4G cu picatura
Last Updated: Jun 06 2018 20:45, Started by
Alexis
, Jun 03 2018 20:22
·
0
#37
Posted 03 June 2018 - 23:27
Am semnal full si nu merge!! Citeste si tu ce am tot scris pe aici, pe bune, voi unde cititi cand raspundeti la topicul asta?? Sau aveti raspunsuri pregatite si le postati cu copy si paste chiar daca se potrivesc chiar daca nu??
Edited by Alexis, 03 June 2018 - 23:29. |
#38
Posted 03 June 2018 - 23:54
Alexis, on 03 iunie 2018 - 22:55, said:
Nu e vorba ca nu este semnal. Atunci cand telefonul se inregistreaza in 4G semnalul e full. Problema 1: sunt perioade in care desi este in 4G nu pot primi apeluri si 2: sunt perioade in care telefonul pur si simplu nu vrea sa se autentifice in 4G (X si S8+). Deci nu e cu problema cu nivelul de semnal ci cu faptul ca desi telefonul este autentificat in 4G el nu este vazut de retea ca fiind pornit Edited by andreic, 04 June 2018 - 00:03. |
#39
Posted 04 June 2018 - 06:20
Alexis, on 03 iunie 2018 - 20:22, said:
Ca sa aflu ca serviciul 4G este necontractual (ca si acoperirea indoor, ca si multe altele se pare) si ca daca lipseste, asta este, ghinion. Sa stau pe 3G. lexis1, on 03 iunie 2018 - 22:08, said:
In indoor e o boala frecventa la Orange. Nimeni nu iti garanteaza nicaieri semnal indoor decat pe contracte corporate, unde platesti echipamente de multiplexare/amplificare. Nu au cum sa iti garanteze semnal indoor cata vreme ei nu controleaza materialul din care este facuta 'incaperea'. Daca tot te pricepi, cauta informatii despre penetrarea semnalului GSM si LTE si vezi ce inseamna sa ai semnal indoor. |
#40
Posted 04 June 2018 - 06:54
#41
Posted 04 June 2018 - 07:53
Alexis, on 03 iunie 2018 - 20:22, said:
daca sunt apelat cand e pe 4G zice ca am telefonul inchis. Pentru a evita problema mentionata de tine, precum si : esti sunat, raspunzi, dar celalalt nu te aude - debifeaza Apel 4G si nu vei mai avea aceste probleme. |
#42
Posted 04 June 2018 - 09:46
Toti operatorii din piata iti ofera serviciile de voce si date mobile. Ca acestea sunt furnizate prin diverse tehnologii, e cu totul alta poveste...Niciodata, niciun operator din lume nu va reusi sa faca indoor perfect...tine de fizica si de bun simt economic.
|
#43
Posted 04 June 2018 - 09:47
De curiozitate, voi la ce topic raspundeti? Ca problemele mele nu aveau nici o legatura cu semnal slab indoor, din contra, am semnal full iar problemele sunt si outdoor...
|
#44
Posted 04 June 2018 - 10:14
Alexis, on 04 iunie 2018 - 09:47, said:
De curiozitate, voi la ce topic raspundeti? Ca problemele mele nu aveau nici o legatura cu semnal slab indoor, din contra, am semnal full iar problemele sunt si outdoor... |
#45
Posted 04 June 2018 - 10:18
pacopaco1967, on 04 iunie 2018 - 10:14, said:
Ori problema vine din setarile terminalelor, ori ele nu stiu corect 4G . Posibil sa fie interferente ce afecteaza stabilitatea conexiunilor . Setarile sunt ok, terminalele sunt ok (iPhone X si Galaxy S8+), nu ar trebui sa fie probleme. Intr-adevar, m-am gandit si eu la interferente ca ar putea fi o cauza... |
#46
Posted 04 June 2018 - 11:12
Va rog, lamuriti-ma: pictograma H+ înseamnă 4G ?? Că eu nu am văzut niciodată pictograma 4G pe telefon🤔
|
|
#48
Posted 06 June 2018 - 20:45
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users