Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Duster nou vs SH 4x4
Last Updated: Jan 06 2019 20:23, Started by
vafro
, Aug 30 2018 11:44
·
0
#19
Posted 30 August 2018 - 12:23
IpsilanteCucuruz, on 30 august 2018 - 12:17, said:
Daca te iei dupa ce masoara astia asa e. Doar ca ei masoara la praguri ori daca ai pune mana pe o ruleta si masura de la lonjerol si dupa aia de la cel mai jos punct de la puntea spate o sa ai mari surprize. Asta se cheama marketing, te crezi sigur pe tine cu 22 dati de fabrica si ramai cocotat pe un bolovan de 15. Din ce stiu se masoara cel mai jos punct, la Sportage am verificat cu mana mea. |
#20
Posted 30 August 2018 - 12:25
Cu 4x4 si diesel.
Duster nou nu prea merita, pentru ca nu face banii aia. La 20.000euro ai, cu usoare negocieri s-ar putea sa scazi sub 20.000euro https://www.suzuki.r...assion-allgrip/ Nu as lua Duster nou 2018 pt ca e bine antifonat, e foarte ieftin de intretinut, e super fiabil, te duce oriunde, si pe sosea, si in oras, si pe drumuri proaste. Si raportat la ce masina este are si cel mai mic consum, taxe. As lua duster 2018 cu 5-10.000km redus cateva mii de euro cu garantie ramasa 3 ani+ (15.000euro). La 20.000euro as lua acel Suzuki S-Cross iar la peste 20.000euro as lua Sportage sau Tucson. Orienteaza-te spre euro 6, daca ai de gand sa tii masina mult. |
#21
Posted 30 August 2018 - 12:30
overseas, on 30 august 2018 - 12:23, said:
La unele da. S-Cross cand a aparut avea scris 16 cm la versiunea 4x4, cel mai jos punct grupul spate. Ulterior au revizuit si scrie peste tot 19, masurat la praguri. Dusterul are 21 la praguri si 18 la grup si toba e si mai jos.
|
#22
Posted 30 August 2018 - 12:32
Nu e corect cum ganditi. Eu am 12 cm garda la sol la praguri, daca masor din cel mai jos punct am sub 7 cm.
|
#23
Posted 30 August 2018 - 12:32
Deenman, on 30 august 2018 - 12:25, said:
Cu 4x4 si diesel. Duster nou nu prea merita, pentru ca nu face banii aia. La 20.000euro ai, cu usoare negocieri s-ar putea sa scazi sub 20.000euro https://www.suzuki.r...assion-allgrip/ Nu as lua Duster nou 2018 pt ca e bine antifonat, e foarte ieftin de intretinut, e super fiabil, te duce oriunde, si pe sosea, si in oras, si pe drumuri proaste. Si raportat la ce masina este are si cel mai mic consum, taxe. As lua duster 2018 cu 5-10.000km redus cateva mii de euro cu garantie ramasa 3 ani+ (15.000euro). La 20.000euro as lua acel Suzuki S-Cross iar la peste 20.000euro as lua Sportage sau Tucson. Orienteaza-te spre euro 6, daca ai de gand sa tii masina mult. |
#25
Posted 30 August 2018 - 12:55
Ai si alte alternative de masini noi 4x4 cu garda mare la sol decat un Duster care e de fapt o masina de mers pe camp cu remorcuta dupa tine , cu 30 km/h unde siguranta nu este necesara ( poti circula si fara centura de siguranta pusa ca tot acolo esti ) .
Secand NU merita nici sa te gandesti , Daca ai ghinion ( si cam 99% o sa ai la secand ) si pica ceva costisitor mai bagi inca jumate din masina in ea si ai rezolvat exact nimic ! Masina noua e noua , dar nu Dacia ! |
#26
Posted 30 August 2018 - 12:56
Parerea mea e ca marea diferenta intre o masina ieftina si una scumpa e confortul. Daca esti tanar si sportiv, iti e bun si un ARO vechi, daca esti batran si fara vlaga ai nevoie de toate comoditatile posibile.
Asa ca intre alte argumente aduse de colegi, te sfatuiesc sa tii cont si de varsta utilizatorului dar si de numarul de ore pe care presupui ca le vei petrece la volan. |
#27
Posted 30 August 2018 - 13:03
#28
Posted 30 August 2018 - 13:29
Aşa mult contează pentru tine cu ce vrea fiecare să meargă? Poate la ţară are de urcat pe coclauri.
|
|
#29
Posted 30 August 2018 - 13:43
La cum arata soselele patriei mi-as lua una si cu senile nu doar 4x4. Un 4x4 adevarat a fost ARO dar saracu nu se mai fabrica ca era bun. Si maimutele astea au distrus tot ce era mai bun in tara asta.
Dusterul e ... un Logan suprainaltat si cu transmisie 4x4 dar cam atat. Si sa dai 20 de mii de coco pe o dacie... asta ti-o zice un posesor de logan. Parca e cam ... Sti cum e, nu e prost ala care cere ci ala care da. La banii aia iti gasesti si alt 4x4 nou zic eu cu un confort mai bun nu de dacie. Singurul avantaj la Duster este pe termen lung la piese. Adica, cum zicea cineva mai sus, reviziile si piesele le iei la preturi mult mai mici, chiar daca le iei originale din reprezentanta si te duci si faci reviziile la ei nu la nea caisa in colt. La fel si cu casco si altele, muuult mai ieftin. Eu la logan dadeam 8 bulioane la tiriac pe an. si am facut timp de 12 ani. Plus ca nu trebuie sa iei duster prestige ca are doar niste briz brizuri in plus asa sa ia ochii la fraieri. Bling blinguri. Poti sa iei si versiunea confort si iesi pe la 17800 cu tot cu medianav si culoare la alegere. Volvo nu mi-as lua nici daca mi l-ar da de nou moca. La ala reviziile sunt mai scumpe decat la Rolls. Plus ca de cand l-au cumparat chinezii... cumperi o masina chinezeasca scumpa. Edited by unpuisor, 30 August 2018 - 13:44. |
#30
Posted 30 August 2018 - 13:50
Daca e pentru sosea, autostrada, Duster nu renteaza.
Daca vrei acces pe drumuri grele, unghiuri de trecere, atunci da. In rest nu am inteles faza cu SUV pentru drumuri stricate, cata vreme nu ai arcuri pe foi nu-ti convine sa dai in gropi oricum, vei merge tot incet. |
#32
Posted 30 August 2018 - 13:51
Cand iti iei o masina trebuie sa fie un 4x4 daca vrei sa ai o singura masina pe care sa o conduci in Romania. Pe majoritatea soselelor sunt plombate doar 80% din gropi, multe sunt asfaltate doar pe hartie iar in realitate sunt drumuri forestiere, nu-ti iei masina sa te duci cu ea doar din cartierul x pana in centru la primarie, vrei sa o folosesti si pentru concedii la munte, vrei sa te duci si pana la varul Sandel care locuieste pe un deal cu o cale de acces in panta cu pietris, etc
|
#35
Posted 30 August 2018 - 13:55
unpuisor, on 30 august 2018 - 13:43, said:
La cum arata soselele patriei mi-as lua una si cu senile nu doar 4x4. Un 4x4 adevarat a fost ARO dar saracu nu se mai fabrica ca era bun. Si maimutele astea au distrus tot ce era mai bun in tara asta. Dusterul e ... un Logan suprainaltat si cu transmisie 4x4 dar cam atat. Si sa dai 20 de mii de coco pe o dacie... asta ti-o zice un posesor de logan. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6lJnPw0cs9g?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Acum, depinde si ce vei face exact cu masina, si ce asteptari ai... Un drive test cu fiecare din variantele luate in considerare se impune in fiecare caz. unbrutus, on 30 august 2018 - 13:55, said:
- Audi A6 Allroad C5 2002-2006: The system permits variation of the ground clearance by 66 mm and offers four defined ground clearance levels between 142 and 208 mm. o The ground clearance at the low level is 49 mm higher than that of the Audi A6 Edited by Wotan, 30 August 2018 - 13:57. |
#36
Posted 30 August 2018 - 13:57
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users