Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Alegere intre Bmw f30 si Audi a4 b8
#73
Posted 09 May 2018 - 07:52
Nu stiu cum e Audi-ul in cauza dar un BMW similar si-a vandut prietenul meu acum o luna. Era cutie automata, motorul avea undeva la 180 cp. Chiar l-am intrebat de curiozitate daca a avut probleme iarna si mi-a spus ca niciuna. De fapt l-a dat unui alt prieten cu banii pe care i-ar fi luat la buy back. Eu zic ca l-a dat ieftin: 12500, masina din 2012 sau 2013(nu stiu exact) si 67500 km.
|
#74
Posted 09 May 2018 - 07:53
Kroghy, on 08 mai 2018 - 19:53, said:
Tinand cont ca aici vorbim de masini de 40 mii euro, e putin probabil sa nu fie multumit de masina, oricare din cele doua o alege. Aici, ca si in cazul tau, vorbim de masini de 10-12000E. Asta este pretul real, ele valoreaza fix cat cu cat se vand la ora actuala. Dar continua sa iti repeti ca sunt masini de 40.000E daca este important pentru tine si daca te ajuta |
#75
Posted 09 May 2018 - 07:59
tatalor51, on 09 mai 2018 - 07:53, said:
Aici, ca si in cazul tau, vorbim de masini de 10-12000E. Asta este pretul real, ele valoreaza fix cat cu cat se vand la ora actuala. Edited by Kroghy, 09 May 2018 - 08:01. |
#76
Posted 09 May 2018 - 08:05
Kroghy, on 09 mai 2018 - 07:59, said: Daca ar fi asa atunci ar fi comparabile cu un Logan cu geamuri electrice. Si totusi singura asemanare intre Seria 3 sau A4 si un Logan la acelasi pret e numarul de roti. Este asa. In general, pe o piata libera, pretul cu care se vinde ceva reprezinta fix cat valoreaza obiectul respectiv. Dar, din nou, daca self-esteemul tau este atat de fragil si depinde de asta, continua sa-ti repeti ca de fapt tu conduci o masina de 40.000E si nu una de 10.000E Whatever makes you feel better |
#77
Posted 09 May 2018 - 08:06
Kroghy: dupa rationamentul tau o masina noua de 40000 Euro e la fel cu una care a costat 40000 Euro, dar are 5 ani si 200 kkm?
|
#78
Posted 09 May 2018 - 08:09
tatalor51, on 09 mai 2018 - 08:05, said:
Este asa. In general, pe o piata libera, pretul cu care se vinde ceva reprezinta fix cat valoreaza obiectul respectiv. Initiatorul a spus ca nici nu vrea sa auda de Logan si il inteleg si sunt de acord, desi e acelasi pret al masinii. Edited by Kroghy, 09 May 2018 - 08:10. |
#79
Posted 09 May 2018 - 12:28
Stati ca ma infoi si eu in pene , conduc o masina de 70.000 de euro! Nu conteaza ca m-a costat sub 5000.
Gluma e gluma dar imaginati-va prin absurd ca nu conteaza cheltuielile de intretinere. Acum ce ati alege dintre un Logan si un BMW care costa la ora actuala pe piata 12.000 de euro? Acum daca omul isi asuma cheltuielile pentru intretinerea BMW-ului, care e problema voastra ( acelora pro logan)? Un bmw de 10 ani intretinut ( nu discutam despre cheltuielile pntru intretinere logan versus bmw) super masina pe langa Dacia. Totusi eu respect alegerea celor care cumpara masini noi si ieftine, fiecare cu caii lui. Din punctul meu de vedere, dacia este ideala pentru acei care nu-s amatori de masini, tehnica dar au nevoie de un mijloc de transport sa se deplaseze cu cheltuieli si batai de cap minimale legate de automobil. Il doare in basca de fite, are alte hobiuri cu care cheltuie bani, Edited by vinciun, 09 May 2018 - 12:32. |
#80
Posted 10 May 2018 - 12:56
Multumesc tuturor carora mi.au raspuns la subiect. Pentru aceia care au tot adus vorba de Logan, tind sa cred ca au probleme in intelegerea textului si au umplut aici o gramada de pagini fara nici un sens. Am facut o comparatie strict intre doua modele. Eu sunt pasionat de condus, vreau sa am o masina pe care sa o conduc cu placere, sa imi placa de fiecare data cand o vad(la logan placerea e zero, nu ai ce sa iubesti la masina aia). De aceea, am ales aceste doua modele de masini care mi.ar placea si se incadreaza in bugetul meu. Apreciam sa imi spuneti, daca stiti, care coduri motor sunt mai bune, daca consuma ulei, daca au probleme specifice si alte detalii de genul asta. Eu, din ce am citit, inclin catre motorul de 177 cp cod caha si motorul de 184 cp la BMW. Probleme cu lantul/intinzatorul mai sunt?
|
#81
Posted 10 May 2018 - 13:00
Tavi_Octavian, on 10 mai 2018 - 12:56, said:
Eu sunt pasionat de condus, vreau sa am o masina pe care sa o conduc cu placere, sa imi placa de fiecare data cand o vad Tavi_Octavian, on 10 mai 2018 - 12:56, said:
motorul de 184 cp la BMW. Probleme cu lantul/intinzatorul mai sunt? |
#82
Posted 10 May 2018 - 13:12
Si referitor la revizii. Sunt constient ca vor fii mai scumpe decat la o masina ieftina. Totusi, caut o masina cat de cat fiabila. Si pana la urma, daca stii ca ai o masina frumoasa, merita sa dai bani sa o intretii. Eu unul, nu m.as indura sa bag banii sa intretin o masina care nu e pe placul meu.
Am un prieten cu Audi b8 luat din Germania direct de la proprietar, cu 200k km, istoric verificat la reprezentanta. De 2 luni de cand e adus in tara a schimbat deja ambii rulmenti pe fata( masina a avut 2 randuri de jante pe 18, deci s.ar explica problema). De cand e in tara si.a schimbat rotile, cu unele pe 16". A curatat caloriferul din bord, schimbat un senzor la filtru de particule, garniturile pistonaselor de la etrierii fata deoarece ramaneau blocate si toceau placutele si cam atat. Am condus.o dar nu prea imi lasa o impresie buna. Nici nu e full. Are scaune piele, dar acelea fara chestia aceea de se extinde sub genunchi si nu sunt prea confortabile. Si mai multe lipsuri.. |
|
#83
Posted 10 May 2018 - 14:40
Kroghy, on 10 mai 2018 - 13:00, said:
Fa un test cu fiecare, e posibil sa te hotarasti definitiv in functie de care masina ti se pare mai potrivita, mai ales cum te simti in interior, la volan. Sunt, dar se repara. La pretul masinii mai pui 1000 euro pt. distributie la BMW. Oricum si la Audi e recomandat sa inlocuiesti distributia ca sa stai linistit si costa aprox. 500 euro. Deci sa spunem ca BMW e cu 500 euro mai scump din start pt. distributie. Nu ar trebui sa fie un factor decisiv. Edited by max_01, 10 May 2018 - 14:41. |
#84
Posted 10 May 2018 - 14:45
flaviuf, on 09 mai 2018 - 07:52, said:
Nu stiu cum e Audi-ul in cauza dar un BMW similar si-a vandut prietenul meu acum o luna. Era cutie automata, motorul avea undeva la 180 cp. Chiar l-am intrebat de curiozitate daca a avut probleme iarna si mi-a spus ca niciuna. De fapt l-a dat unui alt prieten cu banii pe care i-ar fi luat la buy back. Eu zic ca l-a dat ieftin: 12500, masina din 2012 sau 2013(nu stiu exact) si 67500 km. |
#85
Posted 11 May 2018 - 07:49
Tavi_Octavian, on 10 mai 2018 - 14:45, said:
Si de ce l.a vandut oare? Poate nu i.a convenit ceva la el. Ai putea afla? Multumesc! |
#86
Posted 11 May 2018 - 08:04
flaviuf, on 11 mai 2018 - 07:49, said: Pentru ca si-a luat un X4. Chiar imi spunea ca a fost foarte incantat de masina, ca mergea tun dar avnd copil mic nu era cea mai buna optiune. Singura chestie de care s-a plans a fost faptul ca era prea joasa pentru anumite drumuri de la noi si o mai atingea. cam asa este, seria 3 e cam joasa, mai ales daca are pachet M e ridicol la borduri. Ceva mai adaptat drumurilor noastre este seria3 gt, are si cauciuc cu talon mai inalt. |
#87
Posted 11 May 2018 - 12:24
|
#88
Posted 11 May 2018 - 13:04
#89
Posted 11 May 2018 - 13:32
Eu am suspensie sport la A4 si garda la sol e ceva mai mica. Nu stiu cat, dar e cu 3-4 mai joasa decat Golf.
Nu am avut niciodata probleme.si tinuta de drum la viteza mare si in curbe este superba. La A4, cred ca 90% din cele aduse din Germania sunt cu suspensie sport, cel putin tot ce am vazut eu, si am vazut mai multe, toate sunt cu suspensie sport. Edited by Kroghy, 11 May 2018 - 13:34. |
#90
Posted 11 May 2018 - 23:32
Daca tot veni vorba de suspensii, am si eu suspensii avantgarde ( varianta sport dar nu amg) pe e classe si fiind in europa imi place insa cand am fost in Moldova a fost un cosmar. Am atins-o de o multime de ori. Gaseam drumuri pe unde nu puteam trece si eram nevoit sa intorc pe cand altele mergeau inainte. Sa fi fost stabilit acolo nici vorba nu era de suspensii sport.
Edited by vinciun, 11 May 2018 - 23:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users