Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Alegere intre Bmw f30 si Audi a4 b8

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#37
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 09.04.2008
Dacă îți place BMW, ia BMW. Condu ambele înainte să te hotărăști dar să nu-ți fie frică de tracțiune spate, nu-i chiar așa de greu de condus la mașinile moderne. Am trecut pe la Fundata pe zăpadă proaspătă de 5 cm, virgină cu gheață dedesubt. Cauciucuri bune să ai.

#38
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 blotunga, on 07 mai 2018 - 20:16, said:

Am trecut pe la Fundata pe zăpadă proaspătă de 5 cm, virgină cu gheață dedesubt. Cauciucuri bune să ai.
Asta chiar ca e mare realizare pt. tractiune spate.
In parcare la mine am 200-300 de metri cu zapada mai sus de nivelul portierei, deci undeva pe la 30 cm si cu tractiune fata nu am emotii.
Evident cu demaraj si roti patinand dar e usor de controlat daca e tractiune fata. Daca e tractiune spate, in zapada asa de mare te invarti pe loc de 10 ori pana iesi din parcare.
Concluzia: BMW musai cu 4x4. La Audi e foarte bun si doar cu tractiune fata.

Edited by Kroghy, 07 May 2018 - 20:28.


#39
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 claudiu1, on 07 mai 2018 - 19:01, said:

Acum cativa ani am fost in Canada cam o luna de zile si, de curiozitate, dar si din deformatie profesionala, m-am uitat sa vad cate sunt autoturisme FARA cv automata. Mi-au ajuns degetele de la o mana. Cu un VW Golf am mers, ca pasager, intre Toronto si Barrie.
Sa inteleg ca oamenii aia de acolo sunt tampiti ca prefera CV automate? Imi zicea un prieten ca daca in SUA si Canada s-ar interzice CV automate, peste 3/4 dintre soferi nu ar reusi sa miste masina de pe loc.
Nu stiu de unde fobia asta, ca CV automate se strica.
Nu sunt impotriva cutiilor automate mai ales al celor de ultima generatie care iti ofera pe langa confort, si un consum mai mic decat in cazul cutiilor manuale.Consider insa ca in cazul achizitiei unei masini SH, care are peste 170.000 kilometri rulati, riscul ca sa ai probleme tehnice  cu cutia automata este destul de ridicat iar costurile de reparatie sunt mai mari decat la cea manuala.
La masinile folosite cu destui kilometri rulati se mai strica cutiile de viteza inclusiv cele automate.
In cazul unei masini noi, as opta pentru o cutie automata.Din pragmatism.

#40
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 09.04.2008

 Kroghy, on 07 mai 2018 - 20:28, said:


Asta chiar ca e mare realizare pt. tractiune spate.
In parcare la mine am 200-300 de metri cu zapada mai sus de nivelul portierei, deci undeva pe la 30 cm si cu tractiune fata nu am emotii.
Evident cu demaraj si roti patinand dar e usor de controlat daca e tractiune fata. Daca e tractiune spate, in zapada asa de mare te invarti pe loc de 10 ori pana iesi din parcare.
Concluzia: BMW musai cu 4x4. La Audi e foarte bun si doar cu tractiune fata.
În 12 ani de BMW n-am avut astfel de probleme. Și stau în Brașov și merg la Câmpulung măcar odată pe lună de vro 10 ani.

#41
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 Kroghy, on 07 mai 2018 - 19:19, said:

Dupa ce gusti de placerea unei cutii automate nu mai vrei manuala, mai ales CVT-ul de la Audi care e considerat ca fiind singura cutie CTV buna.
Asa declara majoritatea celor pe care ii cunosc si dupa ce au condus ani buni, masini cu cutie manuala de viteza au trecut pe cutii automate de viteza.Si ii cred.

Edited by max_01, 07 May 2018 - 20:40.


#42
Tavi_Octavian

Tavi_Octavian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 19.01.2012
Referitor la garda la sol intre cele doua masini, ce parere aveti? Care e mai potrivita pentru Romania? Este diferenta demna de luat in considerare? Cu Passat.ul nu aveam emotii sa ma urc pe borduri in caz ca nu gaseam loc de parcare. Si la ce gropi, denivelari in asfalt si drumuri neasfaltate gasim in tara, cam imi da de gandit.
Si inca o chestie pe care am auzit.o la un samsar din tara. Citez: "masinile VW, Audi chiar daca se strica, nu te lasa in drum, ci te aduc pana acasa. In schimb BMW, daca s.a stricat ceva, nu mau pleci de acolo fara platforma".
Exista vreun pic de adevar in vorbele astea?

#43
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

 Tavi_Octavian, on 07 mai 2018 - 21:36, said:

Citez: "masinile VW, Audi chiar daca se strica, nu te lasa in drum, ci te aduc pana acasa. In schimb BMW, daca s.a stricat ceva, nu mau pleci de acolo fara platforma".
Exista vreun pic de adevar in vorbele astea?
Nu, e minciuna, si la VW-Audi daca ai unele defecte ramai in drum. De ex. pompa de inalte sau pompa de ulei, doua defecte care te lasa in drum si cel mai rau e ca nu ai nici un simptom inainte. Pur si simplu se strica brusc si acolo ai ramas.

#44
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 Tavi_Octavian, on 07 mai 2018 - 21:36, said:

Exista vreun pic de adevar in vorbele astea?
Doar cu conditia ca masina sa stie unde stai :)...altfel e folclor urban

#45
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 09.04.2008
Dacă nu iei cu suspensie sport, n-ar trebui să ai probleme nici cu BMWul. A mea a venit cu suspensii sport dar "noroc" că s-au dus repede, că era cam prea joasă pentru anumite situații (gen limitatoare de viteză nesimțit de înalte, treceri de cale ferată aiurea, etc.)

Edited by blotunga, 07 May 2018 - 22:32.


#46
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

 Kroghy, on 07 mai 2018 - 20:28, said:

Asta chiar ca e mare realizare pt. tractiune spate.
In parcare la mine am 200-300 de metri cu zapada mai sus de nivelul portierei, deci undeva pe la 30 cm si cu tractiune fata nu am emotii.
Evident cu demaraj si roti patinand dar e usor de controlat daca e tractiune fata. Daca e tractiune spate, in zapada asa de mare te invarti pe loc de 10 ori pana iesi din parcare.
Concluzia: BMW musai cu 4x4. La Audi e foarte bun si doar cu tractiune fata.

:))  
Dar ce batmobile ai  mai Kroghy   de  ai garda la sol  de 13 cm si treci prin zapada de 30 cm ?  Mai taie naibii din ea ca te mai si cred unii .    Daca zici ca era si zapada de 2-3 zile   imi comand 6 audi sa stii :))

#47
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 ct10dre, on 08 mai 2018 - 09:45, said:

Posted Image)  
Dar ce batmobile ai  mai Kroghy   de  ai garda la sol  de 13 cm si treci prin zapada de 30 cm ?  Mai taie naibii din ea ca te mai si cred unii . Daca zici ca era si zapada de 2-3 zile   imi comand 6 Audi sa stii Posted Image)

Pai in zapada de 30 cm nici nu o misti din parcare. Limitarea la fwd/rwd este data de garda la sol in primul rand. Am un Bertone cu garda la sol de 30 de cm si iarna rareori trebuie sa cuplez si fata pentru ca nu e nevoie, merge fara probleme doar cu tractiunea spate.
Cu x1 care e xdrive, a iesit nevasta mea din parcare cu zapada ce depasea 1 deget pragurile , dar in forja si cu dsc decuplat.
Ce zice el cu a4 prin zapada de 30 de cm e ceva halucinatie mai mult ca sigur. :))

#48
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
Era 30 cm de zahar pudra...

#49
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 uhu10uhu, on 08 mai 2018 - 10:30, said:

Era 30 cm de zahar pudra...

Stai cuminte ca apare celalalt ucenic VW care o sa vina sa zica ce naspa e sistemul 4x4 de la Toyota, cel mai slab din lume, mai prost decat un Fwd vw/audi. :)))) Posesorii de vag sunt aparte. ( culmea ca am avut si eu haudi, dar nu am ochelari de cal, daor de vedere :)))

#50
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Daca masinile voastre nu trec prin 30 de cm de zapada proaspat depusa atunci mai bine le vindeti si luati ceva bun. Eu in fiecare an ies fara emotii pentru ca am tractiune fata. Se ia avant si se mentine viteza ca daca scade viteza acolo ramai. Cu tractiune spate nu poti sa faci asa pt. ca aproape sigur te invarti. Exista soferi si exista posesori de permis.

Edited by Kroghy, 08 May 2018 - 11:15.


#51
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 Kroghy, on 08 mai 2018 - 11:14, said:

Daca masinile voastre nu trec prin 30 de cm de zapada proaspat depusa atunci mai bine le vindeti si luati ceva bun. Eu in fiecare an ies fara emotii pentru ca am tractiune fata. Se ia avant si se mentine viteza ca daca scade viteza acolo ramai. Cu tractiune spate nu poti sa faci asa pt. ca aproape sigur te invarti. Exista soferi si exista posesori de permis.

Nu tine de cat de buna e masina, ca loganul si matizul trec sigur pe unde nu o sa treci tu in viata ta cu A4. Cu tractiune spate mai mult ca sigur faci exact ce zic eu, ca eu spre deosebire de tine conduc asa ceva, am in parcare 3 masini cu tractiune spate. Tu in schimb vorbesti sa te afli in treaba din auzite.
Mai zic iar, pentru tine special, limitarea la berline este data de garda la sol si mai putin de tipul de tractiune.
Nu te invartesti deloc cu masinile rwd, mai ales la cele care au suficienta apasare pe puntea spate. Asa faceau si acum 30 de ani posesorii de ursi, pisici ( e30 si e36 pentru cei profani), puneau un sac de nisip in portbagaj si mergeau fara greata. Ca sa nu mai zic ca in anumite situatii urci mai bine cu un rwd decat cu fwd. Astea sunt fineturi, pentru cei care au condus asa ceva, nu pentru cei care experienta se rezuma la filmulete pe youtube si google.

Edited by cavaliere, 08 May 2018 - 11:24.


#52
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Si intri tu cu tractiune spate cu esp oprit si 3000rpm in zapada de 30 cm si te mentii pe traiectorie pentru 200 metri cat am eu pana la sosea?
Daca lasi esp oprit scade turatia si ramai blocat. Daca nu turezi pierzi viteza si ramai blocat. Cu tractiune fata mentii usor directia, cu tractiune spate stai si te uiti la ceilalti.
Daca nu stii cum se conduce in zapada mare din cauza ca esti limitat dpvd tehnic e normal sa nu crezi ca se poate trece.

Edited by Kroghy, 08 May 2018 - 11:40.


#53
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 Kroghy, on 08 mai 2018 - 11:14, said:

Daca masinile voastre nu trec prin 30 de cm de zapada proaspat depusa atunci mai bine le vindeti si luati ceva bun. Eu in fiecare an ies fara emotii pentru ca am

Attached Files

  • Attached File  217.jpg   302.47K   29 downloads


#54
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
La Audi nu e nevoie de senile.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u96fx-MhJUo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate