Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cardul de credit (sau debit) cu cel mai mare cash-back
Last Updated: Apr 12 2024 10:49, Started by
MihaiRo77
, Aug 28 2018 21:58
·
52
#811
Posted 07 February 2023 - 21:37
Nu trebuie să folosești BTPay, care te obligă să fi client BT. E suficient să inrolezi cardul în Curve card și plătești cu Google pay sau Apple Pay, sau chiar cu Curve Pay la telefoanele Huawei fără servicii Google.
Vezi semnătura mea, că ai o invitație. |
#812
Posted 07 February 2023 - 21:51
M3nt0r, on 07 februarie 2023 - 21:31, said:
E nevoie sa fiu client BT (nu BT Direct) sa am acces la aplicatia BT Pay? Mie imi spune "Nu am gasit acest numar de telefon in sistemul bancii" daca vreau sa ma inscriu in aplicatie. Trebuie sa astepti cateva zile, sa iti analizeze cererea... Asa a fost la mine, am instalat imediat dupa semnare acte aplicatia BT Pay dar nu imi recunostea datele in relatia cu banca/IFN-ul (inclusiv nr. de telefon)... |
#813
Posted 07 February 2023 - 22:34
M3nt0r, on 07 februarie 2023 - 21:31, said:
E nevoie sa fiu client BT (nu BT Direct) sa am acces la aplicatia BT Pay? Mie imi spune "Nu am gasit acest numar de telefon in sistemul bancii" daca vreau sa ma inscriu in aplicatie. Eu am doar card bt direct . Și totuși ,nu m-a lămurit nimeni de ce tranzacțiile prin Curve nu sunt considerate quasi Cash ... Eu știu că orice plată aduce plătitorului un comision (1-2%). De asta ne și dă revolut gratuit acces la servicii ,ei încasează ăia 1-2% când plătim cu cardul . Curve la fel . El încasează comisionul de plată pentru că el plătește... Eu gândesc că ar fi normal ca aceste plăți să fie considerate de bancă quasi Cash . De asta întreb ,cine și de cât timp plătește prin curve , să vedem dacă le-au fost considerate sau nu quasi Cash . Deasemenea , când vezi dacă o tranzacție e quasi Cash ,imediat în aplicație sau aștept extrasul la sfârșit ....? |
#814
Posted 07 February 2023 - 23:39
#815
Posted 08 February 2023 - 00:16
Sunt într-adevăr 2 CVV-uri, îl folosești pe care vrei tu.
Cel mai rapid și mie mi s-a părut că din NeoBT am primit banii. Prin Pago am așteptat și 5 zile când am făcut plata vinerea. Nu poți schimba PIN. Edited by lk1, 08 February 2023 - 00:17. |
#816
Posted 08 February 2023 - 00:19
kye77, on 07 februarie 2023 - 22:34, said: Nu. Dar trebuie mai întâi să ai cardul bt direct sau orice card bt. Eu am doar card bt direct . Și totuși ,nu m-a lămurit nimeni de ce tranzacțiile prin Curve nu sunt considerate quasi Cash ... Asta e tot. În rest treaba cu carduri și procesatori de plăți e la fel ca și până acum. Când a apărut revolut nici o bancă nu avea comisioane quasi cash. Abia după un an s-au prins care e problema și au venit cu soluția. Ba la început erau bănci care îți dădeau și cashback când plăteai cu cardul lor de credit către revolut. Că tot își luau comisionul de 2-3% pe care l-ai menționat. Dar apoi s-au lăcomit. |
#817
Posted 08 February 2023 - 08:12
În situația descrisă de mine cu folosirea cardului Curve nu ești comisionat de Curve. Eu am întâlnit comision de cuasicash la cardurile CEC înrolare în Curve, dar acel comision apărea în CEC, 7 lei sau 12 lei comision de cuasicash.
În situația în care nu faci conversie valutară în Curve, cu cardul Curve ai un comportament similar portofelului Google, adică Google Pay sau Apple Pay. E adevărat că, cum am pățit eu cu cardurile CEC, poți păți la fel și cu cardurile de credit BT, care să trateze unele tranzacții prin Curve cu comision separat, dar Curve nu te comisionează. Acest lucru îl afli din aplicația bancara a BT sau din extrasul de cont al acelui card de credit. Edited by wertyck, 08 February 2023 - 08:12. |
#818
Posted 08 February 2023 - 12:41
wertyck, on 08 februarie 2023 - 08:12, said:
În situația descrisă de mine cu folosirea cardului Curve nu ești comisionat de Curve. Eu am întâlnit comision de cuasicash la cardurile CEC înrolare în Curve, dar acel comision apărea în CEC, 7 lei sau 12 lei comision de cuasicash. Putin offtopic, dar care tranzactii prin Curve apar ca si quasicash la CEC ? |
#819
Posted 08 February 2023 - 14:05
Nu am acces la sectiunea plata facturi din BT Pay .
Imi apare mesajul ''nu ai acces la aceasta functionalitate''. Ce nu este in regula? Sunt client BT Direct nu si BT, asta o fi problema sau e din setari? Edited by esatrop, 08 February 2023 - 14:07. |
#820
Posted 08 February 2023 - 14:43
Drizzt89, on 08 februarie 2023 - 12:41, said:
Putin offtopic, dar care tranzactii prin Curve apar ca si quasicash la CEC ? Am testat acum aproape un an. |
|
#821
Posted 08 February 2023 - 15:50
wertyck, on 08 februarie 2023 - 14:43, said:
Eu am testat top-up in Revolut cu card CEC si CEC a facut dubla conversie lei-euro-lei plus comision de 12 lei pentru sume mai mari de 500 lei. Concret top-up-ul de 600 lei m-a costat in CEC 617.15 lei. Am testat acum aproape un an. |
#822
Posted 08 February 2023 - 17:13
NU, nu am avut euro setat. Am si discutat cu CEC pe tema aceasta si mi-au zis ca fiind o companie straina care a cerut lei, e obligata de legislatie sau BNR sa faca conversia prin euro. De aici 600 lei au costat 605.15 lei prin converisa lei-euro-lei si plus 12 lei separat comision CEC de cuasicash.
Edited by wertyck, 08 February 2023 - 17:13. |
#823
Posted 08 February 2023 - 19:15
Si unicredit făcea conversie lei-eur-lei la plățile prin Curve
Evident, cu cardul setat pe lei |
#824
Posted 08 February 2023 - 22:01
Foarte interesant !
Bt direct are alt cvv în aplicație . Practic ,ăla e cardul virtual . Ăla trebuie folosit la plățile online sau înrolat în curve . Dacă se întâmplă ceva , nu trebuie să schimbi și cardul fizic ci doar cel virtual . Din păcate însă nu o poți face tu . |
#825
Posted 09 February 2023 - 00:08
Nenea Zap, on 08 februarie 2023 - 19:15, said:
Si unicredit făcea conversie lei-eur-lei la plățile prin Curve Evident, cu cardul setat pe lei Problema e cunoscuta, practic se face conversie oricand in cazul in care comerciantul este strain, nu conteaza ca se cere plata in lei. Bine ca mai sunt cateva banci care nu fac magarii de acest gen. |
|
#826
Posted 09 February 2023 - 21:29
Salutare!
Am facut o plata la comerciant care se preteaza la impartirea in rate. Nu am primit inca SMS prin care sa ma intrebe in cate rate vreau sa impart plata. Cat dureaza de la efectuarea tranzactiei ca sa primesti SMS-ul respectiv ? |
#827
Posted 09 February 2023 - 21:31
Nu ai spus informația completă. Ce card și de la ce bancă?
Nu putem da un răspuns " ajutător ". |
#828
Posted 09 February 2023 - 21:36
esatrop, on 09 februarie 2023 - 21:29, said:
Salutare! Am facut o plata la comerciant care se preteaza la impartirea in rate. Nu am primit inca SMS prin care sa ma intrebe in cate rate vreau sa impart plata. Cat dureaza de la efectuarea tranzactiei ca sa primesti SMS-ul respectiv ? 1-3 zile, in functie de ziua saptamanii in care ai efectuat plata |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users