Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Peugeot 3008 - 2017

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
443 replies to this topic

#361
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Salutare.
Finish tura de Turcia pe anul asta.
3100 km pe traseul Craiova - Istanbul (2 nopti) - Antalya (6 nopti) - Canakkale (o noapte) - Craiova.
Consum 7,5% cu o medie de 78 km/h - valori puternic stricate de mizeria aia de asteptare de 2 ore in 39 de grade la bac la Oryahovo - Bechet.
Adica facusem poza cu putin inainte de a ajunge la bac (fix la 3008 km parcursi, ca de-aia am facut poza) si aveam consum 7,4% cu medie de 83 km/h.

Climatizarea a fost impecabila, cum o stiam, ac pe auto pe 21,5 grade, apa in cotiera super rece. In Antalya a fost la un moment dat mai cald decat in Dubai (Antalya 38 - Dubai 37 C).
Drumurile turcilor - tot cum le stiam ... impecabile si libere - am pus poza si cu o bucata de autostrada, si cu un drum expres.
Am fost a doua oara in Istanbul, dar a fost prima data cand am condus pe acolo ... si ce condus ... am avut hotelul la 100 metri de Istiklal street - aia a lor cea mai aglomerata. Si nu exagerez ... la 100 de metri a fost - cum se vede ca trece taxiul ala galben asa a trebuit sa trec si eu prin marea de oameni, ca sa ajung la hotel.
Oamenii nu se dau la o parte nici cand trece tramvaiul, mi-a luat 5 minute sa fac 15 metri, mai aveau sa-mi mai treaca prin masina dar de oprit nu se opreau.

Oamenii au o logica a lor in tot haosul ala, care culmea - functioneaza. N-am vazut nervi in trafic, claxoane sau alte minuni - totul e sa te adaptezi la cateva reguli de baza (gen - cand semnalizeaza inseamna ca se baga nu ca iti cer voie, rosu la semafor inseamna hai ca mai merg 3 masini, pietonii e normal sa traverseze printre masini, etc).

Are ceva al lui Istanbulul, ceva special. Ca sa nu mai vorbesc de istorie.

Attached Files



#362
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Astia nu au gaze? Vad parbrizul super-curat in pozele din masina.

 marius23mvp, on 06 iulie 2022 - 14:28, said:

[..] cand semnalizeaza inseamna ca se baga nu ca iti cer voie, rosu la semafor inseamna hai ca mai merg 3 masini [..]
Astea sunt si in Bucuresti :)

Edited by closchkutza, 06 July 2022 - 15:45.


#363
Ordener

Ordener

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 88
  • Înscris: 22.11.2007

 marius23mvp, on 06 iulie 2022 - 14:28, said:


Consum 7,5% cu o medie de 78 km/h - valori puternic stricate de mizeria aia de asteptare de 2 ore in 39 de grade la bac la Oryahovo - Bechet.


Nu era mai simplu/usor sa iesiti pe la Giurgiu? Craiova - Caracal - Alexandria - Giurgiu?

#364
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

 closchkutza, on 06 iulie 2022 - 15:44, said:

Astia nu au gaze? Vad parbrizul super-curat in pozele din masina.

Ba au la greu - probabil iesisem din peco.

 Ordener, on 06 iulie 2022 - 15:49, said:

Nu era mai simplu/usor sa iesiti pe la Giurgiu? Craiova - Caracal - Alexandria - Giurgiu?

Tot timpul e o loterie cu punctele astea de trecere, niciodata nu stii pe unde ar fi fost mai bine ...
Am zis sa ma folosesc si eu de autostrada aia Sofia - Kapikule ... la plecare am luat-o pe Calafat - Vidin desi sunt cam 100 km in plus. Am prins schimbul de tura dar tot a fost ok-ish ... in afara de slalomul printre camioane care a inceput cu km buni inainte de Calafat.
La intoarcere am zis hai pe Bechet ... mai fusesem cu bacul acum multi ani si retin ca am injurat, dar de ... odata cu trecerea timpului am uitat.
Dar acum jur ... macar 10 ani sper sa ma tina - nu mai dau un leu statului roman prin reprezentantii sai de la Bechet !
Daca imi cad 10 bani din buzunar intorc masina si ma duc dupa ei numai sa nu-i las acolo !
Prefer sa stau doua ore la Calafat si sa stau sa ma uit la vamesi cum se scarpina in fund decat sa mai trec pe bechet !
Prefer ca cei 27 ron ai mei sa se duca la Calafat - o recunoastere a faptului ca macar acolo s-a facut ceva - podul ala, decat sa mai vad dalele alea de beton sau pontoanele alea de la razboi de la Bechet ... nimic, dar absolut nimic schimbat dupa atatia ani ...
Ok - au cumparat bulgarii si macar acum poti sa platesti cu cardul la bulgari. Am platit ... 67 sau 69 de lei parca ... cand am auzit ca trebuie sa platesc DOAR CASH 35 ron la Bechet - TAXA PORT !!! mi-a venit scarba.
Nu e vorba de bani, dar efectiv mi-a venit scarba ... banii mei n-au mers spre nimic decat spre a-i plati unuia salariul ca sa-mi ridice bariera la manivela !
Ca e unul la chiosc care incaseaza (repet ... doar cash) si altul care-ti ridica bariera la manivela ... atat s-a putut acolo in atata timp.

Am zis ca nu e vorba de bani, dar efectiv nu te poti abtine sa nu te apuce damblalele cand dimineata treci pe podul cel nou de la Canakkale - cel mai lung pod suspendat DIN LUME - cost aprox 10 eur, si seara ajungi in mizeria aia de Bechet - cost aprox 20 eur !
Not anymore !

#365
xmen2378

xmen2378

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 26.12.2019

 CGDBZ, on 06 iulie 2022 - 10:01, said:

Ce au schimbat ?Parca la prima interventie se schimba doar cureaua.
Tot la 6 ani/100.000km este. Cand au aparut motoarele era undeva la 10ani si peste 100.00km(nu-mi mai aduc aminte cat) dar din cauza problemelor aparute la curea au micsorat anii si nr. de km pentru schimb.
kitul de distributie + accesorii . Stiu ca ar trebui doar cureaua restul la 10 ani sau 12 dar diferenta de bani a fost insesizabila. Cureaua e 460 lei iar kitul 580 .

#366
zvonacfirst

zvonacfirst

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 166
  • Înscris: 19.08.2008
Va salut.
Am un Peugeot 3008GT din 2017 si astazi am gasit in aplicatia My Peugeot ca as putea sa fac update de software la tableta. Am descarcat softul  si am urmat intocmai pasii din tutorial, la final mi-a dat mesaj successful, sistemul a restartat si am avut surpriza sa nu mai mearga radioul. Adica merge o secunda la pornire si apoi amuteste. Chiar daca umblu la volum nu revine sonorul. Celelalte functii merg, inclusiv muzica din sursa BT. Are cineva o idee salvatoare? Multumesc.

#367
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Salut. Nu m-am lovit de treaba asta, dar iti sugerez sa faci o filmare si s-o urci pe youtube sau undeva sa poti sa dai un link catre ea, apoi sa intri pe peugeotforums.com si ori sa postezi la 3008 - 2017+, ori efectiv sa-l cauti pe privat pe rui.saraiva care am senzatia ca lucreaza ceva in domeniu pentru ca a venit cu foarte multe informatii de-a lungul timpului.

#368
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Salutare.
Am constatat azi ca ma apropii de 52.000 km. Masina face 5 ani in Decembrie si nu-mi dau seama cum au trecut.
Este prima masina care se apropie de 5 ani la mine. Culmea e ca nu mi se pare uzata fizic sau moral, ma uit in continuare la ea cu drag si inca mai intorc capul dupa ce o parchez. Cu celelalte pe care le-am avut, dupa 4 ani cam incepeau tentatiile.

N-am mai scris aici, anul asta mi-am depasit cei 10.000 km normali / an, in afara de Praga si Antalya am mai facut si o Italia in a doua jumatate a lui August, inca 3300 km.
Drumul asta din pacate a fost cu cantec, a fost prima data cand mi-a fost frica sa nu se intample ceva la masina, si pana la urma chiar s-a intamplat ceva, pentru ca a doua zi mi-a cerut ulei ... nu mai vazusem mesajul ala niciodata, la fiecare pornire aveam "nivel ulei normal".

Am ales sa ma duc Craiova - Verona pe Serbia ... am plecat ca de obicei la 6 dimineata, cu gandul ca la 20 ora Italiei voi fi cu cainele cumnatei mele pe afara.
Traseul asta de obicei il evitam, am stat odata 2 ore in vama Serbia - Croatia, de aceea preferam s-o iau pe Budapesta pentru ca desi era mai lung, aveam doar Nadlac-ul.
Dar pentru ca nu mai fusesem de mult, am zis hai !

Ca sa nu ma mai intind - am stat 7 ore in coada pe 45 de grade, a fost ceva urat rau de tot. Sa se faca ceasul 19 si tu sa mai ai 770 km pana la destinatie, plecat de la 6, e ceva ce te afecteaza serios la moral.
Nu m-am putut abtine sa nu ma gandesc ca daca se arde ventilatorul o iau cu platforma de acolo, dar m-a incurajat faptul ca daca nu cedau altele pe langa mine nu s-o strica tocmai a mea.
Am ajuns la 3 dimineata ora Italiei, plecat de la 06 ora Romaniei, motorul a mers aproape non stop.
A doua zi cand am pornit-o mi-a cerut ulei. Am verificat joja (care e foarte ciudata, nu se intelege foarte clar unde e minimul si unde e maximul) si mie imi parea ca e aproape de maxim, dar in fine, aveam 1 L de ulei ramas de la revizie, pitulat dupa subwoofer (am zis sa nu-l duc in casa, si bine am facut) si i-am turnat ochiometric ceva ceva pana mi-a dat nivel normal in bord. Cred ca i-am pus chiar prea mult, am concluzionat ca nu percuteaza imediat dupa ce-i bag ulei, eu dupa ce am bagat odata in loc sa astept putin sa-mi dispara mesajul din bord, i-am mai bagat odata.

Consumul a fost de 8% pe 3300 km, am mers 150 in loc de 130, la intoarcere (pe Ungaria, ca n-as mai fi luat-o pe Serbia nici daca aruncau cu bani pe autostrada) am mai prins un stau de 2 ore dupa Ljubljana.

Constatam de dimineata (in timp ce dadeam prin niste gropi) ca suspensia se simte la fel de sanatos ca atunci cand era noua masina.
Nu troncane, nu am greierasi de la plastice. Franele nu se mai simt de ceva vreme ca noi, probabil in Decembrie o sa schimb placutele (pentru prima data).
Altceva ce trebuie schimbat sunt cauciucurile, (all season-urile cu care a venit) pentru ca desi ca si floare arata normal, nu mai am incredere in ele pentru inca o tura de 3000 km gen, mi se pare ca da semne de imbatranire materialul ... nu prea se vede in poza, dar mie asa mi se pare.
In rest totul normal, probabil ca o sa mai prinda la mine si revizia de 6 ani ...

Attached Files



#369
Punter

Punter

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,223
  • Înscris: 24.07.2022
ai grija cu uleiul prea mult. anvelopele sunt ok.

#370
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009
Ok.
Citesc aici "Am facut revizia nr 4 pe 22.01.2022 la 41.000 km". Acum am 51800 km, deci am depasit 10.000 km de cand am schimbat uleiul.
Data trecuta la revizie m-a chemat mecanicul sa-mi arate ca se facuse pasta la busonul de ulei, datorita drumurilor scurte.
E si acum ceva ceva, dar nu mi se pare exagerat la 10.000 km.
In fine mai bine pun niste poze.
Acum nu mi se mai pare greu de inteles joja, si nivelul este usor peste maxim (toata chestiunea aia rosie este uda de ulei, dar partea metalica nu este. Ma gandesc ca nivelul ar trebui sa stea intre acele doua umflaturi de pe plasticul rosu, la mine este tot plasticul in ulei.

Nu stiu ce sa zic, sfaturile voastre sunt binevenite.
Dupa mintea mea nu cred ca e cazul sa ma duc in service mai devreme de Decembrie pentru revizie + schimb ulei.
Pana in Decembrie drumurile mele vor fi 2,4 km pana la birou + 2,4 km inapoi.

P.S. - masina e nepornita de peste 3 ore.

Attached Files


Edited by marius23mvp, 13 September 2022 - 11:42.


#371
special

special

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,685
  • Înscris: 03.03.2007
Probabil ai 100-200 ml peste. Nu este un capat de drum, nu e exagerat de mult, nu se intampla nimic.  Daca iti sta pe creieri , mergi la farmacie si ia o seringa si un furtun dala de perfuzie si trage niste ulei pe la joja.

#372
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

 special, on 13 septembrie 2022 - 11:46, said:

Probabil ai 100-200 ml peste. Nu este un capat de drum, nu e exagerat de mult, nu se intampla nimic.  Daca iti sta pe creieri , mergi la farmacie si ia o seringa si un furtun dala de perfuzie si trage niste ulei pe la joja.

Nu imi sta pe creier, multumesc pentru raspuns.
Uleiul mi se pare ca arata foarte bine, cat timp imi da la fiecare pornit "nivel ulei normal" sunt linistit. In Decembrie merg cu ea la revizie, tot la Simode, desi nu mai e in garantie.

#373
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 marius23mvp, on 13 septembrie 2022 - 11:40, said:

2,4 km pana la birou + 2,4 km inapoi.
Scuze de off-topic dar pentru distanta asta de ce mergi cu masina? Ai fi MULT mai eficient cu alte mijloace de transport (bicicleta, trotineta).

#374
Hybr1d

Hybr1d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,441
  • Înscris: 21.05.2017
Pot fi 1 mie de motive, probabil ca daca era fezabil o facea deja.

#375
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022
Cu uleiul trebuie avut grija, nivelul creste fiindca mai ajunge benzina in baie de la drumurile scurte.
Si eu aveam drumuri scurte , 3km insa preincalzeam masina in sensul ca plecam cu 10-15 min mai devreme, mergeam la patiserie, luam bucate, ma intorceam in fata scarii si asteptam beneficiarii, cu motorul pornit, astfel niciodata fie vara fie iarna nu ajungeam cu motorul rece la destinatie. Daca ar fi fost sa plec direct niciodata motorul nu s-ar fi incalzit. Am 1.2 TCE de la reno, daca are vreo importanta.

#376
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

 icssizero, on 15 septembrie 2022 - 08:44, said:

Cu uleiul trebuie avut grija, nivelul creste fiindca mai ajunge benzina in baie de la drumurile scurte.

Hello, la mine a crescut pentru ca am bagat eu dupa ochi si am bagat prea mult, am scris mai sus in ce conditii.

 ro_explorer, on 15 septembrie 2022 - 00:23, said:

Scuze de off-topic dar pentru distanta asta de ce mergi cu masina? Ai fi MULT mai eficient cu alte mijloace de transport (bicicleta, trotineta).

Salutare, din postarile tale esti baiat cerebral si sunt sigur ca nu vom face din jurnalul asta o chestie gen green / non green ; save the planet / whales + ozone layer, etc. Ma gandisem la un moment dat la o trotineta electrica, ca sa protejez masina nu altceva, dar probabil nu se va materializa.

Raspunsul sincer este in principal din comoditate.
De vreo 2 ani de cand mi-am schimbat locuinta si am mai putin de mers pana la birou tot am la favorite pe emag o trotineta electrica, ma tooot uit la ea asa cum ii creste pretul. Inca mi-ar placea ideea, dar ar fi o prostie, in 2 - 3 ani ne mutam birourile undeva in afara orasului intr-un parc industrial, deja a inceput constructia. Cu trotineta printre masini si tiruri pe strada nu as merge.

Situatia in momentul de fata nu este ideala - adica am luat o masina cu ideea de mers in concedii cu ea, cu care fac in marea majoritate a anului drumuri scurte prin oras.
Sotia are o alta masina cu care face 150 km zilnic, deci nu ma pot atinge de ea decat in vacante (e profesoara).
O a 3-a masina strict de oras (mi-ar placea tare mult o Aygo) ar fi clar o prostie. Dar oarecum acelasi lucru ar fi si cu trotineta.

Revenind la trotineta ... ar insemna ca trebuie s-o si folosesc, ca doar de-aia am luat-o. Asta inseamna ca voi tine masina in parcare, nepornita, prafuita, etc, voi ajunge poate sa-i dau cheie in weekend sa ma duc la spalatorie. Cumva cred ca mai rau i-as face .
Dar in primul rand e clar - nu m-as mai bucura de ea.
E - de-asta nu mi-am luat trotineta !
Sa-ti iei o masina, sa-ti pui muzica pe ea (pentru ca asa iti place, nu pentru ca trebuie) si s-o tii in parcare mi se pare aiurea.
La un moment dat mai la inceput ma intrebam cum naiba e cu intretinerea la Aisin-ul ala, se schimba, nu se schimba uleiul in cutie? La cat se schimba ?
Apoi am realizat ca astea nu sunt intrebari pe care trebuie sa mi le pun eu, sunt ale urmatorului proprietar, si am incetat sa ma mai agit.

Eu am si o problema cu frigul, la caldura duc bine, dar la frig nu. Daca vezi 100 de oameni intr-un loc, 99 in tricou si unul in bluza - ala 1 sunt eu.
Cand i-am vazut pe aia in Amsterdam cum isi curata seile de la biciclete de apa si de zapada, dupa care se urca pe ele si pleaca unde au treaba am inteles ca eu n-as putea face asta.

Am mers si pe jos la birou - fac fix 30 de minute. Nu e ok. Cand e frig e prea frig, cand e cald transpiri. Nu e ok.
Autobuz - 100 ron abonamentul pe luna. Masina : sa zicem 5 km/zi x 5 zile x 4 saptamani = 100 km, la consum de 14 % (ca nu apuca sa scada) = 14 litri x 9 lei = 126 ron.
Irelevant, plus ca uneori mai fac ceva drumuri in oras in timpul programului, cobor la masina si ma duc. Deci masina cam bate autobuzul chiar si neluand in calcul ideea de confort.

Am scris toate variantele la care m-am gandit eu, masina a iesit castigatoare la toate. Pentru mine.
Da, de acord ca nu masina ASTA e cea mai buna alegere pentru mers la serviciu, dar masina e cea mai buna alegere.
Pe asta o am, cu asta defilez.

#377
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 marius23mvp, on 15 septembrie 2022 - 10:40, said:

Ma gandisem la un moment dat la o trotineta electrica, ca sa protejez masina nu altceva, dar probabil nu se va materializa.
Exact la asta ma referisem prin "eficient". Dar ai raspuns f detaliat :)
SIncer, stresul asupra masinii este mai mic daca o pornesti o data pe saptamana (indiferent daca ptr 5 minute sau 5 ore) decat sa o pornesti cate 5 minute dus si 5 minute intors zilnic, in regim de oras. Practic motorul ala o sa ruleze numai rece (nu mai zic de iarna).

#378
marius23mvp

marius23mvp

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 331
  • Înscris: 18.08.2009

 ro_explorer, on 15 septembrie 2022 - 15:20, said:

SIncer, stresul asupra masinii este mai mic daca o pornesti o data pe saptamana (indiferent daca ptr 5 minute sau 5 ore) decat sa o pornesti cate 5 minute dus si 5 minute intors zilnic, in regim de oras. Practic motorul ala o sa ruleze numai rece (nu mai zic de iarna).

Inteleg ce zici, dar eu am luat masina pentru mine, nu pentru viitorul proprietar.
Statistic din 6 masini n-am tinut niciuna cat am tinut-o pe asta, cam dupa 4 ani imi fugeau ochii dupa altele.
Peugeotul face in Decembrie 5 ani si inca ma bucur de ea de parca as avea-o de 2 ani. N-am mai avut chestia asta cu nicio masina. Eu o vad inca noua. Nu mai e chestia aia ca atunci cand am plecat cu ea din reprezentanta, dar imi e inca noua.
O s-o schimb la un moment dat, intr-un an maxim 2.
O mai ducem asa, cat inca mai e la mine.

Edited by marius23mvp, 15 September 2022 - 17:31.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate