Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Alegere intre Bmw f30 si Audi a4 b8
Last Updated: Jun 22 2018 09:16, Started by
Tavi_Octavian
, May 06 2018 22:47
·
0
#145
Posted 15 June 2018 - 02:55
#146
Posted 15 June 2018 - 06:31
Tavi_Octavian, on 14 iunie 2018 - 17:15, said:
M-ati lamurit bustean. Imi iau Logan "Sandero/Logan, rezultate dezamagitoare la testele Latin NCAP in 2018 - 1 stea" https://www.wall-str...018-1-stea.html ct10dre, on 15 iunie 2018 - 02:55, said:
Si ce ai fi vrut sa ti se spuna ? Ia Audi ca e bun ? Normal ca Audi e o alegere excelenta, la fel si BMW. Intre ele sunt chestiuni de gusturi. Edited by Kroghy, 15 June 2018 - 06:32. |
#147
Posted 15 June 2018 - 09:20
ct10dre, on 15 iunie 2018 - 02:55, said:
Exact asta voiam sa aud. Daca exista coduri motor cu probleme din fabrica. Daca motoarele consuma ulei, etc. Cutie automata, am precizat clar ca nu vreau, deci nu se pune problema. Si nu, nu o sa iau logan oricum. Un plus pe care l.ar avea Bmw-ul ar fii modurile de condus care schimba comportamentul masinii. Dar, oare este acesta un plus?? |
#148
Posted 15 June 2018 - 09:21
@kroghy
Lasa comparatiile de la testele latine cu cele din europa ca nu e ok! Poftim pentru preamaritul tau VW: https://www.latinnca...d-16-no-airbags Ideea de baza este daca isi permite intretinerea unei masini premium sau nu? LE: @Tavi: Eu zic ca e un plus daca are si suspensii adaptive, dar toate duc la un cost de intretinere enorm. Suspensiile adaptive se strica mai rapid pe drumurile patriei si sunt foarte scumpe! Trebuie analizata si din acest punct de vedere: merita toate aceste elemente pe masina vs. costuri de intretinere? Edited by zamaraii, 15 June 2018 - 09:24. |
#149
Posted 15 June 2018 - 14:28
Masina cu cat este mai dotata cu atat este mai buna, mai confortabila, mai placuta, proportional cu dotarile cresc si costurile. Tu stii cel mai bine ce iti permiti.
Dar decat sa dai 8-10k euro pe un Logan nou, eu as lua oricand o Astra J 2014-2015 pe la 6.5-7k euro, asta in cazul in care nu iti permiti intretinerea un 3er, a4. |
#150
Posted 15 June 2018 - 14:35
Tavi_Octavian, on 15 iunie 2018 - 09:20, said:
Exact asta voiam sa aud. Daca exista coduri motor cu probleme din fabrica. Daca motoarele consuma ulei, etc. Cutie automata, am precizat clar ca nu vreau, deci nu se pune problema. Si nu, nu o sa iau Logan oricum. Un plus pe care l.ar avea Bmw-ul ar fii modurile de condus care schimba comportamentul masinii. Dar, oare este acesta un plus?? Bmw-ul are mai multe plusuri , distributie a maselor egala 50/50 deci dinamica ridicata si stabilitate crescuta , la Audi greutatea e mai mult pe fata ,modelul F30 e de generatie mai noua , audi are acelasi model din 2008 cu facelift ca sa ia banii fraierilor amatori de cerculete pe componente de skoda , etc etc . In rest, ia ce-ti place, ambele modele au probleme si rezolvari . Totusi , daca vrei audi ia o skoda sau un vw , e aceeasi mancare de peste la bani mai putini . Edited by ct10dre, 15 June 2018 - 14:36. |
#151
Posted 15 June 2018 - 23:58
Asta e buget de o Octavia, Golf sau poate Passat asa cool cum vrea initiatorul, dar și în stare f ok. Adică ceva de 5-6 ani și max 150000 de km.
Restul sunt niste mașini premium f rulate. O mașina premium nu e neapărat o mașina mai fiabila. Este mai mișto la condus, mai atent gândită, mai confortabila... chestii de-astea. Deci șansele să dai peste ceva care necesita reparatii destul de costisitoare, sunt f mari. O prietena și-a luat acum 2 saptamani un Q3 (32000 de euro) nou din Ro. Azi la spălătorie a sărit un senzor de parcare din bara. A sunat la Porsche și f acid" tipul i-a zis că e din cauza jetului și nu intra la garanție treaba asta. I-a zis că trebuie să "decarteze" 350 de lei. Săptămâna trecută sora mea a făcut pana pe A2. Masina: Clasa A 180 CDI AMB Pack, "scor de lista", cam 30000 de euro. Mașina are 22000 de km, anvelopele pe 18 Nokian. Pret:630 de lei la Norauto. Plus că nu oricine e dispus să le schimbe, deci alți bani. In urma cu doua luni a schimbat furtunul de la lichidul de parbriz. Preț: 400 de lei. De-asta zic. Mașinile premium sunt ceva aparte. Dar după ce le cumperi și vezi că trebuie să bagi bani in ele, și nu puțini, parca e păcat când ele au costat noi cel puțin dublu. De exemplu Mercedesul ăla nu avea "fata" de anvelope Debica sau Barum. Ok,poți să pui. Dar nu despre asta e vorba. De f multe ori, cei care aleg o mașina premium și au buget limitat, nu iau în calcul și chtuielile ulterioare sau le calculează gresit. Iar apoi au un soc. Si se uită la dezmembrări sau pun chinezării cat mai ieftine in serviceuri de cartier. Și să spui că Skoda și Audi sunt aceiași mâncare de pește, înseamnă să ai o problema grava cu acest domeniu. Edited by LauCalin, 16 June 2018 - 00:04. |
#152
Posted 16 June 2018 - 00:38
Se incadreaza la un A4, omul a spus că e dispus la compromisuri.
Hai sa nu exageram, 200.000 km nu s un cap de țară,mașinile premium au șanse mari să fi beneficiat de servisare corectă și să aibă la km ăia deja schimbată turbina, distribuția, volantul. In plus astea s piese generice, turbina tot garret e și la Audi și la Skoda. La BMW da, e mai complicată treaba. |
#153
Posted 16 June 2018 - 07:49
irulan_corrino, on 16 iunie 2018 - 00:38, said:
Hai sa nu exageram, 200.000 km nu s un cap de țară,mașinile premium au șanse mari să fi beneficiat de servisare corectă și să aibă la km ăia deja schimbată turbina, distribuția, volantul. In plus astea s piese generice, turbina tot garret e și la Audi și la Skoda. La BMW da, e mai complicată treaba. In ce sens este mai complicata treaba la BMW? Edited by max_01, 16 June 2018 - 07:53. |
#154
Posted 16 June 2018 - 09:55
Tavi_Octavian, on 15 iunie 2018 - 09:20, said:
Exact asta voiam sa aud. Daca exista coduri motor cu probleme din fabrica. Daca motoarele consuma ulei, etc. Cutie automata, am precizat clar ca nu vreau, deci nu se pune problema. Nu cunosc prea bine forumul bmwclub, dar sigur gasesti si la ei astfel de topic-uri. Tu vrei mura-n gura toate informatiile, fara sa depui un minim de efort. Chiar si aici daca dadeai un search gaseai cel putin 10 topic-uri pentru fiecare masina in parte ... Edited by alliNdanuTz, 16 June 2018 - 09:58. |
|
#156
Posted 21 June 2018 - 19:22
Stai sa vezi cand dai de aroganța administratorilor audi/bmw cand pui o intrebare ...bafta
|
#159
Posted 22 June 2018 - 07:54
La haudi pe forum, daca spui ceva de rau despre marca risti sa iti iei ban. La BMW poti sa spui absolut tot ce doresti.
Acum 2 ani, vindea cineva un A4 b8 2008 cu serie de 9, 140 si ceva de mii de km, 2.0tdi, destul de dotat cu 19-20k euro. Cineva de pe forum era interesat de masina lui, toti colegii il incurajau. I-am zis omul adevarul, am fost singurul, mi-au sarit toti in cap si am fost amenintat cu ban-ul |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users