Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Accident culpa comuna( sofer beat)
#37
Posted 22 August 2018 - 17:20
de asta ai si fost scos vinovat, daca era pe mijloc era altceva, data viitoare asigura-te inainte de manevre, semnalul nu iti da prioritate.
|
#38
Posted 22 August 2018 - 21:35
Platon, on 22 august 2018 - 09:54, said: ... ce te face sa crezi ca daca vei raspunde la 4500 de intrebari nu o sa devii un sofer prost ? Stii ca sunt in RO conducatori auto care nu stiu cum se circula printr-o intersectie nesemnalizata si nedirijata ? bogdanionescu1989, on 22 august 2018 - 17:13, said:
Sunt nou pe acest forum. O sa revin cu poze si o sa va raspund la toate intrebarile. Masina mea este lovită pe colțul din stânga spate, nu pe lateral. Va multumesc tuturor pentru raspunsuri |
#39
Posted 22 August 2018 - 23:20
bogdanionescu1989, on 22 august 2018 - 17:13, said:
Masina mea este lovită pe colțul din stânga spate, nu pe lateral. Daca lovitura era in oricare alta parte, atunci celalalt se facea vinovat pentru nepastrarea distantei de siguranta. Exact ca bucatica aceea de piele care se numeste himen. daca aia e rupta, poti sa te juri si pe sf. duh, si pe mana dreapta sau piciorul stang. E semn de "umpic" fututa. Edited by OPEDI, 22 August 2018 - 23:21. |
#40
Posted 23 August 2018 - 10:15
Nu ne-ai zis pe ce banda circula ala cand te-a lovit.
Cu toate astea, indiferent pe ce banda circula celalalt, daca lovitura este acolo cam tu esti singurul vinovat. Asta pentru ca daca circula pe banda 1 la fel ca tine, a initiat trecerea pe banda 2 inaintea ta si tu i-ai intrat in fata (desi este de bun simt ca daca-l vezi pe cel din fata ta ca semnalizeaza schimbare de banda sa-l lasi s-o faca si apoi sa schimbi si tu insa nah, bunul simt in trafic e greu de gasit si lipsa lui nu se sanctioneaza). Daca era deja pe banda 2, tu i-ai intrat in fata, semnalizarea sau lipsa ei n-are nici o treaba aici. Offtopic: asa cum ziceai si altii, este din ce in ce mai greu sa gasesti soferi care se asigura cand schimba banda. 95% din cei pe care ii intalnesc se impart in 2 categorii: - nu semnalizeaza si trage de volan, desi parte din astia se mai asigura, sunt genul care topaie de pe banda pe banda cand dau de cate un gol micut in care pot sa se strecoare. Cei care nu s-au asigurat si sunt claxonati isi cer scuze de obicei pentru ca...nu au semnalizat. - semnalizeaza si trage de volan, indiferent de ce se intampla in jurul lor - astia sunt cei mai periculosi, multi dintre ei chiar cred ca semnalizarea pusa inseamna "vezi ca semnalizez, trebuie sa-mi dai prioritate". Si o zic la modul cel mai sincer, am avut cateva discutii cu asemenea specimene, barbati sau femei, nu conteaza si erau foarte senini si siguri pe ei ca din moment ce semnalizau, care e problema mea? Ba chiar cativa m-au trimis sa recitesc codul rutier!! ) Nu trece zi in care sa nu "dau prioritate" unor astfel de specimene. De mentionat ca nu doar in oras am vazut d-astea (sa zicem ca Bucurestiul mai are uneori regulile proprii, sau exceptii general acceptate) ci si pe DN / Autostrada. Edited by closchkutza, 23 August 2018 - 10:18. |
#41
Posted 23 August 2018 - 11:10
Totusi fara sa incerc sa-i iau apararea initiatorului, mai poate fi o situatie in care lovitura sa fie in coltul barei fara sa fie vina lui! Cel cu Audi trece pe banda 1 fara sa aprecieze corect distanta pana la cel de pe B1 sau viteza lui si il loveste.
Ipoteza asta explica mai bine si de ce initiatorul a ajuns sa loveasca masinile parcate pe dreapta pentru ca mi se pare cam greu ca de pe B2 si cu botul masinii spre stanga (cum ar fi fost daca initiatorul vroia sa treaca pe B2) sa ajunga peste masinile parcate! Edited by DannyMC, 23 August 2018 - 11:12. |
#42
Posted 23 August 2018 - 11:15
Ca la loto 6/49.
Din cand in cand, daca sunt extrageri multiple si milioane de participanti la fiecare extragere, cineva poate castiga potul cel mare. Chiar si la bingo se poate face linie inainte de bila 22 Cu o probabilitate infima exista si situatia in care pe planeta pamant pot fi in viata doua persoane cu amprente identice. Zic asta fara sa fiu gica contra sau sa doresc desfiintarea sistemului judiciar si penal din Romania sau continentul australian. Edited by OPEDI, 23 August 2018 - 11:18. |
#43
Posted 23 August 2018 - 11:29
DannyMC, on 23 august 2018 - 11:10, said:
Totusi fara sa incerc sa-i iau apararea initiatorului, mai poate fi o situatie in care lovitura sa fie in coltul barei fara sa fie vina lui! Cel cu Audi trece pe banda 1 fara sa aprecieze corect distanta pana la cel de pe B1 sau viteza lui si il loveste. Ipoteza asta explica mai bine si de ce initiatorul a ajuns sa loveasca masinile parcate pe dreapta pentru ca mi se pare cam greu ca de pe B2 si cu botul masinii spre stanga (cum ar fi fost daca initiatorul vroia sa treaca pe B2) sa ajunga peste masinile parcate! Daca Audi mergea pe B2 (banda pe care voia sa ajunga initiatorul) atunci il lovea in colt stanga si, functie de puterea loviturii ii putea roti masina si sa-l impinga spre dreapta. Parerea mea este ca: - initiatorul s-a prins tarziu ca vine ceva pe B2 si a tras dreapta de volan incercand sa revina; - audi care venea cu viteza (fie de pe B2 fie schimbase de pe B1 pe B2 imediat inainte de impact) nu franeaza si-l loveste in coltul stanga; Datorita faptului ca initiatorul deja vira (fie si putin) dreapta (pentru a reveni pe B1) + impact = > a ajuns in masina parcata pe dreapta mai rapid decat isi imagina. Edited by closchkutza, 23 August 2018 - 11:30. |
#44
Posted 23 August 2018 - 15:26
Mai e si varianta in care alcoolistul mergea jumate-jumate. Linia dintre benzi nu e, totusi, gard de beton. As vrea sa vad niste poze de la fata locului.
|
#45
Posted 23 August 2018 - 16:23
Putea sa mearga si 78% pe banda 1 si 22% pe banda 2, obligatia celui care executa schimbarea de banda este sa se asigure, nu? Avand in vedere ca nu exista detalii despre cum mergea ala, pe care banda, ce facuse inainte de lovitura, etc, eu cred ca initiatorul nici nu l-a vazut pana in momentul loviturii, pe sistemul "a aparut de nicaieri" .
|
#46
Posted 23 August 2018 - 16:29
@bogdanionescu1989
hai colegu, ca asteptam cu nerabare locatia si pozele. @closchkutza acolo sunt niste zone in care nu incap 2 masini din cauza celor parcate pe carosabil. din cauza asta locatia e importanta. e posibil ca colegul sa fi tras de volan sau sa nu fi tras de volan, iar asta se poate vedea doar pe filmare, daca are camera. Edited by arg, 23 August 2018 - 16:45. |
|
#47
Posted 23 August 2018 - 18:31
closchkutza, on 23 august 2018 - 16:23, said:
Putea sa mearga si 78% pe banda 1 si 22% pe banda 2, obligatia celui care executa schimbarea de banda este sa se asigure, nu? Avand in vedere ca nu exista detalii despre cum mergea ala, pe care banda, ce facuse inainte de lovitura, etc, eu cred ca initiatorul nici nu l-a vazut pana in momentul loviturii, pe sistemul "a aparut de nicaieri" . |
#48
Posted 23 August 2018 - 18:38
#49
Posted 23 August 2018 - 18:40
@danvlas
la carte scrie: asigurare, semnal, reasigurare si manevra (in timpul manevrei ma uit cand in fata cand in oglinzi). eu mi-am format reflexul ca inainte de a trage de volan sa aruc un ochi in oglinda laterala, in orice situatie, inclusiv cand feresc o groapa, am pierdut sirul de cate ori am scapat in felul asta Edited by arg, 23 August 2018 - 18:42. |
#50
Posted 23 August 2018 - 18:40
#51
Posted 23 August 2018 - 18:43
danvlas, on 23 august 2018 - 18:40, said:
....Pana la niste argumente,.... ( 1 ) Conducatorul de vehicul care efectueaza depasirea este obligat: a ) sa se asigure ca acela care il urmeaza sau il preceda nu a semnalizat intentia inceperii unei manevre similare si ca poate depasi fara a pune in pericol sau fara a stanjeni circulatia din sens opus; b ) sa semnalizeze intentia de efectuare a depasirii; c ) sa pastreze in timpul depasirii o distanta laterala suficienta fata de vehiculul depasit; d ) sa reintre pe banda sau in sirul de circulatie initial dupa ce a semnalizat si s-a asigurat ca poate efectua aceasta manevra in conditii de siguranta pentru vehiculul depasit si pentru ceilalti participanti la trafic." Edited by arg, 23 August 2018 - 18:55. |
|
#52
Posted 23 August 2018 - 18:56
Faptul ca semnalizeaza inainte sa se asigure, nu inseamna ca nu se asigura inainte sa faca manevra!
P.S. @ arg schimbarea benzii nu e depasire! Edited by DannyMC, 23 August 2018 - 19:03. |
#53
Posted 23 August 2018 - 19:03
sunt de acord cu tine, dar legal nu ai voie sa depasesti o masina care semnalizeaza stanga,
.... daca dai semnal si e o masina in depasite ala ar trebui sa renunte la depasire. practic cand esti in spatele unuia (pe alta bada) si vezi ca semnalizeaza spre banda ta, te astepti si-ti taie calea ("prioritate de semnal") scuze pentru offtopic Edited by arg, 23 August 2018 - 19:09. |
#54
Posted 23 August 2018 - 19:45
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users