Moartea pe ROTI
Last Updated: Jul 31 2003 22:22, Started by
Monitoxus
, Mar 21 2003 12:42
·
0
#1
Posted 21 March 2003 - 12:42
Stau si ma intreb... PANA CAND guvernul nostru va mai accepta aceste imitatii de masini pe 4 roti numite "masina autohtona", masina "pana in 5000 de Euro" , "Dacia" and so on... ?!
CUM este posibil ca cei de la Renault sa-si bata joc de noi in halul asta umilindu-ne efectiv cu o "masina" scoasa in ... 2003 care nu respecta nici cea mai mica norma de siguranta a pasagerilor ?! (din punctul MEU de vedere) - tetiere OPTIONALE , ABS inexistent, AIRBAG inexistent, caroserie prin care trece un pumn de bodyguard, servodirectie ABIA INTRODUSA si OPTIONALA :o etc etc etc. Nu cred ca e cazul sa vorbim de chestii sfinte precum ESP sau cum naiba se mai numesc ;) CUM NAIBA DE POATE FI OMOLOGATA O ASEMENEA "MASINA" in anul 2003 !?!? Majoritatea accidentelor din tara noastra in care este implicata o Dacia se lasa cu morti, schiloditi...etc. DACA populatia este atat de REDUSA incat cumpara in continuare in draci o asemenea "masina".. DE CE OPC de ex. nu face nimic ? CHIAR nu se pot lua masuri sa avem si noi o masina cat de cat SIGURA ?! Toate grupurile mari care au creat fabrici in tarile din Europa de Est au facut masini ADEVARATE ! Vezi Skoda de ex... DE CE la noi se fac inca SUROGATURI in care culmea cica se investesc sume uluitoare ca 50 mil de Euro ?! DE CE mor in fiecare zi ROMANI datorita masinilor care nu le confera o siguranta CAT DE CAT ? De ce o masina din '80 ESTE inca MAI SIGURA ca o DACIE !? Uite ca aia aveau inca din '80 servodirectie, roti late, stabilitate, bare adevarate de protectie, tinuta de drum....etc. Si culmea.. vorbesc de un model RENAULT aici ! Deci in Franta masinile din '80 SUNT inca f sigure iar cele din Romania anilor 2003 sunt VARZA :o ?! PS: DA ! STiu ! Unele accidente se fac din greselil conducatorilor auto DAR TOTUSI ! Intr-o asemenea masina efectiv NU ESTI PROTEJAT DELOC ! E chiar asa de greu sa se ia o masura sa fim si noi in randul lumii cu standardele de securitate ? Ca vad ca la nivelul de poluare a motoarelor suntem de mult timp aliniati la normele Europene. ca si cum ASTA ar proteja cu ceva milioanele de Romani ce-si risca viata in fiecare zi conducand o masina ce vine parca de undeva din timp.. dintr-un trecut COMUNIST. Suntem in Martie 2003 si ninge... la unii ploua... :cya: |
#2
Posted 21 March 2003 - 14:04
pai un motiv ar fi ca este ieftina.
alt motiv este ca romanului ii place sa conduca, ca e "roaba" asta e alta poveste. nu prea e treaba OPC-ului, stii de la inceput ce cumperi, aici RAR-ul ar trebui sa iste din urechi. de intrat in randul lumii mai avem si alte pb de aliniat (haleala, calitatea apei potabile, locuinte, chiar si pasta de dinti, etc) tu de masina ai gasit sa te iei. deocamdata masina este Dacia nu Renault, oricum nici ptr faimosul renault de 6.000 euro nu bag mana in foc |
#3
Posted 21 March 2003 - 14:13
La 5000 de Euro (min) iti iei la mana a doua o masina MULT MULT mai sigura. Ce dreaqu...
SI m-am luat de asta pt ca in ultima vreme o gramada de oameni mor in aceste cutiute de tabla :ciocan: Si NU e vina lor daca nu se pricep si baga banii in ceva ce ei CRED ca e sigur din moment ce E pe piata. |
#4
Posted 21 March 2003 - 14:25
Editorialul lui Monitox are un scop, sau a fost declansat de o manie evidenta... pentru ca el nu v-a spus.... dar astazi dimineata un membru al forumului nostru a avut un accident grav pe soseaua Ploiesti - Bucuresti.
El a scapat cu rani relative care nu i-au pus viata in pericol, dar el si familia lui au suferit o mare pierdere. Acestea fiind spuse, nici nu vreau sa ma gandesc prin ce trece el acum si ce stare de spirit are atat el cat si parintii... Toate astea din cauza masinii marca Dacia, care pe flancuri putem spune ca n-are rezistenta de loc, e conserva. Nu stim inca a cui a fost vina dar nu mai conteaza, la o masina normala, cu Airbag sau macar ranforsari in portiera ar fi supravietuit soferul. Domnilor, liniste va rog! Speedo |
#5
Posted 21 March 2003 - 16:48
Multi prefera o masina noua uneia la mana 2-a.
Se insala amarnic, din pacate ... |
#6
Posted 21 March 2003 - 23:29
Quote Originally posted by ciusca Multi prefera o masina noua uneia la mana 2-a. Se insala amarnic, din pacate ... Mai e si faza cum ca piesele pt. o masina second hand straina se gasesc mai greu si costa destul de mult. Acum nu zic ca sunt fan DACIA, dar totusi sa nu dam in cap la toti cei care-si cumpara Dacie... |
#7
Posted 21 March 2003 - 23:39
Chestia asta cu piesele mai ieftine e vrajeala.
In timp, te costa mai mult o Dacie la schimbat piese decit un Opel de exemplu. La Dacie, sint mai ieftine bucsele, pivotii, etc. dar le schimbi la 2 luni o data. La Opel le schimbi la 2 ani. Faceti un calcul. |
#8
Posted 22 March 2003 - 23:05
burvi.. nu te supara, dar ti-ai si ales cu ce sa faci comparatia :drac:
Nu are rost sa mai laud Opel sau Dacia.. Toti stim cat de proaste sunt Daciile (unii stiu si despre opel cate ceva :dac: ) dar cum s-a mai spus nu ii obliga nimeni sa cumpere Dacia.. Referitor la masina SH.. piesele NU se gasesc greu cel putin in Cta(depinde si cat de veche e masina) Quote ...ar fi supravietuit soferul... |
#9
Posted 23 March 2003 - 13:29
hai sa fim seriosi..
phai un prieten bun de ai mei are un BMW ursulet si....COINCIDENTA l-a busit VINERI seara(a derapat,a intrat in ACELASI copac de DOUA !!! ori:o data cu o laterala si inca o data cu celalta laterala). Masina e cam sifonata (rau) la tabla....ca sa nu mai zic de fuzeta st., semilonjeron st&dr. , pivoti dr and other stuff like this.... STITI cat il costa....400-500 de coco.....da' ce e corect e corect...el nu are nmk...parca il doare putin umarul.....si inca o faza misto....masina lui iesise din service dupa un tuning bine meritat cu o sapt inainte. daca era o Dacie recunosc ca era mult mai varza...da' cu 400-500 $ iti iei alta...manca-ti-ash CONCLUZIE1: NU zice nimeni ca DACIA e rezistenta si ca e buna....da' pt MULTI(!!!!!!!!!!!!!!) e singura masina care o pot intretine! FRATE...daca nu iti place DACIA nu te pune nimeni sa o cumperi.... CONCLUZIE2: Orice comparatie, orice comentariu zic eu ca nu mai are rost.DACIA e o masina ce se intretine cu bani putini si ofera si servicii pe masura! |
#10
Posted 10 April 2003 - 22:50
sunt si masini mai putin sigure pe piata!
de ex Tico si Matiz! garantat un Matiz e mai varza la siguranta decat o Dacie desi are airbag! |
|
#11
Posted 10 April 2003 - 23:20
Iar ma bag in discutie si sare dupa aia lumea pe mine, dar nu ma pot abtine.. :>
burvi: nu stiu ce draq de bucse schimbi tu la 2 ani la Opel, dar eu la DSN n-am schimbat in mai mult de doi ani nici o bucsa, pivot, cap de bara, bieleta sau alte trosneli. Si circul in fiecare zi cu ea in Bucuresti... prin transee. drfan: nu stiu cum isi repara amicul tau bmw-ul facut muci cu 400$, un amic care si-a atins un pic Tico-ul (o usa si o aripa agatate) a ramas mai subred cu 15.000.000 :( Si ca sa-i raspund si lui Monitox: din pacate, DA, e greu sa faci o masina sigura la pretul asta. Mai ales ca nu poti tehnologiza prea mult fabrica, ca-ti sar muncitorii in cap ca le fura robotul locu de munca transmis din tata'n fiu, si sare Guvernul pe tine ca ii strici statisticile referitoare la somaj, si alte gainarii. Nici francezu nu e neamt, dar nici romanu nu e slovac. Repet: aveti asteptari nerealiste de la Dacia. Daca voi credeti ca Renault e prost sa produca aici un model bun si ieftin, care sa-i concureze propriile modele, va inselati. Sa luam de exemplu Clio-ul, spuneti-mi voi cum i-ati reduce pretul la 50-60%, fara sa faceti rabat de la calitate. ps: iarasi, poate sperati prea mult la vestitul model de 5000 de euro... well, ala va fi un fel de tico-matiz, cu motorizare de 3 lei (nah, economic sa fie). |
#12
Posted 11 April 2003 - 01:47
Quote Originally posted by bcata drfan: nu stiu cum isi repara amicul tau bmw-ul facut muci cu 400$, un amic care si-a atins un pic Tico-ul (o usa si o aripa agatate) a ramas mai subred cu 15.000.000 :( nu am zis ca e muci aripa stanga FUZETA stanga +pivoti&rulment biela directie..... toata caseta de directie schmbata....im uram impactului cu copacul s-a distrus cremailera...so... fata usa dreapta stalp+prag dreapta INFUNDAT tin sa precizez ca cei 400$ au fost doar 400$ ca o mare parte din manopera nu a fost platita, facandu-se AT HOME..;p da' hai sa nu deviem prea mult... Quote dar eu la DSN n-am schimbat in mai mult de doi ani nici o bucsa, pivot, cap de bara, bieleta sau alte trosneli. Si circul in fiecare zi cu ea in Bucuresti... prin transee. inseamna ca nu prea stai bine cu urechea....sau nu te deranjeaza zgomotul produs....hai sa iti spun....pe taxi la DNS bucshele se schimba la 4 luni..depinde..asha ca...KALM... |
#13
Posted 11 April 2003 - 02:12
Eh, vezi cum se denatureaza informatia? Mai intai erau 2 luni, acum sunt 4. :) Si nu uita ca:
1. DSN-urile alea de taxi majoritatea sunt masini ale firmei, nu ale soferului. Maaama, stii cum as merge si eu daca nu ar fi masina mea? Decat sa ma doara mana scotand bani din buzunar pe reparatii, mai bine fac exercitiu ocolind cat se poate gropile. 2. DSN-urile alea de taxi merg 24/24, 7/7. Am mers cu una din asta, si in mai putin de un an de zile avea 180.000km. Pe bune. Asta inseamna mai mult de 15.000km/luna. Adica sa schimbi bucsele cam la 60.000km. Ceea ce nu e rau, nu? ;) Cat despre zgomot in masina, e acoperit de injuraturile adresate primarilor nostri prea-iubiti. :) Really, stiu destui posesori de DSN si nu s-au plans ca pica bucsaraia prea des. Altele ii sunt bubele (radiator, ax volan, etc). |
#14
Posted 31 July 2003 - 08:52
Quote Originally posted by ciusca Multi prefera o masina noua uneia la mana 2-a. Se insala amarnic, din pacate ... Pentru ca pot sa o ia si in rate ;) Cu dobinda ceva mai mica decit pt un imprumut pr nevoi personale... Deosebirea fata de leasing este ca poti sa o vinzi cind doresti... |
#15
Posted 31 July 2003 - 21:40
Nu vreau sa par cinic dar ce aiurit se asteapta la calitate la banii astia..?
Si Clio simbol a fost facut pt. Europa Centrala si de Est si se vede. In mod normal nu mai are ce cauta o Dacie facuta in stilul asta pe sosele atata timp cat exista un Clio. Macar in ala mai ai o sansa sa supravietuiesti..... |
|
#16
Posted 31 July 2003 - 22:22
O sa ma bag si eu ca musca'n lapte... In primul rand imi pare rau de ce s-a intamplat.
Acum - o sa-mi sariti in cap, dar.... In lumea de azi, un automobil nu e lux, e necesitate. Iar Romania este o tara de oameni amarati (poate uitam, dar cf. statisticilor sunt mai mult de jumatate sub pragul saraciei). Si astfel nu-si pot permite o masina scumpa... Ce naiba, credeti ca e vreunul care isi ia Dacie daca si-ar permite o masina mai buna (cu exceptii)? Problema principala nu este uzina, masina sau pretul. Este faptul ca atunci cand nu ai bani, accepti o masina mai putin sigura, mai putin dotata, etc. Atunci cand o sa-i ajungem din urma macar pe portughezi / greci / irlandezi, etc. o sa putem sa discutam altfel... dar pana atunci... Si ca sa raspund si la chestia cu masina noua / masina SH. Am cumparat o SN de aproape 2 ani... Am facut-o pentru ca am preferat masina noua, fara alte discutii... Am uitat... Cel mai bun exemplu este chiar Skoda. Cheia a fost chiar Cehia. Tineti minte prima Skoda facuta de nemtzi? (Felicia parca) Cum au inceput cehii sa o duca mai bine, cum s-a ajuns la Superb... Cred ca-i cea mai buna demonstratie... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users