Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Alegere intre Bmw f30 si Audi a4 b8
Last Updated: Jun 22 2018 09:16, Started by
Tavi_Octavian
, May 06 2018 22:47
·
0
#1
Posted 06 May 2018 - 22:47
Salutare colegi! Pe parcursul acestui an, doresc sa imi schimb masina. Vreau sa achizitionez una dintre cele doua mentionate in titlu, dar nu ma pot decide pe care dintre ele. Doresc motorizare de 2000 cmc pe motorina , norma de poluare EURO 5. Bugetul meu nu este chiar unul mare, maxim 12.500€. As dori ceva cu toate optiunile: piele, clima, navigatie mare, etc. (Si doresc scaunele cu suport lateral si cu extinderea aceea sub genunchi, nu stiu cum se numeste exact). Mentionez ca pana acum am avut 2 masini Volkswagen, un Golf 5 si un Passat b5.5. Intre Audi si BMW, parca mi.ar placea mai mult bmw.ul. Dar nu prea stiu cum e fiabilitatea, costul reviziilor si tractiunea spate. Cu tractiune spate conduc un Mercedes Vito si iarna nu il poti misca din loc. Nu stiu daca e comparabil cu bmw.ul, dar sper ca ma puteti ajuta sa.mi fac o idee. Multumesc!
|
#4
Posted 06 May 2018 - 23:12
#5
Posted 06 May 2018 - 23:25
#6
Posted 06 May 2018 - 23:34
bugetul este pt minim 200 k km daca vrei toate dotarile alea si nici asa nu cred sa gasesti una automata. Apoi a4 b8 este sub f30 fiind aparut mai demult, e decalaj intre ele de 4 ani.
Daca ai anvelope bune, circuli fara probleme si cu BMW ul. Vito e alt animal, desi cu gume bune nu inteleg cum de nu il poti misca. |
#7
Posted 06 May 2018 - 23:38
pasilla, on 06 mai 2018 - 23:25, said:
Treaba lui, dar ma gandeam ca s-a saturat de rable. Te referi la Logan banuiesc ... la alea noi cu motor 1.0 sce care il schimbi la fiecare schimb de ulei ? Ori la alea care in 2 ani ai rugina ca la un Passat b5 din 98 ? Sau la celelalte care au probleme enervante si la reprezentanta iti spun "asa face toate" ? Intra un pic pe loganclub, daca intrebi posesori in realitate o sa fie multumiti, ca fiecare isi lauda cioara pana o vinde. Logan 2 nu se compara cu logan 1 la fiabilitate, ala si-a facut un renume la fiabilitate, am avut asa ceva si nu am avut niciodata probleme timp de multi ani. Asta nou are 3 leduri si in rest probleme. Un logan nou nu se compara la confort, calitate, performante cu un passat b5.5 de 15 ani , ce sa mai vorbim despre un a4 b8 sau BMW f30. |
#9
Posted 06 May 2018 - 23:58
pasilla, on 06 mai 2018 - 23:42, said:
Nu ma refer la Logan. Orice masina noua. Chiar si Trabant (daca s-ar mai produce). Daca bugetul era de 2-3 mii de euro intelegeam ca sa se orienteze spre un harb. cavaliere, on 06 mai 2018 - 23:34, said:
bugetul este pt minim 200 k km daca vrei toate dotarile alea si nici asa nu cred sa gasesti una automata. Apoi a4 b8 este sub f30 fiind aparut mai demult, e decalaj intre ele de 4 ani. Daca ai anvelope bune, circuli fara probleme si cu BMW ul. Vito e alt animal, desi cu gume bune nu inteleg cum de nu il poti misca. cavaliere, on 06 mai 2018 - 23:34, said:
bugetul este pt minim 200 k km daca vrei toate dotarile alea si nici asa nu cred sa gasesti una automata. Apoi a4 b8 este sub f30 fiind aparut mai demult, e decalaj intre ele de 4 ani. Daca ai anvelope bune, circuli fara probleme si cu bmw ul. Vito e alt animal, desi cu gume bune nu inteleg cum de nu il poti misca. |
#10
Posted 07 May 2018 - 01:17
Si nu vreau cutie automata, ci manuala. Si sunt constient ca n.o sa gasesc masini cu km foarte putini la banii astia, dar nu ma deranjeaza sa aiba 200k, daca acestia sunt reali, cu istoric service.
|
|
#11
Posted 07 May 2018 - 05:17
Am mai scris si in alta parte, am cautat vreo luna ceva care sa imi placa si dupa mai multe test-drive (pornisem orientat spre Insignia si Passat CC) am ajuns la un Audi A5 Sportback pe motorina de 150 CP, piele, 4 usi, Euro 5, 175k km, din 2014, adus de 2 ani din Belgia (deci inscris in RO), 14.000 euro. Adevarat, fara distronic, faruri si stopuri cu LED, cornering light, HDD in bord si alte minuni. Gasisem si la 12.200 euro din 2013, cu numere rosii, tot din Belgia, pe la vreo 185k km, dar fara piele si scaune incalzite, plus cateva probleme mecanice minore, rezolvabile (parbriz ciupit de la 2 pietricele, telescoape pe spate, discuri de frana pe fata, placute de frana, scurgere antigel la un furtun cu por), dar am zis ca merita investitia cel din 2014. Ambele cu istoric service cat au fost in Belgia.
Ca si intretinere mecanicul mi-a zis ca este comparabil cu VW-ul. Fa mai multe test-drive si vezi cum simti masina, posibil sa iei alta, nu neaparat BMW sau Audi. La sfarsit ajunsesem sa aleg intre Audi A5 Sportback si o Mazda CX-5 (Euro 6), din 2014, motorina cu motor de 2.2, cv automata, 4x4, 180k km, fara piele, la 13.000 euro, dar am ales Audi nu atat pentru impozitul de 4 ori mai mic, cat pentru service mai comun si asezarea pe sosea (CX-5 fiind mai spre SUV). Am avut ca masini de serviciu mai multe marci, stiu ce inseamna masina noua sau SH (am avut de nou un Logan pe motorina nou, consum foarte mic), dar, orice ar spune cineva, nu poti compara un Audi SH din 2014 cu un Logan, Sandero sau Duster noi, din 2018, chiar daca sunt cam la aceeasi bani. Edited by claudiu1, 07 May 2018 - 05:26. |
#12
Posted 07 May 2018 - 05:31
Recomand A4 B8 si cu 12500 gasesti versiunea facelift din 2012.
Edited by Kroghy, 07 May 2018 - 05:31. |
#13
Posted 07 May 2018 - 05:55
Loganul este masina de saraci . Nu se cumpara decat de taximetristi sau de firme ca si masina de naveta pentru angajati neimportanti
|
#14
Posted 07 May 2018 - 06:20
dorel_acdc, on 07 mai 2018 - 05:55, said:
Loganul este masina de saraci . Nu se cumpara decat de taximetristi sau de firme ca si masina de naveta pentru angajati neimportanti Tavi_Octavian, on 06 mai 2018 - 22:47, said:
Cu tractiune spate conduc un Mercedes Vito si iarna nu il poti misca din loc. Daca vrei BMW sau Mercedes atunci musai cu 4x4. La Audi e suficient tractiune fata. Edited by Kroghy, 07 May 2018 - 06:21. |
#15
Posted 07 May 2018 - 06:27
dorel_acdc, on 07 mai 2018 - 05:55, said: Loganul este masina de saraci . Nu se cumpara decat de taximetristi sau de firme ca si masina de naveta pentru angajati neimportanti |
|
#16
Posted 07 May 2018 - 07:29
dorel_acdc, on 07 mai 2018 - 05:55, said:
Loganul este masina de saraci . Nu se cumpara decat de taximetristi sau de firme ca si masina de naveta pentru angajati neimportanti Nu-i chiar asa. Multi isi cumpara Logan nou mai scump ca majoitatea sh-urilor pe care il au unii. Ideea era ca unii chiar nu vor de la masina ceva mai mult si sunt multumiti sa mearga din A in B cu o masina noua, euro 6 fara sa le dea multe batai de cat pentru urmatorii cel putin 4-5 ani. De exemplu eu cand mi-am luat loganul care avea pret de lista 8500e , crezi ca l-am luat ca era masina pentru saraci ? Era mai scump ca Audi a4 b6, a6, Passat b5, etc ce le luau majoritatea la 5-6000euro , crezi ca alea erau masini pentru bogati ? Edited by TruculMagic, 07 May 2018 - 07:30. |
#17
Posted 07 May 2018 - 07:59
dorel_acdc, on 07 mai 2018 - 05:55, said:
Loganul este masina de saraci . Nu se cumpara decat de taximetristi sau de firme ca si masina de naveta pentru angajati neimportanti Iti iei "premium" si te duci nea Gica din coltul strazii sa-ti schimbe uleiul ( evident, cumparat de tine, ca deh e mai ieftin daca il iei de pe net ). Nu contesta aproape nimeni ca din punct de vedere al calitatii materialelor, confortului si in multe cazuri al sigurantei, un Logan este sub aceste "premium-uri", dar gandeste-te cat a costat respectiva masina noua. Si in plus, asa cum s-a mai spus, unii vor o masina noua, in primul rand pentru ca ai garantie la ea si cativa ani poti sa stai linistit in privinta problemelor ce pot sa apara. Vorba neamțului: " De gustibus non est disputandum " |
#18
Posted 07 May 2018 - 08:00
Tavi_Octavian, on 07 mai 2018 - 01:17, said:
Si nu vreau cutie automata, ci manuala. Si sunt constient ca n.o sa gasesc masini cu km foarte putini la banii astia, dar nu ma deranjeaza sa aiba 200k, daca acestia sunt reali, cu istoric service. Banuiam ca Vito are probleme de aderenta din cauza ca e usoara puntea spate. La f30 nu ai probleme de genul, masina are o distributie a maselor aproape 50-50, cu niste gume bune mergi iarna ca si cu orice masina cu tractiune fata. Daca nu vrei automata, atunci poti gasi in bugetul tau una dotata decent. Chiar daca e trecuta de 200 k km insa a avut revizii facute la timp si nu a fost haituita, merge fara probleme. Atata doar ca o sa ceara discuri ( daca nu au fost schimbate si in general nu prea au fost pt ca sunt scumpe originale), distributie la un moment dat, curatata galeria de admisie, mai niste flanse amortizor, etc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users