Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Separatoare linii de tramvai in Bucuresti
Last Updated: Jul 23 2019 09:48, Started by
izometric
, Jul 25 2018 18:30
·
0
#55
Posted 26 July 2018 - 14:39
_Smiley_, on 26 iulie 2018 - 14:17, said:
cine pe cine sa prinda? am pus linkul asta si pe prima pagina a topicului: https://www.hotnews....t-concediat.htm unul din motivele pentru care automatizarile isi fac asa de greu loc in viata noastra e tocmai caracterul lor universal, care inlatura in buna parte posibilitatea abuzurilor. si daca nenea ministrul nu mai poate trece linistit pe rosu, sau tanti primarita trebuie sa stea in trafic in loc sa o ia pe linia de tramvai, atunci ce rost mai are sa faci parte din nomenclatura? Complet de acord cu tine! Am zis sa nu ma apropi de automatizari pentru asa ceva pentru ca nu au ramas suficienti oameni competenti pentru a intelege un astfel de proiect. Plus... pentru multi ar fi SF! Un sistem automatizat ar fi extrem de util pentru a trimite instant amenda acasa pentru situatii ca astea de mai jos: - mers pe sine de tramvai - blocat intersectii - trecut pe rosu - driblat pietonii pe trecerea de pietoni Edited by Quoriah, 26 July 2018 - 14:39. |
#56
Posted 26 July 2018 - 14:45
NU se apuca de automatizari fiindca dureaza mult si e complicat; nu e neaparat problema de buget.
Orice primar vrea proiecte scurte cu sanse mari de reusita, care sa faca rapid stiri in presa. |
#57
Posted 26 July 2018 - 15:59
vrei sa spui ca se pot implementa proiecte precum Sistemul de Management la Traficului, cu numarat masini in 170 de intersectii si reglat semafoarele in functie de trafic, precum si cu camere in toate cele 170 de intersectii, si nu se poate implementa un sistem care sa detecteze cand trece cineva pe rosu?
|
#58
Posted 26 July 2018 - 16:17
_Smiley_, on 26 iulie 2018 - 15:59, said:
vrei sa spui ca se pot implementa proiecte precum Sistemul de Management la Traficului, cu numarat masini in 170 de intersectii si reglat semafoarele in functie de trafic, precum si cu camere in toate cele 170 de intersectii, si nu se poate implementa un sistem care sa detecteze cand trece cineva pe rosu? |
#59
Posted 26 July 2018 - 19:44
am explicat mai devreme de ce nu sunt folosite astfel de sisteme asa cum ar trebui
|
#60
Posted 26 July 2018 - 20:59
izometric, on 25 iulie 2018 - 18:30, said:
Am vazut aseara la emisiunea lui Mircea Badea (eu nelocuind in Romania) ca pe Stefan cel Mare in Bucuresti s-au montat garduri care separa liniile de tramvai in asa fel incat masinile conduse de smecheri sa nu mai aiba acces intru depasirea coloanei de prosti blocata in trafic. Inteleg ca aceste garduri au fost instalate si in alte cateva zone in Bucuresti. In sfarsit ne aliniem si noi cu europa civilizata. Incet-incet. O mare bila alba pentru Gabriela Firea. A doua dupa marirea pretului parcarilor in centru pentru descurajarea traficului auto. Se fac pasi timizi, dar in directia corecta. |
#61
Posted 26 July 2018 - 21:46
Din punctul tau de vedere. Din al meu femeia e pe cai mari. Pregatiti-va, in special nesimtitii, de inca cateva bombeuri in gura.
Eu vad o aliniere absolut fireasca la ce se intampla in vest de niste ani multi, metode care chiar functioneaza. |
#62
Posted 26 July 2018 - 22:26
Niste garduri aruncate in oras numesti aliniere la ce se intampla in vest? )))
Cu gardurile si bordurile suntem aliniati, mai ramane sa facem strazile acum... |
#63
Posted 27 July 2018 - 00:22
Gardurile sunt toata smecheria. Ii scot din minti pe smecheri ca trebuie sa stea in rand cu prostii.
|
#64
Posted 27 July 2018 - 08:25
izometric, on 26 iulie 2018 - 21:46, said:
Din punctul tau de vedere. Din al meu femeia e pe cai mari. Pregatiti-va, in special nesimtitii, de inca cateva bombeuri in gura. Eu vad o aliniere absolut fireasca la ce se intampla in vest de niste ani multi, metode care chiar functioneaza. tico18??? Tot tu esti??? |
|
#65
Posted 27 July 2018 - 10:47
izometric, on 26 iulie 2018 - 21:46, said:
Din punctul tau de vedere. Din al meu femeia e pe cai mari. Pregatiti-va, in special nesimtitii, de inca cateva bombeuri in gura. Eu vad o aliniere absolut fireasca la ce se intampla in vest de niste ani multi, metode care chiar functioneaza. |
#66
Posted 27 July 2018 - 11:32
Un tramvai (sau autobuz, sau troleu) care merge cu 30 km/h constant, fara sa se impiedice de masini care vireaza la stanga, va transporta mai multi calatori intr-un timp mai scurt decat 20 autoturisme cu cate 4 persoane care trebuie sa se adapteze la trafic. Lumea nu intelege ca transportul in comun, ca sa fie eficient, trebuie sa fie predictibil (nu neaparat rapid). Ca sa fie predictibil, trebuie eliminate toate obstacolele imprevizibile de pe traseu (masinile care merg pe sau blocheaza, asteptand sa vireze la stanga, linia de tramvai sau de autobuz). Cand omul stie ca tramvaiul il duce in mod sigur in 30 minute din punctul A in punctul B, nu mai conteaza ca masina personala il poate duce uneori in 15 minute, dar alteori intr-o ora. In mod cert va alege tramvaiul.
Sigur, e dreptul fiecaruia sa mearga cu ce vrea, dar eficienta se obtine prin impunerea stricta a unor reguli. Chiar daca unora nu le convin. Unii nu vor garduri, dar vor politie care sa amendeze. Foarte bine, dar... De unde atatia politai rutieri? Cu ce-l incurca gardul pe unul care oricum nu merge, din principiu, pe linia de tramvai? MicroEdge, care e problema ta daca va trebui schimbata calea de rulare a tramvaiului? Sunt garduletele tale ca sa le porti de grija? Nu-s psd-ist, ba chiar dimpotriva, dar chestia asta nu tine de politica, de Firea sau de Lis sau mai stiu eu ce primar a fost la butoane. Am mai zis-o: la transportul in comun vad o singura hiba, care tine mai mult de calatori: unii sunt certati rau cu igiena. In rest, are numai avantaje. Viena, Varsovia, Cracovia, Praga, Amsterdam, Bruxelles, Nisa. In acele orase trebuie sa fii tampit sa circuli cu masina mica. Tramvaiul vine la secunda, tarifele sunt mai mult decat rezonabile, parcarea costa de ti se face rau. Bucuresti: haos, injuraturi, poluare, tramvaiul intarzie cate jumatate de ora. Nu cumva intarzie si din cauza noastra, a soferilor care tinem cu tot dinadinsul sa mergem cu limuzina la birou, unde ne certam pe locul de parcare? |
#67
Posted 27 July 2018 - 11:58
Pai... Soferii din trafic nu ar trebui sa incurce transportul in comun daca ar fi intrunite niste conditii. Altfel, cel mai simplu: interzicem orice nu este transport in comun si cu asta basta. Ca sa convingi oamenii sa aleaga transportul in comun, fara o alternativa viabila la masina, nu ai cum sa ii convingi sa nu foloseasca masina in oras... oricat de mari ar fi si taxele de acces in oras.
- le-ar fi frica soferilor sa mearga pe linia de transport in comun pt ca primesc amenzi - le-ar fi frica soferilor sa blocheze intersectiile pentru ca platesc amenzi - le-ar fi frica soferilor sa treaca pe rosu pentru ca primesc amenzi - primaria nu ar mai aproba lucrari de mentenanta ZIUA incat sa se gatuie bulevarde intregi (situatiile critice sunt aparte) - primaria ar avea un plan si o strategie urbanistica prin care nu se permite constructia de ansambluri care cres valorile de trafic auto + pietonal peste o anumita valoare (Aurel Vlaicu / Pipera - nu e doar ca masinile nu au loc pe strada; OAMENII nu au loc fizic la metrou sau pe trotuar si totusi primaria continua sa acorde autorizatii pentru cladiri de birouri de +10 etaje in aceasta zona! WTF!!!!!!!) - primariile de sector si-ar organiza actiunile de salubrizare la ore cu valori minime ale traficului (adica noaptea); nu sa stea coloana de masini dupa masina de gunoi la 12 ziua pe o straduta cu sens unic doar ca asteapta aia 10 minute sa goleasca pubelele - sistemul de management al traficului ar functiona cum trebuie - nu am avea masini parcate pe strada (estimativ, +30% din benzile 1 din Bucuresti sunt parcari); mai exact, parcari subterane si amenzi + ridicari ale masinilor stationate aiurea - anumite mijloace de transport in comun au benzi prioritare - sa nu uitam si de lucrari de infrastructura care iau +5 ani de zile si care tin bulevarde intregi desfundate cu anii sau lunile si linii de transport in comun dezafectate Mai sunt multe alte lucruri care tin de primarie si nu de soferi. Nu soferii sunt problema, ci institutiile abilitate care au fost populate cu tot felul de spagari imbecili si incompetenti astfel incat in afara de o prostie de gard nu stiu ce altceva sa faca. In toate localitatii mentionate de tine, primariile lucreaza impreuna cu oamenii ca sa gaseasc solutii. Nota bene (ca sa nu se creada ca sunt ipocrit): cazul meu. In aproape 17 ani de munca in Bucuresti, de cand lucrez la Aurel Vlaicu (de vreo 12 luni), am inceput sa vin cu masina, desi stau undeva pe langa Iancului. Pentru ca la ora la care vin, fac cel putin la fel de mult cu metroul; deobicei, fac cu vreo 10 minute mai mult cu metroul in conditii de inghesuiala crancena, caldura si atmosfera de sauna, tot felul de paesani nespalati care nu stiu ce e ala sapun, deodorant sau pasta de dinti. Da, e mai simplu si mai relaxant sa vin cu masina in ciuda traficului si chiar daca ma platesc personal parcarea luna de luna. Edited by Quoriah, 27 July 2018 - 11:59. |
#68
Posted 27 July 2018 - 15:37
izometric, on 27 iulie 2018 - 00:22, said:
Gardurile sunt toata smecheria. Ii scot din minti pe smecheri ca trebuie sa stea in rand cu prostii. MicroEdge, on 27 iulie 2018 - 10:47, said:
Alinierea cu vestul trebuie sa înceapă de la o strategie de dezvoltare a orașului, redarea de 2-3 locuri pentru clădirile de birouri+asigurarea infrastructurii necesare, crearea de noi parcuri (momentan mafia psd doar le distruge pe cele existente). Te întreb ce o sa se întâmple cu acele gardulete când o sa fie schimbata calea de rulare a tramvaielor? Nu era logic întâi sa pui sine calumet pentru creșterea vitezei și după acele gardulete? danvlas, on 27 iulie 2018 - 11:32, said:
Cand omul stie ca tramvaiul il duce in mod sigur in 30 minute din punctul A in punctul B, nu mai conteaza ca masina personala il poate duce uneori in 15 minute, dar alteori intr-o ora. In mod cert va alege tramvaiul. Tramvaiul care o sa fie echipat cu aer conditionat functional? Sau cu evantaie pe fiecare scaun? MicroEdge, care e problema ta daca va trebui schimbata calea de rulare a tramvaiului? Sunt garduletele tale ca sa le porti de grija? WOW STOP!!! Tu esti constient ca Firea nu monteaza garduri din banii ei personali ci din banii primariei care ce sa vezi nu ajung acolo printr o minune ci de la tine cetatean?? Tu chiar aveai impresia ca in fiecare primarie exista o fabrica de bani?? Sau ca un primar iti face tie un favor daca pune o bordura?? Bordura aia e pusa din banii tai, nu din banii lui de acasa. Am mai zis-o: la transportul in comun vad o singura hiba, care tine mai mult de calatori: unii sunt certati rau cu igiena. In rest, are numai avantaje. Si totusi, vara la 30 de grade afara, fa un exercitiu de "imagine" (ca sa citam un mare academician pe nume Viorica Dancila), ce se intampla cu 50 de oameni inchisi intr o cutie de metal fara aer conditionat? Viena, Varsovia, Cracovia, Praga, Amsterdam, Bruxelles, Nisa. In acele orase trebuie sa fii tampit sa circuli cu masina mica. Tramvaiul vine la secunda, tarifele sunt mai mult decat rezonabile, parcarea costa de ti se face rau. Bucuresti: haos, injuraturi, poluare, tramvaiul intarzie cate jumatate de ora. Nu cumva intarzie si din cauza noastra, a soferilor care tinem cu tot dinadinsul sa mergem cu limuzina la birou, unde ne certam pe locul de parcare? Repet, nu arunci niste garduri prin oras si gata te astepti sa te transformi in Viena, Varsovia, Praga....nu este de ajuns sa iei niste garduri si borduri, trebuie sa copiezi intreg sistemul de acolo nu doar ce iti convine pentru a spala banii mai usor! Normal ca dintr o coloana de 50 de masini care asteapta la semafor si observa cum un tramvai trece pe langa ei zilnic in drumul spre munca, cel putin 10 posesori de masini din acea coloana vor incerca acel tramvai intr o buna zi. Dar ce sa vezi, ajungi in "statie" (la noi multe statii sunt de fapt un trotuar unde te ploua, te ninge, te stropesc masinile...) apoi stai si stai si stai, in sfarsit urci in tramvai, o cutie de metal in care nu functioneaza aerul pentru ca ori e stricat ori nu exista, si transpiri si transpiri si mirosi si pe altii... Cati din cei 10 proprietari de masini care au incercat tramvaiul in conditiile astea, or sa se mai urce si a doua oara?? Singurul lucru ok este pretul abonamentului la transportul in comun, dar in rest... |
#69
Posted 27 July 2018 - 17:46
Faci tramvaie cu cabina de dus obligatorie. Cu apa, sapun, sampon si prosoape sponsorizate de primarie, din banii mei.
|
|
#70
Posted 27 July 2018 - 22:05
alin62, on 27 iulie 2018 - 15:37, said:
Dar ce sa vezi, ajungi in "statie" (la noi multe statii sunt de fapt un trotuar unde te ploua, te ninge, te stropesc masinile...) apoi stai si stai si stai, in sfarsit urci in tramvai, o cutie de metal in care nu functioneaza aerul pentru ca ori e stricat ori nu exista, si transpiri si transpiri si mirosi si pe altii... am devenit o natie foarte sensibila, lesinata, zici ca v-ati nascut toti in varful muntelui sau in finlanda de la mers agatat pe scara inainte de 89 am ajuns la panselutele de astazi care fara aer, microclimat, bi-zone, freshnere si deosprayere nu mai pot sa iasa din casa iti dai seama, te ploo in statie. oroare. nu stim pentru ce s-au inventat niste chestii numite umbrele, pelerine daca nu te inghesui intr-un tramvai ticsit, e ok sa mergi si fara aer conditionat. ca nu e sauna inauntru, are geamuri deschise & shit tramvaiele chiar sunt ok. autobuzele Citaro erau problematice ca aveau geamuri ff mici si erau bine etansate. dar si in alea rezisti 10 minute cateva statii, DACA ar avea banda unica sa mearga snur |
#71
Posted 28 July 2018 - 10:01
@danvlas, ma interesează ce o sa se întâmple cu acel gardulet pentru ca sunt bani aruncați de pomana. La tramvaie e ușor sa montezi instalație de ac și după sa îmbunătățești calea de rulare (dacă e voința). Acțiunile politiei rutiere se pot desfășura 3-4 zile pe luna în care sa dea amenzi șoferilor ce merg pe linia de tramvai.
|
#72
Posted 28 July 2018 - 18:37
Gardul montat de mitocanii analfabeti incepe sa isi arate utilitatea pe bulevardul Stefan cel Mare.
Banda pe care a fost construit nu mai are spatiu suficient pentru un autoturism normal, asfel ca soferii merg cu o roata pe banda alaturata. Zilele trecute a fost o problema la semafoarele de la intersectia Lizeanu si doua ambulante stateau blocate in trafic, pe fiecare sens cate una. Mitocanii sunt mandri ca au construit ceva, firmele de casa au de lucru iar internautii utili sunt fericiti pentru ca traficul se blocheaza si mai tare. Categoriile enumerate mai sus par a face parte din aceeasi echipa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users