Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 

2008 Volkwagen Golf VI

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
433 replies to this topic

#379
batman

batman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,749
  • Înscris: 15.09.2004
Ce seamana cu Transfagarasanul traseul din film!

#380
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

 Vlad_int1, on Oct 9 2008, 23:20, said:

Lasa negru domnu Marius ... uite aici masina cu personalitate ;)
Corect, e masina de gagici, da' cu personalitate. :lol:

#381
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 Marius3k, on Oct 10 2008, 07:09, said:

Corect, e masina de gagici, da' cu personalitate. :lol:
:lol: hai sa ne luam fiecare cate un gti ... doar ca eu rosu si tu negru si sa vedem dupa care intoarce lumea capul mai repede ;).
Si tine minte motto'ul golfului : "Pentru cei ce s-au nascut barbati !"  :cheers:

#382
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Vlade, eu mi-s de acord. De asemenea, nu m-ar deranja ca motorul sa fie TSi si culoarea nu neaparat neagra. Doua usi si doua pedale e musai!

#383
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

 Marius3k, on Oct 10 2008, 12:46, said:

. De asemenea, nu m-ar deranja ca motorul sa fie TSi
Da de 2.0 TDi CR TwinTurbo ce parere ai avea :) ? eu cred ca ala o sa fie un motor care fie va fi iubit , fie injurat . Oricum tare sunt curios cum o sa se comporte.

#384
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

 Marius3k, on Oct 10 2008, 12:46, said:

Vlade, eu mi-s de acord. De asemenea, nu m-ar deranja ca motorul sa fie TSi si culoarea nu neaparat neagra. Doua usi si doua pedale e musai!
Pai o sa fie ala de 270 cp.daca nu ma insel,o sa fie 2.0 tsi-ca sa vezi ce pot face astia dintr-un motor.Eu astept cu interes R32-ul. Aia, DA, masina sport;)

#385
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
2.0 CRD TT by VAG pffff....
R32 masina sport pffff...
TSI breakthrough pffff!!!

Se pare ca nu e degeaba marketingul astora.

#386
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

 fastcarjunkie, on Oct 13 2008, 01:30, said:

2.0 CRD TT by VAG pffff....
R32 masina sport pffff...
TSI breakthrough pffff!!!

Se pare ca nu e degeaba marketingul astora.
Nu tre' sa fii de acord cu restul ca VW este inovator. Avem rezultatele care sa ne arate asta. Sigur,vrei sa ne spui ca TSI-ul nu este un motor inovator (nu mai stiu altul care sa fie la fel de eficient la asemenea cilindree-sau cel putin nu in productia de masa) iar ca R32-ul nu este o masina sport,cu toate ca da clasa majoritatii modelelor din clasa ei.Da, stim, insa asta nu va face decat sa nasca alte dispute...aiurea. Merhi, te rog, si fa un test-drive cu un R32 - au aia la PBN unu' si cu siguranta iti vei schimba opinia. De 2.0 crd nu stiu...dar am sa aflu cat de curand.

#387
geo13ana

geo13ana

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 08.02.2008

 Vlad_int1, on Oct 10 2008, 12:33, said:

Si tine minte motto'ul golfului : "Pentru cei ce s-au nascut barbati !"  :cheers:

Ma scuzi?!  <_<

Numele VW spune ca e "masina poporului" si cum poporul nu e format NUMAI din barbati, nu se poate extrapola ce ai spus tu acolo sus :lol:
:cheers:

Intr-un golf, toata lumea arata bine! :D


Am si eu o intrebare pt cei care detin informatii de interior. Farurile au fost dotate cu lumina de zi DAR eu nu am gasit xenon-ul nicaieri! La standard scrie halogen iar la optiuni nu exista varianta. Ce inseamna asta? A renuntat noul golf la xenon?

#388
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006

 701, on Oct 13 2008, 01:27, said:

Merhi, te rog, si fa un test-drive cu un R32 - au aia la PBN unu' si cu siguranta iti vei schimba opinia. De 2.0 crd nu stiu...dar am sa aflu cat de curand.

Stiu ca s-a mai discutat pe un alt topic, dar trebuia sa fac o observatie. Am condus R32, au condus multi care au scris articole despre ea, este o masina relativ sportiva mult prea scumpa pentru ce poate. Ca sunt proprietari care sunt incantati cum era cineva aici pe forum sau ca sunt oameni care nu au condus in viata lor o masina care sa fac suta sub 7, tot ce se poate, dar nu va aruncati sa spuneti ca R32 este o masina unica de o sportivitate iesita din comun. R32 este o masina mult prea scumpa pentru ce ofera. Pune-o langa un WRX (nu vorbesc de STI) si mai discutam (mai ieftin cu niste mii bune). Pana si Mazda 3 MPS care este si ea semnificativ mai ieftina se tine langa R32, si nici macar nu are transmisie integrala, ca sa nu vb ca componente de tuning se gasesc mult mai usor si sunt mult mai usor de instalat.

In concluzie, desi MK6, cu exceptia stopurilor, mi se pare o evolutie reusita, nu imi displace deloc ba din contra, si nu avea rost sa schimbe foarte mult pentru ca masina se vindea oricum, putea sa mai lase si MK5 ca tot se vindea, dar lasa-ti R32 ul in pace si nu il mai ridicati in slavi. R32 este o masina pentru cei care intai vor VW si apoi vor si cat se poate performanta. Cei are isi doresc performanta, de banii aia, au optiuni mai bune.

#389
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

 dannnnny29, on Oct 13 2008, 17:35, said:

Stiu ca s-a mai discutat pe un alt topic, dar trebuia sa fac o observatie. Am condus R32, au condus multi care au scris articole despre ea, este o masina relativ sportiva mult prea scumpa pentru ce poate. Ca sunt proprietari care sunt incantati cum era cineva aici pe forum sau ca sunt oameni care nu au condus in viata lor o masina care sa fac suta sub 7, tot ce se poate, dar nu va aruncati sa spuneti ca R32 este o masina unica de o sportivitate iesita din comun. R32 este o masina mult prea scumpa pentru ce ofera. Pune-o langa un WRX (nu vorbesc de STI) si mai discutam (mai ieftin cu niste mii bune). Pana si Mazda 3 MPS care este si ea semnificativ mai ieftina se tine langa R32, si nici macar nu are transmisie integrala, ca sa nu vb ca componente de tuning se gasesc mult mai usor si sunt mult mai usor de instalat.

In concluzie, desi MK6, cu exceptia stopurilor, mi se pare o evolutie reusita, nu imi displace deloc ba din contra, si nu avea rost sa schimbe foarte mult pentru ca masina se vindea oricum, putea sa mai lase si MK5 ca tot se vindea, dar lasa-ti R32 ul in pace si nu il mai ridicati in slavi. R32 este o masina pentru cei care intai vor VW si apoi vor si cat se poate performanta. Cei are isi doresc performanta, de banii aia, au optiuni mai bune.
Ma rog,aici nu vorbim de "relativ sportiva" pentru ca masina are un motor V6 si 250 cai,este DSG (sau manuala) si 4motion, deci sport prin definitie. Ca nu arata ca o masina sportiva, poate ca da( arata ca o cutie) insa aici nu era vb de comparatii, ci de faptul ca este o masina sport.

#390
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006

 701, on Oct 13 2008, 13:52, said:

Ma rog,aici nu vorbim de "relativ sportiva" pentru ca masina are un motor V6 si 250 cai,este DSG (sau manuala) si 4motion, deci sport prin definitie. Ca nu arata ca o masina sportiva, poate ca da( arata ca o cutie) insa aici nu era vb de comparatii, ci de faptul ca este o masina sport.

Prin definitie si pamantul a fost plat multa vreme, ce "sport prin definitie". Asa in US se vinde Toyota Corolla S, care e cu 5000 mai scumpa si se vrea sporitva (sau asa cred cumparatorii) datorita unui body kit, si a unui S rosu pe grila, dar la un test a fost identica.

Am pus cap la cap 3 masini: R32, WRX (ambele tractiune integrala) si Mazda 3 MPS. R32 dupa parerea mea este superior ca aspect si materiale interioare (atat platforma MK5 cat si noul MK6). Dar cand vine vorba de atitudinea sportiva, definitia nu se mai aplica. condu daca ai ocazia  celelalte 2 (mai ales ca pentru 2009 WRX vine si mai puternic).

Deci nu mai adresa astfel de sfaturi altora, chiar si cu buna intentie, eu zic ca fastcarjunkie are suficienta experienta in evaluarea masinilor rapide, si fa si tu o comparatie. R32, atat cel de pe platforma MK5 cat si ce or sa faca din MK6 este, si repet, o masina destinata celor care intai vor VW si apoi sportivitate. Este vorba de niste mii bune care nu au acoperire de performante fata de celelalte 2 masini. Cat desper DSG, da, este o cutie extraordinara si sunt in totalitate pentru cutii automate in oras sau chiar si la drum lung cu familia, dar doar pentru ca este prezenta pe o masina, nu inseamna si ca masina este "sportiva prin definitie", ce naiba, e vreun manual cu aceasta "definitie" si eu nu l-am vazut?  

Si nu imi spune ca doar pentru ca este VW atunci va rezista si mai mult unui stil dur de condus...la un stil agresiv de condus (circuit, liniute, trasee prin padure), oricare din cele 3, venite de pe linia de productie vor avea nevoie de reparatii la fiecare 3-4 saptamani.

Personal, daca as vrea sa aleg in Golf 6 si Subaru Impreza, ar fi VW fara sa ma gandesc de 2 ori. Dar daca alegerea este intre R32 si WRX...la naiba, unde ma aflu, de banii de R32 cumperi STI nou si probabil cam tot pe acolo este si in Ro.

Edited by dannnnny29, 13 October 2008 - 21:18.


#391
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,043
  • Înscris: 02.07.2007
Preturile la Golf VI pentru Romania:

Attached Files



#392
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

 dannnnny29, on Oct 13 2008, 22:14, said:

Prin definitie si pamantul a fost plat multa vreme
Uite, os a facem in felul urmator: asta nu este un vs Mazda si STI.O masina cu motor v6, 4 motion si 250 cp si care nu este limuzina (ca sa nu imi mai compari cu Corola (?!!!!!) ESTE (FOARTE) sport. Ca tu nu esti de acord, asta este altceva. Esti singurul.Mergi si vb cu un specialist si probabil ca se va pisa pe el de ras cand ai sa-i spui tu cum R32-ul nu este masina sport. Am suficienta experienta in domeniu ca sa recunosc o masina sportiva sau nu. Esti ridicol:daca discutam despre un Golf Sportline(mai nou GT), sau Passat Sportline, sau Mazda 3 (nu MPS), mai ziceam -era discutabila situatia, pt ca un motor de 140 cp si 2 sigle nu pot face o masina sport. Dar asa?Nu inteleg ce vrei sa demonstrezi...
Btw,daca conduc un STI, pot spune ca am o masina sport?Nu de alta, da' sa ma dau si io rotund la prieteni ca stiu ce-i aia masina sport...

#393
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006
Bun, este ultimul reply pe care il dau, am incercat sa o tin ontopic si sa vorbesc civilizat si o voi face si de aceasta data, dupa care ma voi opri. Topicul oricum se refera mai mult la Golf obisnuit si nu la R32 care oricum nu va fi vandut spectaculos.

Ori nu m-am exprimat extraordinar de eficient, ori nu m-ai inteles tu (ce experienta afirmi ca ai sau nu ai nu este relevant intr-o conversatie pe un forum), ori amandoua.

Daca compari R32 cu orice Golf, Mazda 3, Subaru Impreza sau orice masina de aceste dimensiuni si motoare sub 150 cai, evident ca este o racheta. Da, pana la un anumit punct este sportiva, are tractiune integrala, este o masina placuta la condus (vb de platforma MK5). Ce am afirmat a fost ca este o masina mult prea scumpa pentru ce ofera. Punct. Daca spui ca ai experienta (in acest context se presupune ca ai condus WRX, STI, Mazda 3 mps si altele similare) cu siguranta imi vei da dreptate ca este net inferioara fata de ce gasesti in aceeasi categorie de pret (STI) si este mult mai scumpa fata de ce gasesti la acelasi pret.

Deci postul meu se refera la PRET si nu la CLASA din care face parte. Atat. Hai sa o lasam aici, cred ca am fost clar.

Usor OffTopic: Si chiar nu vad ce legatura are masina pe care o detin in contextul acestei conversatii, m-am laudat sau am mentionat eu ceva? Singurul loc unde am mentionat ce conduc intr-o conversatie cu oameni care conduc acelasi tip de masini a fost pe Just cars si pe un topic care cu asta se manca. Nu vad cu ce m-am laudat. Nu este vorba ca am standarde ridicate cand vine vb de sportivitate, a fost doar o comparatie bazata pe pret. Cine este dornic de performanta nu va alege R32 in defavoarea unui STI (chit ca asta nou este urat ). Cine este dornic de VW si apoi performanta va alege R32. Deci hai sa nu continuam, si sa nu dam de lucru lui Marius3K care sa trebuiasca sa stearga posturi, dea warnings etc. Pana la urma, cine a condus Dacia 1300 toata viata va crede ca un Logan este racheta. "Sportivitatea" este relativa in functie de sofer, nevoi, conditii de trafic etc.

Edited by dannnnny29, 14 October 2008 - 17:35.


#394
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
offtopic da...

Mda, greu e cu pasiunea asta pt. o marca anume, in special VW, macar daca era vorba de Audi sau ceva. Si eu is oarecum fan Honda (desi nu am Honda) da' nu ma vezi toata ziua cu VTEC uber alles pe forumuri! Apropo, VTEC uber alles! :)

701 R32-ul este o masina buna la toate, ceva mai sportiva decat masinile obisnuite fiind varful gamei Golf! Strict din punct de vedere al sportivitatii insa lucrurile nu stau foarte bine, exact cum zice Danny29 la banii astia deja poti cumpara masini mult mai capabile. Chiar si GTI-ul e de preferat, aceasta raspunzand mult mai bine la modificari si avand un pret mult mai avantajos, fiind chiar destul de sus in clasa din care face parte spre deosebire de R32 care nu prea exista in clasa din care face parte.

Acum, cu definitiile astea... O masina sport, prin definitie, are maxim 2 locuri, RWD, motor mare si cutie manuala, din aia pentru barbati adica. Ce zici, pai e frumos daca vine fiecare cu definitia lui?


PS: Da, daca conduci un STI poti spune ca ai o sportiva pentru ca afirmatia nu implica si faptul ca stii s-o conduci cum trebuie (poate fi doar o presupunere din partea auditoriului) insa, fiind proprietar cam stii ce ti-ai luat cand cumperi o astfel de masina. Mai mult, nu cred ca asemenea masini pot fi considerate de fite, majoritatea vad doar un sedan, STI nespunandu-le nimic. Din ce am constatat o atitudine total diferita poate fi intalnita la cei care doar au acces ocazional la sportive (si oarecum sportive) acestia tinzand sa creada ca ei detin adevarul absolut pentru simplul motiv ca au pus piciorul intr-un STI, Evo, R32, etc.

PS2: Una e cand spui "Am STI manca-ce-as!/Ce-i aia?/O masina de curse frate!/Aaaa, tare!" si alta e cand spui "Am R32 frate./R32? Ce gipan e asta ca nu-l stiu?/Ce gipan frate, e un Golf!/Aaa, Golf..." :)

#395
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Cam scumpa golf 6, cel putin asa pare. Poate or sa fie "promotii" cu avantaj client xxxxE :)
Din pacate e un golf 5 cu optiune de suspensie adaptiva si motoare CR, Euro5. In rest nu pare mare lucru schimbat. Cred ca mai corect ar fi fost un golf 5.5.

#396
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004
Suntem off-topic deja iar discutia asta imi pierde vremea. Sa ne intoarcem la Golfurile 6 ale noastre.
On-topic: la Berlin s-a desfasurat Conferinta Golf 6 (pentru toti dealerii din lume) unde cifra 1oo (pe care o vedeti si in reclama cu Voda) a fost la putere. S-a discutat despre schimbarile in Golf 6 iar (romaximus) sunt atat de multe, incat am nevoie de specificatii ca sa fac un scurt rezumat. In momentul in care pun mana pe ele, le trec aici.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate