Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...
 Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 

Seat Arosa 1.0 intrerupe în sarcina

- - - - -
  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#19
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
:) treci peste.

#20
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Senzorul ala cat naiba poa sa coste ? 100-150 de lei ? Si bobina cat ? Tot cam atata !

#21
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
E iin Danemarca. Afara costa piesele de te rup
Le-ar putea cumpara din Ro, cum fac eu.

Edited by BebePanda, 28 October 2018 - 20:43.


#22
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
Deci, sistemul de aprindere al autoturismelor cu delcou: tensiunea generata de bobina la intreruperea platinelor sau la comanda pe baza senzorului optic se transmite la cele 3 sau 4 fise pe rand, in functie de pozitia lulelei in delcou.
La masinile mai noi, bobina are mai multe iesiri care dau direct prin fise la bujii tensiunea. Comanda bobinei se face de catre ECU masinii.

Din moment ce initiatorul a spus ca a schimbat capac delcou e clar ca nu are bobina cu mai multe iesiri.

Edited by BebePanda, 28 October 2018 - 22:05.


#23
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
Posibil sa fie greseala mea. Insa pe site-uri de profil, la Arosa bobina apare exact ca in imaginea de mai jo, adica cu mai multe iesiri.
Pe alt site apare altfel. Cum e pana la urma?

Attached Files


Edited by dan1980_25, 28 October 2018 - 22:26.


#24
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
Te iert. Uite, matizul avea o bobina delcou senzor optic, apoi au trecut la bobina cu 3 iesiri.

#25
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007

View PostBebePanda, on 28 octombrie 2018 - 22:25, said:

Te iert. Uite, matizul avea o bobina delcou senzor optic, apoi au trecut la bobina cu 3 iesiri.
Cred ca am vazut la Cielo ceva de genul... daca nu ma insel.
Drq, uitasem de ce urasc masinile vechi. :))

Edited by dan1980_25, 28 October 2018 - 22:28.


#26
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Pare mai mult problema cu alimentarea cu aer sau benzina. Posibil sa nu asigure debitul necesar fie de aer (clapeta) fie de benzina  (pompa sau injectoare).

#27
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007

View Postdan1980_25, on 28 octombrie 2018 - 22:23, said:

Posibil sa fie greseala mea. Insa pe site-uri de profil, la Arosa bobina apare exact ca in imaginea de mai jo, adica cu mai multe iesiri.
Pe alt site apare altfel. Cum e pana la urma?
nu e nici una din variante, am avut aceeasi tigaie dar cu 1.4 si automata timp de aproape 5 ani, culmea si din acelasi an, o stiu din bara in bara.
bobina e cu o singura iesire, se poate verifica simplu cu un fas de geamuri cu apa in el, se porneste masina si se uda bine bobina, daca e fisurata (sunt 99.99% sigur ca e, la toate se fisureaza carcasa) o sa faca scantei, se manifesta in special dimineata cand e umiditatea mare, daca nu vrea sa porneasca si te uiti la ea in timp ce cineva "da la cheie" o sa ai artificii.
also daca acum 10k km a fost schimbat capacul delcoului atunci clar trebuie curatate contactele din el, se scoate usor, are 2 cleme ce-l tin si impamantarea.
in plus ar trebui curatata si clapeta de acceleratie, se imbacseste destul de des la generatia asta de motoare.

deci cureti capacul (contactele sunt cel mai probabil acoperite de oxid), verifici bobina si abia apoi te gandesti la schimbat piese, sunt motoare simple dar au nevoie de atentie mai des decat cele mai noi.
le: e bine sa inveti cum se curata clapeta si capacul delcoului pt ca trebuie facute relativ des, cam odata pe an, si nu e complicat, nu prea are rost sa ii platesti pe altii sa o faca.

Edited by _-livio-_, 28 October 2018 - 23:06.


#28
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBebePanda, on 28 octombrie 2018 - 22:25, said:

matizul avea
au trecut la bobina cu 3 iesiri.
Daca taceai ... filozof ramineai - de fapt sint 3 bobine distincte:

Attached Files



#29
BebePanda

BebePanda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,242
  • Înscris: 09.10.2018
Vrei manualul integral in format pdf? Stiu ce are, dar e un singur bloc. Vrei si culorile firelor si ordinea fiselor?

Vrei si sumator pentru turometru electronic?

#30
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 30.09.2018

View Post_-livio-_, on 28 octombrie 2018 - 22:56, said:


nu e nici una din variante, am avut aceeasi tigaie dar cu 1.4 si automata timp de aproape 5 ani, culmea si din acelasi an, o stiu din bara in bara.
bobina e cu o singura iesire, se poate verifica simplu cu un fas de geamuri cu apa in el, se porneste masina si se uda bine bobina, daca e fisurata (sunt 99.99% sigur ca e, la toate se fisureaza carcasa) o sa faca scantei, se manifesta in special dimineata cand e umiditatea mare, daca nu vrea sa porneasca si te uiti la ea in timp ce cineva "da la cheie" o sa ai artificii.
also daca acum 10k km a fost schimbat capacul delcoului atunci clar trebuie curatate contactele din el, se scoate usor, are 2 cleme ce-l tin si impamantarea.
in plus ar trebui curatata si clapeta de acceleratie, se imbacseste destul de des la generatia asta de motoare.

deci cureti capacul (contactele sunt cel mai probabil acoperite de oxid), verifici bobina si abia apoi te gandesti la schimbat piese, sunt motoare simple dar au nevoie de atentie mai des.
Capacul l-am curățat in ultimul timp destul de des, la fel și luleaua; a fost primul lucru la care am umblat fiind cel mai usor de demontat. Evident ca de-o părere merge mai bine, apoi fupa o zi doua la fel. Si parcă se impușcă contactele alea. Din capac si de pe lulea, dupa ceva timp...adica nu sunt curate, semn ca ceva nu e-n regula.
La clapeta m-am uitat chiar acum doua zile cand am schimbat bujiile (ca tre sa dai filtrul jos ca sa le schimbi si automat se vede  tot mecanismul clapetei), pare destul de curata, nu are depuneri pe ea.

#31
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,701
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBebePanda, on 28 octombrie 2018 - 23:04, said:

Vrei manualul
Multumesc ... nu te osteni ... e la liber Posted Image

View PostBebePanda, on 28 octombrie 2018 - 23:04, said:

Vrei si sumator
Multumesc ... da' m-am descurcat si fara Posted Image

View PostBebePanda, on 28 octombrie 2018 - 23:04, said:

e un singur bloc
Se poate spune si ca e o singura masina Posted Image
... totusi ... daca te uiti cu atentie si pricepi despre ce e vorba vei vedea ca sint 3 bobine separate.

PS - abia acum cind ma pregateam sa ma culc m-am prins cu cine vorbesc  ... lieber Augustin  Posted Image Posted Image Posted Image

Attached Files


Edited by adrian_r5, 28 October 2018 - 23:37.


#32
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007

View PostmitiCACUTAnu, on 28 octombrie 2018 - 23:09, said:

Capacul l-am curățat in ultimul timp destul de des, la fel și luleaua; a fost primul lucru la care am umblat fiind cel mai usor de demontat. Evident ca de-o părere merge mai bine, apoi fupa o zi doua la fel. Si parcă se impușcă contactele alea. Din capac si de pe lulea, dupa ceva timp...adica nu sunt curate, semn ca ceva nu e-n regula.
La clapeta m-am uitat chiar acum doua zile cand am schimbat bujiile (ca tre sa dai filtrul jos ca sa le schimbi si automat se vede  tot mecanismul clapetei), pare destul de curata, nu are depuneri pe ea.

cel mai probabil scanteia nu e ok, de obicei de asta se fac depuneri repede.
trebuie curatata clapeta in sine, o deschizi cu mana si se vede pe spatele ei daca e nevoie de curatat.
le: de la ce firma sunt luleaua si capacul? la mine cand am pus alta firma decat bosch a facut figuri si nici protectia de tabla nu se potrivea perfect, cea din fabrica era facuta de bosch, cea aftermarket era identica, doar sigla VW lipsea.

Edited by _-livio-_, 28 October 2018 - 23:37.


#33
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 30.09.2018
M-am uitat acum la bobina, scântei ce-i drept nu am vazut dar cand am pus mâna pe ea si mai ales in zona fișei (unde intră fișa centrală in ea), m-a curentat de m-au luat bâțâielile. :)))
E normal sau nu prea?

#34
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007
nu e normal, pierde curent ori bobina, ori fisa nu e infipta bine, ori izolatia e rupta.

#35
mitiCACUTAnu

mitiCACUTAnu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 87
  • Înscris: 30.09.2018

View Post_-livio-_, on 28 octombrie 2018 - 23:33, said:



cel mai probabil scanteia nu e ok, de obicei de asta se fac depuneri repede.
trebuie curatata clapeta in sine, o deschizi cu mana si se vede pe spatele ei daca e nevoie de curatat.
le: de la ce firma sunt luleaua si capacul? la mine cand am pus alta firma decat bosch a facut figuri si nici protectia de tabla nu se potrivea perfect, cea din fabrica era facuta de bosch, cea aftermarket era identica, doar sigla VW lipsea.
Nu mai stiu, tot ce imi amintesc e ca le-am luat din Ro, ca in perioada aia eram in tară in concediu; dar sigur nu sunt Bosh.

View Post_-livio-_, on 28 octombrie 2018 - 23:43, said:

nu e normal, pierde curent ori bobina, ori fisa nu e infipta bine, ori izolatia e rupta.
De pus, e pusa bine si nu e rupta ca doar le-am luat de noi la vremea respectiva...banuiesc bobina in sine sa n-o ia razna!

View Postunderb, on 28 octombrie 2018 - 22:42, said:

Pare mai mult problema cu alimentarea cu aer sau benzina. Posibil sa nu asigure debitul necesar fie de aer (clapeta) fie de benzina  (pompa sau injectoare).
M-am gândit si eu la asta...am cam pus-o daca ar fi din alimentare...sa incep sa umblu pe la injectoare, deja ma gandesc s-o duc la skrot. ��

#36
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,355
  • Înscris: 22.10.2007
bobina 100% e cu probleme in orice caz, daca te-a curentat inseamna ca e carcasa fisurata, e problema foarte comuna, de obicei se manifeste cand e umiditatea foarte mare sau e plina de condens.
schimba luleaua si delcoul cu unele bosch si bobina, eu am pus febi si a mers ok pana am casat masina.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate