dacia sint calculate la 250Kkm, cele vechi, 1,4MPI, 1,6MPI, 1,6/16V aveau resursa calculata la 400Kkm.
NU putine au fost ce au depasit 800Kkm fara RK.

#7
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Li se falfaie lor de fiabilitate. Asta si vor. Sa se strice mai repede iar noi sa cumparam mai des.
DA - un motor mic se face praf mult mai repede.
Undeva la 200.000km e cam pulbere

Am vazut motoare mici de 1.1, sau 1.2 chiar si pe SUV-uri sau break-uri
Va dati seama ca un motor in trei cilindrii care trage un automobil de doua tone nu are cum să aibă o viata prea lunga

#8
gabyxm

gabyxm

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,214
  • Înscris: 08.06.2004

 Reactor2015, on 13 decembrie 2018 - 18:17, said:

Nu este potrivit un motor in 3 cilindri pe o masina. Adica merge dar... niciodata nu as cumpara asa ceva.
Am mers cu Tico, Matiz, Skoda Fabia, cu motoare in 3 cilindri. Economice si atat. In rest, niste petarde.
Nici asta?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/UF5j1DvC954?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#9
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Ala nu`i Dieselul in 2T?

#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ai terminat dilema cu numelere cu W si ai alta la fel de penibila ? Motoarele moderne mici au turbo si au putere echivalenta cu alea de care povestesti tu. Toate sunt la fel de fiabile, cu sau fara turbo, important sa fie facute fiabile de catre producatori, adica mai sunt anumite tipuri de motoare care nu au fost reusite din cauza unor defecte de proiectare, deci nu are nici o legatura ca sunt turbo sau aspirate. Orice motor ar trebui sa duca macar 400k km fara reparatii capitale , iar cine o ia de noua nu cred ca face mai mult decat atat si o vinde sau o caseaza.

#11
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,596
  • Înscris: 05.12.2005
E motor tip boost, adică proiectat să suporte putere mare pt. timp limitat. S-a constatat că majoritatea timpului motorul fucţionează la sub 25% din puterea nominală, aşa că s-au apropiat cu puterea reală de cea necesară, pt. noxe mai reduse, şi în caz de nevoie se supraalimentează pt. putere mărită.

Edited by mihaicozac, 13 December 2018 - 18:38.


#12
karax

karax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,839
  • Înscris: 14.10.2017
sa vezi economie de combustibil cand vor aparea masinile facute din grafen

probabil o masina va  cantari 500 kg maxim

#13
ioana1973

ioana1973

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,571
  • Înscris: 16.03.2014
Nu inseamna mare lucru daca-i in 3 sau 4 pistoane daca nu specifici dimensiunea cilindrilor. Am motostivuitor pt teren accidentat, masa 4 sau 6 tone nu stiu exact, Manitou cu motor in 3 pistoane.

#14
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 01.10.2004

 XL700VA, on 13 decembrie 2018 - 18:16, said:

Motoarele alea de 1 litru care scot 100-130 CP sunt cu turbina. Cele de 1,4-1,8 care scoteau 90-110 cp erau aspirante.
Din pacate un motor cu turbina nu tine cat unul aspirant!
Daca tot iti dai cu parerea, foloseste termenul corect... :(

A fi sau a nu fi... problema se dezbate de ceva ani.
https://www.4tuning....ania-30923.html

Sunt in stadiul de a-mi lua o masina noua si sper sa gasesc ceva cu 1.6 aspirat, gen Suzuki Vitara sau Honda Jazz.
Sau macar sa fie in toate mintile, adica in 4 cilindri.

#15
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 claudiu1, on 13 decembrie 2018 - 19:28, said:



Sunt in stadiul de a-mi lua o masina noua si sper sa gasesc ceva cu 1.6 aspirat, gen Suzuki Vitara
Nu mai gasesti , acuma toate is cu turbo ( 1,0 sau 1,4 L )

#16
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

 claudiu1, on 13 decembrie 2018 - 19:28, said:

Sau macar sa fie in toate mintile, adica in 4 cilindri.

Adica 6 in linie!
:D

#17
XL700VA

XL700VA

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 29.04.2014

 claudiu1, on 13 decembrie 2018 - 19:28, said:

Daca tot iti dai cu parerea, foloseste termenul corect... Posted Image

A fi sau a nu fi... problema se dezbate de ceva ani.
https://www.4tuning....ania-30923.html

Sunt in stadiul de a-mi lua o masina noua si sper sa gasesc ceva cu 1.6 aspirat, gen Suzuki Vitara sau Honda Jazz.
Sau macar sa fie in toate mintile, adica in 4 cilindri.
Mi de scuze. S-a bagat acolo un "n" in plus ....
Referitor la motoarele turbo de 1 litru ... intrebati un mecanic de la reprezentanta Ford, cate Focus-uri de 1 litru le vin in service... si va lecuiti de turbo. Eu personal am o ruda care lucreaza la service Ford ... si mi-a spus ca nu e zi sa nu apara cate un EcoBoost la reparat!

Edited by XL700VA, 13 December 2018 - 20:11.


#18
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Si la Renault?? :D

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate