Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
Last Updated: Mar 21 2024 12:19, Started by
bobalex18
, Nov 19 2018 23:04
·
31
#199
Posted 19 April 2019 - 09:56
Mai mult ca sigur include și Rusia fiindcă acolo predomină benzinarele. Dar de ce diferența asta intre corola hb unde predomina hibridele și sedan unde predomină benzinarele ? Și aici sedanurile s-au vândut doar in Rusia ?
Edited by Ford4, 19 April 2019 - 09:57. |
#200
Posted 19 April 2019 - 10:08
Ford4, on 19 aprilie 2019 - 09:56, said:
Mai mult ca sigur include și Rusia fiindcă acolo predomină benzinarele. Dar de ce diferența asta intre corola hb unde predomina hibridele și sedan unde predomină benzinarele ? Și aici sedanurile s-au vândut doar in Rusia ? Edited by cata, 19 April 2019 - 10:09. |
#201
Posted 19 April 2019 - 16:56
Scrie in acel articol ce include:
(1) Toyota Motor Europe is responsible for all Western, Central and Eastern European countries including Turkey and Russia as well as Israel and a number of Central Asian markets (Armenia, Azerbaijan, Georgia, and Kazakhstan). *East Europe includes Russia, Kazakhstan, Caucasus, Ukraine, Turkey and Israel. C-HR cu 2l benzina se vinde si in SUA (defapt doar cu 2l benzina si fara hibrid). Corolla hatch in SUA vine cu 2l benzina fara hibrid iar Corolla hibrid cu 1.8 benzina. Am vazut Lexus UX la un salon auto si mi-a placut destul de mult. Pare sa fie ceva mai bine insonorizata decat C-HR (asa din cate mi-am dat seama) si pozitia la volan e destul de joasa (mie imi place asta). E mai mult un hatchback. Lexus UX are acelasi propulsor hibrid ca si Corolla din Europa: 2l benzina hibrid. Varianta hibrida este AWD, are doua motoare electrice din care unul de 7CP integrat in puntea spate. Probabil ajuta in rampe cand e ud pe jos sau ceva zapada usoara. $34.000 pret de pornire sau ~$40.000 pentru cum e in poze (F-Sport cu ceva optiuni). Edited by MembruAnonim, 19 April 2019 - 17:09. |
#202
Posted 03 May 2019 - 10:05
Deja Ă®ncep livrările pentru 2.0 hibrid. Sunt 2 comandate care vin luna aceasta la o reprezentanta din provincie. Din păcate, nu sunt mașini de DT și nu se pot lua la o proba.
Edited by edi10000, 03 May 2019 - 10:06. |
#204
Posted 04 May 2019 - 14:40
De exemplu, la Toyota Vest (in Bucuresti). Ceea ce inseamna ca ar trebui sa apara - daca nu a aparut deja - si-n alte parti.
Impresii sumare: - arata bine, nu ca-n poze arata rau. Este break, nu dric - fata de hatchback, urcarea in spate este mai facila - nu e foarte mult loc la cap in spate, persoanele de peste 1m80 s-ar putea sa nu stea prea confortabil - portbagajul, nu se compara - dupa cum ma asteptam, are exact acelasi defect ca si Aurisul: numarul din spate este prins doar sus, asa ca zbarnaie e.g. cand inchizi portbagajul. La hatchback e prins de bara spate Totusi nu-mi vine sa dau 33,000 euro... la banii astia urci la clasa superioara (inclusiv Camry, daca vrei hibrid). Ah, mi-am reevaluat opinia despre hatchback: spatiul la picioare in spate este suficient, in ceea ce ma priveste. Desigur, recomand sa testati personal. |
#205
Posted 13 May 2019 - 14:40
Ca discutam pe un alt topic - da, volanul are cam aceeasi dimensiune ca la Mazda 3 (plus/minus cativa mm). Si da, imi place mai mult.
Mi-am re-reevaluat opinia: spatiul la picioare in spate nu prea e suficient la hatchback Sincer sunt cam dezamagit, de asta si de portbagajul minuscul (cel putin cu roata de rezerva). Cam este masina de doua persoane... Breakul e altceva, dar de ce te forteaza sa iei break? Cel mai dezamagitor e pretul la hibridul de 2l. |
#206
Posted 15 May 2019 - 12:40
In cazul meu ma interesam de break pt. ca am nevoie de spatiu cat mai mare la portbagaj si cu o deschidere mare. Nu am apucat sa-l vad insa... Sedanul are o gaura la portbagaj cam mica din punctul meu de vedere, iar la bagaje voluminoase nu ai cum sa le indesi. Eu deja m-am lamurit cu si despre Toyota...este o masina buna, dar nu se pliaza pe cerintele mele. In plus mi se pare cam mare pretul pentru hybrid, care in cazul meu se amortizeaza intr-un timp mult prea mare, deoarece eu merg preponderent extraurban si distante mari. O sa pastrez traditia si o sa continui cu noul model al vechii mele masini
|
#208
Posted 17 May 2019 - 19:48
adrian_efa, on 15 mai 2019 - 12:40, said:
In cazul meu ma interesam de break pt. ca am nevoie de spatiu cat mai mare la portbagaj si cu o deschidere mare. Nu am apucat sa-l vad insa... Sedanul are o gaura la portbagaj cam mica din punctul meu de vedere, iar la bagaje voluminoase nu ai cum sa le indesi. Eu deja m-am lamurit cu si despre Toyota...este o masina buna, dar nu se pliaza pe cerintele mele. In plus mi se pare cam mare pretul pentru hybrid, care in cazul meu se amortizeaza intr-un timp mult prea mare, deoarece eu merg preponderent extraurban si distante mari. O sa pastrez traditia si o sa continui cu noul model al vechii mele masini |
|
#209
Posted 18 May 2019 - 20:15
Cred ca nu ai intrat in noul Ford focus sau o Skoda Octavia, noua consola are spațiul interior cam mic la fel și portbagajul
|
#210
Posted 19 May 2019 - 11:56
@ edi
Masina pe care o am este Skoda Octavia (sedan) si este perfecta din punctul de vedere al portbagajului pentru ca este imens si se deschide cu tot cu geam. In plus per ansamblu masina este super ok pentru mine si de aceea am decis sa continui pe aceasta linie. Repet...toyota mi-a placut, insa nu m-a convins. |
#211
Posted 22 May 2019 - 12:25
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/poEzOEJWRMc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#212
Posted 23 May 2019 - 11:21
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-bGR2ffSEm4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tpL9vJaVKeQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cata, 23 May 2019 - 11:22. |
#213
Posted 23 May 2019 - 11:45
primul video e bun de urmarit de unbrutus si bobalex care radeau de masinile hybrid #carenuseincarcalapriza desi nu stiau sa raspunda la intrebarea cati km din cati merg pe electric aceste masini !
Acum pot face un calcul dupa datele furnizate la sfarsitul filmuletului : 81% din 26,1 km prin oras. Nu le dau rezultatul ca sa nu le dau totul mura-n gura ! |
|
#214
Posted 23 May 2019 - 11:59
Ford4, on 23 mai 2019 - 11:45, said:
primul video e bun de urmarit de unbrutus si bobalex care radeau de masinile hybrid #carenuseincarcalapriza desi nu stiau sa raspunda la intrebarea cati km din cati merg pe electric aceste masini ! Acum pot face un calcul dupa datele furnizate la sfarsitul filmuletului : 81% din 26,1 km prin oras. Nu le dau rezultatul ca sa nu le dau totul mura-n gura ! să nu uităm niciodată că ești pinochio. încearcă să folosești rațiune și sinapsele. poate afli și diferența între timp și km? 81% din timp, nu din km. iar la o viteză medie de 24km/h are un consum de 4l. eu la aceeași viteză am 6.5. dacă era cum ai zis tu, înseamnă că această minune fără baterie ar avea un consum de 4l/100 * 5 = 20l/100 de km cât merge mașina lui explorer în plus față de autonomia bateriei? a spus ceva pe jurnalul lui dar am văzut că nu ai înțeles |
#215
Posted 23 May 2019 - 12:16
#216
Posted 23 May 2019 - 13:12
Consumul instantaneu nu conteaza. Doar cel mediu de pe distanta parcursa în test, atât. Un test pe 20km e irelevant de asemenea. Dacă se vrea relevanta atunci sa se pună chestii de consum /poluare / viteza medii pe 500-1000-1500 km sau mai mult. Aia e ceea ce contează. Ca dacă mașina mea consuma ocazional 100l/100 km dar în general merge cu 2l/100km media iese bine de tot și aia e poluarea pe permen lung.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users