Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
#15085
Posted 09 November 2022 - 16:39
relu11051, on 09 noiembrie 2022 - 16:27, said:
@Zoot si la benzina e miros, sa stai langa o masina proaspat pornita cand e mai racoare afara... La benzină e mai rezonabil, nu e așa inecacios. In state, sau emirate (părere personală) unde folosesc mult mai multe mașini preponderent pe benzină, nu am simțit niciodată discomfort când dau geamul jos sau aștept într-un loc aglomerat. În schimb în România, de când iau mașina de la aeroport mă izbește mirosul de tractor. Sper să nu fiu eu sensibil și să se confirme și de alții acest aspect. |
#15086
Posted 09 November 2022 - 16:48
In aeroporturi de multe ori simti mirosul de Jet A1 (kerosen) degajat de avionase la momentul pornirii. La Otopeni se simte garantat daca vantul bate dinspre est.
|
#15087
Posted 09 November 2022 - 16:51
Ăla de la avion e altă aromă, vorbesc de aroma specifică de diesel obosit, nu că alea noi ar fi mai simpatice.
|
#15088
Posted 09 November 2022 - 18:08
Parerea mea e ca merita, daca o folosesti doar pt oras sau o scurta naveta zilnica (sa zic 20 km pe zi, dus-intors). Eu am avut la un moment dat, de la firma un VW UP pe care l-am iubit. Si locuiesc in zona rurala, la 20 km de birou, l-am folosit zilnic.
Dar cand a fost vorba de drumuri lungi (400km in tara sau 1-2 mii in strainatate), nu am avut curaj sa plec cu el. Logistica e prea complicata, trebuie cautate statiile de incarcare de pe traseu, plus ca trebuie luat in calcul si timpul de incarcare in statia respectiva. Iar surpriza apare daca ajungi la statia respectiva si...nu functioneaza. Apoi ajungi sa te milogesti la vreo pensiune, si nu e placut. Asadar recomand (iar costurile sunt mai mici comparativ cu combustibilul clasic- benzina, motorina), dar doar pt oras. Chiar ma gandesc sa cumpar tot un UP, dar nu as respinge si alternativele pt alte modele electrice. La un moment dat vazusem pe un site ca eu aleg masina si cei de la firma se ocupa de tot, chiar mi-o aduc in fata blocului, livrare "la cheie". Edited by althea, 30 May 2023 - 14:14. |
#15089
Posted 09 November 2022 - 18:19
Primul punct e adevărat.
Al doilea e irelevant. 99.9% dintre șoferi n-au mers niciodată de la 0 la Vmax. Poate doar aia de electrice cu vmax 160km/h Al treilea și al patrulea de fapt sunt același lucru, care și ala e pur subiectiv. Pe baza de cifre electricele n-au nimic excepțional în comparație cu mașini din aceeași clasa și puteri din același film. De exemplu id4 vs Golf cu 54cp mai slab: https://zeperfs.com/duel8403-9179.htm Discuția asta îmi amintește de vechea discuție "dizal vs benzina". Cum apărătorii dizalului apărau "cuplul de jos" și cum "te baga în scaun" fix la fel o ard acum fanaticii EV-urilor. Fac de fapt aceeași eroare, pe vremuri "dizal" însemna 1.9 tedei de 130cp și benzinar bătrânul Clio sau supernova de 75cp, normal ca le rupeau în doua. Asa și ăștia cu EV-urile, dacă compari Tesla cu golf tedei da il rupe însă dacă compari mașinile comparabile nu mai e chiar asa. |
#15091
Posted 09 November 2022 - 18:50
KiloW, on 09 noiembrie 2022 - 18:19, said:
Al doilea e irelevant. 99.9% dintre șoferi n-au mers niciodată de la 0 la Vmax. Poate doar aia de electrice cu vmax 160km/h Nu m-am referit la "sprint de la 0 la Vmax". M-am referit la "intreg intervalul de viteze dintre 0 si Vmax". KiloW, on 09 noiembrie 2022 - 18:19, said:
Pe baza de cifre electricele n-au nimic excepțional în comparație cu mașini din aceeași clasa și puteri din același film. De exemplu id4 vs Golf cu 54cp mai Unde gresesti: la ICE ca sa scoti timpii aceia buni de pe Zeperfs, trebuie sa tot "mesteci in benzina", sa fii Schumacher. Se mai intampla sa apara oportunitatea unei depasiri si sa te prinda la turatia nepotrivita sau in treapta de viteza nepotrivita. Orice cutie de viteze automata mai are si lag la kickdown. De aia manuala nu mai vorbesc... La majoritatea automatelor, daca mergi in mod Normal tin turatia foarte jos si au lag mare, iar daca mergi in mod Sport tin motorul prea turat pentru confort la drum lung cu pasageri care nu doresc senzatii de "motorsport". De aceea EV-ul are o lejeritate superioara in modul in care reactioneaza la pedala de acceleratie...imagineaza-ti ca mergi cu un benzinar tot timpul la 4000 RPM sau cu un diesel tot timpul la 2700 RPM...dar nu se aude si nu se simte nici un sunet si nici o vibratie de motor. Edited by kolfleading, 09 November 2022 - 18:51. |
#15092
Posted 09 November 2022 - 19:09
KiloW, on 09 noiembrie 2022 - 18:19, said: Cred ca e mai cinstit sa comparam Golf cu ID.3: https://zeperfs.com/...el8403-8766.htm |
#15093
Posted 09 November 2022 - 19:30
garett, on 09 noiembrie 2022 - 11:18, said:
Ai descris toate caracteristicile unei mașini ICE moderne cu AT... identic..huh? cat ziceai ca e ...4lei pe kw? pe astia i-ati anuntat? https://www.secundat...na-221493.html/ https://stirileprotv...1-ianuarie.html ...pt >255kw pe luna, ca sa intelegm titlul. costini, on 08 noiembrie 2022 - 17:40, said:
Yes. Fara rabla n-are sens. preturile sh de pe site de licitatii uneori sunt mai bune decat cu rabla, mai ales ca nu astepti 9 luni pt livrare. in lunile alea se pot recupera mare parte din bani. cat am stat dupa EV, am bagat lejer de 5k euro benzina,...si EV era inca gratis de incarcat. Zoot, on 09 noiembrie 2022 - 16:39, said:
La benzină e mai rezonabil, nu e așa inecacios. In state, sau emirate (părere personală) unde folosesc mult mai multe mașini preponderent pe benzină, nu am simțit niciodată discomfort si spatiu...si curentii de aer. ce spatiu ai intre cladiri in UAE si USA, fata de EU... sparkyson, on 09 noiembrie 2022 - 19:09, said:
sau Tiguan cu ID4 https://zeperfs.com/...el9960-9179.htm |
#15094
Posted 09 November 2022 - 19:51
garett, on 09 noiembrie 2022 - 11:59, said:
Onest vorbind este strict despre bani, subvenția ESTE un factor important, și încărcarea gratuită/ieftină de pe vremuri. garett, on 09 noiembrie 2022 - 11:59, said:
Plus, evident, acel "iPhone effect" de a ieși în evidență cu ceva "altfel" decât masele. OK, n-am absolut nimic împotrivă, dar nu veni cu "scuza" ecologiei sau cu hiperbole despre neasemuita experiență de condus. Masini precum a mea sau kona nu ies in evidenta prin nimic vs versurile ICE. Trebuie să știi exact detaliile de design, altfel doar noi avem habar . Oricum, cred că overall suntem de acord în mult mai multe privințe decât ar crede cineva la prima vedere :-)). |
|
#15095
Posted 09 November 2022 - 21:46
wrc2007, on 09 noiembrie 2022 - 19:30, said: si spatiu...si curentii de aer. ce spatiu ai intre cladiri in UAE si USA, fata de EU... Nu cred ca e vorba doar de spatiu, le simt dieselurile dimineata si in fabrica in mijlocul desertului si sunt masini noi, Toyota Hilux si Landcruiser, productii 2021, au un miros specific si deranjant. In particular in tarile astea doua, plus alte state GCC pe unde ma invart, dieselul nu prea e la moda si il vezi doar pe masini mari, camioane, autobuze, etc., de aici si aerul mai respirabil. De asta intreb, poate sunt eu mai sensibil, dar pentru mine in oras, mai ales la noi unde avem parcul auto extrem de imbatranit, e crima si pedeapsa mai ales dimineata, daca deschizi geamul la semafor te-ai parfumat instant. Ma gandesc ca limitarile de la Euro3 in jos prin centrul anumitor orase europene are la baza ceea ce simt eu olfactiv. Acum de verususul cu 0 - Vmax si cum livreaza puterea electrica, da, e ceva senzatie, dar.....lipseste ceva. O benzinara iti va oferi si altceva, e ca o femeie salbatica in pat, fata de o scandura care livreaza constant si doar atat (daca tot ne lansam in comparatii cum am vazut mai sus cu cucurbitacee si amor cu masinile ). Trebuie sa-ti si cante putin sa alunece benzina mai usor pe gat. Cine frecventeaza F1, stie diferenta cand s-a introdus motorul de 1.6 turbo versus vechiul 2.4. Daca inainte, ajungea sa stai langa circuit, sa le auzi si sa le simti mirosul de benzina plus cauciucuri, dupa trecerea la doze de bere care sunau ca niste ascutitoare, senzatia s-a dus prin balarii, am si renuntat sa mai merg la curse. Mie asta imi lipseste de cand am trecut pe EV, viata e frumos dar.... doamne ajuta cu incarcarile gratis la Kaufland |
#15096
Posted 09 November 2022 - 22:56
#15097
Posted 09 November 2022 - 23:22
kolfleading, on 09 noiembrie 2022 - 11:08, said:
Raspunsul prompt la o benzinara de 250-300 cp e senzatie , EV- ul e banal , feelingul e zero. Puterea disponibila instantaneu in depasiri a benzinarului anterior e disponibila cel putin dublul kilometrilor fata de EV, adica ai apasat pedala si o tii asa cateva ore bune ! Bine, putem discuta si de diesel-uri care la 2-300 cp si 5-600 Nm lesina de ras la EV-ul care raspunde instantaneu 🤣🤣 In urmatorii 15-20 de ani EV-ul mai are de evoluat, in special la baterii iar pana atunci poate se dezvolta alt “combustibil”. |
#15098
Posted 10 November 2022 - 06:09
#15099
Posted 10 November 2022 - 07:35
icssizero, on 09 noiembrie 2022 - 23:22, said:
Raspunsul prompt la o benzinara de 250-300 cp e senzatie , EV- ul e banal , feelingul e zero. Senzatia la o benzinara de 250-300 cp e de femeie isterica si vine cu niste costuri foarte mari. icssizero, on 09 noiembrie 2022 - 23:22, said:
Puterea disponibila instantaneu in depasiri a benzinarului anterior e disponibila cel putin dublul kilometrilor fata de EV, adica ai apasat pedala si o tii asa cateva ore bune ! icssizero, on 09 noiembrie 2022 - 23:22, said:
Bine, putem discuta si de diesel-uri care la 2-300 cp si 5-600 Nm lesina de ras la EV-ul care raspunde instantaneu Edited by kolfleading, 10 November 2022 - 07:36. |
|
#15100
Posted 10 November 2022 - 07:43
Benzinare de 250 cp sunt la ordinea zilei,
Pentru cat timp lasa Tesla vietii dieselul in spate ? 100-200 de km ? Apoi cauta rapid o priza, as putea spune ca la astfel de regim de exploatare dieselul ala merge DUBLUL kilometrilor pana are nevoie de 5 minute de alimentare. Legat de istericale, probabil ca te-ai nascut si ai circulat numai cu trenul ca altfel nu se explica cum de ti se pare isteric sunetul unui motor in sarcina serioasa. Dar e ok, e nevoie si de sensibili 😉 Apropo au depasit EV -urile 0,3% din masinile din Romania ? 🤣🤣🤣 Edited by icssizero, 10 November 2022 - 07:44. |
#15101
Posted 10 November 2022 - 08:33
Băbăieți, terminați cu prostiile. Pentru 99.(9)% dintre oamenii normali la cap nu e nici o diferență intre a conduce Ice sau bev. Când nu ți-ai făcut orele de somn, copilul e în toane dimineața, ai intarziat la școală și apoi la munca și șeful te freacă la icre nu îți mai pasa cum se aude sau nu se aude motorul sau de "rafinamentul" condusului. Tot ce vrei e sa treci și prin ziua următoare fără sa îți plezneasca ceva.
Asa ca rog zelotii de toate categoriile sa meargă sa se lupte pe ariile versus, lăsați aici informații strict referitoare despre cumpararea de masini electrice. Mulțumesc de intelegere. Edited by ro_explorer, 10 November 2022 - 08:35. |
#15102
Posted 10 November 2022 - 09:42
kolfleading, on 10 noiembrie 2022 - 07:35, said: Bine, putem pune un Tesla Model 3 LR sau Performance si o sa lase in urma diesel-uri de 2-300 cp si 5-600 Nm. Again asta e din seria "1.9tdi vs 1.4mpi" Compari 510cp cu 2-300. Dacă compari un ev de 200cp cu o fosila de 200 nu mai sunt asa mari diferențele. La rafinament sunt din alta clasa însă rafinamentul e fudulie, în primul rand trebuie sa corespunda necesităților (care sunt diferite de la un client la altul) iar rafinamentul e un bonus. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users