Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

Separatoare linii de tramvai in Bucuresti

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
103 replies to this topic

#91
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Degeaba pui garduri că în intersecţii nu ai cum să eviţi viratul la stânga, decât dacă pui semafoare pentru aşa ceva.
Să înlocuiască toate căile de rulare care sunt praf, că după Videanu doar pe vremea lui Oprescu s-a mai făcut ceva (şi au fost doar câţiva kilometri).
În unele zone sunt prea multe maşini faţă de locurile de parcare şi nici nu ai zone apropiate unde să ai locuri de parcare.

#92
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Gardurile nu sunt degeaba. Fac enorm de multa treaba. Fara ele -> smecherii sunteaza prostii. Le dau efectiv flegme in gura celor din coloana cand se baga in fata inainte de refugiu.

Da, pentru viraj stanga trebuie benzi dedicate si semafoare dedicate. Altfel dai prioritate sirului nesfarsit de masini de pe constrasens si cand li se pune alora rosu mai sunt inca 5-6 care ciupesc semaforul. Deci nu apuci sa treci decat la randul tau pe rosu.

Edited by izometric, 18 August 2018 - 10:13.


#93
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
La ferma trebuie sa pui garduri ca sa ghidezi vitele sa mearga pe unde trebuie caci, na, ce sa le ceri? Sunt niste vite ... Exact la fel e si in traficul bucurestean, fara garduri de ghidaj iti intra vitele si blocheaza fluxul.

#94
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,145
  • Înscris: 19.09.2005
Blocaje se fac si daca taie unu benzile aiurea, si franeaza toti din spatele lui.

Edited by arg, 19 August 2018 - 23:45.


#95
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Si ala (aia) crezi ca iese din turma, sau cum ? Tot o vita proasta este.

#96
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 05.08.2007

View Postarg, on 19 august 2018 - 23:45, said:

Blocaje se fac si daca taie unu benzile aiurea, si franeaza toti din spatele lui.

Chestie care se intampla foarte des, E plin de cretini care mereu au impresia ca alta banda e mai rapida decat a lor. Manevrele lor succesive de schimbare de banda afecteaza grav ritmul normal al traficului. Ar trebui puse si garduri care sa impiedice utilizarea benzilor de selectie stanga/dreapta pentru suntat coada si mers inainte, alt obicei care genereaza intarzieri mari in trafic pentru cei care incapataneaza sa se incadreze corect, conform directiei in care se deplaseaza.

#97
Platon

Platon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,692
  • Înscris: 22.10.2002

View Postpaultt, on 20 august 2018 - 09:46, said:

Chestie care se intampla foarte des, E plin de cretini care mereu au impresia ca alta banda e mai rapida decat a lor. Manevrele lor succesive de schimbare de banda afecteaza grav ritmul normal al traficului. Ar trebui puse si garduri care sa impiedice utilizarea benzilor de selectie stanga/dreapta pentru suntat coada si mers inainte, alt obicei care genereaza intarzieri mari in trafic pentru cei care incapataneaza sa se incadreze corect, conform directiei in care se deplaseaza.


Soferii astia se numesc FLASNETARI, eu asa le spun, baleiaza de pe o banda pe alta, doar doar ar gasi portita iepurelui sa tasneasca, iar in ce priveste gardul si comparatia cu vitele, daca ne gandim cine a ajuns primar si, de unde vine, mi se pare normal sa fie asa, eu astept cu nerabdare gardurile pe stradutele mici dintre blocuri, macar sa facem un oras gen joc pe PC, o sa mergem asa incolonati frumos unul in spatele altuia, ca un trenulet, o sa fie feeric

Edited by Platon, 20 August 2018 - 09:51.


#98
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
daca ati stii ce frumos e acum la ore de varf: toate masinile stau incolonate pe 2 benzi, iar tramvaiul circula linistit.
de ex e o coada continua de masini de la grozavesti la apaca si pana la intersectia cu bd timisoara, iar calea tramvaiului e goala.
plus ca avand gard de protectie, vatmanul poate sa mearga si putin mai repede, ca nu mai exista riscul sa ii iasa vreo masina in fata.

acum inca e lumea in vacanta si tot e aglomeratie. dar cand se termina concediile si incep scolile o sa fie prapad.
in plus poate unii vor observa ca transportul in comun o sa fie mai rapid decat masinile. la ora de varf de la grozavesti pana la bd timisoara poti sa faci 15-20 min, pe cand cu tramvaiul faci maxim 6-7 min si asta cu tot cu oprit in statii si asteptat la semafor.

#99
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Cum se mai prezinta treaba prin Bucuresti cu separatoarele? Urmeaza sa ajung si eu in vreo doua saptamani sa le vad si eu cu ochii mei.

Dar intre timp, cum s-a acomodat lumea? Vad ca e liniste pe topicul asta.

#100
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
E liniste pentru ca toata lumea e blocata in trafic si nu mai ajunge sa scrie pe forum.

#101
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
cum sa fie, stau ca oile incolonati pana ajung la semafor.
mai e cate unul care se crede "jmecker" (cu doi de "jm") care o ia de la inceput pe linia de tramvai pana ajunge la urmatoarea intersectie, dar numarul lor e extrem de mic.
la serviciu am biroul langa unul din drumurile proaspat ingradite si uneori seara imi place sa urmaresc traficul, mai ales cel din intersectie.

in schimb salvarile si masinile de pompieri o iau de la inceput pe linia de tramvai.

sincer eu as merge mai departe si as muta si autobuzele sa circule pe linia de tramvai si sa lase calatorii in statiile de tramvai.
am vazut sistemul asta implementat in italia si mi s-a parut simplu dar genial.

#102
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Corect ar fi ca tot ce inseamna transport in comun sa fie liber pe linia de tramvai. Inclusiv taxiurile.

#103
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Urmatorul pas: stalpi motorizati pe la intrarile pe liniile de tramvai. Ai transponder recunoscut pe masina, stalpisorul te lasa sa circuli, nu ai, asta e, ghinion, in coloana cu ceilalti.

Edited by ro_explorer, 17 October 2018 - 15:38.


#104
Sorindm

Sorindm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 02.08.2018
Degeaba pun ei separatoarele alea când  Firea vinde depourile unu câte unu bani de piese nu sunt când se strica vrun tranvai piesele provin după alte tranvaie stricate. E jale în stb cred ca va ajunge la faliment.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate