Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Alegere intre Bmw f30 si Audi a4 b8

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#145
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Si ce ai fi vrut sa ti se spuna ? Ia Audi ca e bun ?  Nu , e o porcarie ,  ia mai bine Logan si stii ca-ti permiti sa-l intretii si sa-l repari .  Sau ia Audi daca vrei sa stai cu bidonul de ulei  in portbagaj si cu 2-3000 pusi deoparte pentru cutia automata.

#146
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 Tavi_Octavian, on 14 iunie 2018 - 17:15, said:

M-ati lamurit bustean. Imi iau Logan
Mai bine doua Logan dar vezi sa fie dinalea bune cu 3-4 stele ncap, nu dinalea cu 1 stea.
"Sandero/Logan, rezultate dezamagitoare la testele Latin NCAP in 2018 - 1 stea"
https://www.wall-str...018-1-stea.html

 ct10dre, on 15 iunie 2018 - 02:55, said:

Si ce ai fi vrut sa ti se spuna ? Ia Audi ca e bun ?
Cel mai important e sa nu mai spui prostii de genul bidonului de ulei si mii de euro pusi deoparte pentru reparatii.
Normal ca Audi e o alegere excelenta, la fel si BMW. Intre ele sunt chestiuni de gusturi.

Edited by Kroghy, 15 June 2018 - 06:32.


#147
Tavi_Octavian

Tavi_Octavian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 19.01.2012

 ct10dre, on 15 iunie 2018 - 02:55, said:

Si ce ai fi vrut sa ti se spuna ? Ia Audi ca e bun ?  Nu , e o porcarie ,  ia mai bine Logan si stii ca-ti permiti sa-l intretii si sa-l repari .  Sau ia Audi daca vrei sa stai cu bidonul de ulei  in portbagaj si cu 2-3000 pusi deoparte pentru cutia automata.
Exact asta voiam sa aud. Daca exista coduri motor cu probleme din fabrica. Daca motoarele consuma ulei, etc. Cutie automata, am precizat clar ca nu vreau, deci nu se pune problema.
Si nu, nu o sa iau logan oricum. Un plus pe care l.ar avea Bmw-ul ar fii modurile de condus care schimba comportamentul masinii. Dar, oare este acesta un plus??

#148
zamaraii

zamaraii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 11.12.2006
@kroghy
Lasa comparatiile de la testele latine cu cele din europa ca nu e ok!

Poftim pentru preamaritul tau VW: https://www.latinnca...d-16-no-airbags

Ideea de baza este daca isi permite intretinerea unei masini premium sau nu?

LE: @Tavi: Eu zic ca e un plus daca are si suspensii adaptive, dar toate duc la un cost de intretinere enorm. Suspensiile adaptive se strica mai rapid pe drumurile patriei si sunt foarte scumpe! Trebuie analizata si din acest punct de vedere: merita toate aceste elemente pe masina vs. costuri de intretinere?

Edited by zamaraii, 15 June 2018 - 09:24.


#149
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Masina cu cat este mai dotata cu atat este mai buna, mai confortabila, mai placuta, proportional cu dotarile cresc si costurile. Tu stii cel mai bine ce iti permiti.

Dar decat sa dai 8-10k euro pe un Logan nou, eu as lua oricand o Astra J 2014-2015 pe la 6.5-7k euro, asta in cazul in care nu iti permiti intretinerea un 3er, a4.

#150
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

 Tavi_Octavian, on 15 iunie 2018 - 09:20, said:

Exact asta voiam sa aud. Daca exista coduri motor cu probleme din fabrica. Daca motoarele consuma ulei, etc. Cutie automata, am precizat clar ca nu vreau, deci nu se pune problema.
Si nu, nu o sa iau Logan oricum. Un plus pe care l.ar avea Bmw-ul ar fii modurile de condus care schimba comportamentul masinii. Dar, oare este acesta un plus??

Bmw-ul are mai multe plusuri , distributie a maselor egala  50/50  deci dinamica ridicata si stabilitate crescuta  ,  la Audi greutatea e mai mult pe fata   ,modelul F30 e  de generatie mai noua   ,  audi are acelasi model din 2008   cu facelift  ca sa ia banii fraierilor  amatori de cerculete pe componente de skoda , etc etc   .    In rest,  ia ce-ti place,  ambele modele au probleme si rezolvari . Totusi  , daca vrei audi  ia o skoda sau un vw  ,  e aceeasi mancare de peste la bani  mai putini .

Edited by ct10dre, 15 June 2018 - 14:36.


#151
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Asta e buget de o Octavia, Golf sau poate Passat asa cool cum vrea initiatorul, dar și în stare f ok. Adică ceva de 5-6 ani și max 150000 de km.
Restul sunt niste mașini premium f rulate. O mașina premium nu e neapărat o mașina mai fiabila. Este mai mișto la condus, mai atent gândită, mai confortabila... chestii de-astea. Deci șansele să dai peste ceva care necesita reparatii destul de costisitoare, sunt f mari.
O prietena și-a luat acum 2 saptamani un Q3 (32000 de euro) nou din Ro. Azi la spălătorie a sărit un senzor de parcare din bara. A sunat la Porsche și f acid" tipul i-a zis că e din cauza jetului și nu intra la garanție treaba asta. I-a zis că trebuie să "decarteze" 350 de lei.
Săptămâna trecută sora mea a făcut pana pe A2. Masina: Clasa A 180 CDI AMB Pack, "scor de lista", cam 30000 de euro. Mașina are 22000 de km, anvelopele pe 18 Nokian. Pret:630 de lei la Norauto. Plus că nu oricine e dispus să le schimbe, deci alți bani. In urma cu doua luni a schimbat furtunul de la lichidul de parbriz. Preț: 400 de lei.
De-asta zic. Mașinile premium sunt ceva aparte. Dar după ce le cumperi și vezi că trebuie să bagi bani in ele, și nu puțini, parca e păcat când ele au costat noi cel puțin dublu. De exemplu Mercedesul ăla nu avea "fata" de anvelope Debica sau Barum. Ok,poți să pui. Dar nu despre asta e vorba. De f multe ori, cei care aleg o mașina premium și au buget limitat, nu iau în calcul și chtuielile ulterioare sau le calculează gresit. Iar apoi au un soc. Si se uită la dezmembrări  sau pun chinezării
cat mai ieftine in serviceuri de cartier.

Și să spui că Skoda și Audi sunt aceiași mâncare de pește, înseamnă să ai o problema grava cu acest domeniu.

Edited by LauCalin, 16 June 2018 - 00:04.


#152
irulan_corrino

irulan_corrino

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,405
  • Înscris: 20.01.2018
Se incadreaza la un A4, omul a spus că e dispus la compromisuri.
Hai sa nu exageram, 200.000 km nu s un cap de țară,mașinile premium au șanse mari să fi beneficiat de servisare corectă și să aibă la km ăia deja schimbată turbina, distribuția, volantul.
In plus astea s piese generice, turbina tot garret e și la Audi și la Skoda.
La BMW da, e mai complicată treaba.

#153
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 irulan_corrino, on 16 iunie 2018 - 00:38, said:

Hai sa nu exageram, 200.000 km nu s un cap de țară,mașinile premium au șanse mari să fi beneficiat de servisare corectă și să aibă la km ăia deja schimbată turbina, distribuția, volantul.
In plus astea s piese generice, turbina tot garret e și la Audi și la Skoda.
La BMW da, e mai complicată treaba.
Majoritatea proprietarilor occidentali de aia isi vand masinile cand ies din garantie sau au 4-5 ani, ca sa nu trebuiasca sa bage bani in schimbarea turbinei, distributiei, volantei, etc.Ma indoiesc ca aceste piese sunt schimbate cu exceptia perioadei cand acestea s-au stricat, in perioada de garantie.La un coleg de forum care si-a cumparat un BMW, nou, dupa 5000km, s-a stricat turbina care a fost inlocuita gratis deoarece masina se afla in garantie.
In ce sens este mai complicata treaba la BMW?

Edited by max_01, 16 June 2018 - 07:53.


#154
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010

 Tavi_Octavian, on 15 iunie 2018 - 09:20, said:

Exact asta voiam sa aud. Daca exista coduri motor cu probleme din fabrica. Daca motoarele consuma ulei, etc. Cutie automata, am precizat clar ca nu vreau, deci nu se pune problema.
In legatura cu Audi, toate informatiile pe care le cauti tu se gasesc pe clubaudi la sfaturi achizitii pentru fiecare model in parte, este adevarat ca sunt multe pagini de citit dar gasesti acolo absolut tot.
Nu cunosc prea bine forumul bmwclub, dar sigur gasesti si la ei astfel de topic-uri.
Tu vrei mura-n gura toate informatiile, fara sa depui un minim de efort.
Chiar si aici daca dadeai un search gaseai cel putin 10 topic-uri pentru fiecare masina in parte ...

Edited by alliNdanuTz, 16 June 2018 - 09:58.


#155
Tavi_Octavian

Tavi_Octavian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 19.01.2012
Multumesc tuturor! Mi-am facut cont pe forum BMW si urmeaza sa lecturez acolo. Deocamdata nu ma grabesc cu achizitia, poate reusesc pana la urma sa cresc bugetul si sa iau ceva mai bun.

#156
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Stai sa vezi cand dai de aroganța administratorilor audi/bmw cand pui o intrebare ...bafta

#157
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 09.04.2008

 cris26, on 21 iunie 2018 - 19:22, said:

Stai sa vezi cand dai de aroganța administratorilor audi/bmw cand pui o intrebare ...bafta
La Haudi nu știu cum e, dar la BMW sunt foarte ok oamenii prin forum.

#158
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
La haudi e dezastru , cand aduci aminte de vreo problema si intrebi daca mai e de actualitate la modelele din anumiti ani  ,  iti sar toti in cap de parca le-ai zis de masa.  La BMW ti se raspunde destul de politicos.

#159
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
La haudi pe forum, daca spui ceva de rau despre marca risti sa iti iei ban. La BMW poti sa spui absolut tot ce doresti.

Acum 2 ani, vindea cineva un A4 b8 2008 cu serie de 9, 140 si ceva de mii de km, 2.0tdi, destul de dotat cu 19-20k euro. Cineva de pe forum era interesat de masina lui, toti colegii il incurajau. I-am zis omul adevarul, am fost singurul, mi-au sarit toti in cap si am fost amenintat cu ban-ul

#160
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Cel mai frapant e cand scrii acelasi lucru pe Audi Romania vs audi franta/world etc ... educația, bunul simț fac diferența din pacate.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate