Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Masina familie 15000 / 16000
Last Updated: Nov 01 2018 08:44, Started by
rigo
, Sep 20 2018 19:21
·
0
#55
Posted 08 October 2018 - 21:34
Stiind ca acum un an am putut configura Octavia 2.0 TDI cu parbriz incalzit, am verificat acum pe configuratorul Skoda daca au introdus vreo restrictie intre timp.
Din ce am observat, parbrizul incalzit nu exista ca optiune in cazul motorizarii 1.0 TSI, indiferent de echipare, dar si cazul echiparii Active pe celelalte motorizari. |
#56
Posted 12 October 2018 - 10:16
corcodel10, on 01 octombrie 2018 - 21:31, said:
Mașină mai înaltă, ruliu mai mare, consum mai mare, aerodinamică nu așa de bună. De câte ori urci borduri sau te confrunți cu zone unde ai nevoie de mașină mai înaltă decât o Octavia? La ce consumuri văd la 1.0 de pe Octavia (postate aici, pe forum), consider că este o variantă de luat serios în calcul. Uite consumul inregistrat la mine: https://www.spritmon...ail/933967.html |
#57
Posted 12 October 2018 - 11:42
Asta cu bordurile nu e chiar asa. Eu racai zilnic spoilerul pe borduri fiindca este mai lasat fata de restul masinii iar cand ajungi in apropierea bordurii datorita pantei strazii calculata pentru scurgerea apei , practic acea distanta care deja era micsorata se mai micsoreaza o data. Si uite asa nu poti parca masina.
Aici vorbesc de parcari amenajate, de urcat borduri oricum este exclus. Pe loc drept garda la sol pare la fel ca restul, in realitate insa designul spoilerului nu este borduri-friendly. Asta la un Megane 4. |
#58
Posted 22 October 2018 - 19:03
#60
Posted 01 November 2018 - 08:44
1.18 inch in plus fata de modelul standard.
~3cm Pt compararie, la Sandero, Stepway e mai sus cu 4.5cm fata de modelul standard. Vazute unul langa altul, diferenta este semnificativa deci nici cei 3 cm de la Active nu ar fi de lepadat, mai ales ca Focusul standard chiar e jos. Ce vreau sa zic e ca o crestere de garda la un model cu garda mica ajuta mai mult si mai des decat la unul care arr deja garda buna. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users