Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ALTEX - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: May 20 2024 23:17, Started by
Magicwisewolf
, Nov 27 2018 15:29
·
39
#271
Posted 03 June 2021 - 09:59
Doar vreau să știu dacă legea e interpretată greșit de cei de la Altex.
Nu țin neapărat să o duc, asta e condiționat de remedierea problemei cu vechea imprimanta, poate e doar cartușul defect. Mă refer la mențiunile din regulamentul Altex care au referire exact la ce am bolduit eu, daca sunt legale sau nu. PS: poate că imprimantele desigilate sunt ale lor, care au fost la prezentare și poate că au cartușele sigilate dar din prezentare pare că nu. Deci... nu știu dacă se pot sau nu returna. Edited by danghetau, 03 June 2021 - 10:09. |
#272
Posted 03 June 2021 - 10:04
Paranoir, on 16 mai 2021 - 20:42, said: Edit: un lucru e cert. Doar la Altex au fost probleme din astea. Si de fiecare data incearca sa convinga clientul ca nu e ok sa returneze. Nu am auzit pe nimeni sa fi fost tratat altfel. Greseala e a mea, in loc sa cumpar de la emag, am luat ca fraierul de la astia pentru ca era un pic mai ieftin. Nu am sa mai gresesc. Păi eMag e mai haos! Am încercat să returnez un produs și nu am reușit! Am făcut de 4-5 ori cerere de retur dar curierul nu a venit să ridice produsul, chiar dacă am și sunat curierul, și nu mi s-a întâmplat chestia asta o singură dată. De data asta cred că le bag o reclamație ANPC că sunt prea nesimțiți! |
#273
Posted 03 June 2021 - 17:05
Legea nu e interpretata gresit de Altex pentru ca nu pot fi returnate consumabilele desigilate.
Odata ce cartusul a fost desigilat, incepe sa se usuce cerneala si nu mai poate fi vandut. Impriamanta ar putea fi vanduta resigilata, dar fara cartus. Totusi, legea ii acorda clientului posibilitatea de trimite in service orice produs care nu functioneaza corespunzator. |
#274
Posted 03 June 2021 - 17:15
Astia mi-au cerut azi ambalajul la un charger PD picat prematur.
Le-am zis sa pastreze ambalajul de la ala cu care il schimba. E putin ciudata chestia asta la lucruri mici si robuste care nu risca sa se sparga la transport. La un TV trimis in service intelegeam... |
#275
Posted 03 June 2021 - 17:38
Cer ambalaj ca sa-l poata eticheta cand il trimit prin curier. Nu e nevoie sa fie cutia originala, poate sa fie si un plic.
|
#276
Posted 07 June 2021 - 11:51
A cumparat cineva recent ceva de la Altex cu creditare Oney? Azi am facut a doua comanda in ultimele doua luni cu acest mod creditare si a fost anulata, la fel ca si prima.
La call-centerul Oney mi s-a spus ca au probleme cu protocolul de securitate 3d secure, ca nu stie cand se rezolva, unele contracte sunt aprobate, altele nu. Nici macar nu e mentionat pe site-ul Oney ca exista aceasta problema. O marca frantuzeasca cu miros urat romanesc... |
#277
Posted 09 June 2021 - 06:43
Quote
Ieri s-au activat voucherele din programul Rabla pentru electrocasnice 2021 şi m-am prezentat la un magazin Altex din Brăila pentru a cumpăra două televizoare Allview 32EPLAY6100-H/2 de 81 inch (unul pentru cel mic în camera lui şi celălalt pentru soacra mea). Ajung la magazin, intru în discuţie cu reprezentantul de raion, iar acesta îmi spune că nu pot cumpăra încă televizoarele deoarece modelul nu este înregistrat în sistemul Altex cu clasa de energie E şi nu este astfel compatibil cu programul. Îmi recomandă să revin azi (între timp ei primiseră o notificare că de azi se va actualiza informaţia în sistem) şi să fac o rezervare în magazin pentru a fi sigur că prind cele două televizoare. Intru în cont şi fac rezervare pentru respectivul magazin cu preţul de 849.9 lei. Azi după muncă mă duc acasă, ridic iar cele două televizoare cu tub generoase în volum pe care vreau să le dau la schimb şi la 18:00 ajung la Altex. Acelaşi băiat (amabil de altfel) avea deja pregătite cele două televizoare. Când să dau comanda, apare prima problemă. În trecut am dat o comandă pe Altex pe numele soţiei cu numărul meu de telefon, iar acum voucherul emis pe numele soţiei avea numărul ei de telefon. Nu se pupau numerele de telefon, iar ştergere contului deja existent nu se putea face local din magazin. Nici editarea. După vreo 20 – 30 de minute în care mai mulţi angajaţi au căutat soluţii la problemă, au reuşit să o rezolve într-un fel. A mers. Fac comanda, aplic voucherele, soţia şi soacra confirmă datele pesonale şi aici o nouă surpriză. Numărul de telefon al soacrei era folosit în alte 10 comenzi în diverse oraşe din ţară, din care doar 2 sau 3 erau ale ei (angajatul de la Altex ne întreba care dintre persoanele înregistrate suntem noi). Restul erau prin Bucureşti, Timişoara etc. Şocul şi mai mare este când aflăm că la o comandă din Bucureşti a fost folosit şi CNP-ul soacrei. Vă daţi seama ce GDPR respectă Altex la nivel intern ? Se înregistrează comenzi fără ştirea oamenilor pe numerele lor de telefon şi chiar CNP-uri ? Oare cât de legal este asta ? Mâine soacra mea intenţionează să sune în call centerul lor să facă o plângere şi chiar la Protecţia Consumatorului, dacă va fi cazul. Trecem şi peste acest incident şi ajungem la case, să plătim. Aici o altă surpriză. Voucherele se aplicau la preţul de 977 lei (preţul din magazin al televizorului) şi trebuia să mai dau o diferenţă de 577 lei în loc de 450 lei. Le transmit că nu sunt de acord, eu vreau preţul de 849.9 lei pe care am făcut rezervare, iar răspunsul este sec: voucherele nu se pot aplica la rezervări, de aceea se aplică la preţul din magazin. În acest context aveam două variante: fie să plătesc 577 lei (nu am fost de acord), fie să dau eu comandă pe site-ul altex.ro cu livrare prin curier. După aproape o oră de stat în magazinul respectiv aflu că, defapt, trebuie să dau comandă pe site ca să beneficiez de preţul promovat peste tot: 849.9 lei (-400 lei voucher). Am ajuns acasă, plin de nervi de altfel şi aştept ca în 2-3 zile lucrătoare să îmi fie livrate cele două televizoare pentru a da la schimb alte două televizoare cu tub pe care le-am plimbat prin tot oraşul ieri şi azi. |
#278
Posted 15 June 2021 - 12:40
Vreau sa povestesc modul in care am interactionat cu Altex- o poveste lunga, plina de ghinioane si de lipsa de empatie a unor oameni care ar trebui sa te ajute, nu sa te ignore.
Am cumparat online o combina frigorifica Beko RCNA406E61ZXBHN, NeoFrost prin programul Rabla al AFM si ghinionul, primul dintr-o lunga serie, este ca a sosit defecta. Compresorul a mers continuu, fara sa se opreasca, fructele si legumele din compartimentul Harvest Fresh au inghetat bocna si au fost distruse iar congelatorul nu racea absolut deloc, astfel ca mi s-a dezghetat tot ce aveam inauntru-totul s-a intamplat cu combina mergand pe setarile recomandate, cele din fabrica. Apoi au inceput sa-mi apara tot felul de alarme pe display. Dupa 5 zile am decis sa cer inlocuirea combinei. Am incercat de 3 ori sa completez formularul de retur/inlocuire de pe site dar nu am reusit sa-l incarc, imi aparea mereu o eroare si un mesaj de genul „scuze, a aparut o eroare, incearca mai tarziu”, fara nicio alta explicatie. Atunci am sunat in call center si am cerut inlocuirea produsului, tot cu Beko, acelasi model. Domnisoara cu care am vorbit mi-a zis ca atunci cand cererea de inlocuire se face prin telefon ei transmit aceasta cerere catre alti colegi, care o introduc manual in sistem si ar putea dura. Povestea asta se petrecea pe 1 iunie, intr-o marti. Am intrebat cat dureaza inlocuirea: 1-2 zile pana vin sa-mi ia produsul defect si 3-5 zile pentru inlocuirea cu altul, dupa ce cererea mea este incarcata de colegii ceilalti in sistem. Pe 2 iunie am sunat iar in call center, imi confirma ca au inregistrat cererea dar…cand am intrebat din nou cand imi va fi adus produsul nou mi s-a spus, pentru prima oara, ca in termen de maxim 14 zile. Am crezut ca glumesc si le-am zis ca primii colegi cu care vorbisem mi-au zis 3-5 zile. Mi-au bagat-o in fata ca e perioada aglomerata; de acord, zic, dar e frigider, e produs de stricta necesitate, am nevoie de el. Nu au parut impresionati, parca vorbeam cu roboti, nu cu oameni. Curierii au venit intr-adevar repede sa ridice produsul defect care, apropo, cat a stat la mine in casa a mers continuu, fara sa i se opreasca deloc compresorul (astept cu spaima factura la curent). Au venit vineri, pe 4 iunie, pentru ca asa am convenit cu ei. Am fost anuntata prin mail, prin sms, am discutat cu curierul, civilizat. Ei, si de aici incepe chinul. Cat credeti ca a durat pana mi-a fost adus cealalta combina? 9 (noua) zile! In timpul asta am sunat de mai multe ori la Altex, de fiecare data primeam raspuns stereotip, ca poate dura pana la 14 zile dar nu inseamna, bineinteles, ca va dura chiar 14 zile. Nicio urma de empatie, nicio tresarire cand le spuneam ca eu am platit produsul, am predat produsul vechi, ca nu am nicio vina in faptul ca a sosit defect si ca fara televizor sau aspirator mai stai, dar fara frigider, nu, ca e vorba de sanatatea familiei mele, pana la urma- raspunsul era, invariabil, maxim 14 zile, va anuntam noi. In cea de-a 7 zi (joi, 10 iunie) primesc un mail in care mi se spune ca produsul a fost pregatit pentru livrare, fara a mi se spune insa cand va fi livrat. Cum vineri pana la pranz (ziua a 8-a) nu am primit nici un sms sau email prin care sa mi se spuna cand va fi livrarea, sun din nou la call center. Si asteptand eu sa verifice domnisoara ce s-a intamplat, uitandu-ma mai cu atentie in mail, am un soc: numarul de telefon era trecut gresit iar in factura atasata adresa de livrare era cu totul alta! (nu mai stiu al catelea ghinion era asta…) Domnisoara cu care am stat de vorba era cea cu care am vorbit prima oara, cand am cerut inlocuirea si care atunci mi-a fost de mare ajutor- de fapt, este singura persoana rezonabila din call center cu care am stat de vorba in toata perioada. Era socata ca a durat atat, jenata de faza cu telefonul si adresa gresite si mi-a promis ca se va ocupa personal de problema mea. Cat am stat de vorba, am gasit si agenda in care imi notasem numele ei si perioadele de livrare. Incepusem sa cred ca am amintiri false, ca eram eu nebuna cand am ramas cu 3-5 zile in minte, pe cand robotii umani din call center imi tot repetau 14 zile. Sambata dimineata, in ziua a 9-a, inainte sa plec la piata, sun din nou la call center sa aflu ce se mai intampla. Un alt robot uman ma informeaza sec ca livrarea se face azi. Am inebunit: pai si nu anuntati, un sms, un mail, ceva? Robotul (care avea si prune in gura) spune din nou: v-am zis ca livrarea se face azi. Zic: bun, eu ma pregateam sa plec de acasa, vi se pare normal ca dupa 9 zile sa nu ma anuntati ca vine produsul? Daca nu eram acasa cand venea curierul? Imi zice sa-mi verific contul. Ii spun ca sunt in fata calculatorului si am deschise atat contul de Altex, cat si emailul si nu am nici un mesaj de la ei. Catadicseste sa-mi spuna ca va veni curierul pana in ora 17 si se pregatea sa inchida. Ii cer sa-mi dea numarul de telefon al curierului – un om normal, cu putina judecata si putina empatie fata de clienti mi-ar fi dat numarul de telefon din proprie initiativa, nu ar fi fost nevoie sa trag eu de el. Oftand si vizibil nemultumit de insistentele mele, imi dicteaza numarul curierului. Si ca nesimtirea robotului uman sa fie completa, imi spune ca a durat atat inlocuirea produsului pentru ca… am facut cererea de inlocuire telefonic – adica tot eu sunt vinovata, ca sa pricepeti. Iar mi-a sarit tandara: e vina mea ca site-ul vostru e varza si nu s-a incarcat formularul completat de mine? (Am uitat sa va zic in ziua a 4-a de asteptare am completat si un formular pe site la Altex, ceva gen reclamatie, in care mai expuneam o data toata problema si ceream sa-mi spuna cand vine produsul nou. Nici pana in ziua de azi nu am primit raspuns.) In sfarsit, sun la curier si, surpriza, imi spun ca vin in maxim 1 ora. Si au venit. Erau aceiasi care mi-au facut prima livrare si care imi ridicasera produsul defect. Cand m-au vazut, prima lor reactie a fost: dar noi v-am luat produsul de mult, cum de a durat atat? Zic: este a 9-a zi de cand mi-ati luat combina defecta. Nu le venea sa creada, mi-au zis ca in mod normal treaba se rezolva cam in 3 zile. Apoi au urmat niste povesti de la ei, legate de lipsa de comunicare dintre call center si depozit. In sfarsit, dupa 9 zile am primit combina. Nu vreau sa cobesc, dar pana acum e super ok. O tin sub supraveghere ca pe un copil mic- dar asta e alta poveste. Oricum, dupa experienta asta, voi ocoli Altex o buna perioada. Curierii au fost in regula, mi-au adus produsele pana in casa (stau la et.8), de la call center doar domnisoara mentionata a fost ok, in rest, site varza, comunicare aproape zero, indolenta si lipsa de empatie la greu. Ca sa nu mai spun ca majoritatea celor din call center vorbesc grabit si rastit, ca sa nu intelegi nici cum se numesc, nici ce iti comunica, totul ca sa te lipsesti. Pe ultimul individ cu care am vorbit l-am pus sa-si repete si numele si sa repete ce spunea de mai multe ori - nu sunt surda, in caz ca va intrebati asta, dar am observat ca e un fel de politica a celor din call centere, sa vorbeasca repede ca sa te zapaceasca si sa te dezarmeze. Edited by shoarezu, 15 June 2021 - 12:40. |
#279
Posted 15 June 2021 - 13:01
Stiu un caz cu urmatoarea situatia: a cumparat o tableta cu voucher Rabla. Altex trimite tableta, curierul suna clientul ca aduce tableta. Clientul zice ca are de dat un televizor la schimb pentru Rabla. Curierul zice ca el nu ridica produse pentru Rabla. Clientul suna la Altex ca sa povesteasca problema. Aia de la call-center ii spun ca verifica situatia si in ziua curenta sau maximum urmatoarea revin cu rezolvare. Dupa discutia la call-center, la ceva vreme, suna curierul ca o sa aduca tableta, dar nu o sa preia televizorul. In fine, e deja o saptamana de atunci, clientul nu a mai fost sunat nici de Altex, nici nu a venit nimeni dupa televizor.
Nu e rau, dar se pare ca se intampla si din astea ) |
#280
Posted 15 June 2021 - 15:31
Comunicarea e greoaie cu ăștia. Tot timpul a fost. La un moment dat le-am dat mail sa anuleze o comanda. Nici un răspuns, am crezi ca mi-au dat ignore, coletul a venit și tot asa a plecat inapoi. După 2 luni, cineva mi-a răspuns ca o sa ajungă coletul și sa nu-l ridic. Mi s-a părut o performanta remarcabila sa răspunzi la un mail vechi de 2 luni.
|
|
#281
Posted 15 June 2021 - 17:47
Tocmai ce m-au aburit și pe mine.. speța fiind cam asta:
Comandat un telefon (01 iunie) care atât pe site-ul Altex cât si la concurență apărea "la precomandă" cu data lansării pe 14 iunie... Săptămâna trecută sunt sunat de la RC cum că perechea de căști cadou vine doar pe culoarea alba (aveți ceva împotriva??) Am confirmat că nu-i problemă asa gravă (comanda plătită deja rămâne valabilă) doar am tinut să intreb si care ar trebui să fie termenul de livrare! Minciuna a fost următoarea din partea consultantului: maxim 2 zile după data de 14 iunie... Astăzi primesc mail cum că produsul nu se află pe stoc la furnizor, deci mai întârzie 5-7 zile... PS bravo altex, sper să fie ultima mea comanda online... Edited by subsemnatul01, 15 June 2021 - 17:49. |
#282
Posted 15 June 2021 - 21:58
cum ei te-au mintit pe tine cu acele 2 zile, asa si pe ei i-au mintit furnizorii. aici nu altez e de vina. el doar vinde ce primeste de la importator. daca ala sta cu mainile in dos, altex nu are ce face.
|
#283
Posted 20 June 2021 - 20:41
Dany_Darke, on 15 iunie 2021 - 21:58, said:
cum ei te-au mintit pe tine cu acele 2 zile, asa si pe ei i-au mintit furnizorii. aici nu altez e de vina. el doar vinde ce primeste de la importator. daca ala sta cu mainile in dos, altex nu are ce face. Să-ți mai spun si că am incercat să-i sun, (apasati tasta x si vă vom suna in max 24 h) am trimis si mail, etc. Probabil tot eu merit o muștruluială si vreo două palme! PS la concurență deja apare pe site IN STOC, iar tu îmi spui că furnizorul e mai nesimțit decât Altex ro Co.... |
#284
Posted 21 June 2021 - 01:10
Pai si cere banii inapoi de la Altex si cumperi de la magazinul ce apare in stoc.
|
#286
Posted 26 June 2021 - 20:53
Am cumpărat primul meu aspirator vertical de la Altex prin Rabla 2021.
Produsul este acesta https://altex.ro/asp...osu/cpd/ASPS1E/ L am ales cum m am priceput și eu după voltaj. Acesta pe pagina lor e prezentat ca ar avea 28.8 v în realitatea el are 22.2v. Le am scris dar nu dar nici un semn. Ce as putea face în acest caz? Attached FilesEdited by sp3dia007, 26 June 2021 - 20:56. |
#287
Posted 26 June 2021 - 22:02
Pai in acest caz ați putea citi denumirea completă a produsului a cărui poza ați prezentat-o, citiți denumirea completă a produsului din link, va scărpinați la ochi și reveniți cu impresii.
Attached Files |
#288
Posted 27 June 2021 - 16:07
sp3dia007, on 26 iunie 2021 - 20:53, said:
Am cumpărat primul meu aspirator vertical de la Altex prin Rabla 2021. Produsul este acesta https://altex.ro/asp...osu/cpd/ASPS1E/ L am ales cum m am priceput și eu după voltaj. Acesta pe pagina lor e prezentat ca ar avea 28.8 v în realitatea el are 22.2v. Le am scris dar nu dar nici un semn. Ce as putea face în acest caz? Iar daca l-ai cumparat din magazinul fizic si Altex nu accepta ca s-a gresit pe site, va trebui sa sesizezi ANPC. Edited by carlo7, 27 June 2021 - 16:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users