Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
4G cu picatura
#19
Posted 03 June 2018 - 21:35
gump4, fiti-ar rata pe varza de ras ca mi-ai facut pofta
December, on 03 iunie 2018 - 21:34, said:
Sunt la orange de cand era dialog si plateam 20 de dolari pe 40 de unitati (sau viceversa, nu mai tin minte) si nu am avut niciodata probleme, deci din punctul meu de vedere orange e ok. Dar daca ti-s asa de dragi, asteapta atunci semnalul lor. Cam asta zic Desi, iti mai repet pentru ultima oara: orange face tot posibilul sa compenseze problemele de semnal pe care ai putea sa le ai in casa sau aiurea in tramvai. Si o si face. Doar ca tu refuzi sa folosesti alternativa si asta nu e problema lor Nu te enerva draga, nu e nevoie sa imi repeti o chestie care nu imi foloseste Felicitari pentru loialitate si sa ai mereu noroc sa nu ai probleme cu ei! |
#20
Posted 03 June 2018 - 21:38
Dragul meu, singurul lucru care m-a enervat a fost ca a trebuit sa derulez filmul pe netflix.
Tu cam nu prea pricepi cum sta treaba in schimb Maine poimaine o sa dai vina pe operator ca Mario are doar un nivel moca... |
#21
Posted 03 June 2018 - 21:41
Consider ca nu este o solutie sa inchida si sa plece...asta nu e o solutie rezonabila, mai ales daca doreste sa foloseasca serviciile voLTE, de la aceasta retea...chiar daca par a fi varza aceste servicii voLTE....ar putea sa primeasca un ajutor real in problema sa, fapt ca plateste companiei pentru utilizarea serviciilor.
Edited by gump4, 03 June 2018 - 21:42. |
#22
Posted 03 June 2018 - 21:42
Incerci sa pari interesant dar nu iti iese nici macar o gluma proasta.
Imi pare rau ca mi-am pierdut timpul pe aici. Spor la plans la birourile orange. Succes, o sa te descurci ca esti baiat mare. |
#23
Posted 03 June 2018 - 21:44
Bomboana de pe... hmmm sa nu-i zicem coliva, ca suna urat, a fost faptul ca mi s-a spus la telefon ca 4G nu este contractual. Habar n-aveam, in contract nu scrie asa ceva, nu te avertizeaza nimeni atunci cand semnezi contractul: ba omule, vezi ca daca nu merge cum trebuie 4G-ul asta e, nu e contractual. Ba din contra, iti baga in plasuta si niste pliante cu 4G scris mare pe ele. Daca ar fi zis eu acceptam de la inceput situatia sau nu. Dar e complet aiurea ca aflu asta doar cand ma lovesc de astfel de probleme.
Edited by Alexis, 03 June 2018 - 21:45. |
#24
Posted 03 June 2018 - 21:45
Nu consider ca un client trebuie "sa planga" la birourile unei companii ori a altei companii de telefonie pentru a putea sa foloseasca serviciile pe care le-a platit.Nu este o atitudine tocmai ok.
Deja se discuta de 5G si noi clientii trebuie"sa plangem " pe la birourile unei companii pentru servicii 4G ok? Edited by gump4, 03 June 2018 - 21:46. |
#25
Posted 03 June 2018 - 22:00
Dupa ani de zile de folosit in casa telefonul la modul: telefonul la fereastra si eu cu cascuta bluetooth nu cred ca o sa-ti dea nimeni tie 4g. Sunt anumite zone de "umbra" in ce priveste semnalul si ptr ei nu merita sa faca mai mult. Abonamentul nu-l plateam eu asadar nu aveam de ce sa fac figuri dar ca idee. Daca ceva nu functioneaza te muti la altii ca nu merita sa te enervezi de pomana.
|
#26
Posted 03 June 2018 - 22:01
gump4, on 03 iunie 2018 - 21:41, said:
Consider ca nu este o solutie sa inchida si sa plece...asta nu e o solutie rezonabila, mai ales daca doreste sa foloseasca serviciile voLTE, de la aceasta retea...chiar daca par a fi varza aceste servicii voLTE....ar putea sa primeasca un ajutor real in problema sa, fapt ca plateste companiei pentru utilizarea serviciilor. Si ce ziceai ca nu exista aplicatie care sa ti inregistreze apelurile prin VoWI-Fi? Exista mai cauta pe google play, acum am verificat eu Edited by Alex_23, 03 June 2018 - 22:06. |
#27
Posted 03 June 2018 - 22:03
Alex_23, on 03 iunie 2018 - 22:01, said:
Am vorbit pe VoLTE si la o liniuta de semnal nu stiu despre ce vorbesti, serviciul e foarte bun atupi, on 03 iunie 2018 - 22:00, said:
Dupa ani de zile de folosit in casa telefonul la modul: telefonul la fereastra si eu cu cascuta bluetooth nu cred ca o sa-ti dea nimeni tie 4g. Sunt anumite zone de "umbra" in ce priveste semnalul si ptr ei nu merita sa faca mai mult. Abonamentul nu-l plateam eu asadar nu aveam de ce sa fac figuri dar ca idee. Daca ceva nu functioneaza te muti la altii ca nu merita sa te enervezi de pomana. Edited by gump4, 03 June 2018 - 22:06. |
#28
Posted 03 June 2018 - 22:08
December, on 03 iunie 2018 - 20:30, said:
Nu ca nu iti dau dreptate dar cand esti in casa de ce nu iti activezi apelul wifi? E semnalul praf 4G in zonele frecventate de initiator. In indoor e o boala frecventa la Orange. Deaceea cade in 3G. |
|
#29
Posted 03 June 2018 - 22:09
Apelurile merg inregistrate pe VoWI-FI special am blocat telefonul pe mod avion sa am retea doar prin wi-fi si a mers cu o aplicatie foarte buna din play store, deci aici vorbim de ifose
|
#30
Posted 03 June 2018 - 22:12
lexis1, on 03 iunie 2018 - 22:08, said:
.... E semnalul praf 4G in zonele frecventate de initiator. In indoor e o boala frecventa la Orange. Deaceea cade in 3G. Normal ca d-aia cade in 3g, ca e praf semnalul 4G.Nu trebuie sa te pricepi foarte mult la tehnic... Este jenant pentru o companie ce raporteaza profituri uriase in Romania si care se considera , inca, numarul 1, sa nu ofere semnal corespunzator abonatilor si utilizatorilor de cartela.Asta nu inseamna ca ceilalti sunt perfecti, peste tot exista nemultumiti. Edited by gump4, 03 June 2018 - 22:14. |
#31
Posted 03 June 2018 - 22:18
#32
Posted 03 June 2018 - 22:19
La ba ca merge asa, n-ai vazut ce profit ia?
De ce sa schimbi strategia de a mulge vaca daca vaca da mult lapte prin metoda actuala? gump4, on 03 iunie 2018 - 22:12, said:
Normal ca d-aia cade in 3g, ca e praf semnalul 4G.Nu trebuie sa te pricepi foarte mult la tehnic... Este jenant pentru o companie ce raporteaza profituri uriase in Romania si care se considera , inca, numarul 1, sa nu ofere semnal corespunzator abonatilor si utilizatorilor de cartela.Asta nu inseamna ca ceilalti sunt perfecti, peste tot exista nemultumiti. |
#33
Posted 03 June 2018 - 22:22
@Alexis
daca -s asa varza(cel putin asa deduc eu )poti incerca aplicatia forceLTE(alegi LTE only si activezi si voLTE din setari de acolo+ restul setarilor..)si astfel nu mai pica in 3g ori 2g.Posibil sa te ajute.Bafta! lexis1, on 03 iunie 2018 - 22:19, said:
La ba ca merge asa, n-ai vazut ce profit ia? De ce sa schimbi strategia de a mulge vaca daca vaca da mult lapte prin metoda actuala? Edited by gump4, 03 June 2018 - 22:31. |
|
#34
Posted 03 June 2018 - 22:55
Nu e vorba ca nu este semnal. Atunci cand telefonul se inregistreaza in 4G semnalul e full. Problema 1: sunt perioade in care desi este in 4G nu pot primi apeluri si 2: sunt perioade in care telefonul pur si simplu nu vrea sa se autentifice in 4G (X si S8+). Deci nu e cu problema cu nivelul de semnal ci cu faptul ca desi telefonul este autentificat in 4G el nu este vazut de retea ca fiind pornit si conectat la retea. Sau, desi exista semnal maxim 4G telefonul nu se poate autentifica in 4G si sta pe 3G desi am semnal 4G full in zona si desi fac trafic sau apelez sau sunt apelat. Spun "telefonul" dar am testat cu ambele telefoane cu abonamente Orange.
Daca spuneti ca eu ma gandeam ca fuge antena de 4G si de-aia nu mai am semnal va rog frumos sa mai cititi odata ce am scris. Mai cu atentie. Edited by Alexis, 03 June 2018 - 23:07. |
#36
Posted 03 June 2018 - 23:20
Apelul 4G nu e varza deloc,ba chiar merge foarte bine,evident cu condiția să fie semnal cât de cât,..dar na,așa e cu vulpea și strugurii )
Îmi place că unii nu au avut niciodată și trag concluzia că e varza.De fapt totul în afara de Vodafone e varză. 😀 😀 Edited by clader, 03 June 2018 - 23:22. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users