Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Autoturismele din germania NU parcurg 50.000 de km pe an(mit raspandit la noi), ci doar vreo 14.000(2016)
Last Updated: Jun 12 2018 12:04, Started by
Geth
, Jun 04 2018 02:18
·
0
#55
Posted 04 June 2018 - 09:58
Situatia pietei de masini second nu e reprezentativa pt situatia parcului auto.
Masinile care fac 10-15k km sunt tinute mult mai mult decat cele cu rulaj mare. Pana scoate cineva la vanzare o masina cu rulaj anual mic, altul care merge multi km a schimbat deja 2-3 masini luate de noi. In plus, cei care aduc masini prefera cat mai ieftin si (scuzati expreia cretina) an cat mai nou adica rlaj anual mare. Cu km se rezolva. |
#56
Posted 04 June 2018 - 09:59
LauCalin, on 04 iunie 2018 - 09:54, said: Exact! Iar pentru ca o masina cu o anumita prestanta si dotari bune sa fie accesibila, de obicei indeplineste una din urmatoarele conditii sau chiar amandoua: ori e f rulata, ori a fost lovita zdravan. Nu cred ca un neamt care da 20000 de euro pe un Golf de 150 CP cu DSG, piele, navigatie etc. il vinde la 10000 de euro dupa 3-4 ani pentru ca asa e piata. Un asemena golf, cu un rulaj de max 70-80000 de km, care se incadreaza in rulajul din primul comentariu, este cu maxim 25-30% mai ieftin fata de cand era nou. Si e cat se poate de firesc. Nimeni nu renunta usor la o masina in "mintile ei", ingrijita si cu o uzura mica spre medie. S o crezi tu. Piața face prețul,ce vrea ãla pe ea n are relevanțã. Și dacã azi cumperi o mașinã nouã și peste o sãptãmânã vrei sa o vinzi ai pierdut deja 10% din valoarea ei. |
#57
Posted 04 June 2018 - 10:14
Pe unul care tine la masina lui si stie ce vinde (adica o masina buna, intreaga si cu un rulaj de bun simt), il doare in cot de pretul facut de piata si samsari!
Iar sa vinzi o masina dupa o saptamana, trebuie sa ai o problema. Ori cand te-ai gandit sa-ti cumperi masina, ori nu ai stiut ce-ti cumperi... ori (doamne fereste) ai dat de un necaz. |
#58
Posted 04 June 2018 - 10:27
LauCalin, on 04 iunie 2018 - 09:54, said:
Nu cred ca un neamt care da 20000 de euro pe un Golf de 150 CP cu DSG, piele, navigatie etc. il vinde la 10000 de euro dupa 3-4 ani pentru ca asa e piata. there ya go: Volkswagen Golf Comfortline VII 2.0 TDI DPF DSG BMT Navi Climatronic PDC Media 13.950 € Motor Diesel | 110kW (150 PS) | 1.968 cm³ Modelljahr 2015 Erstzulassung 27.10.2014 Kilometerstand 60.971 km Antriebsart Frontantrieb Getriebeart Automatik https://www.autosuch...rtdirection=ASC De nou doar motorul 2.0 tdi 150 cai + dsg si deja ajunge la 29.400 eur... daca-i mai pui si navigatie si altele, sari lejer de 30.000... |
#59
Posted 04 June 2018 - 10:32
Mda,pe el îl poate durea in cot pânã când vede cã nu l întreabã nimeni de vorbã.
Și apoi, dacã vrea sã o vândã, e nevoit sã scadã prețul. Ce mã privește pe mine cã a fãcut 1000 de km anual și mașina a stat in garaj dacã ea are 10 ani ? N a fãcut nici prima revizie,așa și ? Tot 10 ani are, tot prețul pieței îl primește,nu vrea, sa se spele cu ea pe cap. |
#61
Posted 04 June 2018 - 10:37
Ce e interesant de remarcat e faptul ca lucrurile se mai schimba, nu raman batute iun cuie.
Am explicat faptul ca in Germania a luat avant ICE iar pretul zborurilor a scazut de cand au aparut low-cost-urile. De aceea ce am spus eu in 2010(!!) poate sa nu mai fie valabil acum. Ar fi interesant de vazut statistica cu km rulati pe anii 2000-2010. Edited by oaspetele, 04 June 2018 - 10:38. |
#62
Posted 04 June 2018 - 10:38
@OP :
eu parcurg undeva la 23.000-25.000 pe an si asta 70% in oras. Nu e ceva iesit din comun avand in vedere faptul ca in vest multi locuiesc in afara oraselor si fac zilnic 150km cu masina pentru a ajunge la lucru ... 150km x 20 zile lucratoare = 3000km pe luna doar naveta munca <> acasa ... sa nu mai punem cumparaturi sau iesit in weekend |
#63
Posted 04 June 2018 - 10:38
Cobr@18, on 04 iunie 2018 - 09:24, said:
Si nemti duc kilometrajul inapoi, pentru asigurare. Acolo cu cat mergi mai mult, cu atat platesti mai mult. "nemtii" nascuti in Craiova si care lucreaza in Munchen. Da, in functie de km te costa mai mult asigurarea. Nu, nu stau decit romanii (si alti migratori similari) sa faca infractiuni pentru ca sa economiseasca bani de-o cafea pe saptamina. Mai ales ca asigurarea e valabila oricum in continuare si daca depasesti si faci accident (mai ales RCA-ul). |
#64
Posted 04 June 2018 - 10:39
MembruAnonim, on 04 iunie 2018 - 02:29, said:
Asa si? Cine a zis ca masinile in Germania parcurg 50.000km? 14.000 este media. Sunt multi care parcurg 50.000 pe an dar sunt deasemenea multi cu doar 10.000 pe an (merg doar in vreo vacanta si atat, in rest cu bicicleta). Topic facut la plictiseala. |
|
#65
Posted 04 June 2018 - 10:40
unbrutus, on 04 iunie 2018 - 10:39, said:
nu e chiar la plictiseala, e un grup de colegi care posteaza pe orice topic aceasi prostie, ca nu poti sa gasesti masini din germania cu km putini la bord, ca nu exista masini detinute de batranici care au mers putin cu ele etc. Desi la aia batranicile chiar conduc, si iata, media e doar undeva la 14000km pe an e o diferenta intre a nu gasi si a nu-ti permite |
#66
Posted 04 June 2018 - 10:40
Geth, on 04 iunie 2018 - 02:38, said:
Cum deschide careva topic ca vrea o masina de vreo 8-10 ani, cum ii sar unii in cap ca trebuie sa aiba peste 200.000, probabil 300-400.000 sau chiar si 500.000 ... ca nah, nemtii "merg", "fac naveta" ,"au autostrazi". etc. Nimeni nu ar prezuma ca kilometrajul mediu al unei masini de 10 ani e 140.000! se incep imediat mistocarelile cu "batranele" care merg doar la piata... |
#67
Posted 04 June 2018 - 10:54
In urma cu 2 ani, am achizitionat din Germania un Opel Diesel din 2005. Kilometrajul era la 144.000 Km. M-a surprins ca distributia era originala. In cei 2 ani am circulat in tara circa 120.000 Km, deci peste 50.000 pe an. Imbucurator este faptul ca nu am avut nicio problema cu ea. Trag concluzia ca o nemteasca te poate duce peste 500.000 Km si sa fi multumit de ea.
|
#68
Posted 04 June 2018 - 11:08
MembruAnonim, on 04 iunie 2018 - 02:59, said: Imi mentin pozitia. Topic facut la plictiseala. Arata-mi unde sunt aia "O gramada de "sfatuitori" " care spun ca nemtii parcurg 50.000 km pe an. A10Warthog, on 04 iunie 2018 - 04:11, said:
Semnat, Cineva care a stă printre acești nemți mistici, chiar pe tărâmul lor. |
#69
Posted 04 June 2018 - 11:12
Quote Autoturismele din germania NU parcurg 50.000 de km pe an Ok. Ai la vanzare ceva BeMWeu' de pe Germania cu ceva sute de mii de km la bord? Full option? Edited by edy_wheazel, 04 June 2018 - 11:13. |
|
#70
Posted 04 June 2018 - 11:12
Geth, on 04 iunie 2018 - 10:27, said:
Tu nu crezi, dar astfel de masini se vand oficial de catre reprezentante cu garantie oficiala second hand. Doar ai gresit nitel preturile, cel mai ieftin si chel golf(in doua portiere) porneste de la 18.000 euro in germania. there ya go: Volkswagen Golf Comfortline VII 2.0 TDI DPF DSG BMT Navi Climatronic PDC Media 13.950 € Motor Diesel | 110kW (150 PS) | 1.968 cm³ Modelljahr 2015 Erstzulassung 27.10.2014 Kilometerstand 60.971 km Antriebsart Frontantrieb Getriebeart Automatik https://www.autosuch...rtdirection=ASC De nou doar motorul 2.0 tdi 150 cai + dsg si deja ajunge la 29.400 eur... daca-i mai pui si navigatie si altele, sari lejer de 30.000... Era un exemplu ipotetic. Nu am stat acum sa vad exact cat ar costa un semenea Golf. Deci daca tu zici ca poate ajunge la 30000 de euro si in Ro se vinde cu 10-12000 de euro... ok. irulan_corrino, on 04 iunie 2018 - 10:32, said:
Mda,pe el îl poate durea in cot până când vede că nu l întreabă nimeni de vorbă. Și apoi, dacă vrea să o vândă, e nevoit să scadă prețul. Ce mă privește pe mine că a făcut 1000 de km anual și mașina a stat in garaj dacă ea are 10 ani ? N a făcut nici prima revizie,așa și ? Tot 10 ani are, tot prețul pieței îl primește,nu vrea, sa se spele cu ea pe cap. Ok, du-te sa-ti dea samsarii masina "tipla" si la pret corect. . Si apropo, decat sa dau o masina buna (nu conteaza marca, modelul...), de incredere, la un pret de shaorma, ca asa face piata Autovitul, prefer sa mai trag de ea multe zeci de mii de km. Iar ca mine crede-ma ca nu gandesc putini. Am un prieten care vrea sa-si vanda Octavia 1.6 2008, luata de noua din Ro, 140000 km, carte service, revizii la zi... tot tacamul. Cere pe ea 5500 negociabil. A primit 4000-4500 de euro, ca in linkurile de pe Autovit cam alea sunt preturile la ceva "asemanator". Tu ai mai vrea sa vinzi masina in situatia asta? Asa ca a scos-o de la vanzare, o mai tine 4-5 ani si apoi isi cumpara alta noua prin Rabla. |
#71
Posted 04 June 2018 - 11:19
#72
Posted 04 June 2018 - 11:29
Nu o zic eu, o "zice piata". Uite ceva ce poate ajunge si la 30000 de euro (cum zici tu), si se poate vinde la noi cu max. 12000 de euro:
https://www.autovit....earch[country]= Spor la cumparaturi! Edited by LauCalin, 04 June 2018 - 11:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users