Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Obligatii plata la investigatii medicale din timpul calatoriei?

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
Biggie_mac

Biggie_mac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 153
  • Înscris: 14.06.2004
Povestea scurta: am plecat 4 zile in valencia cu familia intr-un city break. In ziua a 2-a, mi-a venit rau in autobuz, soferul a chemat ambulanta si am fost la spital unde mi s-a facut un ekg si o analiza de sange sa vada ca e totul ok. Cat timp am fost la urgenta acolo am intrebat medicul de cateva ori (in spaniola ca vorbeste sotia) daca acel consult sau investigatiile costa ceva, i-am mentionat ca am asigurare de calatorie, tot, am intrebat daca trebuie sa le las datele de pe polita, etc. A zis ca nu, ca in regim de urgenta investiatia nu costa nimic, si mi-a dat drumul acasa. Acum, la o saptamana de la incident, primesc mail de la spitalul respectiv ca acel consult si investigatiile de fapt costa si sa le dau copie a cardului de sanatate european, altfel o sa imi trimita factura :(.
Am sunat la generali unde aveam asigurarea de calatorie dar m-au certat (probabil pe buna dreptate) ca nu am sunat la ei cand s-a intamplat incidentul. Aici intr-adevar a fost greseala mea, dar fiind prima data cand mi s-a intamplat asa ceva in strainatate, nu stiam ca trebuie sa sun in termen de 48h si pt un control la care imi confirma medicul ca nu costa nimic si imi da drumul acasa). Sincer ma asteptam ca daca acel consult/analiza costa ceva, sa mi se ceara acolo la fata locului datele sau sa ceara costul.

Momentan astept detalii de la generali sa vedem daca se poate rezolva ceva cu polita care o aveam. Dar in caz ca nu vor sa despagubeasca costurile, sunt curios, s-a mai lovit cineva de o astfel de situatie? sa primeasca dupa ce se intoarce acasa factura pt niste servicii in conditiile in care acolo cei de la spital nu au mentionat nimic? Ce s-ar intampla in situatia in care nu as plati serviciile respective? stie cineva?

Imi fac in avans mea culpa pt faptul ca nu am citit/respectat clauza din polita de asigurare, dar in acelasi timp, avand in vedere ca am specificat clar la momentul respectiv ca am o polita si medicul mi-a zis ca nu implica nici un cost si m-a lasat sa plec, mi se pare totusi exagerata situatia. Evident, daca factura o sa fie ceva de genul cateva sute de euro si generali nu ma rezolva, o sa platesc. Insa ma gandesc cu groaza sa nu ma plesneasca cu niste servicii de cateva mii de euro (am facut un ekg, o injectie pt durere si niste analize de sange)

#2
pexCom

pexCom

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,243
  • Înscris: 15.01.2014
Pentru asigurarea mea de exemplu, trebuie să anunț în 24 de ore (eu sau cineva din spitalul în care are loc urgența).
Așa e cam peste tot la asigurările de călătorie.

Poate o să reușești să îi convingi totuși, în situațiile de urgență numai la asigurator nu te mai gândești.

#3
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017
Ca regula generala - trebuie sa suni in max. 48 de ore daca ai o urgenta medicala.
Nu ai facut lucrul acesta ? Aproape sigur, compania de asigurari va refuza despagubirea.

Trist dar adevarat

#4
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009
In primul rand, ar fi "bulangi" aia de la Generali sa iti refuze din motivul ala.

In al doilea rand, esti bun de plata. Ca idee, spitalele din Franta ajung sa trimita facturile chiar prin ambasada.
Avand in vedere ca si Spania e in UE, au pe unde sa te gaseasca.
Tot ce e nemtesc, te dau la recuperari creante. Latinii poate nu sunt chiar asa.
Si da e normal si civilizat sa primesti factura acasa. SI mai normal ar fi fost sa iti zica ca te va costa, dar e bine ca nu te-au obligat sa scoti banii pe loc, poate nu aveai 250 euro la tine.

View PostpexCom, on 29 octombrie 2018 - 15:21, said:

Pentru asigurarea mea de exemplu, trebuie să anunț în 24 de ore (eu sau cineva din spitalul în care are loc urgența).
Așa e cam peste tot la asigurările de călătorie.

Poate o să reușești să îi convingi totuși, în situațiile de urgență numai la asigurator nu te mai gândești.

Asa scrie in toate asigurarile, dar nu toti tin cont de chestia asta.
Ai fi uimit, in situatie de urgenta iti lasi copilul sa moara ca nu vrei sa scoti bani din buzunar si astepti sa iti dea asigurarea mii de euro Posted Image

Edited by spe_ripper, 29 October 2018 - 15:36.


#5
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006

View PostNaijax, on 29 octombrie 2018 - 15:21, said:

Ca regula generala - trebuie sa suni in max. 48 de ore daca ai o urgenta medicala.
Nu ai facut lucrul acesta ? Aproape sigur, compania de asigurari va refuza despagubirea.

Trist dar adevarat
trist e că plătim ca fraierii.
asta-i trist!
oricum e obligatorie! nici n-ar trebui să te doară capul de despăgubiri! dar la fraieri merge! poate...poate nu ştie şi o mai punem de ceva parale...

Edited by sarac.lipit, 29 October 2018 - 15:36.


#6
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,044
  • Înscris: 09.08.2005
E obligatorie aici pentru îngrijirile primite aici. Dacă te duci în altă țară nu ești acoperit.

#7
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,526
  • Înscris: 05.06.2009

View PostBiggie_mac, on 29 octombrie 2018 - 15:12, said:

Povestea scurta: am plecat 4 zile in valencia cu familia intr-un city break. In ziua a 2-a, mi-a venit rau in autobuz, soferul a chemat ambulanta si am fost la spital unde mi s-a facut un ekg si o analiza de sange sa vada ca e totul ok. Cat timp am fost la urgenta acolo am intrebat medicul de cateva ori (in spaniola ca vorbeste sotia) daca acel consult sau investigatiile costa ceva, i-am mentionat ca am asigurare de calatorie, tot, am intrebat daca trebuie sa le las datele de pe polita, etc. A zis ca nu, ca in regim de urgenta investiatia nu costa nimic, si mi-a dat drumul acasa. Acum, la o saptamana de la incident, primesc mail de la spitalul respectiv ca acel consult si investigatiile de fapt costa si sa le dau copie a cardului de sanatate european, altfel o sa imi trimita factura Posted Image.
Am sunat la generali unde aveam asigurarea de calatorie dar m-au certat (probabil pe buna dreptate) ca nu am sunat la ei cand s-a intamplat incidentul. Aici intr-adevar a fost greseala mea, dar fiind prima data cand mi s-a intamplat asa ceva in strainatate, nu stiam ca trebuie sa sun in termen de 48h si pt un control la care imi confirma medicul ca nu costa nimic si imi da drumul acasa). Sincer ma asteptam ca daca acel consult/analiza costa ceva, sa mi se ceara acolo la fata locului datele sau sa ceara costul.

Momentan astept detalii de la generali sa vedem daca se poate rezolva ceva cu polita care o aveam. Dar in caz ca nu vor sa despagubeasca costurile, sunt curios, s-a mai lovit cineva de o astfel de situatie? sa primeasca dupa ce se intoarce acasa factura pt niste servicii in conditiile in care acolo cei de la spital nu au mentionat nimic? Ce s-ar intampla in situatia in care nu as plati serviciile respective? stie cineva?

Imi fac in avans mea culpa pt faptul ca nu am citit/respectat clauza din polita de asigurare, dar in acelasi timp, avand in vedere ca am specificat clar la momentul respectiv ca am o polita si medicul mi-a zis ca nu implica nici un cost si m-a lasat sa plec, mi se pare totusi exagerata situatia. Evident, daca factura o sa fie ceva de genul cateva sute de euro si generali nu ma rezolva, o sa platesc. Insa ma gandesc cu groaza sa nu ma plesneasca cu niste servicii de cateva mii de euro (am facut un ekg, o injectie pt durere si niste analize de sange)

medicul avea dreptate, pentru ca a presupus ca ai SI card european de sanatate. ca sa beneficiezi de gratuitate la servicii medicale de urgente, in sistemul sanitar de stat al unei tari din UE, este suficient sa fii posesorul acestui card european de sanatate. acesta atesta practic faptul ca cu iti platesti in tara de "domiciliu" contributiile la asigurarile de sanatate, decontarea serviciilor medicale acordate in spania se va face probabil cu casa de asigurari de sanatate de la noi, pentru tine ca pacient platitor la zi de contributii la sanatate.
asigurarea de calatorie este o asigurare privata, valabila o anumita perioada, si nu are legatura cu statutul tau de contributor la sistemul asigurarilor de sanatate de stat.
poti sa nu ai nici-un loc de munca oficial, dar sa iti permiti sa calatoresti si sa-ti platesti o asigurare de calatorie, care sa includa si asigurarea de sanatate. care asigurare de sanatate poate fi recunoscuta si folosita si in unitati sanitare private din tara in care calatoresti, decontarea serviciilor medicale se poate face direct intre asigurator si clinica, CU CONDITIA sa anunti (tu sau cineva din familie) imediat la centrul de asistenta (ale carui date de contact le ai si in polita, si in contract), care are program non-stop, despre faptul ca ai nevoie de servicii medicale urgente. daca nu anunti in intervalul precizat de firma de asigurari, platesti serviciile medicale, urmand sa intocmesti dosarul de dauna la revenirea in tara, insa pentru asta trebuie sa stii ca ai nevoie de toate actele si documentele eliberate de medic/clinica/spital, inclusiv reteta sau chitanta cu care ai cumparat medicamente, acestea trebuie traduse si atasate la dosarul de dauna.

generali este in principiu o firma serioasa de asigurari, insa te conditioneaza sa respecti intocmai prevederile si clauzele din contract/polita de asigurare. stiu ei ce stiu cand au aceasta pretentie.

eu sunt siderata, cand ti-ai facut acea asigurare, tu nu ai citit deloc ce scrie in contract/anexele la polita ? tu stii de exemplu, ca daca ai probleme de sanatate sau dai coltul, din cauza unei afectiuni cronice pre-existente, luata in evidenta si de medicul de familie, NU ti se mai plateste asigurarea ?
oameni buni, cititi cu atentie ce semnati/acceptati/platiti. chiar daca unii termeni si expresii din aceste contracte par plictisitoare si de neinteles, tot va faceti o idee ce drepturi si obligatii aveti, care sunt situatiile in care NU se acorda despagubirea, etc.

Edited by corinadaniela, 29 October 2018 - 16:24.


#8
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,519
  • Înscris: 04.03.2009

View Postsarac.lipit, on 29 octombrie 2018 - 15:35, said:

trist e că plătim ca fraierii.
asta-i trist!
oricum e obligatorie! nici n-ar trebui să te doară capul de despăgubiri! dar la fraieri merge! poate...poate nu ştie şi o mai punem de ceva parale...

Ce platim ca fraierii?  SI ce e obligatorie?
O asigurare de calatorie e facultativa.  2 pachete de tigari cand pleci in concediu, cred ca e o nimica toata.

Frumos si adevarat a scris corinadaniela mai sus, e patita sau lucreaza in domeniu Posted Image
Eu insist ca sunt asigurari mai neserioase ca Generali care nu tin cont de clauza aia. Aia e mai mult ca sa fie acolo, daca chiar vrei sa te legi de ceva sa nu ii dai omului bani, fix de aia te legi. Si totusi la alte scrie sa anunti in 48 ore daca este posibil, sau sa justifici de ce nu ai anuntat.

Edited by spe_ripper, 29 October 2018 - 15:59.


#9
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,526
  • Înscris: 05.06.2009
in completarea mesajului de mai sus, incearca sa te duci la casa de asigurari de sanatate, sa ceri sa-ti elibereze cardul european de sanatate (desi el este valabil 1 an de la data eliberarii, asadar la data imbolnavirii nu erai in posesia acestui card) sau o dovada ca esti la zi cu plata contributiilor de sanatate.
poate s-au mai intalnit cei de la casa de sanatate cu astfel de situatii si iti pot da un sfat sau o indrumare.
http://www.cnas.ro/p...i-european.html

Edited by corinadaniela, 29 October 2018 - 16:23.


#10
mahu

mahu

    Magister

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,855
  • Înscris: 22.04.2007

View Postsarac.lipit, on 29 octombrie 2018 - 15:35, said:

trist e că plătim ca fraierii.
asta-i trist!
oricum e obligatorie! nici n-ar trebui să te doară capul de despăgubiri! dar la fraieri merge! poate...poate nu ştie şi o mai punem de ceva parale...
Cata manie proletara! Adica suntem fraieri sa platim la capitalisti niste servicii medicale efectuate, pentru care nu s-au urmat procedurile cerute de asigurare.

Generalii asigurari sunt destul de seriosi. Poate ai noroc si insistand la ei te vor despagubi in cele din urma. Intr-un fel este si vina celor de la spital care nu au percutat corect la insistentele voastre.

#11
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,526
  • Înscris: 05.06.2009

View Postspe_ripper, on 29 octombrie 2018 - 15:55, said:

Frumos si adevarat a scris corinadaniela mai sus, e patita sau lucreaza in domeniu Posted Image


off-topic :

nici, nici. am facut pe vremuri un curs de agent de asigurari, cand abia aparuse nederlanden pe piata asigurarilor de viata in Romania si mi-a placut foarte mult, ne-au fost explicate foarte multe detalii in legatura cu politele/tipurile de asigurari, tehnici de vanzare, etc.

nu am apucat sa practic meseria de agent de asigurari, la acea vreme oamenii erau foarte reticenti, dupa jocurile piramidale gen caritas, de asigurari auzisera doar in filmele americane. si sincer nu=mi place sa-mi racesc gura de pomana, mi se parea ca imi pierd timpul degeaba incercand sa-i conving pe potentialii clienti, ca la final ei sa refuze incheierea unei polite de asigurare.
in plus, am prostul obicei de a citi cu atentie tot, mai ales cand vine vorba despre contracte, asigurari, credite, banci, etc.
sunt genul de om care citeste cap-coada pana si prospectul de la un medicament, daca acesta este nou sau nu l-am folosit niciodata.

o singura data am beneficiat de despagubire pentru o asigurare de calatorie, culmea - tot de la generali,
la intoarcerea dintr-un sejur, bagajul nostru a decis ca vrea sa mai petreaca o noapte la istanbul, nu's ce-a facut si pe unde s-a cherchelit, ca a sosit a doua zi, mahmur si partial deteriorat. Posted Image Posted Image
am facut imediat acele procese-verbale de constatare la aeroport, atat in seara cand nu am primit bagajul, cat si a doua zi,  cand l-am primit deteriorat, pe baza lor am intocmit cererea de despagubire, mi s-au cerut poze cu trolerul deteriorat, precum si dimensiunile/marca acestuia, daca aveam chitanta/factura cu care il cumparasem - evident ca nu mai aveam. am recunoscut cinstit ca trolerul nu era nou (se si vedea), ca facea parte dintr-un set de 3 trolere no-name cumparate din carrefour la o promotie si in cele din urma m-au despagubit cu suma de 200 lei, cu mult peste valoarea reala a trolerului (nici setul intreg nu costase atata, fusese la promotie/reducere de final de sezon), au spus ca au luat in calcul pretul mediu al unui troler similar, din comert. le-am multumit frumos si mi-am cumparat alt set de trolere, mai rezistente de data asta (dar si mai scumpe, evident).

Edited by corinadaniela, 29 October 2018 - 16:27.


#12
Biggie_mac

Biggie_mac

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 153
  • Înscris: 14.06.2004

Quote

eu sunt siderata, cand ti-ai facut acea asigurare, tu nu ai citit deloc ce scrie in contract/anexele la polita
Tie chiar nu ti se pare normal ca atunci cand beneficiezi de un serviciu contra cost sa fi informat asupra costurilor, sau si mai normal, sa primesti o factura ceva la sfarsitul serviciului? Cum ar fi sa vizitezi un muzeu pe undeva unde ti se spune ca e gratuita intrarea si sa te trezesti dupa 1 sapt cu o factura ca de fapt costa dupa o anumita ora si de ce nu ai citit regulile de vizitare.

Stiam ca trebuie sa sun dar doar DACA am nevoie sa platesc o interventie, un consult sau orice serviciu medical care e contra cost. In conditiile in care medicul iti spune ca e gratuit si te lasa sa pleci acasa fara nici un document sau macar o semnatura (care sa ateste ca ai fost acolo, ca ai beneficiat de niste servicii, etc) mi s-a parut ca nu e nevoie sa apelez la asigurare. Deci atat medicul de pe ambulanta, tipa de la spital de la ei care a facut intrarea, cat si medicul care m-au consultat, toti au confirmat ca nu costa nimic si sa nu imi fac griji ca investigatia in urgenta nu costa. La toti le-am zis ca sunt turist, ca am o asigurare de calatorie si tot au insistat ca nu e nevoie. Sigur, cineva care a mai trecut prin asa ceva, poate stie ca orice serviciu in urgent costa, dar pentru mine fiind prima data cand se intamplat, chiar am crezut ca doar pt consult si o investigatie poate nu e nevoie sa platesc nimic

#13
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006

View Postmahu, on 29 octombrie 2018 - 16:13, said:

Cata manie proletara! Adica suntem fraieri sa platim la capitalisti niste servicii medicale efectuate, pentru care nu s-au urmat procedurile cerute de asigurare.

eu ştiu o chestie!
ce e OBLIGATORIU e OBLIGATORIU...nu doar pentru mine!
dacă o fac că vrea barba mea... mă informez, sun, întreb, sparg, arunc, ucid, fac orice pentru banii mei!!!
dar dacă un serviciu este OBLIGATORIU atunci aşa să fie şi să plătească despăgubiri!
sau doar suntem luaţi de boi????
bă eu am murit ! sau sunt în comă!!! cum naiba să te sun în 24 ore??? şi de ce mă mai obligi să te plătesc dacă tot mă fraiereşti? măcar cînd iei banii, spune-i fraierului să te sune dacă-i pe laiţă... MĂCAR! clar suntem luaţi de ultimii tăntălăi din lumea asta...
vai! ce firmă de treabă generalii ăştia!

Edited by sarac.lipit, 29 October 2018 - 16:53.


#14
corinadaniela

corinadaniela

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,526
  • Înscris: 05.06.2009

View PostBiggie_mac, on 29 octombrie 2018 - 16:26, said:

Tie chiar nu ti se pare normal ca atunci cand beneficiezi de un serviciu contra cost sa fi informat asupra costurilor, sau si mai normal, sa primesti o factura ceva la sfarsitul serviciului? Cum ar fi sa vizitezi un muzeu pe undeva unde ti se spune ca e gratuita intrarea si sa te trezesti dupa 1 sapt cu o factura ca de fapt costa dupa o anumita ora si de ce nu ai citit regulile de vizitare.

Stiam ca trebuie sa sun dar doar DACA am nevoie sa platesc o interventie, un consult sau orice serviciu medical care e contra cost. In conditiile in care medicul iti spune ca e gratuit si te lasa sa pleci acasa fara nici un document sau macar o semnatura (care sa ateste ca ai fost acolo, ca ai beneficiat de niste servicii, etc) mi s-a parut ca nu e nevoie sa apelez la asigurare. Deci atat medicul de pe ambulanta, tipa de la spital de la ei care a facut intrarea, cat si medicul care m-au consultat, toti au confirmat ca nu costa nimic si sa nu imi fac griji ca investigatia in urgenta nu costa. La toti le-am zis ca sunt turist, ca am o asigurare de calatorie si tot au insistat ca nu e nevoie. Sigur, cineva care a mai trecut prin asa ceva, poate stie ca orice serviciu in urgent costa, dar pentru mine fiind prima data cand se intamplat, chiar am crezut ca doar pt consult si o investigatie poate nu e nevoie sa platesc nimic

daca eram in locul tau, eu stiam ce am de facut. repet, atunci cand mi-am facut prima asigurare de calatorie la generali, am citit tot contractul, toate anexele, pentru ca era tot interesul meu sa stiu ce drepturi si obligatii am.
agentia de turism mi-a incheiat asigurarea de calatorie, eu nu am vazut agentul de asigurari "la ochi", dar mi s-au trimis pe mail documentele pentru a le studia si semna.

anul acesta am observat de exemplu ca polita de asigurare, tot de la generali, facuta tot prin intermediul agentiei de turism - apropos, poti sa-ti faci si singur asigurare, on-line, nu numai la generali, iti alegi ce ai nevoie, completezi datele personale, platesti cu cardul sau prin transfer bancar on-line si primesti actele acasa - nu imi acoperea ultima zi de sejur, deoarece pana sa plecam noi in concediu, orarul de zbor a suferit modificari fata de ce stiam initial.
in ultima zi de sejur trebuia sa decolam la ora 22 si ajungeam in tara pana la miezul noptii; decalandu-se zborul practic plecam in ziua urmatoare, la ora 00:05, neacoperita de asigurare. am atras atentia agentiei de turism, care a luat legatura cu agentia de asigurari, mi-a fost prelungila valabilitatea politei cu o zi, fara costuri suplimentare, chiar mi-au multumit ca le-am atras atentia, nu se gandisera la acest aspect.
paza buna trece primejdia rea....

#15
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Am si eu o intrebare : de ce nu toti cetatenii care locuiesc in Romania nu au card de sanatate, parca asa am auzit pe la TV?

Edited by giuliani, 29 October 2018 - 17:02.


#16
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017

View Postgiuliani, on 29 octombrie 2018 - 17:00, said:

Am si eu o intrebare : de ce nu toti cetatenii care locuiesc in Romania nu au card de sanatate, parca asa am auzit pe la TV?

Simplu
Nu toti cotizeaza
Nu cotizezi - Nu card

#17
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007

View PostNaijax, on 29 octombrie 2018 - 17:02, said:


Simplu
Nu toti cotizeaza
Nu cotizezi - Nu card

Mersi, credeam ca e obligatoriu sa ai asa ceva.

#18
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,225
  • Înscris: 13.03.2017

View Postgiuliani, on 29 octombrie 2018 - 17:04, said:

Mersi, credeam ca e obligatoriu sa ai asa ceva.

Cu placere
Nu e obligatoriu - nici eu nu am Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate