Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accident culpa comuna( sofer beat)
#55
Posted 23 August 2018 - 20:39
@dorin daca doar semnalizeaza dar nu-ti intra la 10 cm de bara fata e vreo problema? Nu fac misto, intreb serios, te deranjeaza semnalizarea sau manevra fara asigurare?
|
#56
Posted 23 August 2018 - 21:02
Sunt parcat. Vreau sa plec. Vad in oglinda coloana. Ce fac? Stau si astept.
Cand ultimul e in dreptul meu, de abia atunci semnalizez. De ce sa semnalizez 5 minute pe loc cand vad ca nu pot sa ies? La depasire sau schimbare benzi: la fel. Chiar de ai intentie sa schimbi banda, nu semnalizezi cand vezi ca nu ai loc. Astepti pana e liber. Si DA! Ma deranjeaza f mult cei ce cred ca au prioritate de semnalizare. Doar in gand le spun multe. In trecut le ziceam involuntar si cu glas tare. Nu-mi dadeam seama. Nevasta m-a atentionat de cateva ori. De abia pe filmare am auzit injuraturile involuntare. De atunci sunt calm. Poate sunt unii fara permis. Ce sa le cer lor. |
#57
Posted 24 August 2018 - 02:35
Multumesc de aprecierea cu "tontul". Asemenea.
Daca esti parcat si pui semnal, o sa se gaseasca un "tont" ca mine sa te lase sa intri in trafic. Dar ma rog, fii tu inteligent si asteapta sa treaca toata coloana pana sa dai de maneta. |
#58
Posted 24 August 2018 - 04:42
dorin_2k, on 23 august 2018 - 21:02, said:
Sunt parcat. Vreau sa plec. Vad in oglinda coloana. Ce fac? Stau si astept. Cand ultimul e in dreptul meu, de abia atunci semnalizez. De ce sa semnalizez 5 minute pe loc cand vad ca nu pot sa ies? La depasire sau schimbare benzi: la fel. Chiar de ai intentie sa schimbi banda, nu semnalizezi cand vezi ca nu ai loc. Astepti pana e liber. Edited by DannyMC, 24 August 2018 - 04:43. |
#59
Posted 24 August 2018 - 05:03
Alt exemplu: Cand ajungi in varf de rampa si dispare banda 1, iti creste barba pana la brau pana intri pe b2 daca nu dai semnal.
Alt exemplu: pe autostrada, vrei sa iesi din spatele unui camion ca sa-l depasesti. Daca dai semnal, cel din spate aflat la o distanta rezonabila o sa reduca usor viteza ca sa te lase sa faci manevra. Ce nu intelege el este ca semnalul e util celorlalti din trafic, ca sa-si adapteze comportamentul. Semnalizarea virajului la stanga/dreapta intr-o intersectie goala e inutila, dar tot o facem, din reflex. Semnalizarea si asigurarea se fac in orice ordine. Important e ca manevra sa nu se faca fara asigurare. Ca ma face "tont" fiindca il arde pe retina semnalul meu e strict problema lui. |
#60
Posted 24 August 2018 - 07:48
danvlas, on 24 august 2018 - 05:03, said:
Alt exemplu: Cand ajungi in varf de rampa si dispare banda 1, iti creste barba pana la brau pana intri pe b2 daca nu dai semnal. Alt exemplu: pe autostrada, vrei sa iesi din spatele unui camion ca sa-l depasesti. Daca dai semnal, cel din spate aflat la o distanta rezonabila o sa reduca usor viteza ca sa te lase sa faci manevra. Ce nu intelege el este ca semnalul e util celorlalti din trafic, ca sa-si adapteze comportamentul. Semnalizarea virajului la stanga/dreapta intr-o intersectie goala e inutila, dar tot o facem, din reflex. Semnalizarea si asigurarea se fac in orice ordine. Important e ca manevra sa nu se faca fara asigurare. Ca ma face "tont" fiindca il arde pe retina semnalul meu e strict problema lui. In Bucuresti daca nu semnalizezi devreme esti "mancat"; bineanteles cu asigurarea din toate partile si apoi efectuarea manevrei Edited by costinuti, 24 August 2018 - 07:51. |
#61
Posted 24 August 2018 - 08:35
Bineinteles, mai ales cand e vorba de stat la mila altora (care in caz de refuz se transforma in fortat "finut" nota). Ce nu inteleg eu este daca nu te bazezi pe reactia celor din jur (adica sa franeze unu' sa te lase sa te bagi), care e treaba cu semnalizatul devreme si mancatul in caz contrar? Pentru ca daca ai conditiile necesare sa faci manevra fara ca cineva din jurul tau sa trebuiasca sa faca ceva, orice, atunci nu ai nevoie sa stie lumea ca tu peste 5 minute (exagerare) vei schimba banda. O faci si cu asta basta. Asta daca tot te-ai asigurat temeinic din toate partile si ti-a dat ca ai cale libera.
Va contraziceti singuri, pe bune. Da, in Bucuresti esti mancat daca nu esti atent la trafic, nu anticipezi manevrele viitoare si te bazezi pe cei din jur sa-ti faca loc si nu semnalizezi. Ca daca semnalizezi, i se mai face unuia mila de tine sau, daca nu, macar ai scuza "n-ai vazut dom'le ca semnalizam, ce sa fac, nu tre' sa ma bag si eu?". Asta trebuia formulata scrierea de mai sus. Altfel, va propun un exercitiu: ia incercati sa mergeti a.i manevrele pe care vreti sa le faceti sa nu mai depinda de bunavointa nimanui. Pentru ca si cel in fata caruia va bagati are o viata, are de ajuns undeva, nu e vina lui ca v-ati impotmolit intr-o banda care se termina in parcare sau ca v-ati trezit cu 100m inainte de intersectie ca nu sunteti pe banda pe care ar fi trebuit sa fiti. Da, sunt asemenea capcane prin Bucuresti (benzi care se termina aiurea) insa te-ai astepta ca dupa ce iti iei teapa odata, de doua ori sa te trezesti si incerci sa nu mai ajungi in aceeasi situatie si a treia oara. Din pacate nu este nestiinta la mijloc ci nepasare fata de cei din jur, de cate ori n-am auzit fraza "las' bah ca franeaza, doar nu s-o urca pe mine" la cate o faza d-asta de "semnalizat din timp, ca sa nu fi mancat". Edited by closchkutza, 24 August 2018 - 08:41. |
#62
Posted 24 August 2018 - 09:26
closchkutza, on 24 august 2018 - 08:35, said:
Altfel, va propun un exercitiu: ia incercati sa mergeti a.i manevrele pe care vreti sa le faceti sa nu mai depinda de bunavointa nimanui. Eu unul vorbesc de situatiile in care fara bunavointa altcuiva nu ai putea sa faci manevra respectiva! Cred ca stii foarte bine despre ce vorbesc doar conduci zilnic in Buc ! Cum iesi dintr-o parcare pe dreapta pe un bulevard pe care e coloana de masini pe 2 km? Daca nu semnalizezi ca vrei sa iesi mai iesi? Cum iesi de pe o straduta laterala pe acelasi bulevard daca nu te lasa cineva sa iesi? Daca tu poti sa te descurci fara sa depinzi de bunavointa altuia si fara sa jenezi pe nimeni eu as fi interesat sa aflu cum faci! Edited by DannyMC, 24 August 2018 - 09:36. |
#63
Posted 24 August 2018 - 10:07
Cred ca ai inteles foarte bine ce voiam sa zic si la ce ma refeream, hai sa nu ne pitim dupa deget .
Mentiune: postul de mai sus nu se adreseaza in mod direct lui @DannyMC sau lui @costinuti, sunt sigur ca nu sunt singurii care citesc pe Softpedia. Edited by closchkutza, 24 August 2018 - 10:08. |
#64
Posted 24 August 2018 - 10:32
Eu cred ca in traficul urban nu ai cum sa nu stai la "mila" altuia, asa cum si la "mila" ta stau multi altii. Semnalul dat din timp nu ar trebui sa incurce pe nimeni. Pe mine, cu siguranta, nu. Pana la urma cum e cu pozele alea? E sau nu e posibil ca betivanul sa fi mers pe doua benzi? E sau nu e posibil ca initiatorul sa fi stat pe loc cu semnalul pus?
Pana la certitudini mai e cale lunga. |
|
#65
Posted 24 August 2018 - 10:37
Eu nu stau la mila nimanui. Deci nu ati vazut din aia ce iti fac semn cu mana sa treci si se baga apoi in tine? (ei avand prioritate).
Au am patit de vreo 3 ori. Dar nu m-am bagat. Nu am mila de nimeni si nici nu astept mila altuia. |
#66
Posted 24 August 2018 - 10:43
Si iti permiti sa-i faci "tonti" pe altii care nu se incadreaza in "standardele" tale.
LE. Cum stii ca erau din aia, daca nu te-ai bagat? Edited by danvlas, 24 August 2018 - 10:45. |
#67
Posted 24 August 2018 - 10:53
#68
Posted 24 August 2018 - 11:07
arg, on 24 august 2018 - 10:53, said:
ii vezi ca nu incetinesc la timp, ca pornesc de pe loc o data cu tine, efectiv ii simti... Si o buna rezistenta la stres, un anumit grad de acceptare a riscurilor aferente. Depinde si de profilul pshihologic al fiecaruia dintre noi, Nu semanam unul cu altul . Sunt oameni care traiesc periculos, joaca la pacanele, se destind zburand cu parapanta sau cu bicicleta prin padure. Din pacate, ( sau din fericire) astia nu mor de moarte buna, ( de obicei trec printr-o perioada mai lunga sau mai scurta de paralizie sau imobililitate a aparatului locomotor). Edited by OPEDI, 24 August 2018 - 11:08. |
#69
Posted 24 August 2018 - 11:12
|
#70
Posted 24 August 2018 - 12:23
danvlas, on 24 august 2018 - 10:43, said:
LE. Cum stii ca erau din aia, daca nu te-ai bagat? Ca ei puteau accelera in secunda 2 si intrau in mine. Vinovat: eu. Ca nu aveam ce comenta. Chiar dca mi-au facut semn cu mana sa trec. Nu exista asa ceva in OUG. Nu exista prioritate la semn facut cu mana de alt sofer. |
#71
Posted 24 August 2018 - 12:39
hai mai dorine ca in bucuresti sunt zone in care daca nu esti lasat iti creste barba pana intrii in trafic.
aproximezi distantele, vitezele, daca se vede gestul pe camera si te bagi rapid. dupa care clip-clip din avarie pentru multumesc. Edited by arg, 24 August 2018 - 12:41. |
#72
Posted 24 August 2018 - 13:00
dorin_2k, on 22 august 2018 - 08:09, said:
De ce ai semnalizat stanga? Oare nu trebuia mai intai asigurare? Apoi semnalizare? Quote
CAPITOLUL V Reguli de circulaţie SECŢIUNEA a 3-a Reguli pentru circulaţia vehiculelor Art. 114 CAPITOLUL V Reguli de circulaţie SECŢIUNEA a 3-a Reguli pentru circulaţia vehiculelor Art. 114 (1) Conducătorii de autovehicule, tramvaie şi mopede sunt obligaţi să folosească instalaţiile de iluminare şi/sau semnalizare a acestora, după cum urmează: g) luminile indicatoare de direcţie pentru semnalizarea schimbării direcţiei de mers, inclusiv la punerea în mişcare a vehiculului de pe loc. https://legeaz.net/r...i-de-circulatie Quote
Art. 116 (2) Intenţia conducătorilor de autovehicule, tramvaie sau mopede de a schimba direcţia de mers, de a ieşi dintr-un rând de vehicule staţionate sau de a intra într-un asemenea rând, de a trece pe o altă bandă de circulaţie sau de a vira spre dreapta ori spre stânga sau care urmează să efectueze întoarcere, depăşire ori oprire se semnalizează prin punerea în funcţiune a luminilor indicatoare de direcţie cu cel puţin 50 m în localităţi şi 100 m în afara localităţilor, înainte de începerea efectuării manevrelor. https://legeaz.net/r...i-de-circulatie Eu înțeleg așa: Că stai cu semnalul pus de când te hotărăști să începi manevra și până o termini. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users