Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Alianta Volkswagen - Ford
Last Updated: Feb 17 2021 17:32, Started by
l_dan
, Jun 20 2018 10:39
·
0
#55
Posted 24 June 2018 - 18:22
unbrutus, on 23 iunie 2018 - 17:09, said: Marete Brutus care vezi bumpere unde nu sunt ! Daca nu ai remarcat eu am sublinit doar un vs - vw a recunoscut magarelile facute si platit 1 miliard euro iar Nissan "but refuted the claims and later sued the government's environment ministry" Mai e cazul sa iti traduc ca tot te laudai ca ai facut ceva cursuri prin UK !? PS: sincer ma indoiesc ca omologa UE motoare care polueaza de 18 ori mai mult ! LE: Referitor la acuzatiile de mai sus....de ce nu ai pus si raspunsul Nissan ? "Asked to comment on this poor result, Nissan replied: “Nissan is committed to upholding the law and meeting or exceeding regulations in every market where we operate. All our vehicles sold in Europe meet the Euro 5/6 emission standards.” Edited by bumpocbum, 24 June 2018 - 18:38. |
#56
Posted 25 June 2018 - 06:34
#57
Posted 25 June 2018 - 07:20
#58
Posted 25 June 2018 - 07:43
Eu zic sa mai avem rabdare. Acum ca s-a inceput scormoneala in rahatul emisiilor reale, s-ar putea sa mai avem surprize.
Cind ai emisii ok pe banc, si x18 real, putem specula ca au si ei o maimuta, nu? |
#59
Posted 25 June 2018 - 07:46
Mașinile ăstea care respectă cu strictețe normele de poluare sunt și cele mai dătătoare de bătăi de cap. Câte Vag-uri afectate de dieselgate au făcut probleme?
|
#61
Posted 25 June 2018 - 11:34
De fapt "Inginerii Volkswagen lucrau din 2005 la softul care falsifica rezultatele testelor antipoluare" ..... In 2007 deja era pe masini !
Acum probeme specifice ... in ce ar consta aceste probleme in afara de ceva rascumparari/amenzi in state si ceva amenzi (doar) in Europa ? Injectoare, pompe ...sa fim seriosi, ai auzit de BKP si injectoare Siemens ? Edited by bumpocbum, 25 June 2018 - 11:35. |
#62
Posted 25 June 2018 - 11:48
Am scris post 2012, nu se vede la tine ?
Probleme specifice ale motoarelor, evident, care sa deranjeze proprietarii. Dacă mașina îmi merge ceas, fara incidente, mă doare in cur de nu știu ce soft. |
#63
Posted 25 June 2018 - 12:44
irulan_corrino, on 25 iunie 2018 - 10:55, said:
Se poate verifica și pe forumul monomarcă și se vede că auto VW post 2012 chiar nu au probleme specifice. Nu injectoare,nu pompe,nimic. Asa o fi... https://vwforum.ro/t...eme-injectoare/ https://vwforum.ro/t...cu-came/?page=1 Si tot asa mai departe... irulan_corrino, on 25 iunie 2018 - 11:48, said:
, mă doare in cur de nu știu ce soft. Si pe altii .... https://adevarul.ro/...96af/index.html A adevarat ca pe tine doar la figurat... Edited by bumpocbum, 25 June 2018 - 12:42. |
#64
Posted 25 June 2018 - 13:15
Șefe,alea cu injectoarele erau pre 2012.
A fost o problemă specifică, recunosc,nu s ipocrit că alții, dar nu atât de extinsă cum o prezentați voi, haterii. Uite injectoarele masinii mele n au nici pe dracu. A fost rezolvată complet la cele post 2012, noua generație de motoare. La BKD iarăși a existat o problemă specifică. Caută să vezi dacă găsești probleme specifice la cele după 2012,n o mai aburi. Un caz izolat nu se poate lua în considerație. Nu dau doi bani nici pe softul ăla, nici pe ce a pățit ăla de la Audi. Au preferat să trișeze in loc sa spună clar la negocierea normelor de poluare că nu se pot reduce emisiile gradual pe an doar pt că există un calendar, singura soluție de reducere fiind progresul tehnologic care însă nu e liniar. Prostia se plătește,sa fie sănătoși. Mi se pare ipocrizie totuși că tunurile sa fie puse pe VW in condițiile in care emisiile lor efective sunt cele mai mici fata de alti producători. |
|
#65
Posted 25 June 2018 - 14:01
irulan_corrino, on 25 iunie 2018 - 13:15, said:
Mi se pare ipocrizie totuși că tunurile sa fie puse pe VW in condițiile in care emisiile lor efective sunt cele mai mici fata de alti producători. Mie mi se pare o ipocrizie sa te prefaci ca nu stii diferenta intre a trisa la noxe si a avea noxe peste limite pe care sa nu le maschezi. Iti spun eu : diferenta este de ani grei de inchisoare. Sau esti din ala care face zid in jurul penalilor ? |
#66
Posted 25 June 2018 - 14:11
Alta era discuția mea cu @bumpocbum domnu.
Du te și fă flame prin alta parte. |
#68
Posted 25 June 2018 - 14:25
irulan_corrino, on 25 iunie 2018 - 13:15, said:
Șefe,alea cu injectoarele erau pre 2012. A fost o problemă specifică, recunosc,nu s ipocrit că alții, dar nu atât de extinsă cum o prezentați voi, haterii. Uite injectoarele masinii mele n au nici pe dracu. A fost rezolvată complet la cele post 2012, noua generație de motoare. A fost extinsa. Inceputa in 2006 a tinut pana in 2008 si rezolvata in 2013. A afectat sute de mii de BKP-uri si nu numai. Daca te crezi buricul targului cu injectoarele tale indestructibile nu ai decat ! Sunt o gramada care inca au probleme cu ele. Fie si de la motorina/apa made in Ro ! Ti-am pus 2 link-uri, vezi ca alea erau din generatii mai noi de masini. Mai te uiti si tu la cei care scriu ce masini au ! Si din ce an. Apropo vezi ce faci cu ochelarii aia.... Edited by bumpocbum, 25 June 2018 - 14:25. |
#70
Posted 25 June 2018 - 14:37
irulan_corrino, on 25 iunie 2018 - 14:31, said:
Rezolvată în 2013,adică exact ce am spus eu. Generația nouă de motoare. In legătură cu ochelarii, ia te de mana cu Ford și ieșiți la plimbare împreună, cu ei pe nas amândoi. Ai zis de 2012, tu uiti ce-ai spus si in postarea anterioara ?. https://forum.softpe...4#entry23120079 Dar nu ma mira ca 2012 sau 2013 la tine e totuna, mai ales ca la tine e totuna sa trisezi la emisii incalcand legea cu respectatul legislatiei in vigoare chiar daca in trafic real nu le indeplinesti. Edited by Ford4, 25 June 2018 - 14:38. |
#71
Posted 25 June 2018 - 15:31
Ce dracu mă, tu judeci ?
A fost face lift și schimbarea motorizării in 2012 iar pe piață mașinile au apărut în 2013. Vrei sa ți pun salonul auto la care le au prezentat ? Ce tot îți place să te contrazici prostește și doar sa intarati și să faci flame ul asta tâmpit nu mi pot da seama. Te tot suspendă din luna in luna câte 2-3 zile și tu tot așa faci când revii. Ești incredibil. |
#72
Posted 26 June 2018 - 16:30
bumpocbum, on 24 iunie 2018 - 18:22, said:
Marete Brutus care vezi bumpere unde nu sunt ! Daca nu ai remarcat eu am sublinit doar un vs - vw a recunoscut magarelile facute si platit 1 miliard euro iar Nissan "but refuted the claims and later sued the government's environment ministry" Mai e cazul sa iti traduc ca tot te laudai ca ai facut ceva cursuri prin UK !? PS: sincer ma indoiesc ca omologa UE motoare care polueaza de 18 ori mai mult ! LE: Referitor la acuzatiile de mai sus....de ce nu ai pus si raspunsul Nissan ? "Asked to comment on this poor result, Nissan replied: “Nissan is committed to upholding the law and meeting or exceeding regulations in every market where we operate. All our vehicles sold in Europe meet the Euro 5/6 emission standards.” serios ma? Pai aia stiam deja, nu? cam de aici am pornit... avem cifrele oficiale deja, nu trebuia sa ne mai spui o data ca ei zic ca alea sint deja au semnat pt ele, pana nu se da sentinta definitiva, o sa zica in continuare ca alea sint. nu aduci nimic nou in discutie! Eu vorbeam de teste reale pe drum, in conditii reale, unde VW polueaza si de 18 ori mai putin ca anumiti concurenti. bumpocbum, on 25 iunie 2018 - 07:20, said: Corect, dar ca vw le respecta ajutat de un dispozitiv ilegal. Aici e o mica-mare diferenta. In conditii de drum reale, vw au iesit mai bine ca renault, nissan, Fiat etc |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users