Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Greva generala la metrou
Last Updated: Dec 04 2018 23:02, Started by
zzhunt
, Nov 16 2018 16:20
·
0
#1
Posted 16 November 2018 - 16:20
Salariul mediu brut lunar pe cele mai importante categorii de salariați este de 7.300 lei pentru personalul tehnic, 8.000 lei pentru mecanici și mecanici ajutor și 5.300 lei pentru cei care lucrează în regim de noapte în stațiile și pe liniile de metrou. Ministrul a amintit că, pe lângă salarii, există o serie de beneficii negociate și obținute de salariații Metrorex, precum tichete de masă de 12 lei/zi, decontarea a 75% din valoarea biletelor de odihnă și de tratament, decontarea a 50% din costul abonamentelor pe calea ferată și rutieră, decontarea a 99% din prețul cazării la Hotelul Zamora din Bușteni (hotel care aparține sindicatului) sau permise CFR cu minimum 6 călătorii.
https://stirileprotv...eterminata.html Oare nu ar fi alte persoane somere sau care lucreaza la privat pe mai putin dornice sa se angajeze pe aceste sume si benefici fara nici o crestere ? |
#2
Posted 16 November 2018 - 16:23
Niste lepre! Ar trebui dati afara in masa si abrogate cacaturile astea de "sindicate" - ce jegosenie comunista mai e si asta?
Miza reala ar zice gurile rele ar fi spatiile comerciale de la metrou care le-au fost inchiriate pe mai nimic pentru ca-s ei sindicatul lui peste prajit(le expira contractele). Deci pe langa salarii mai aveau alti bani(probabil sefimea, ca aia de strang gunoaiele nu cred s-au calificat). Edited by TruthHurts, 16 November 2018 - 16:39. |
#3
Posted 16 November 2018 - 16:29
Asta inseamna sa fii sef pe tarlaua ta. Fara metrou bucurestenii sunt in groapa.
Si sa nu uitam ca parca noi toti finantam transportul bucurestean (astept contestatii). Daca bucurestenii sunt multumiti de servicii atunci angajatii isi merita banii. |
#4
Posted 16 November 2018 - 16:32
De ce exista in general sindicate?
TruthHurts, on 16 noiembrie 2018 - 16:23, said:
Niste lepre! Ar trebui dati afara in masa si abrogate cacaturile astea de "sindicate" - ce jegosenie comunista mai e si asta? Nici macar dati afara, ca ai totusi un personal pregatit. Interzisa prin lege orice forma de sindicalism, click dreapta delet, next. Mana de fier, contracte exclusiv individuale, etc. Daca nu ii convine cuiva, isi va da demisia. Am dubii ca se vor gasi doritori. Cam tot sectorul privat exceptand chestiile privatizate care au mostenit sindicate functioneaza foarte bine fara. Inainte sa dea reply careva cu "dar oamenii, drepturile", pls don't, i don't care. Lucrurile trebuie sa functioneze, punct. Edited by shefu_de_combinat, 16 November 2018 - 16:37. |
#5
Posted 16 November 2018 - 16:45
E normal ca muncitorii la intreprinderile cu multi angajati sa se constituie intr-o asociatie care sa negocieze conditii mai bune cu patronii. Asa e in toate tarile.
Singura chestie care sa zic asa ma deranjeaza e ca liderii sindicali au cam ramas pe viata in multe sindicate. Daca ar trebui schimbat ceva aici ar trebui o prevedere legala ca un lider de sindicat sa nu poata avea mai mult de 2 mandate. Probabil ar trebui ceva de genul asta si la stat - pe la deputati, senatori, primari... Nu de alta dar exista riscul sa devina afacere de familie sindicatul respectiv. Cam asta e treaba si la metrou. Unde nici chestia cu buticurile nu-mi pare normala - chiriile se duc la sindicat, desi spatiul e al statului. Si ce face sindicatul cu banii ? |
#6
Posted 16 November 2018 - 16:48
Bursul, on 16 noiembrie 2018 - 16:29, said:
Asta inseamna sa fii sef pe tarlaua ta. Nu e tarlaua lor. E "tarlaua" facuta cu sudoare de bunicii si parintii nostri. Smecherii de la metrou, tupeisti si care nu mai au simtul masurii, isi desfasoara activitatea intr-un loc facut prin contributia multora dintre inaintasii nostri care au trudit unii chiar pana la moarte acolo, in niciun caz prin contributia actualilor lucratori. Ei doar profita de ceva ce nu e al lor. Au un lider de sindicat care se crede imparat acolo, pe ceva care apartine intregului popor, ca doar nu i-a lasat mamitica lui mostenire locatii de comert acolo. Tot ce tine de metrou apartine intregului popor roman, nu unor imbuibati care se cred Dumnezei acolo pe ceva ce nu le apartine. |
#7
Posted 16 November 2018 - 16:51
eiffel, on 16 noiembrie 2018 - 16:45, said:
Cam asta e treaba si la metrou. Unde nici chestia cu buticurile nu-mi pare normala - chiriile se duc la sindicat, desi spatiul e al statului. Si ce face sindicatul cu banii ? Edited by TruthHurts, 16 November 2018 - 16:53. |
#8
Posted 16 November 2018 - 16:52
Lista cu cine face greva = dati afara. Angajez altii. Chit ca tin metroul inchis doua luni. Eu asa as face.
Sa faca greva cand o fi metroul lor. |
#9
Posted 16 November 2018 - 16:55
Din câte știu salariile alea nu sunt foarte adevărate.
O alta problema sunt condițiile de munca. Degeaba ii da aluia cazare la Bușteni și abonament medical dacă omul lucrează im mediu impropriu. Vouă v-ar conveni sa lucrați in mediu toxic chiar dacă aveți abonament medical și vacante? In condițiile in care situația se poate îmbunătăți, nu e mina. E metrou. |
#10
Posted 16 November 2018 - 16:57
|
#11
Posted 16 November 2018 - 16:58
Lex404, on 16 noiembrie 2018 - 16:55, said: O alta problema sunt condițiile de munca. Degeaba ii da aluia cazare la Bușteni și abonament medical dacă omul lucrează im mediu impropriu. Sunt atatea alte meserii pe care le pot practica. Nu-i obliga nimeni sa stea in subteran si nu i-a luat nimeni de mana sa-i angajeze acolo fortat. |
#12
Posted 16 November 2018 - 17:01
#13
Posted 16 November 2018 - 17:03
darcip, on 16 noiembrie 2018 - 17:01, said: Nu stiu si cred ca e extrem de greu de invatat. Mai ales ca ai pomi, pietoni, faci dreapta faci stanga, ocolesti daca in fata e aglomerat. |
#14
Posted 16 November 2018 - 17:07
Lex404, on 16 noiembrie 2018 - 16:55, said:
Din câte știu salariile alea nu sunt foarte adevărate. O alta problema sunt condițiile de munca. Degeaba ii da aluia cazare la Bușteni și abonament medical dacă omul lucrează im mediu impropriu. Vouă v-ar conveni sa lucrați in mediu toxic chiar dacă aveți abonament medical și vacante? In condițiile in care situația se poate îmbunătăți, nu e mina. E metrou. Eu propun desființarea metrorex și crearea unei noi entități. În felul asta scapi de sindicaliștii vieții și pretențiile lor de rahat. |
#15
Posted 16 November 2018 - 17:21
MicroEdge, on 16 noiembrie 2018 - 17:07, said:
Lex încearcă tu sa te angajezi la metrorex sa vezi dacă poți. E o mafie mare aici. Eu propun desființarea metrorex și crearea unei noi entități. În felul asta scapi de sindicaliștii vieții și pretențiile lor de rahat. Daca se ia urma banilor, proveniti doar de la calatori....si apoi se scad salariile+mentenanta+restul....tot raman sume mari de bani care se evapora...cu talent. |
|
#16
Posted 16 November 2018 - 17:23
#17
Posted 16 November 2018 - 17:24
#18
Posted 16 November 2018 - 17:46
darcip, on 16 noiembrie 2018 - 16:52, said:
Chit ca tin metroul inchis doua luni usor de zis ia incearca sa aduni costul orelor de munca pierdute din cauza intarzierilor si a blocajului + banii cheltuiti suplimentar pe combustibil la nivelul intregului oras si o sa vezi de ce e cam greu de facut. EMotanuIO, on 16 noiembrie 2018 - 16:57, said:
Tu știi să conduci metroul? Sau dacă iei un nea Gheorghe de pe stradă, crezi că știe să conducă metroul? [ https://i.ytimg.com/vi/0JPrp9N0_BI/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Viitorul metrourilor (si chiar si al tramvaielor) este oricum driverless. Deci nu va conta cine stie sa-l conduca. Un computer nu face greva si e gata de drum la orice ora, oferind o flexibilitate operationala imbatabila. Ai un eveniment si iti trebuie brusc 1 metrou la 90 de secunde sambata dupamasa la ora 17? Se rezolva cu niste clickuri. Datorita sistemelor ATO/ATP trenurile noi de metrou oricum circula destul de automatizat. Partea de intretinere/dispecerat/chestii tehnice in general va ramane vitala, in rest... Edited by shefu_de_combinat, 16 November 2018 - 17:52. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users