Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Renault Talisman 1.6 DCI 160 / Cand este EURO6 , cu Start/Stop activ sau inactiv (Mercedes=acelasi motor=probleme de ecologie )

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#1
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Mi-am pus intrebarea si tot ma chinui sa ii gasesc raspunsul . Sistemul Start/Stop nu este tot un fel de pacaleala a normelor ?? Daca eu il tin inactiv ( off ) mereu mai sunt euro 6 cu motorul meu. Ca tot vorbim de diesel gate si alte procese pe rol impotriva dieselului .

Edited by stefandinescu70, 02 June 2018 - 08:47.


#2
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,039
  • Înscris: 24.02.2006
din ce stiu eu, normele de poluare se refera la ce scoate motorul cand functioneaza, nu cand e oprit.

#3
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007

 stefandinescu70, on 02 iunie 2018 - 08:25, said:

Daca eu il tin inactiv ( off ) mereu mai sunt euro 6 cu motorul meu.    
cand dormi, ai acelasi nume?

#4
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010
Da. La RAR, masina este testata in functiune.

#5
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Daca il tii oprit, motorul merge si poluezi conform normei Euro 6!

#6
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009

 YOUR_GOD, on 02 iunie 2018 - 08:33, said:

Da. La RAR, masina este testata in functiune.

La RAR nu se testeaza norma EURO .  Se testeaza , la diesel ,  doar opacitatea la fumul evacuat .  Norma euro este luata exact cum este trecuta in omologarea masinii .

 arab, on 02 iunie 2018 - 08:35, said:

Daca il tii oprit, motorul merge si poluezi conform normei Euro 6!

Si daca il tin activ , poluez conform normei euro 7  sau euro 6+ ( sa nu exageram cu 7 ) ?

Edited by stefandinescu70, 02 June 2018 - 08:40.


#7
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 stefandinescu70, on 02 iunie 2018 - 08:25, said:

Sistemul Start/Stop nu este tot un fel de pacaleala a normelor ??
Ai dreptate. Când motorul e oprit, corespunde normei Euro 12, iar când e pornit corespunde normei Euro 6.
Altă întrebare.

#8
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006

 stefandinescu70, on 02 iunie 2018 - 08:39, said:

Si daca il tin activ , poluez conform normei euro 7  sau euro 6+ ( sa nu exageram cu 7 ) ?
Daca il tii activ poluezi mai mult un pic dar tot conform normei respective!

E greu?

Edited by arab, 02 June 2018 - 08:49.


#9
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Odata ce am alegerea din buton pentru SS , OFF sau ON , intrebarea era cand este euro 6 motorul declarat ? Cu SS off sau cu SS on ?

 arab, on 02 iunie 2018 - 08:49, said:

Daca il tii activ poluezi mai mult un pic dar tot conform normei respective!
E greu?

De depasit nu am voie , ca am declarat ceva MAXIM ca si CO2 , deci sunt inafara legii daca depasesc ce am declarat , putin sau mult , out of law ma numesc .

#10
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 stefandinescu70, on 02 iunie 2018 - 08:49, said:

intrebarea era cand este euro 6 motorul declarat ? Cu SS off sau cu SS on ?
De ce te agăți de o prostie?
Omologarea se face cu motorul pornit, nu cu sistemul activ sau inactiv.
Ce-i greu de înțeles?

#11
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
ON! E greu...?Posted Image

Edited by arab, 02 June 2018 - 08:54.


#12
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,920
  • Înscris: 01.01.2010

 stefandinescu70, on 02 iunie 2018 - 08:39, said:

Cum nu?!
Un amic a fost cu o masina pe benzina, care, pentru ca avea probleme la motor, a primit downgrade la Euro. In certificat avea 4, i-au pus 3. Era foarte trist pe tema aceasta din cate imi amintesc.

#13
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Este aceasi discutie/intrebare pe care si-o pune si Mercedes si Renault care inainte de scandal aveau domeniul de lucru al EGR , intre 17-30 de grade temp motor si acum au modificat ( resoftat ) la 10-60 grade motor . Deci masinile erau EURO 6 doar in domeniul de temp 17-30 grade si sub 3000 rpm( peste 3000 rpm , EGR este OFF ) , deci depaseau normele declarate la peset 30 grade motor si peste 3000 rpm ???? . Si asta este la toti fabricantii de motoare diesel ce folosesc calculatorul ECU  Bosch , tip EDC17 ...  ( si sunt multi )
Aceeasi intrebare se pune si pentru modul SPORT si modul ECO ..  , toate umbla la parametrii motorului si schimba tot in gestiunea ECU / DPF / EGR ....

Attached Files


Edited by stefandinescu70, 02 June 2018 - 09:05.


#14
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Care-i legătura dintre supapa EGR și sistemul Start/Stop?

#15
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Sunt acuzati ca nu ies la normele declarate din cauza domeniului de lucru al EGR ( declarat sau nu , stiut sau nu ) . La fel pot fi acuzati dupa aceea si cu sistemul SS si apoi si cu sistemele MultiSense care se joaca cu SPORT si ECO .. Eu am masina respectiva si pe SPORT mananca jaratec iar pe ECO un fel de lesinatura , deci nu are cum sa fie acelasi CO2 evacuat la coada ...

Edited by stefandinescu70, 02 June 2018 - 09:11.


#16
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006
Da-le un mail si spune ce te doare.

Treci repede pe electrice si scapi de obsesie.

Edited by arab, 02 June 2018 - 09:15.


#17
cstrifu

cstrifu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 08.05.2008

 stefandinescu70, on 02 iunie 2018 - 08:52, said:

Odata ce am alegerea din buton pentru SS , OFF sau ON , intrebarea era cand este euro 6 motorul declarat ? Cu SS off sau cu SS on ?



De depasit nu am voie , ca am declarat ceva MAXIM ca si CO2 , deci sunt inafara legii daca depasesc ce am declarat , putin sau mult , out of law ma numesc .
Asta e ca si cum ai intreba: Oare daca merg de la Tg Mures la Cluj masina e euro 6 deoarece motorul functioneaza doar 2 ore iar daca merg de la Tg Mures la Bucuresti ea devine euro 5 deoarece motorul merge 6 ore?
cele bune !

#18
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,271
  • Înscris: 06.07.2007
bad post

Edited by dan1980_25, 02 June 2018 - 09:27.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate