Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Cardul de credit (sau debit) cu cel mai mare cash-back

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
933 replies to this topic

#793
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,621
  • Înscris: 13.03.2005
Brd Finance e un amarat de IFN creat de banca BRD....
Cifră de afaceri zero cheltuieli cât casa scânteii și profit Pe măsură...

Attached Files


Edited by wertyck, 28 January 2023 - 00:46.


#794
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,378
  • Înscris: 26.01.2019
In acest moment sunt probleme cu cardul BT Direct in aplicatia BTPay:
- cardul BT Direct nu poate fi adaugat in BTPay (confirmat cu RC)
- nu se poate vedea soldul cardului in BTPay (s-a intamplat la mine, neconfirmat de RC)

RC zice ca problema este cunoscuta si se lucreaza...

#795
lord_dizzy

lord_dizzy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 249
  • Înscris: 06.11.2003
Clar probleme de la ei (BT Direct). Încă am versiunea veche de BT Pay, iar la apăsarea butonului "Afișează soldul" se încearcă interogarea dar revine imediat la aspectul anterior. La un card de debit totul funcționează normal. Însă am făcut plăți la POS și este afișat corect istoricul tranzacțiilor. Bine că nu l-am șters din aplicație, mulțumesc pentru informație.

#796
esatrop

esatrop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.05.2011
Astia de la BT Direct sunt ''foarte prompti'' sa zic asa , cu livrarea cardului.
Azi se implinesc 21 de zile de cand am semnat actele intr-un Carrefour...
Dupa 5 zile de la semnare m-au anuntat ca sunt clientul lor, dupa alte 3 mi-au dat prin SMS detaliile cardului si pe 25.01 m-au instiintat ca acel card este pe drum....
Si daca il trimiteau pe calea apei, eventual intr-o sticla sau bidon  pe traseul Somesul Mic - Somes - Tisa - Dunare (via Ungaria) tot ajungea pana acum.
E adevarat ca in 14 zile, conform contractului, te poti razgandi mai usor, dupa aia e mai greu, dar totusi...au trecut si alea...
Intre timp am intrebat in call-center despre traseul lui, desigur ca nu imi pot spune...dar termenul maxim e de 09.02...dupa aia mai vorbim...
Pe bune ? Am primit comenzi din China de 2 ori mai repede...Dar la carduri se pare ca e mai greu, o fi mai dificil de transportat ...e valoros...
Am relatat asta pentru cei care doresc sa deschida/primeasca acest card, sa se inarmeze cu rabdare...

#797
JoyM

JoyM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 15.03.2018
Eu cred ca am așteptat 1 luna și ceva la Orange money și pe urma am vorbit cu ei pe chat findca nu cred că-l mai primeam altfel...
Cei drept în 1-2 săptămâni primești unul din străinătate de la un fintech...

#798
smylle2u

smylle2u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 02.03.2007
Din cate imi aduc aminte, durata de livrare este de 14 zile lucratoare de la data emiterii, deci aproape 3 saptamani si se livreaza de Pink Post.
Eu am avut aceeasi experienta, cred ca am primit cardul in ziua 13 sau 14 lucratoare, fiind cea mai deplorabila experienta cu vreo banca romaneasca.
In plus cardul nu se poate inrola in Google pay, in aplicatia de mobile banking a BT nu il poti vedea, iar in aplicatia bt pay nu iti afiseaza punctele acumulate.
In rest e un card ok, nu prea gasesti ceva mai bun la ora asta pe piata.

#799
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,621
  • Înscris: 13.03.2005
Orange Money nu este bancă, este tot un fintech.

#800
JoyM

JoyM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 15.03.2018
Nu cred ca a zis unul dintre noi ca este banca...
El se referea la cardul în parteneriat cu Carrefour

#801
esatrop

esatrop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.05.2011

View Postsmylle2u, on 06 februarie 2023 - 23:37, said:

Din cate imi aduc aminte, durata de livrare este de 14 zile lucratoare de la data emiterii, deci aproape 3 saptamani si se livreaza de Pink Post.
Eu am avut aceeasi experienta, cred ca am primit cardul in ziua 13 sau 14 lucratoare, fiind cea mai deplorabila experienta cu vreo banca romaneasca.
In plus cardul nu se poate inrola in Google pay, in aplicatia de mobile banking a BT nu il poti vedea, iar in aplicatia bt pay nu iti afiseaza punctele acumulate.
In rest e un card ok, nu prea gasesti ceva mai bun la ora asta pe piata.
Totusi unde poti vedea punctele acumulate?
Eu intentionez sa il folosesc in scop de cash-back....
La ATM -urile BT e posibil sa vezi aceste detalii?
Sau numai prin extrasul lunar?
Altfel ar fi interesant sa tii tu socoteala...pierdere de timp...si lipsa de control in timp cat de cat real...

#802
caesar243

caesar243

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 04.04.2008
la mine a durat vreo 7 zile livrarea, inca 5 de la livrare sa primesc id-ul contului de logate pe "extrase bt direct" ca parola era oarecum generica, la schimbare refuza caracterele speciale ca ce vorbim aici, doar nu discutam cu o banca.

in btpay am reusit dupa 4 zile sa-l adaug, insa l-am folosit in curve unde primele 2 zile a dat si acolo eroare "fonduri insuficiente", in settings in curve se poate pune anti emberrasment un al doilea card in cazul meu revolut. 2 tichete la curve si l-au rezolvat ca plata prin g pay

acoperirea sumelor e usor dubioasa, ei dau 4 metode, un coleg a gasit una mai interesanta dar care si ea are ciudatenii, ideal e prin btpay - "plata facturi - bt direct (fost euroline erd)" si scanat codul pe care il gasiti dupa ce primit contul pe extrase bt

e o nebunie curata cat de greu se misca, si cate probleme se pot adauga pe parcurs, am vb la call center bt de vreo 4 ori, la bt direct de inca vreo 4 ori si 3 email-uri, sa nu uit - la plati online cere parola de plata de la bt - daca cumva e expirata si nu merge adaugarea in btpay cum am patit eu, acea parola trebuie schimbata din browser si nu din ceva aplicatie de plata, eu incercam sa-l adaug in curve si dadea eroare/nu permitea resetarea parolei/nu permitea multe. ca sa rezolv faza, am cerut la bt resetarea parolei de plata si voiau sa ma paseze la bt direct, am zis ca vreau pt. un card al lor ca e parola de backup comuna (nu trebuie sa fie in bt pay cardul ca se aplica confirmarea din app daca e asa), parola resetata si mers in emag si adaugat ca metoda de plata - setata parola noua, si apoi adaugat in curve cu parola respectiva

acum in sfarsit merge, am consumat 1500 ron dar am primit un singur sms cu "mesaj la 3750 bonus 10 lei" relativ rapid, astept sa zica si la restu de bani ceva

ps. @cei care il au din aprilie - tot asa prost a mers totul si atunci? ca m-am simtit ca un client de test cu toata asteptarea asta

#803
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,378
  • Înscris: 26.01.2019

View Postesatrop, on 07 februarie 2023 - 00:16, said:

Totusi unde poti vedea punctele acumulate?

Am gasit doar 2 modalitati:
  • raportul de activitate
  • sunat relatii clienti
Nu folosesc ATM.

View Postcaesar243, on 07 februarie 2023 - 00:55, said:

ps. @cei care il au din aprilie - tot asa prost a mers totul si atunci? ca m-am simtit ca un client de test cu toata asteptarea asta

Aproximativ:
  • se misca greu cand ai nevoie de ajutor
  • n-am avut problema cu "fonduri insuficiente"
  • pentru rambursare am folosit mereu BTPay -> plata facturi => zero probleme
  • la plati online folosesc autorizare prin BTPay (BTPay -> card -> Setari card -> Aprobare plati online) => zero probleme
  • inrolare Curve => zero probleme
  • surpriza neplacuta 1: achitat plata facuta prin Emag MyWallet => BT Direct a clasificat plata ca "Quasi Cash" si a perceput comision si dobanda
  • surpriza neplacuta 2: recent nu am mai putut sa vad soldul in BTPay => am sters cardul ca sa-l inrolez din nou => nu am mai reusit sa-l inrolez (aceeasi eroare) => am deschis tichet => au confirmat ca lucreaza si ca anunta cand se rezolva => s-a rezolvat dar nu au anuntat


#804
smylle2u

smylle2u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,103
  • Înscris: 02.03.2007

View Postdarkangel2, on 07 februarie 2023 - 09:24, said:

  • surpriza neplacuta 1: achitat plata facuta prin Emag MyWallet => BT Direct a clasificat plata ca "Quasi Cash" si a perceput comision si dobanda
  • surpriza neplacuta 2: recent nu am mai putut sa vad soldul in BTPay => am sters cardul ca sa-l inrolez din nou => nu am mai reusit sa-l inrolez (aceeasi eroare) => am deschis tichet => au confirmat ca lucreaza si ca anunta cand se rezolva => s-a rezolvat dar nu au anuntat

1. been there, done that :)
2. m-am plans si eu la sfarsitul lunii trecute pentru ca odata cu eroare de afisare a soldului a aparut si eroarea de transfer a banilor intre carduri, pe care eu o foloseam pentru rambursare in btpay
Am primit raspunsul generic "de lucreaza la remedierea erorii, nu avem timp estimativ de solutionare", asa ca am incercat 3 din cele 4 metode disponibile de rambursat ramase.
- am platit din pago cu scanarea codului de pe extrasul lunar
- am platit din sectiunea facturi din btpay de unde am ales bt direct
- am platit din Neo, sectiunea plata utilitati. Aici am incercat sa scanez codul de bare dar imi afisa drept furnizor RDS. AM renuntat si am ales manual din list BT Direct Card si am facut plata trecand manual cifrele de deasupra codului de bare.

Platile din btpay si Neo au fost inregistrate in sold a doua zi, insa cea din Pago a aparut dupa vreo 3 zile cred, deja ma pregateam sa sun la RC si sa le cer sa investigheze pe unde s-au ratacit banii mei.

Cu inrolarea cardului in curve nu am avut probleme, a functionat de la inceput pentru mine. Lipsa google pay e neajunsul cel mai mare din punctul meu de vedere, precum si informatii referitoare la data scadenta pentru rambursare in btpay.

Soldul se obtine doar telefonic sau de pe extrasul lunar, cica "se lucreaza" ca sa functioneze si pe btpay la un moment dat.

#805
darkangel2

darkangel2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,378
  • Înscris: 26.01.2019

View Postsmylle2u, on 07 februarie 2023 - 11:55, said:

Soldul se obtine doar telefonic sau de pe extrasul lunar, cica "se lucreaza" ca sa functioneze si pe btpay la un moment dat.

"soldul" = "punctele de loialitate"?

#806
M3nt0r

M3nt0r

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 26.10.2006
Am primit si eu cardul BT Direct Carrefour. Actele au fost semnate pe 27 ian, cardul primit in cutiuta postala pe 6 feb, Stampila de pe plic zice ca pe 1 feb a primit pinkpost corespondenta. plicul este fara confirmare de primire deci depinde de  Pink Post daca se incadreaza in termenul comunicat
Am sunat la numarul lor sa activez cardul si sa-mi activeze si 3dsecure. De asemenea am mai pus cateva intrebari legate de beneficiile acestui card.
BT Direct are si multe magazine partenere la care este valid si acest card pentru "plata in rate fara dobanda la POS", lista poate fi verificata aici https://www.btdirect...zine-partenere/ . Nelamurirea mea era daca se aplica cashback-ul de 2% si acestor rate, Domnisoara de la capatul celalalt mi-a spus ca nu, casback-ul se aplica platilor integrale si platilor in rate oferite prin sms (3 rate fara dobanda sau 4 si 36 rate cu 1% dobanda) insa cumparaturile in rate fara dobanda oferite de magazinele partenere nu beneficiaza de cashback.

Edited by M3nt0r, 07 February 2023 - 14:55.


#807
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 948
  • Înscris: 05.03.2009
Salut . Cei care ați înrolat cardul Bt Direct Carrefour în Curve , de cât timp ați făcut asta și sigur nu ați avut probleme ?
Mă gândesc să-l înrolez și eu pentru că prin aplicația bt Pay telefonul nu vibrează și nu bipaie când plătesc la pos. Dacă trec pe gpay sau ing pay ,totul e perfect .
Am un xiaomi .
Culmea ,pe Samsung s22 merg toate 3.
Apropo ,care sunt limitele lunare la plăți prin Curve free ?
Nu știu de ce am impresia că plățile prin curve ar putea fi considerate 3rd party și taxate ca atare ...

#808
esatrop

esatrop

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 02.05.2011
Si eu sunt posesorul cardului intr-un final....(tocmai spuneam ieri ca se misca intr-un mare fel).
Numai ca la mine a fost mai de durata : semnat acte pe 17.01, card primit azi 07.02. Stampila de pe plic 23.01...deci s-au incadrat chipurile in termenul de 09.02 indicat in call-center (din cauza conditiilor meteo banuiesc ca a durat atat...). In fine, desi fatuca din Carrefour a afirmat ca voi primi SMS de la curier nici vorba...l-am gasit in cutia postala pur si simplu.
Am sunat si eu pentru activare, s-a activat repede. Dupa aceea:
- inrolare facila in BT Pay
- inrolare in Curve la fel, fara probleme
- efectuat 2 plati online (mai mult de test), fara probleme, una cu datele cardului fizic, cu aprobare din BT Pay, una prin Curve, cu aprobare din aplicatia Curve
- efectuat o plata la Profi (via Gpay-Curve) , fara probleme.
Am uitat sa precizez ca la activare operatoarea m-a avertizat ca posibil sa-mi dea eroare la inrolrea cardului in aplicatie, deorece...se lucreaza si nu stie cat vor dura problemele. Am conexat informatia cu ce s-a spus aici despre unele disfunctii si am intrebat daca exista varianta de logare cont pe web. Dar presupune un username pe care imi va trimite pe SMS azi-maine si parola fiind formata din o combinatie de cifre ale cardului + cnp. Ok, dar de ce dureaza atat ? Am intuit ca va transmite la un compartiment care se ocupa si dupa...si a confirmat. Deci lasa-ma sa te las, acelasi stil....Problema era ca voiam sa fac niste plati urgente, dar in final bine ca a mers in aplicatie cardul.
Am intrebat si eu cat de rapid se actualizeaza soldul la rambursare...ba o zi, ba doua ...era pe langa un pic. In schimb mi-a spus ca nu e suficienta rambursarea si actualizarea soldului, trebuie sunat si la ei sa iti confirme (adica sa nu omiti tu ceva referitor la comisioane). Alambicat tare dar...o sa ma obisnuiesc, cum spunea cineva e optiunea cea mai buna pe segmentul asta...
Inca ceva, amuzant e ca desi ai optiunea adaugarii in Gpay in aplicatie la detalii/optiuni card, dupa ce incerci iti spune google ca nu se poate cu cardul/banca asta. Si nici cu date card introduse direct in Gpay nu merge. Atunci ? e o optiune de moft asa, sa dea bine...in aplicatia BTpay.
Acum am si eu multe semne de intrebare....dar o iau pe rand...
Daca ma puteti indruma din experienta...
- cardul fizic are un CVV, cel din aplicatie altul....De ce?
- pin-ul cardului se poate schimba la vreun ATM. In SMS de la ei zic ca trebuie folosit pin la prima tranzactie cu cardul fizic la POS, inca nu am facut-o, dupa cum spuneam am platit cu Gpay-Curve si nu afost necesar...
- una din plati are MCC ''6300 INSURANCE SALES AND UNDERWRITING'' , facuta pentru o asigurare la NN. Ideea este ca mai unele de facut tot la NN si nu stiu daca intra cumva sub incidenta "Quasi Cash" ca prin Emag MyWallet din exemplul de mai sus ...adica sa fie comisionata...A platit cineva la NN cu acest card ?
- care e cea mai rapida metoda de rambursare, adica de intrat efectiv banii in cont BT Direct si care pot fi folositi imediat? Din experienta voastra...Am sa explic ulterior de ce ma intereseaza de acum...si ce vreau sa fac in perioada urmatoare...
Multumesc anticipat!

View Postkye77, on 07 februarie 2023 - 20:04, said:

Salut . Cei care ați înrolat cardul Bt Direct Carrefour în Curve , de cât timp ați făcut asta și sigur nu ați avut probleme ?
Mă gândesc să-l înrolez și eu pentru că prin aplicația bt Pay telefonul nu vibrează și nu bipaie când plătesc la pos. Dacă trec pe gpay sau ing pay ,totul e perfect .
Am un xiaomi .
Culmea ,pe Samsung s22 merg toate 3.
Apropo ,care sunt limitele lunare la plăți prin Curve free ?
Nu știu de ce am impresia că plățile prin curve ar putea fi considerate 3rd party și taxate ca atare ...
Azi am inrolat , azi am platit si online si la POS , si nu am avut probleme...
Tot Xiaomi am si eu (Poco..)
Nu stiam de limite de plati la Curve free...

#809
wertyck

wertyck

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,621
  • Înscris: 13.03.2005

View Postkye77, on 07 februarie 2023 - 20:04, said:

Salut . Cei care ați înrolat cardul Bt Direct Carrefour în Curve , de cât timp ați făcut asta și sigur nu ați avut probleme ?
Mă gândesc să-l înrolez și eu pentru că prin aplicația bt Pay telefonul nu vibrează și nu bipaie când plătesc la pos. Dacă trec pe gpay sau ing pay ,totul e perfect .
Am un xiaomi .
Culmea ,pe Samsung s22 merg toate 3.
Apropo ,care sunt limitele lunare la plăți prin Curve free ?
Nu știu de ce am impresia că plățile prin curve ar putea fi considerate 3rd party și taxate ca atare ...
Dacă nu faci conversie valutară în Curve, nu ai limite de plată cu Curve sau comisioane. Adică să ai setat în Curve, cardul BT în lei, dacă plătești în lei.

#810
M3nt0r

M3nt0r

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 71
  • Înscris: 26.10.2006
E nevoie sa fiu client BT (nu BT Direct) sa am acces la aplicatia BT Pay? Mie imi spune "Nu am gasit acest numar de telefon in sistemul bancii" daca vreau sa ma inscriu in aplicatie.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate