Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
ALTEX - Refuz reparare/înlocuire produs defect în garanție
#1
Posted 14 June 2018 - 16:40
Buna ziua, am o problema in legatura cu un Controller Xbox One cumparat de la ALTEX in Octombrie 2017. Garantia produsului este de 2 ani.
Inca de la inceput a avut ceva probleme cu mufa USB, dar am reusit sa ma descurc cu el dupa ce am schimbat cablul. In ultima vreme insa, a inceput sa mearga din ce in ce mai prost pana cand nu s-a mai putut conecta la calculator deloc. Astazi am fost sunat de catre service-ul ALTEX si mi s-a spus ca defectiunile identificate de ei nu fac parte din obiectul garantiei(insinuand ca eu sunt vinovat pentru fortarea mufei, nu este adevarat), asa ca singura solutie este sa achizitionez din nou acelasi produs. Sunt destul de pierdut in situatia asta, ce pot sa fac inafara de a accepta pierderea a 250 de lei? Multumesc pentru ajutor! Edited by thewildnath, 14 June 2018 - 16:41. |
#2
Posted 14 June 2018 - 16:43
Pai stai ca sa inteleg... Ai luat un produs care zici tu ca nu mergea si i-ai schimbat tu cablul ca sa mearga?
Daca e asa au dreptate. CUm pana mea sa faci asa ceva? Ce ti se pare aiurea? |
#3
Posted 14 June 2018 - 16:48
Incearca la alt magazin Altex.
In general se comporta bine in privinta garantiilor. |
#4
Posted 14 June 2018 - 16:51
Seteh, on 14 iunie 2018 - 16:43, said:
Pai stai ca sa inteleg... Ai luat un produs care zici tu ca nu mergea si i-ai schimbat tu cablul ca sa mearga? Daca e asa au dreptate. CUm pana mea sa faci asa ceva? Ce ti se pare aiurea? Controller-ul a venit si cu un cablu SEPARAT ca sa il pot conecta la PC/Consola. Am incercat alt cablu USB pentru ca erau multi oameni pe net care au avut si ei aceasi problema. notrust, on 14 iunie 2018 - 16:48, said:
Incearca la alt magazin Altex. In general se comporta bine in privinta garantiilor. Momentan produsul este inca la service. O sa astept sa il trimita la magazin si o sa incerc sa vorbesc cu vanzatorii. Ai vreun sfat in legatura cu ce as putea sa le zic ca sa ma ia in serios? |
#6
Posted 14 June 2018 - 16:53
#7
Posted 14 June 2018 - 16:54
Schimbi mufa la un service, costa intre 50 si 100 de lei.
|
#8
Posted 14 June 2018 - 16:55
Seteh, on 14 iunie 2018 - 16:43, said:
Pai stai ca sa inteleg... Ai luat un produs care zici tu ca nu mergea si i-ai schimbat tu cablul ca sa mearga? Daca e asa au dreptate. CUm pana mea sa faci asa ceva? Ce ti se pare aiurea? Edited by ericmario, 14 June 2018 - 16:55. |
#9
Posted 14 June 2018 - 16:56
#10
Posted 14 June 2018 - 16:58
thewildnath, on 14 iunie 2018 - 16:40, said:
Buna ziua, am o problema in legatura cu un Controller Xbox One cumparat de la ALTEX in Octombrie 2017. Garantia produsului este de 2 ani. Inca de la inceput a avut ceva probleme cu mufa USB, dar am reusit sa ma descurc cu el dupa ce am schimbat cablul. In ultima vreme insa, a inceput sa mearga din ce in ce mai prost pana cand nu s-a mai putut conecta la calculator deloc. Astazi am fost sunat de catre service-ul ALTEX si mi s-a spus ca defectiunile identificate de ei nu fac parte din obiectul garantiei(insinuand ca eu sunt vinovat pentru fortarea mufei, nu este adevarat), asa ca singura solutie este sa achizitionez din nou acelasi produs. Sunt destul de pierdut in situatia asta, ce pot sa fac inafara de a accepta pierderea a 250 de lei? Multumesc pentru ajutor! Edited by stlk, 14 June 2018 - 17:01. |
|
#11
Posted 14 June 2018 - 16:59
Cablul ala nu e lipit in interior?
Deci tu ai demontat controllerul si ai inlocuit cablul? (dezlipit, lipit) In acest caz, adio garantie. |
#12
Posted 14 June 2018 - 17:02
dorin_2k, on 14 iunie 2018 - 16:59, said:
Cablul ala nu e lipit in interior? Deci tu ai demontat controllerul si ai inlocuit cablul? (dezlipit, lipit) In acest caz, adio garantie. Am zis deja ca e separat. stlk, on 14 iunie 2018 - 16:58, said:
Daca ALTEX refuza reparare/inlocuire/returnare bani si tu stii sigur ca nu l-ai stricat cu mana ta, fa o reclamatie la ei cu numar de inregistrare si daca nu vrea sa-ti rezolve problema, pe baza numarului de inregistrare faci reclamatie la ANPC. Multumesc de sfat! O sa le aduc asta in vedere cand ma duc in magazin sa vorbesc. Edited by thewildnath, 14 June 2018 - 17:02. |
#13
Posted 14 June 2018 - 17:02
Omul a UTILIZAT ALT CABLU USB.
Nu l-a tăiat pe ăla original. A băgat alt cablu în mufa de pe controller. Ia-l înapoi și mergi la un service GSM. 60 de lei o mufă hai 100. Nu mai lua nimic EVER de la Altex. Edited by exceswater, 14 June 2018 - 17:02. |
#14
Posted 14 June 2018 - 17:05
exceswater, on 14 iunie 2018 - 17:02, said:
Omul a UTILIZAT ALT CABLU USB. Nu l-a tăiat pe ăla original. A băgat alt cablu în mufa de pe controller. Ia-l înapoi și mergi la un service GSM. 60 de lei o mufă hai 100. Nu mai lua nimic EVER de la Altex. Edited by stlk, 14 June 2018 - 17:06. |
#15
Posted 14 June 2018 - 17:06
stlk, on 14 iunie 2018 - 17:05, said:
Daca e asa a pierdut garantia fiindca trebuie sa folosesti doar cabluri originale (sau compatibile dar acceptate de producator). |
|
#16
Posted 14 June 2018 - 17:08
#17
Posted 14 June 2018 - 17:08
thewildnath, on 14 iunie 2018 - 17:06, said:
Vrei sa-mi zici ca daca incarci un telefon cu cablul unui coleg atunci ti-ai pierdut garantia? USB e poate cel mai raspind standard in domeniul electronicelor, nu cred ca e o problema. Cauta sectiunea "Conditii de garantie" Edited by stlk, 14 June 2018 - 17:24. |
#18
Posted 14 June 2018 - 17:11
Mergi la ANPC. O sa le taie cheful celor de la Altex de mizerii d-astea. aci reclamatia online, si vei primi imediat nr de inregistrare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users