Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Separatoare linii de tramvai in Bucuresti
Last Updated: Jul 23 2019 09:48, Started by
izometric
, Jul 25 2018 18:30
·
0
#91
Posted 18 August 2018 - 10:04
Degeaba pui garduri că în intersecţii nu ai cum să eviţi viratul la stânga, decât dacă pui semafoare pentru aşa ceva.
Să înlocuiască toate căile de rulare care sunt praf, că după Videanu doar pe vremea lui Oprescu s-a mai făcut ceva (şi au fost doar câţiva kilometri). În unele zone sunt prea multe maşini faţă de locurile de parcare şi nici nu ai zone apropiate unde să ai locuri de parcare. |
#92
Posted 18 August 2018 - 10:11
Gardurile nu sunt degeaba. Fac enorm de multa treaba. Fara ele -> smecherii sunteaza prostii. Le dau efectiv flegme in gura celor din coloana cand se baga in fata inainte de refugiu.
Da, pentru viraj stanga trebuie benzi dedicate si semafoare dedicate. Altfel dai prioritate sirului nesfarsit de masini de pe constrasens si cand li se pune alora rosu mai sunt inca 5-6 care ciupesc semaforul. Deci nu apuci sa treci decat la randul tau pe rosu. Edited by izometric, 18 August 2018 - 10:13. |
#93
Posted 19 August 2018 - 23:15
La ferma trebuie sa pui garduri ca sa ghidezi vitele sa mearga pe unde trebuie caci, na, ce sa le ceri? Sunt niste vite ... Exact la fel e si in traficul bucurestean, fara garduri de ghidaj iti intra vitele si blocheaza fluxul.
|
#94
Posted 19 August 2018 - 23:45
Blocaje se fac si daca taie unu benzile aiurea, si franeaza toti din spatele lui.
Edited by arg, 19 August 2018 - 23:45. |
#95
Posted 20 August 2018 - 00:29
Si ala (aia) crezi ca iese din turma, sau cum ? Tot o vita proasta este.
|
#96
Posted 20 August 2018 - 09:46
arg, on 19 august 2018 - 23:45, said:
Blocaje se fac si daca taie unu benzile aiurea, si franeaza toti din spatele lui. Chestie care se intampla foarte des, E plin de cretini care mereu au impresia ca alta banda e mai rapida decat a lor. Manevrele lor succesive de schimbare de banda afecteaza grav ritmul normal al traficului. Ar trebui puse si garduri care sa impiedice utilizarea benzilor de selectie stanga/dreapta pentru suntat coada si mers inainte, alt obicei care genereaza intarzieri mari in trafic pentru cei care incapataneaza sa se incadreze corect, conform directiei in care se deplaseaza. |
#97
Posted 20 August 2018 - 09:51
paultt, on 20 august 2018 - 09:46, said:
Chestie care se intampla foarte des, E plin de cretini care mereu au impresia ca alta banda e mai rapida decat a lor. Manevrele lor succesive de schimbare de banda afecteaza grav ritmul normal al traficului. Ar trebui puse si garduri care sa impiedice utilizarea benzilor de selectie stanga/dreapta pentru suntat coada si mers inainte, alt obicei care genereaza intarzieri mari in trafic pentru cei care incapataneaza sa se incadreze corect, conform directiei in care se deplaseaza. Soferii astia se numesc FLASNETARI, eu asa le spun, baleiaza de pe o banda pe alta, doar doar ar gasi portita iepurelui sa tasneasca, iar in ce priveste gardul si comparatia cu vitele, daca ne gandim cine a ajuns primar si, de unde vine, mi se pare normal sa fie asa, eu astept cu nerabdare gardurile pe stradutele mici dintre blocuri, macar sa facem un oras gen joc pe PC, o sa mergem asa incolonati frumos unul in spatele altuia, ca un trenulet, o sa fie feeric Edited by Platon, 20 August 2018 - 09:51. |
#98
Posted 30 August 2018 - 15:50
daca ati stii ce frumos e acum la ore de varf: toate masinile stau incolonate pe 2 benzi, iar tramvaiul circula linistit.
de ex e o coada continua de masini de la grozavesti la apaca si pana la intersectia cu bd timisoara, iar calea tramvaiului e goala. plus ca avand gard de protectie, vatmanul poate sa mearga si putin mai repede, ca nu mai exista riscul sa ii iasa vreo masina in fata. acum inca e lumea in vacanta si tot e aglomeratie. dar cand se termina concediile si incep scolile o sa fie prapad. in plus poate unii vor observa ca transportul in comun o sa fie mai rapid decat masinile. la ora de varf de la grozavesti pana la bd timisoara poti sa faci 15-20 min, pe cand cu tramvaiul faci maxim 6-7 min si asta cu tot cu oprit in statii si asteptat la semafor. |
#99
Posted 17 October 2018 - 09:05
Cum se mai prezinta treaba prin Bucuresti cu separatoarele? Urmeaza sa ajung si eu in vreo doua saptamani sa le vad si eu cu ochii mei.
Dar intre timp, cum s-a acomodat lumea? Vad ca e liniste pe topicul asta. |
#100
Posted 17 October 2018 - 09:32
E liniste pentru ca toata lumea e blocata in trafic si nu mai ajunge sa scrie pe forum.
|
|
#101
Posted 17 October 2018 - 14:21
cum sa fie, stau ca oile incolonati pana ajung la semafor.
mai e cate unul care se crede "jmecker" (cu doi de "jm") care o ia de la inceput pe linia de tramvai pana ajunge la urmatoarea intersectie, dar numarul lor e extrem de mic. la serviciu am biroul langa unul din drumurile proaspat ingradite si uneori seara imi place sa urmaresc traficul, mai ales cel din intersectie. in schimb salvarile si masinile de pompieri o iau de la inceput pe linia de tramvai. sincer eu as merge mai departe si as muta si autobuzele sa circule pe linia de tramvai si sa lase calatorii in statiile de tramvai. am vazut sistemul asta implementat in italia si mi s-a parut simplu dar genial. |
#102
Posted 17 October 2018 - 14:37
Corect ar fi ca tot ce inseamna transport in comun sa fie liber pe linia de tramvai. Inclusiv taxiurile.
|
#103
Posted 17 October 2018 - 15:38
Urmatorul pas: stalpi motorizati pe la intrarile pe liniile de tramvai. Ai transponder recunoscut pe masina, stalpisorul te lasa sa circuli, nu ai, asta e, ghinion, in coloana cu ceilalti.
Edited by ro_explorer, 17 October 2018 - 15:38. |
#104
Posted 23 July 2019 - 09:48
Degeaba pun ei separatoarele alea când Firea vinde depourile unu câte unu bani de piese nu sunt când se strica vrun tranvai piesele provin după alte tranvaie stricate. E jale în stb cred ca va ajunge la faliment.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users