Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Duster nou vs SH 4x4
Last Updated: Jan 06 2019 20:23, Started by
vafro
, Aug 30 2018 11:44
·
0
#127
Posted 05 January 2019 - 10:36
eu am Duster cumparat in octombrie 2017 la 140 mii km , acum are +160 mii , fara probleme( 6500 euro fabricatie oct 2012 , 1.5 dci, 4x4) . masina am luat-o initial doar pentru padure/la tara dar am ajuns sa fac si naveta cu ea .imediat dupa achizitie am schimbat distributie/filtre , etc , cost 1800 lei + 2000 anvelope AT . consuma mixt 6-7 l/100 , schimbul de ulei/filtre = 450 lei.
Edited by csi1, 05 January 2019 - 10:41. |
#128
Posted 05 January 2019 - 12:46
Trolezi Octavian nu vii cu nimic nou.
In cazul asta de ce sa cumpar Duster nou 18 mii de euro,il cumpar sh asa cum a facut csi1@ si posibil sa fie o afacere, dintr-un motiv necunoscut pretul la Duster scade vertiginos Posibil un raspuns pentru topicul asta :cumpara Dusterul sh nu nou. Eu nu fac 10 mii pe an cu o masina noua gen Duster fac mult mai mult, Duster 2010 4X4 costa 5500 de euro in Franta, de ce scade pretul asa de vertiginos ? Edited by iulian_1976, 05 January 2019 - 12:55. |
#130
Posted 06 January 2019 - 00:45
Salut,
Un alt punct de vedere legat de nou (Duster) vs. SH, din experienta personala: Ai de facut un drum lung in alte tari cu masina, in concediu, poate vara, poate iarna etc. Confortul psihic daca pleci la drum lung cu o masina pe care o ai de noua vs. una de (bine ar fi) 180 k km facuti nu se stie cum. Cu una veche nu pleci sau pleci avind pe scaun un mare morcov.Da, ai schimbat deja piese de 2000 euro dar au mai ramas foarte multe alte piese vechi. Am pus 180 k km pentru ca acesta este numarul magic la care se vand foarte multe masini SH diesel, mai ales germane. Probabil ca au dublu sau triplu. |
#131
Posted 06 January 2019 - 04:54
A mea are 350 de mii de km, nu generalizez ca tot ce este vechi este bun, atentie
Nu stiu situatia lui Duster 2018 din cate stiu au +scaune noi,+un sistem de asistenta la urcarea in rampa pe nume HSA,sunt curios in teste ce poate si + buton de decuplare primele modele stiu sigur ca nu aveau, - pe spate inca nu au discuri,din informatii nu testat. La mine in zona majoritatea au Duster 4X2, lumea le cumpara pentru trasee scurte munca,carat,padure,vanatoare,ferma,santier...nu pentru trasee lungi Pentru mine la drum lung pe autostrada cu Duster model mai vechi de 2017,nu in nici un caz, cunosc comfortul scaunelor si zgomotul la viteze de peste 100 km/ora apoi consumul creste, in privinta noului model Duster 2018 posibil sa fie surprize mai placute. Edited by iulian_1976, 06 January 2019 - 04:57. |
#132
Posted 06 January 2019 - 10:21
#133
Posted 06 January 2019 - 10:46
iulian_1976, on 05 ianuarie 2019 - 12:46, said:
Trolezi Octavian nu vii cu nimic nou. In cazul asta de ce sa cumpar Duster nou 18 mii de euro,il cumpar sh asa cum a facut csi1@ si posibil sa fie o afacere, dintr-un motiv necunoscut pretul la Duster scade vertiginos Posibil un raspuns pentru topicul asta :cumpara Dusterul sh nu nou. Eu nu fac 10 mii pe an cu o masina noua gen Duster fac mult mai mult, Duster 2010 4X4 costa 5500 de euro in Franta, de ce scade pretul asa de vertiginos ? Ai spus ca decat un Duster de 3 ani care dupa tine nu mai e masina, pica toate pe ea (lichidu de frana... ) mai bine una sh adevarata de 15 ani in care bagi nu stiu cate mii de Euro. Acum spui ca totusi ar fi un raspuns la Duster nou datorita pretului mare, un Duster sh de care ai spus ca preferi una sh straineza in care sa bagi mii de Euro sa o faci buna. Uite ca mai si vin useri care au in dotare Duster si nu au avut probleme. Oricum fara legatura la ce ai spus tu, e o varianta si Duster sh, pretul e bun tare zic eu, m-ar coafa. |
#134
Posted 06 January 2019 - 16:49
Bun de notat exista Duster cu 70 de mii de km si 7 ani de utilizare, functioneza impecabil, pot fi folosite la drum lung iesiri din tara dupa parerea altuia in detrimentul unui sh mai premium.
Este un punct de vedere si il respect numai bine. Edited by iulian_1976, 06 January 2019 - 16:50. |
#135
Posted 06 January 2019 - 17:11
@Octavian___, pierzi timpul. omul e genul ăla cu "dacă n-am 5.000€ să îmi iau un SH, mai pun 10 și imi iau una nouă".
|
#136
Posted 06 January 2019 - 17:58
Asa o fi vali@ respect si parerea ta, este drept o parte fac imprumuturi si nu dorm noaptea pentru un Duster, darmaite pentru un sh premium
parcuge de 4 ori pe an cu Duster dus-intors Braila-Viena-Salzburg-Bregenz-Geneva-Lyon apoi sa-mi spui parerea ta. M-am pus in locul unui cumparator de Duster atata tot, din fericire exista posesori de Duster care fac aproape 70 de mii ide km n 7 ani,iar altii cu Passat 1.4 tsi 320 de mii de km in 8 ani fiecare cu nivelul lui de intelegere si cultura. Edited by iulian_1976, 06 January 2019 - 18:18. |
|
#137
Posted 06 January 2019 - 20:23
iulian_1976, on 06 ianuarie 2019 - 16:49, said:
Bun de notat exista Duster cu 70 de mii de km si 7 ani de utilizare, functioneza impecabil, pot fi folosite la drum lung iesiri din tara dupa parerea altuia in detrimentul unui sh mai premium. Este un punct de vedere si il respect numai bine. Depinde de utilizare. In 70 mii km dusterul a vazut multe la viata lui. Mers iarna pe drumuri forestiere cu lanturi, sarit prin albii de rauri din bolovan in bolovan, noroaie, campuri si multe altele. Este chiar de admirat ca nu necesita ceva schimbari in transmisie. De motor nu mai zic, oricum este foarte fiabil. Cum e sa il folosesti mergand in treapta 1 cu 3700+ RPM zeci de minute ? Sau doar treapta 1-2 3-4 ore ? 70 mii de km poate pare putin dar raportand la ce ? Tu poate faci 320 mii km pe autostrazi si drumuri bune dar habar nu ai ce inseamna natura, locuri salbatice etc. Ca nivel de intelegere si cultura....aici nu am cuvinte, fiecare dupa preferinte. Pentru drumuri lungi prefer avionul si eventual inchiriat masina la destinatie. Sh mai premium...spor la reparat. Cu cat e mai premium cu atat piesele sunt mai scumpe si se strica mai usor. Passat pe drumurile noastre...din cauza asta nu ai loc in service....eu in 3 ani i-am facut bucsile praf. Mergand doar pe asfalt, in tara. Si daca imi aduc aminte bine parca se schimba tot ansambul cu o gramada de bare nu ? Nu am simtit niciodata nevoia sa cumpar un 1.4 TSI si sa stau cu morcovul ca se rupe distributia. Mi-a ajuns BKP-ul. Revenind la subiect. Eu unul pot sa vand oricand dusterul cu inima impacata ca si viitorul proprietar o sa fie foarte multumit de el. Passat-ul l-am vandut unor samsari ca imi era rusine cat de proasta masina a fost !! Avand in vedere diferenta mare intre Duster 1 si Duster 2 as opta pentru 2 nou sau sh. Aspirat sau diesel !! Diesel insa se pare ca are ceva probleme cu AdBlue... Edited by bumpocbum, 06 January 2019 - 20:49. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users