Duster nou vs SH 4x4
Last Updated: Jan 06 2019 20:23, Started by
vafro
, Aug 30 2018 11:44
·
0
#37
Posted 30 August 2018 - 14:13
Nu mai va amăgiți cu idei că Duster e doar un Logan inaltat. Mașina imparte multe piese cu Logan dar nu sunt deloc la fel, alte scaune, alt bord, alta cutie de viteze , alta greutate.
In plus s ar putea sa difere până și direcția. Așa pot sa zic că Passat e facut pe platforma de golf, astea sunt idei greșit pornite din start. E normal sa se asemene mașinile intre el și să împartă piese comune, cost saving. Ăștia vor să facă un motor 1.5 care sa aibă multe piese comune între benzina și diesel. Asta înseamnă eliminarea unor etape pe linia de producție. Edited by Deenman, 30 August 2018 - 14:16. |
#38
Posted 30 August 2018 - 14:18
Stiu ca puntea de fata si multe alte piese sunt identic Logan. La scaune am incercat un Duster si nu mi s-a parut mare diferenta.
Ca si revizii, mi-a zis un director de la o firma cu flota mare de masini ca e mai ieftin ca la logan. Si la modelele astea mai noi gen phase 2 multe chestii sunt subdimensionate, ex aerul conditionat. Bine ca nu numai la dacie e asta ci la majoritatea masinilor, deh directiva ue de consum mai mic. |
#40
Posted 30 August 2018 - 16:07
Man, S-Cross ala se poate compara cu Sandero stepway ca marime. Are portbagaj mic de tot. Puii mei. In afara de cateva finisaje parca o idee mai bune, tot plastic mult si ieftinaciune si pe Suzuki ala. A si sa nu uit de acoperisul ala panoramic in rest... caca maca. Un suzuki misto e Vitara dar acolo e alta mancare de peste.
Daca as avea 20000 mii de coco acum in buzunar m-as duce in cehia si mi-as lua un aro adevarat. Aia inca mai fac si il fac, cu toate balariile, servo, aer conditionat, abs, si ce mai se pune pe o masina moderna. Ala e 4x4 adevarat si il poti baga oriunde. Uita-te la tara inca mai gasesti aro cu motor brasov original si mai merg in ciuda ruginii si a faptului ca au bagat in ele tot felul de mizerii si le-au calarit pe toate drumurile de munte. Parca imi face cu ochiu' si ala de la Ford, ecosport sau cum se numeste, am vazut reclama si avea parbriz incalzit. E visul meu sa am masina si iarna sa nu mai dau cu racleta si cu tot felul de prostii pe parbriz. Am vazut pana si la o amarata de fiesta incalzire in parbriz si tre sa recunosc ca mi-a placut mult. |
#41
Posted 30 August 2018 - 16:12
Cred ca nu esti la curent cu noutatile in domeniu.
Sigur te-ai uitat la s-cross-ul care trebuie si nu la modelul din 2011? S-cross este mai mare ca si Vitara, mai spatios, portbagaj mai mare. The S-Cross is larger Wheelbase is 10cm longer. Car is 12cm longer Significantly more luggage space More space in rear seat Better family car Weight same for vitara and sCross |
#42
Posted 30 August 2018 - 16:33
m-am uitat la modelul 2017 pe youtube la un review si mi s-a parut ca un Sandero in portbagaj. Dar in filme te cam fura si poate fi mai mare in realitate. Si la Duster mi se parea mai mic ca la Logan pana cand am vazut in realitate si mi s-a parut la fel de mare si incapator.
uite aicio comparatie destul de obiectiva intre cele 2 masini. La Suzuki e mai mult de oras in timp ce dusterul e si pt drumuri mai grele. Oricum pt drumuri grele poti intra si cu loganul, am intrat cand eram mai incepator pe un camp (deh gps-ul), s-a terminat drumul si am intrat pe camp de munte plin de gropi si cratere si alte chestii dubioase. Am fost destul de inconstient gandindu-ma in urma, acum nu as intra acolo decat cu un 4x4 foarte inalt sau un atv. Si la sfarsitul campului erau unii cu tractoare si facusera ochii cat cepele cand m-au vazut cu masina mica pe campul ala de munte. La duster ajuta garda la sol mai mare si probabil suspensiile. Suzuki e mai. sta mai bine in curbe si la viteze mari dar probabil la soselele noastre.... tot aro e baza. Chiar si in buricul targului, in bucuresti gasesti gauri in asfalt de iti vine sa plangi si vrei o masina cu suspensii cat mai bune. |
#43
Posted 30 August 2018 - 16:37
De unde rezulta ca suv-urile au suspensii "mai bune" decat berlinele ?! NU am inteles niciodata acest mit.
|
#44
Posted 30 August 2018 - 16:38
Daca poti sa-ti iei masina noua, nu ezita. Nu te doare capul 4-5 ani . La toate sh-urile va trebui sa investesti cel putin anual cate 4-500 de euro plus ca atunci cand o cumperi trebuie sa-i faci schimburile de lichid , placute frana etc.+ distributia, pentru a fi sigur. Nu-ti lua jafuri care majoritatea sunt masluite, accidentate forjate la maxim.
Edited by bekali, 30 August 2018 - 16:39. |
#45
Posted 30 August 2018 - 16:49
#46
Posted 30 August 2018 - 16:55
|
#47
Posted 30 August 2018 - 20:19
O promoţie mişto la Qashqai. De la 25730 la 19920, TVA inclus (Acenta 1.6 dCi), până mâine.
Teoretic, modelul 4x4 costă 600 EUR în plus, dar nu apare în ofertă şi nu ştiu dacă e "extrapolabilă". Ar ieşi pe la 20520 EUR, merită întrebat. https://www.nissan.r...ii/qashqai.html Quote *Ofertă în limita stocurilor disponibile, destinată persoanelor fizice, prin PSIPAN, derulat de Administrația Fondului pentru Mediu și finanțat din Fondul pentru mediu, aplicabilă de la momentul la care înscrierile pentru persoane fizice vor fi disponibile în PSIPAN, pentru Nissan Qashqai 1.6 l diesel 130CP, preţ tarif 25.730 Euro (TVA inclus), valabilă până la 31 august 2018. Include contravaloarea primei de casare calculate în Euro (1 € = 4,6579 lei) şi reducerea comercială oferită de Renault Commercial Roumanie în valoare de 4.415 Euro (TVA inclus). Prețul nu conține valoarea oricăror echipamente, accesorii sau dotări opționale. Edited by BadBoyBlue, 30 August 2018 - 20:20. |
#48
Posted 31 August 2018 - 04:47
Multi au probleme in a intelege ca iti iei SUV daca ai de mers pe teren mai dificil, 4x4 daca ai de-a face cu noroaie, zapada etc, nu ca sa iesi gropile pe sosea la 100km/ora, e tot o masina, nu un tanc. Majoritatea suv-urilo entry level nici macar nu sunt 4x4 sau 4x4 permanent, sunt doar niste masini mai inalte, deci sacrifica confortul si dinamica in favoarea imaginii false de masina "de teren". Garda de 20 in oras e utila doar la urcat borduri.
|
#49
Posted 31 August 2018 - 06:19
Nu prea mai este valabila regula cu faptul ca la un SUV sunt sacrificate confortul si dinamica.
Sunt multe SUV-uri pe piata, mai ales crossovere care se comporta chiar mai bine ca astea mici. Garda la sol mare in oras mai este utila si iarna cand deszapezirea se face asa cum se face. Mai ales daca vrei sa iesi cu masina in primele doua zile dupa ninsoare. Si mai e ceva, once you go black, you never come back. Cam asa si cu masinile care iti ofera altceva decat strict onroad. |
#50
Posted 31 August 2018 - 06:22
Hobo, on 31 august 2018 - 04:47, said:
Multi au probleme in a intelege ca iti iei SUV daca ai de mers pe teren mai dificil, 4x4 daca ai de-a face cu noroaie, zapada etc, nu ca sa iesi gropile pe sosea la 100km/ora, e tot o masina, nu un tanc. Majoritatea suv-urilo entry level nici macar nu sunt 4x4 sau 4x4 permanent, sunt doar niste masini mai inalte, deci sacrifica confortul si dinamica in favoarea imaginii false de masina "de teren". Garda de 20 in oras e utila doar la urcat borduri. Edited by vafro, 31 August 2018 - 06:24. |
#51
Posted 31 August 2018 - 07:41
overseas, on 30 august 2018 - 16:37, said:
De unde rezulta ca suv-urile au suspensii "mai bune" decat berlinele ?! NU am inteles niciodata acest mit. Hobo, on 31 august 2018 - 04:47, said:
Multi au probleme in a intelege ca iti iei SUV daca ai de mers pe teren mai dificil, 4x4 daca ai de-a face cu noroaie, zapada etc, nu ca sa iesi gropile pe sosea la 100km/ora, e tot o masina, nu un tanc. Edited by Wotan, 31 August 2018 - 07:47. |
|
#52
Posted 31 August 2018 - 08:08
Exista suv-uri care se apropie oarecum de confortul si dinamica unei masini normale, dar nu se incadreaza in buget.
Mai ninge in Romania, mai ploua, dar chiar si atunci tot e plin orasul de masini non-SUV care cumva se descurca. Se intampla si accidente cand iei o groapa si ar fi fost mai bine daca erai in alta masina, dar 90% din timp nu ai nevoie de suv. Evident ca este o diferenta mare intre off-roader adevarat si suv-uri obisnuite si ca trebuie sa stii ce vrei de la masina. Initiatorul a zis ca vrea o masina care sa faca fata drumurilor cam proaste din Romania, nu sa se urce pe dealuri sau sa se dea prin noroaie. Parerea mea este ca nu are neaparat nevoie de un suv pentru asta, si la bugetul destul de maricel pe care il are poate gasi alternative. Dar ma voi opri aici, deoarece am cam dat-o in off topic. "once you go black, you never come back" . asa o fi, eu am avut suv si nu mi-as mai lua unul din nou pt uz prin oras si pe sosele. Edited by Hobo, 31 August 2018 - 08:09. |
#53
Posted 31 August 2018 - 08:13
Sa vezi ce amuzant e pe vwforum, cei care si-au luat Seat ateca, au maxim 600km cu un plin (50 litri) (nu doar oras.) . Eu cu acelasi motor pe berlina am 800km cu un plin, si am reusit si peste.
Cam asta e diferenta. Si oamenii le folosesc pe asfalt, cu cate o iesire pe luna inafara asfaltului cat sa se convinga ca nu si-au luat suv dejeaba. Edited by Deenman, 31 August 2018 - 08:20. |
#54
Posted 31 August 2018 - 08:22
Un suv este mai confortabil si pentru ca are mai lunga cursa suspensiei.
Exista CUV daca e vorba de utilizare (si) in oras. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users