Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

2008 Volkwagen Golf VI

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
433 replies to this topic

#307
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Post701, on Sep 30 2008, 09:56, said:

Mie nu imi place nici un Golf in mod special. Cel putin primele 4 mi se par niste cutii. Nici 5-ul nu exceleaza in materie de design, ca sa nu mai spun de 6. Insa dupa ce am condus Golf-uri vreo 20.000 km pot spune ca masina in merita renumele,faima si succesul. Golf 5 poate nu cel mai finisat si cel mai bun din seria sa, a avut cele mai multe vanzari si nu intamplator. Urmeaza 6 care este o noua masina, nu doar un facelift al 5-ului. Nu degeaba am cumparat numai VW incepand din 2004 incoace. Nu cred ca mi-as mai cumpara un Golf,insa il recomand cu caldura oricui care doreste o masina pe care sa se poata baza SI pe care sa ia niste bani cand o vinde. Altfel, poate mi-as lua un Accord pe care nu mai iau nimic peste 4 ani cand il vand.Just my 2 c.

este o noua masina? Prin ce? Au schimbat platforma tehnica a masinii? Ca eu vad doar un design putin schimbat, un interior nu foarte diferit de cel al golfului 5 , adica un facelift ce se vinde ca si model nou..

#308
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Singurul merit e ca o sa scada preturile la Golf 5 SH din cate se pare.

#309
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005
Asta ar fi un lucru bun pentru ca preturile la sh pentru Golf 5 sunt foarte mari.

View Postromaximusro, on Oct 1 2008, 00:12, said:

este o noua masina? Prin ce? Au schimbat platforma tehnica a masinii? Ca eu vad doar un design putin schimbat, un interior nu foarte diferit de cel al golfului 5 , adica un facelift ce se vinde ca si model nou..
Daca era vorba de vreun reno ai fi vazut o multime de schimbari,cum este insa vorba de un VW schimbarile nu se vad,ti se pune valul pe ochi.  :lol:

#310
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pai enumera-le tu :) daca is asa de multe :)

#311
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View Postromaximusro, on Oct 1 2008, 00:12, said:

este o noua masina? Prin ce? Au schimbat platforma tehnica a masinii? Ca eu vad doar un design putin schimbat, un interior nu foarte diferit de cel al golfului 5 , adica un facelift ce se vinde ca si model nou..
Golf 6 vine pe o platforma tehnica noua, cu motorizari noi.Nu este un face-lift.Cand am sa am mai multe detalii am sa le postez.

#312
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postromaximusro, on Oct 1 2008, 11:25, said:

pai enumera-le tu :) daca is asa de multe :)
Pai le-am mai scris putin mai sus: motoare noi euro 5 , cutie de viteze noua , suspensii noi , variante de echipare noi, interior nou , exterior retusat => masina noua .


Curand iubire ... curand  :inlove: :
prezent: Attached File  IMG_1736.JPG   134.39K   84 downloads  -->>> viitor: Attached File  42867620af4.jpg   96.57K   103 downloads

Edited by Vlad_int1, 01 October 2008 - 12:31.


#313
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Se vede de la o posta ca 6 este o retusare generala a 5 , sasiul pare acelasi, si de altfel mandoiesc ca l-au schimbat tinand cont de dimensiuni si de faptl ca ala de la 5 se descurca onorabil , toate astea inseamna ca masina este un facelift mai pronuntat, chiar daca VW ii zice model nou

faptul ca are motoare euro5 noi cutie noua si variante de echipare noi nare nici o relevanta, si 5 le putea avea, abea la treaba aia cu suspensiile ar fi ceva, dar ma indoiesc ca ar fi noi, n-as vedea sensul, poate mici modificari de constructie sau setare dar noi ....dc cand alea vechi sunt bune

#314
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,640
  • Înscris: 07.10.2005

View PostVlad_int1, on Oct 1 2008, 13:30, said:

Curand iubire ... curand  :inlove: :
prezent: Attachment IMG_1736.JPG  -->>> viitor: Attachment 42867620af4.jpg
M-am mai gandit si are dreptate romaximusro,sunt identice...la culoare.  :D

#315
701

701

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 16.06.2004

View Postpaul_s, on Oct 1 2008, 14:50, said:

Se vede de la o posta ca 6 este o retusare generala a 5 , sasiul pare acelasi, si de altfel mandoiesc ca l-au schimbat tinand cont de dimensiuni si de faptl ca ala de la 5 se descurca onorabil , toate astea inseamna ca masina este un facelift mai pronuntat, chiar daca VW ii zice model nou

Faptul ca are motoare euro5 noi cutie noua si variante de echipare noi nare nici o relevanta, si 5 le putea avea, abea la treaba aia cu suspensiile ar fi ceva, dar ma indoiesc ca ar fi noi, n-as vedea sensul, poate mici modificari de constructie sau setare dar noi ....dc cand alea vechi sunt bune
Masinile sunt noi chiar daca utilizatorul nu este de acord. Iar masinile evolueaza pentru ca asta este drumul-ele imbatranesc moral,chiar daca solutia tehnica este sigura si buna. Uitati-va la americani care nu au evoluat tehnic ( inca folosesc cutii automate in 3 TREI trepte pentru ca-s bune) si-s in faliment.
Cat despre Golf 6 nu este doar un facelift, ci o alta masina -structural!Evident ca 50% este aceiasi pentru ca asta este viitorul la nivel global: folosesti aceleasi subansable pt cat mai multe modele pt a face economie de bani si forta de munca, pt a misca mai repede transporturile, etc. Vlad a enumerat destule (si sunt sigur ca mai sunt si altele) ca sa arate oricaruia cu capul deschis ca este ALTA masina, INCLUSIV dpdv tehnic - ca vad ca asta va "doare".

Edited by 701, 01 October 2008 - 15:10.


#316
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View PostVlad_int1, on Oct 1 2008, 13:30, said:

Pai le-am mai scris putin mai sus: motoare noi euro 5 , cutie de viteze noua , suspensii noi , variante de echipare noi, interior nou , exterior retusat => masina noua .


Curand iubire ... curand  :inlove: :
prezent: Attachment IMG_1736.JPG  -->>> viitor: Attachment 42867620af4.jpg

sunt motoare noi, sau sunt vechile motoare aduse la euro5? Ca daca is duse la euro5, chiar nu inseamna nimic. Cat despre suspensii noi, ma indoiesc, poate au setat diferit setarile. Iar echipari noi, ce noutati aduce g6 fata de g5?  Iar exteriorul retusat.. hmm.. adica facelift :)

#317
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Au schimbat si oglinzile, deja is multe modificari, e clar ca e o noua generatie.


:)

#318
PenicilinaV

PenicilinaV

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 14.01.2008
Ce aveti fratilor cu cei care isi cumpara Golf?
Eu am condus un G5 cu cel mai mic motor 1.4 80 de cp al parintilor. Mi se pare o masina foarte corecta pentru banii platiti. Nu toata lumea vrea design futurist
( cine vrea ia Honda Civic sa zicem), nu toata lumea vrea 200 cp sau mai mult. Poate unii vor o masina fiabila care sa-i duca in siguranta din punctul A in B.
Nu va place G6, nimic mai simplu, nu il cumparati de asta exista n marci auto ca sa poata fi multumita toata lumea. De un lucru sunt sigur ca VW n-o sa dea faliment ca n-a schimbat platforma de la G5 la G6. O sa vedeti ca o sa vanda si inca bine
Nu zic ca eu o s-o achizitionez, am alte preferinte dar Golful va ramane o maisna corecta pentru banii pe care ii dai pe ea.

#319
Ioanides001

Ioanides001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 754
  • Înscris: 16.08.2007

View PostPenicilinaV, on Oct 2 2008, 14:57, said:

Ce aveti fratilor cu cei care isi cumpara Golf?
Eu am condus un G5 cu cel mai mic motor 1.4 80 de cp al parintilor. Mi se pare o masina foarte corecta pentru banii platiti. Nu toata lumea vrea design futurist
( cine vrea ia Honda Civic sa zicem), nu toata lumea vrea 200 cp sau mai mult. Poate unii vor o masina fiabila care sa-i duca in siguranta din punctul A in B.
Nu va place G6, nimic mai simplu, nu il cumparati de asta exista n marci auto ca sa poata fi multumita toata lumea. De un lucru sunt sigur ca VW n-o sa dea faliment ca n-a schimbat platforma de la G5 la G6. O sa vedeti ca o sa vanda si inca bine
Nu zic ca eu o s-o achizitionez, am alte preferinte dar Golful va ramane o maisna corecta pentru banii pe care ii dai pe ea.

Aviz celor care nu credeau ce ziceam citeva posturi mai devreme...

#320
geo13ana

geo13ana

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 08.02.2008
Noul Golf va beneficia de controlul automat al distantei, suspensii adaptive si sistem de asistare a parcarii si va avea un nou sistem ESP cu raspuns mult mai fin, proprietati imbunatatite ale structurii de rezistenta in caz de accident, un sistem NOU de protectie la nivelul capului, airbaguri pt genunchi TOATE STANDARD!!!

Este mai lat si mai coborat! Bordul va semana foarte mult cu cel al Passat-ului CC. Va avea o folie speciala de protectie fonica inserata in parbriz si usile si geamurile beneficiaza de sisteme noi de izolare.

Vor fi doua versiuni de 2.0 TDI de 110 si 140. Prima varianta consuma 4,5 iar a doua 4,9. La benzina vor fi 4 motoare de 80, 102, 122 si 160 CP. Toate variantele pe benzina si diesel vor avea cutie de viteze secventiala cu dublu ambreiaj  DSG (exceptie facand motoarele mici). Cutia va fi cu 6 sau chiar SAPTE rapoarte.

Din cate am inteles va fi sensibil mai scump decat V-ul.

Sper sa nu fie dezamagire la aspectul exterior caci in rest totul e de bine!

Edited by geo13ana, 02 October 2008 - 16:37.


#321
geo13ana

geo13ana

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,157
  • Înscris: 08.02.2008
Prin alte cuvinte as vrea un video cu masina daca a gasit cineva! De poze sunt satula, nu cred ca arata adevaratul aspect.

#322
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 20.01.2007

View Post701, on Oct 1 2008, 16:07, said:

Masinile sunt noi chiar daca utilizatorul nu este de acord. Iar masinile evolueaza pentru ca asta este drumul-ele imbatranesc moral,chiar daca solutia tehnica este sigura si buna. Uitati-va la americani care nu au evoluat tehnic ( inca folosesc cutii automate in 3 TREI trepte pentru ca-s bune) si-s in faliment.
Cat despre Golf 6 nu este doar un facelift, ci o alta masina -structural!Evident ca 50% este aceiasi pentru ca asta este viitorul la nivel global: folosesti aceleasi subansable pt cat mai multe modele pt a face economie de bani si forta de munca, pt a misca mai repede transporturile, etc. Vlad a enumerat destule (si sunt sigur ca mai sunt si altele) ca sa arate oricaruia cu capul deschis ca este ALTA masina, INCLUSIV dpdv tehnic - ca vad ca asta va "doare".


Eu sustin in continuare ca asta e un face-lify f pronuntat si nu o masina noua, de dragul acuratetii asta, pe mine nu ma deranjeaza catusi de putin asta, ce ma deranjeaza sunt stopurile alea de Touareg da in fine asta e alta discutie

Un model nou, este un model gandit de la 0 , se construieste alta platforma bla bla bla

cand se ia o platforma existenta si se imbunatateste, facelift se numeste
fatul ca are motoare " noi " nu o face model nou , la fel cutia . ce un model vechi n-ar fi putut primi o cutie noua ?  dealtfel sa si intamplat ca modele vechi sa primeasca cutii si motoare noi si nici macar nu era un facelift

#323
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postpaul_s, on Oct 2 2008, 19:19, said:

Un model nou, este un model gandit de la 0 , se construieste alta platforma bla bla bla
Pai in cazul asta ce ar fi sa dai tu un exemplu de model nou aparut in ultimii ani ! Nici o marca auto nu mai construieste un model gandit in intregime de la 0 , cu atat mai mult daca modelul precedent a fost unul de succes. Ca unii ar trebuii sa-si dea foc la fabrici si sa apuce din nou de pus mana pe carte e altceva, dar in momentul de fata totul tinde spre reducerea cosuturilor.
@maximusu: ia zi maestre , Megane 3 e masina noua ?? ca e facut pe platforma de Qashqai , care la randul lui a fost dezvoltat pe platforma de laguna si tot asa ... Ia vezi , ia legatura cu cel mai bun prieten al tau in viata, Googu, si zi-ne cand a avut Renault ultima platforma gandita de la 0 .

Edited by Vlad_int1, 03 October 2008 - 11:37.


#324
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View Postromaximusro, on Oct 3 2008, 14:31, said:

da e model nou :) pt ca e facut pe platforma de quasqai si nu de megan2.
:roflmao: :roflmaofast:  Io-te colea ce se zice prin presa:
Renault a dat publicității azi toate detaliile legate de a treia generație a compactei Megane. Surprizele sunt puține.
....
Și acum ajungem la partea tehnică, acolo, unde din păcate veștile nu sunt foarte bune, gama de motorizării fiind aceea pe care noi am anunțat-o de ceva timp. La capitol diesel, deși oferta este variată, bătrânețea motoarelor cu 2 supape pe cilindru de 1,5 și 1,9 litri începe să se simtă. Prima cilindree este disponibilă cu 85 și 105 CP, respectiv 90 și 110 CP atunci când este combinată cu un filtru de particule. În schimb toate aceste motoizări au emisii mai mici de 120 de g CO2 la fiecare km.

Propulsorul de 1,9 litri, același de pe actualul Megane, cu o putere de 130 CP și emisii de CO2 de 135g CO2/km ne face să ne întrebăm de ce Renault l-a preferat în dauna versiunii 2.0 dci mai modernă disponibilă și ea în varianta de 130 CP. Vârful de gamă va fi reprezentat de un 2.0 dci de 150 CP atunci când cuplat la o transmisie automată și 160 CP atunci când este disponibil cu o cutie de viteze manuală.

În cazul benzinarelor, noutățile sunt de asemenea puține. Avem același motor de 1,6 litri care dispune de 110 CP sau 100 CP pentru o versiune economică, chiar dacă noi considerăm ca ar fi putut fi înlocuit foarte bine de modernul 1,2 TCE cu aceeași putere, dacă tot se dorea consum scăzut. La cilindreea de 2.0 litri regăsim propulsoare cunoscute: unul aspirat de 140 CP și altul de 180 CP în versiunea supraalimentată, în fapt o variantă mai potentă a vechiului 2.0 turbo de 170 CP.

Și ajungem în fine la singura noutate reală regăsită în gama Megane, un 1,4 TCE, un benzinar turbo capabil de 130 CP, cuplu de motor de 2.0 litri și consum mai mic chiar decât al unui 1,6. Sau cel puțin așa își laudă francezii ultima lor creație. După ce că este lansat la ani buni după oferta concurenței, se pare că propulsorul va fi disponibil pe gama Megane abia de anul viitor. În funcție de echipare, toate aceste motoare pot fi echipate cu transmisii manuale cu 5 sau 6 viteze sau automate tot cu 6 trepte.

Plaforma tehnică este în mare parte asemănătoare precedentei generații, cu o suspensie McPherson pe față și una semiindependentă pe spate. Noul sistem de frânare asigură o distanță de oprire de la 100 de km/h până la 0 de 37 de metri, un rezultat foarte bun pentru clasa compactă. De siguranța activă se ocupă și ABS-ul standard, ESC (Electronic Stability Control) și CSV understeer control, ultimele două disponibile în funcție de versiune.


Deci g6 mi se pare la ani distanta , fata de simulacrul de masina prezentat mai sus !!!!!

Imi cer scuze ca s-a facut putin offtopic , dar este pentru a se realiza ce considera cativa useri "masina noua" sau "facelift".

Edited by Vlad_int1, 03 October 2008 - 15:08.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate