Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Seat Arosa 1.0 intrerupe în sarcina
#20
Posted 28 October 2018 - 20:39
Senzorul ala cat naiba poa sa coste ? 100-150 de lei ? Si bobina cat ? Tot cam atata !
|
#21
Posted 28 October 2018 - 20:40
E iin Danemarca. Afara costa piesele de te rup
Le-ar putea cumpara din Ro, cum fac eu. Edited by BebePanda, 28 October 2018 - 20:43. |
#22
Posted 28 October 2018 - 22:05
Deci, sistemul de aprindere al autoturismelor cu delcou: tensiunea generata de bobina la intreruperea platinelor sau la comanda pe baza senzorului optic se transmite la cele 3 sau 4 fise pe rand, in functie de pozitia lulelei in delcou.
La masinile mai noi, bobina are mai multe iesiri care dau direct prin fise la bujii tensiunea. Comanda bobinei se face de catre ECU masinii. Din moment ce initiatorul a spus ca a schimbat capac delcou e clar ca nu are bobina cu mai multe iesiri. Edited by BebePanda, 28 October 2018 - 22:05. |
#23
Posted 28 October 2018 - 22:23
Posibil sa fie greseala mea. Insa pe site-uri de profil, la Arosa bobina apare exact ca in imaginea de mai jo, adica cu mai multe iesiri.
Pe alt site apare altfel. Cum e pana la urma? Attached FilesEdited by dan1980_25, 28 October 2018 - 22:26. |
#24
Posted 28 October 2018 - 22:25
Te iert. Uite, matizul avea o bobina delcou senzor optic, apoi au trecut la bobina cu 3 iesiri.
|
#25
Posted 28 October 2018 - 22:27
#26
Posted 28 October 2018 - 22:42
Pare mai mult problema cu alimentarea cu aer sau benzina. Posibil sa nu asigure debitul necesar fie de aer (clapeta) fie de benzina (pompa sau injectoare).
|
#27
Posted 28 October 2018 - 22:56
dan1980_25, on 28 octombrie 2018 - 22:23, said:
Posibil sa fie greseala mea. Insa pe site-uri de profil, la Arosa bobina apare exact ca in imaginea de mai jo, adica cu mai multe iesiri. Pe alt site apare altfel. Cum e pana la urma? bobina e cu o singura iesire, se poate verifica simplu cu un fas de geamuri cu apa in el, se porneste masina si se uda bine bobina, daca e fisurata (sunt 99.99% sigur ca e, la toate se fisureaza carcasa) o sa faca scantei, se manifesta in special dimineata cand e umiditatea mare, daca nu vrea sa porneasca si te uiti la ea in timp ce cineva "da la cheie" o sa ai artificii. also daca acum 10k km a fost schimbat capacul delcoului atunci clar trebuie curatate contactele din el, se scoate usor, are 2 cleme ce-l tin si impamantarea. in plus ar trebui curatata si clapeta de acceleratie, se imbacseste destul de des la generatia asta de motoare. deci cureti capacul (contactele sunt cel mai probabil acoperite de oxid), verifici bobina si abia apoi te gandesti la schimbat piese, sunt motoare simple dar au nevoie de atentie mai des decat cele mai noi. le: e bine sa inveti cum se curata clapeta si capacul delcoului pt ca trebuie facute relativ des, cam odata pe an, si nu e complicat, nu prea are rost sa ii platesti pe altii sa o faca. Edited by _-livio-_, 28 October 2018 - 23:06. |
#28
Posted 28 October 2018 - 22:58
|
#29
Posted 28 October 2018 - 23:04
Vrei manualul integral in format pdf? Stiu ce are, dar e un singur bloc. Vrei si culorile firelor si ordinea fiselor?
Vrei si sumator pentru turometru electronic? |
#30
Posted 28 October 2018 - 23:09
_-livio-_, on 28 octombrie 2018 - 22:56, said: nu e nici una din variante, am avut aceeasi tigaie dar cu 1.4 si automata timp de aproape 5 ani, culmea si din acelasi an, o stiu din bara in bara. bobina e cu o singura iesire, se poate verifica simplu cu un fas de geamuri cu apa in el, se porneste masina si se uda bine bobina, daca e fisurata (sunt 99.99% sigur ca e, la toate se fisureaza carcasa) o sa faca scantei, se manifesta in special dimineata cand e umiditatea mare, daca nu vrea sa porneasca si te uiti la ea in timp ce cineva "da la cheie" o sa ai artificii. also daca acum 10k km a fost schimbat capacul delcoului atunci clar trebuie curatate contactele din el, se scoate usor, are 2 cleme ce-l tin si impamantarea. in plus ar trebui curatata si clapeta de acceleratie, se imbacseste destul de des la generatia asta de motoare. deci cureti capacul (contactele sunt cel mai probabil acoperite de oxid), verifici bobina si abia apoi te gandesti la schimbat piese, sunt motoare simple dar au nevoie de atentie mai des. La clapeta m-am uitat chiar acum doua zile cand am schimbat bujiile (ca tre sa dai filtrul jos ca sa le schimbi si automat se vede tot mecanismul clapetei), pare destul de curata, nu are depuneri pe ea. |
#31
Posted 28 October 2018 - 23:18
BebePanda, on 28 octombrie 2018 - 23:04, said:
Vrei manualul BebePanda, on 28 octombrie 2018 - 23:04, said:
Vrei si sumator BebePanda, on 28 octombrie 2018 - 23:04, said:
e un singur bloc ... totusi ... daca te uiti cu atentie si pricepi despre ce e vorba vei vedea ca sint 3 bobine separate. PS - abia acum cind ma pregateam sa ma culc m-am prins cu cine vorbesc ... lieber Augustin Attached FilesEdited by adrian_r5, 28 October 2018 - 23:37. |
#32
Posted 28 October 2018 - 23:33
mitiCACUTAnu, on 28 octombrie 2018 - 23:09, said:
Capacul l-am curățat in ultimul timp destul de des, la fel și luleaua; a fost primul lucru la care am umblat fiind cel mai usor de demontat. Evident ca de-o părere merge mai bine, apoi fupa o zi doua la fel. Si parcă se impușcă contactele alea. Din capac si de pe lulea, dupa ceva timp...adica nu sunt curate, semn ca ceva nu e-n regula. La clapeta m-am uitat chiar acum doua zile cand am schimbat bujiile (ca tre sa dai filtrul jos ca sa le schimbi si automat se vede tot mecanismul clapetei), pare destul de curata, nu are depuneri pe ea. cel mai probabil scanteia nu e ok, de obicei de asta se fac depuneri repede. trebuie curatata clapeta in sine, o deschizi cu mana si se vede pe spatele ei daca e nevoie de curatat. le: de la ce firma sunt luleaua si capacul? la mine cand am pus alta firma decat bosch a facut figuri si nici protectia de tabla nu se potrivea perfect, cea din fabrica era facuta de bosch, cea aftermarket era identica, doar sigla VW lipsea. Edited by _-livio-_, 28 October 2018 - 23:37. |
#33
Posted 28 October 2018 - 23:34
M-am uitat acum la bobina, scântei ce-i drept nu am vazut dar cand am pus mâna pe ea si mai ales in zona fișei (unde intră fișa centrală in ea), m-a curentat de m-au luat bâțâielile. ))
E normal sau nu prea? |
|
#34
Posted 28 October 2018 - 23:43
nu e normal, pierde curent ori bobina, ori fisa nu e infipta bine, ori izolatia e rupta.
|
#35
Posted 29 October 2018 - 00:04
_-livio-_, on 28 octombrie 2018 - 23:33, said: cel mai probabil scanteia nu e ok, de obicei de asta se fac depuneri repede. trebuie curatata clapeta in sine, o deschizi cu mana si se vede pe spatele ei daca e nevoie de curatat. le: de la ce firma sunt luleaua si capacul? la mine cand am pus alta firma decat bosch a facut figuri si nici protectia de tabla nu se potrivea perfect, cea din fabrica era facuta de bosch, cea aftermarket era identica, doar sigla VW lipsea. _-livio-_, on 28 octombrie 2018 - 23:43, said:
nu e normal, pierde curent ori bobina, ori fisa nu e infipta bine, ori izolatia e rupta. underb, on 28 octombrie 2018 - 22:42, said:
Pare mai mult problema cu alimentarea cu aer sau benzina. Posibil sa nu asigure debitul necesar fie de aer (clapeta) fie de benzina (pompa sau injectoare). |
#36
Posted 29 October 2018 - 01:30
bobina 100% e cu probleme in orice caz, daca te-a curentat inseamna ca e carcasa fisurata, e problema foarte comuna, de obicei se manifeste cand e umiditatea foarte mare sau e plina de condens.
schimba luleaua si delcoul cu unele bosch si bobina, eu am pus febi si a mers ok pana am casat masina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users