Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
ALTEX - Refuz reparare/înlocuire produs defect în garanție
Last Updated: Jun 15 2018 08:13, Started by
thewildnath
, Jun 14 2018 16:40
·
0
#19
Posted 14 June 2018 - 17:11
#20
Posted 14 June 2018 - 17:12
Hai sa fiu mai explicit, nu am crezut ca asta sa fie o chestiune de care o sa va legati asa de multi. Am folosit alt cablu MICROSOFT, deci nu are legatura cu defectiunea controller-ului.
Multumesc oricum de ajutor. Deci solutia probabil este sa incerc sa mai vorbesc o data cu angajatii Altex in magazin, iar daca nu rezolv nimic sa merg la ANPC. Edited by thewildnath, 14 June 2018 - 17:14. |
#21
Posted 14 June 2018 - 17:16
stlk, on 14 iunie 2018 - 17:08, said:
Poti incarca cu ce vrei, asta daca nu vrei garantie! Uita-te si prin hartiile care le-ai primit (sau in documentele electronice sa vezi ca se specifica acest lucru). tu de unde ai aparut cu informatiile astea? In primul rand cum isi da seama serviceul ce cablu ai folosit? Aici poate ca a fost fortata mufa si se vede. Daca nu a fost fortata si nu se vede nimic ANPC Eu cand am dus un huawei in service pt resofare aia de la serviceul huawei au scris pe foaia de intrare telefonul prezinta zgarieturi, numai minciuni, telefonul fiind tinut in husa de silicon din prima zi fara nici un semn. Cand l-am luat nu am observat dar acasa m-am trezit ca avea o apasare foarte mica pe spate pe aluminiu |
#22
Posted 14 June 2018 - 17:17
MembruAnonim, on 14 iunie 2018 - 17:11, said:
Mergi la ANPC. O sa le taie cheful celor de la Altex de mizerii d-astea. aci reclamatia online, si vei primi imediat nr de inregistrare. Am incercat si eu de doua zile acelasi lucru.In final m-am prezentat la ei la sediu. |
#23
Posted 14 June 2018 - 17:18
#24
Posted 14 June 2018 - 17:55
thewildnath, on 14 iunie 2018 - 17:06, said:
Vrei sa-mi zici ca daca incarci un telefon cu cablul unui coleg atunci ti-ai pierdut garantia? USB e poate cel mai raspind standard in domeniul electronicelor, nu cred ca e o problema. Edited by stlk, 14 June 2018 - 18:11. |
#25
Posted 14 June 2018 - 18:13
Greseala e ca ai luat un lucru de cacao.Este un produs mult inferior calitativ celor ce se vindeau in era xbox360.Vezi video
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Gzj0f9SrBs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#26
Posted 14 June 2018 - 18:16
xeleron, on 14 iunie 2018 - 18:13, said:
Greseala e ca ai luat un lucru de cacao.Este un produs mult inferior calitativ celor ce se vindeau in era xbox360.Vezi video [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Gzj0f9SrBs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] M-am convins in ultima perioada de calitatea proasta Microsoft, sper ca pot folosi asta ca si atu in magazin. |
#29
Posted 14 June 2018 - 19:04
L-ai trimis cu cablul cu care a venit, sau cu ala care ti-a mers o vreme?
|
#30
Posted 14 June 2018 - 19:05
Asai?
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6FwlK-jU8Yg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#31
Posted 14 June 2018 - 19:07
Altex nu schimbă produsele. Niciodată. Sunt niște bișnițari cu acte, nimic mai mult. Sunt pățit cu ei.
Dacă ai cumpărat un produs defect, la revedere. Doar în service-urile lor autorizate te poți duce. |
#32
Posted 14 June 2018 - 19:26
Mazarin, on 14 iunie 2018 - 19:07, said:
Altex nu schimbă produsele. Niciodată. Sunt niște bișnițari cu acte, nimic mai mult. Sunt pățit cu ei. Dacă ai cumpărat un produs defect, la revedere. Doar în service-urile lor autorizate te poți duce. Faza e ca service-ul a spus ca nu il poate repara, doar schimba complet produsul. Reparatia ar consta in inlocuirea mufei micro USB de pe placa de baza a controller-ului... |
#33
Posted 14 June 2018 - 19:27
Acum zi si sincer. Cablul cu care a venit controllerul nu a stat si ai folosit altul care a intrat fortat. Cu timpul probabil a distrus mufa usb din controller.
Insista oricum, e undeva la limita situatia ta |
|
#34
Posted 14 June 2018 - 19:39
Reclamatie OPC direct. Nu mentiona nimic de cablu, ca sa nu aiba de ce sa se lege.
Totusi, nu iti face prea mari sperante deoarece, si mizerabilii de la QuickMobile anuleaza garantii aiurea, si vad ca sunt bine mersi si acum. |
#35
Posted 14 June 2018 - 19:49
thewildnath, on 14 iunie 2018 - 17:06, said:
Vrei sa-mi zici ca daca incarci un telefon cu cablul unui coleg atunci ti-ai pierdut garantia? USB e poate cel mai raspind standard in domeniul electronicelor, nu cred ca e o problema. Daca nu este cablu original pierzi garantia. Am mai intalnit aceasta situatie cand cablul s-a topit si a afectat si mufa. Service-ul a refuzat reparatia pe garantie. Edited by bumpocbum, 14 June 2018 - 19:50. |
#36
Posted 14 June 2018 - 19:52
thewildnath, on 14 iunie 2018 - 16:51, said:
Ai vreun sfat in legatura cu ce as putea sa le zic ca sa ma ia in serios? Nu vad ce ai mai putea sa discuti cu ei din moement ce au refuzat clar sa ti-l repare, oricum aia din magazine au o durere-n cot, ca o sa te paseze unul de la altul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users