Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault Talisman 1.6 DCI 160 / Cand este EURO6 , cu Start/Stop activ sau inactiv (Mercedes=acelasi motor=probleme de ecologie )
Last Updated: Dec 01 2018 12:04, Started by
stefandinescu70
, Jun 02 2018 08:25
·
0
#19
Posted 02 June 2018 - 09:26
EURO x = CO2 per KM , nu per ore ...
Iar KM acela pot sa il fac cu si cu SS off si cu SS on . In oras fac un KM si opresc motorul de zece ori sau nu il opresc de zece ori si tot KM ala il fac ....... cele bune |
#20
Posted 02 June 2018 - 09:28
@dan 1980_25: Am gresit! Daca vrei sa pricepi!
Scuze de poluare...! Edited by arab, 02 June 2018 - 09:30. |
#21
Posted 02 June 2018 - 09:28
#23
Posted 02 June 2018 - 09:38
stefandinescu70, on 02 iunie 2018 - 09:26, said:
EURO x = CO2 per KM , nu per ore ... Iar KM acela pot sa il fac cu si cu SS off si cu SS on . In oras fac un KM si opresc motorul de zece ori sau nu il opresc de zece ori si tot KM ala il fac ....... cele bune Trebuia să-ți cumperi una electrică și scăpai de problemele astea existențiale. LE. Și așa ai făcut un terci. De la sistemul Start/Stop ai ajuns la supapa EGR, la modul Sport/Eco, mai lipsește să ne spui de Uranus care-i ascendent în Marte aia e. Edited by ericmario, 02 June 2018 - 09:41. |
#24
Posted 02 June 2018 - 10:42
Motorul e euro6 daca utilizezi masina conform testului sintetic care include si opriri (la semafoare) cand, bineinteles ca motorul se opreste.
Dar nu iti face griji. Oprirea start stop e un scuipat intr-un ocean pt ca faci la volan lucruri mult mai poluante decat sa opresti acel SS. Unul dintre ele e sa folosesti pedala de frana. De fiecare data cand folosesti pedala de frana pt a incetini poluezi pt ca ai accelerat anterior inutil de mult sau accelerezi dupa aia pt a reveni la viteza de croaziera. De fiecare data cand nu pastrezi distanta fata de cel din fata poluezi inutil (frana din nou). De fiecare data cand mergi mai repede decat e nevoie poluezi inutil. De fiecare data cand accelerezi mai repede decat e nevoie poluezi. De fiecare data cand te plimbi poluezi inutil. Asa ca baga-ti pla in SS, opreste-l ca e la misto oricum dar condu preventiv fara a varia viteza si folosind cat mai putin frana, la o viteza dictata de ora la care trebuie sa ajungi la destinatie, nu de adrenalina si senzatii tari iar piticul iecologist din tine va fi fericit. |
#25
Posted 02 June 2018 - 10:42
#26
Posted 02 June 2018 - 10:47
PS. Glumeam. SS e mama si tata la iecologie. Nu-l dezactivati!
PS2. Colegu, ti-ai luat un vapor de masina cu motor diesel. Macar bucura-te de ea. Daca vroiai eco sau euro6 luai altceva. Edited by underb, 02 June 2018 - 10:47. |
#27
Posted 02 June 2018 - 12:01
Vapor am vrut si vapor am avut . Numai diesel . Benzinar never ever . Dar intrebarea nu era pentru ecologia mea( al meu Talisman este para /super / mega / tuningat =EURO -2 , era generala intrebarea . Se pare ca razboiul diesel gate este pentru a scoate de pe piata ceva care consuma putin si a tine pe piata ceva care consuma la greu si produce bani in buzunarul companiilor petroliere prin acest consum ( ma refer la benzinare ) . Mai nou si acestea au filtre de particule obligatoriu din 2017 , deci era masinilor simple a apus .
Un benzinar cu SS activ+ mod ECO = pacaleste si acela CO2 declarat ofical , dar de el nu se ia nimeni , INCA Edited by stefandinescu70, 02 June 2018 - 12:02. |
#28
Posted 02 June 2018 - 22:05
E clara treaba...nu mai ai nici o scapare indiferent de numarul specialistilor la care vei apela.
Tu traiesti intr-o mica lume imaginara frustrat de masinile pe benzina cu SS activ+modul ECO. Edited by Nytro84, 02 June 2018 - 22:06. |
|
#29
Posted 03 June 2018 - 04:28
Specialisti pentru mine nu exista , asta este clar . Dar nici masini cu motor pe benzina ecologice nu exista si asta este clar . De ce oare le-au pus filtre de particule la masinile cu motor pe benzina incepand din 2017 ???
|
#30
Posted 03 June 2018 - 08:23
Aoleo, e pe bune asta cu filtru la benzina ? Ce motoare de la reno au asa ceva ?
Pe de alta parte nu mai fi asa suparat pe masina, vinde-o daca te nemultumeste! |
#31
Posted 03 June 2018 - 09:08
NU o sa sa iti spuna nici un fabricant la care masini a pus GPF , va afla singur fiecare cumparator DUPA ce o cumpara . Intre Sept 2017 si Sept 2018 toti fabricantii trebuie sa se pregateasca sa puna GPF .. VW deja a pus pe tot ce este TSI , dar lumea nu stie , inca
http://europe.autone...asoline-engines norma EURO6c au toate benzinarele GPF https://www.autocar....lter-technology Edited by stefandinescu70, 03 June 2018 - 09:11. |
#32
Posted 03 June 2018 - 11:53
Saptamana asta iau turcoaica , sper sa nu fi pus porcaria aia pe ea....1.2 TCE !
|
#33
Posted 08 June 2018 - 13:48
|
#34
Posted 09 June 2018 - 14:08
Doar benzinarele cu injectie directa au nevoi de filtru.
Din pacate doar motoarele de putere mica au fost ferite de injectia directa. |
#36
Posted 18 July 2018 - 22:02
Deci sa ma bucur ca am luat motorul EOL ....bestia de 1.2 TCE
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users