Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
CITROËN CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018
Last Updated: Oct 30 2022 23:49, Started by
m6d
, Oct 18 2018 20:10
·
0
#271
Posted 27 November 2019 - 18:28
zoaldan, on 27 noiembrie 2019 - 10:01, said: Suspensia difera intre a ta si C5 Aircross? Credeam ca e aceasi peste tot. Cam scump C5-ul Aircross....merita? Adica iei la livrare imediata un C4 cu 14200 (nu cu toate optiunile care le ai tu pe ea) si iei un C5 cu 22500...8000 Euro diferenta... |
#272
Posted 28 November 2019 - 09:35
ariasi, on 27 noiembrie 2019 - 10:50, said:
E o diferențã importantã între C4 și C5 Aircross, dupã pãrerea mea. Fac parte din clase diferite, finisajele C5 sunt mai bune, habitabilitatea e din cu totul alt film. De fapt C5 Aircross e printre puținele mașini din clasã care are 3 scaune individuale în loc de banchetã spate. Intrã deci fãrã probleme douã scãunele bebe + un adult. Ãsta e un argument de vânzare foarte important pentru cei cu doi copii mici. |
#273
Posted 14 December 2019 - 15:14
Salutare. De circa o săptămâna am lăsat Cactusul pe mâna soatei pe motiv ca are încălzire in scaune și e mai ok dimineața.
Urmează sa văd cum creste consumul peste încă o săptămâna ....ca la Yaris erau diferențe sensibile între noi in materie de consum. |
#274
Posted 02 February 2020 - 22:29
Salutare,
LONG timp no see. Am împlinit 11000 km. Mașina are un consum mediu de la achiziție de 8,9%. Nu a mai ieșit din oraș de mult timp și de când e la soție are partide cel mai nasol traseu posibil, face doar centru bara la bara toată ziua. Pe traseul asta nasol îmi da un consum de 9%. Cred ca e rezonabil când merge mai mult la ora ...nu la km. Merge ca unsa, nu am avut nici o problema. Bag de seama ca o sa fie un jurnal plictisitor.....ceea ce, in esențe, e minunat!!! |
#276
Posted 25 February 2020 - 18:30
Al3csutzul, on 04 februarie 2020 - 22:53, said:
Daca ai real 9, în bara la bara, e grozav! |
#277
Posted 30 October 2022 - 23:09
Salutare. S-a cam scurs timpul acestui Cactus. 4 ani și 22000 km, ei mai mulți in oraș , nicio problema tehnica , consum 8,8-9%, costuri foarte mici la revizii !!!! fata de alte mărci japoneze sau nemțești, confort mare pe drumuri rele de oraș, ruliu mare pe drumuri virajate , cutie de viteze care uneori smucește la turații mai mici din cauza motorului mai slăbuț .
Nimic de reprosat francezilor. Bravos Hexagon. Am dat mașina unui prieten care o va folosi ani multi de acum înainte , sper eu ca la fel de lipsiți de probleme. Prețul final de vânzare 12300 euro. Overall un TCO foarte bun la aceasta mașina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users