Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Fiat Fullback LX - Fanica 2.0 - pickup-up - MY2017
Last Updated: Mar 02 2024 12:13, Started by
Quoriah
, May 04 2018 12:43
·
1
#19
Posted 08 May 2018 - 14:37
Stiu cum e sa stai pe ghimpi până când e gata să te poți duce sa ridici mașina.
Cei de la Auto Italia au dat dovadă de muuuuuuult răbdare cu mine. Prin natura serviciului meu trebuie sa știu întotdeauna unde sunt cu livrările de software functional, astfel încât ajungi sa fi un mic control freak. Dar frustrant, Cooper Discoverer ST Maxx nu găsesc pe dimensiunile mașinii - 245/65/R17. Nu știu dacă vreau sa trec la roti de 16 totuși. |
#20
Posted 11 May 2018 - 06:51
Impresii dupa 850 km:
- speed bumps sunt periculoase daca ai oameni pe bancheta din spate (prea repede si spatele sare atat de mult incat poti sa ii dai cu capul de tavan) - bancheta din spate nu este recomandata daca ai peste 1.90 m inaltime pentru ca se sta un pic chinuit si la gropi dai cu capul de tavan - 3 adulti au loc la fix pe latime; clar nu poate fi foarte confortabil la drum lung (+400 km) - sistemul multimedia e prost cu P mare in special partea de navigatie (am zis sa vad cum functioneaza); cine l-a gandit merita biciut in piata publica si aratat cu degetul ca exemplu negativ - masina este suprinzator de confortabila pentru o utilitara - aerul conditionat e eficient si bate cum trebuie - parbrizul e dubios: nu se curata usor de insectele mucificate pe parbriz Consumul a scazut de la 16-20 L/100 km la 10.5 L / 100 km in modul RWD; de' inca sunt in rodaj si bena neacoperita contribuie cu 1 L la consum la viteze mai mari. Presupun ca se va stabiliza pe la un 8 L / 100 km pana la urma cand va iesi din rodaj. Pentru cei 850 km am mers relaxat cu masina tinand motorul pe la un 1,500 - 2,500 de ture cu unele varfuri (cand a fost absoolut nevoie) pe la 2,700 - 2,800 de ture; totul evitand accelerari bruste. Asa am observat ca la anumite turatii cutia de viteze pare nehotarata. Desi e vizibil si se simte cand schimba vitezele, cutia le schimba destul de fin, iar retrogradarile din frana de motor sunt de asemenea smooth fara bruscarea motorului. Din nou, rareori am vazut asa lucru prost facut ca sistemul de multimedia - navigatie: - e dificil sa adaugi un punct unde sa te duc masina daca nu stii adresa exact - navigarea printre meniuri are un lag infernal - navigarea intre module (radio - navigatie - device-ul conectat prin bluetooth) este extrem de dificila - unitatea are prostul obicei de a se intuneca daca aprinzi farurile (nu DRL-urile) - unitatea asta e mai inceata decat Internet Explorer Din fericire, fiind tehnologie simpla si vechiuta, se poate inlocui extrem de usor cu o unitate pe Android astfel incat sa pastrezi si comenzile de pe volan. |
#21
Posted 11 May 2018 - 10:53
Daca e sa fim corecti masina asta e pt altceva ( la munca , la tras si carat ) nu pentru mers in concediu cu familia deci ce ai enumerat mai sus probabil e valabil pt toate utilitarele de genu asta , nu ?
Unitatea media nu are up-date ? Poate softul e prost , vezi la reprezentanta daca nu au ceva soft nou ( daca nu au si iti trebuie musai cumperi un HU android AM si aia e ) . |
#22
Posted 11 May 2018 - 10:57
In privinta luminii ecranului incearca sa pui farurile pe "auto" daca ai asa ceva. La mine era aceeasi problema, daca aprind DRL sau pozitie scade luminozitatea unitatii media (Suzuki Swift)
|
#23
Posted 11 May 2018 - 11:17
@Baxon: clar nu ma astept sa am confortul unei limuzine si nici nu ma plang. Masina e cam fix ce ma asteptam sa fie (poate chiar mai confortabila decat ma asteptam)
Problema nu e de soft, ci de cum este gandita intreaga interfata si navigatia prin interfata: e extrem de prost gandita. Ma indoiesc ca vreun update o sa modifice intreaga interfata incat sa o aduca in secolul XXI. O sa incerc totusi si aceasta optiune pana sa ajung sa vad daca schimb unitatea actuala cu totul. In alta ordine de idei, ,2 oameni ar sta destul de confortabil la drum mai lung pe bancheta din spate, cat timp nu sunt prea inalti (peste 1.90). 3 oameni adulti ar fi cam inghesuiti. @uhu10uhu: am rezolvat-o din setarile unitatii si am pus-o pe program de zi si este ok. Sunt obisnuit sa aprind farurile, mai putin cu DRL-uri Edited by Quoriah, 11 May 2018 - 11:34. |
#24
Posted 11 May 2018 - 12:32
Quoriah, on 11 mai 2018 - 06:51, said:
Pentru cei 850 km am mers relaxat cu masina tinand motorul pe la un 1,500 - 2,500 de ture cu unele varfuri (cand a fost absoolut nevoie) pe la 2,700 - 2,800 de ture; totul evitand accelerari bruste. Asa am observat ca la anumite turatii cutia de viteze pare nehotarata. Desi e vizibil si se simte cand schimba vitezele, cutia le schimba destul de fin, iar retrogradarile din frana de motor sunt de asemenea smooth fara bruscarea motorului. Nu am observat ezitari la schimbarea treptei de viteza, dar prin comparatie cu vechiul L200 (2009) mi s-a parut frana de motor cam slaba (bineinteles in treapta de viteza selectata manual) iar la turatii mici nici diferenta de cuplu de peste 100 Nm n-am prea simtit-o. Chiar m-am uitat in cartea de identitate sa vad daca nu cumva din greseala a venit echipata cu varianta de motor mai mic. Totusi, masina fiind mai confortabila e posibil si sa mi se fi parut mie ca nu demareaza corespunzator. Quoriah, on 11 mai 2018 - 06:51, said:
Din nou, rareori am vazut asa lucru prost facut ca sistemul de multimedia - navigatie: - e dificil sa adaugi un punct unde sa te duc masina daca nu stii adresa exact - navigarea printre meniuri are un lag infernal - navigarea intre module (radio - navigatie - device-ul conectat prin bluetooth) este extrem de dificila - unitatea are prostul obicei de a se intuneca daca aprinzi farurile (nu DRL-urile) - unitatea asta e mai inceata decat Internet Explorer Din fericire, fiind tehnologie simpla si vechiuta, se poate inlocui extrem de usor cu o unitate pe Android astfel incat sa pastrezi si comenzile de pe volan. A mea a venit fara navigatie, iar multimedia playerul suna destul de rau. Pentru a fi sigur ca este compatibil cu comenzile pe volan si cu camera pentru mersul inapoi am cerut sa mi-l schimbe tot cu unul dedicat, dar cu navigatie. Multumesc pentru informatie, fiindca acum, afland cum stau lucrurile, voi renunta la variantele originale. |
#25
Posted 11 May 2018 - 12:46
E posibil ca de fapt cutia de viteze sa fie mai desteapta decat mine si sa incerce sa anticipeze momentul optim in care sa schimbe viteza in functie de acceleratie, viteza si viteza in care este cutia.
Da, frana de motor in D (drive) e destul de slabuta. Nu am apucat sa testez frana de motor in mod manual. Cat despre acceleratie, din cauza rodajului nu am calcat-o sa vad cum reactioneaza, dar cel putin in mod auto si RWD, nu mi se pare lenesa deloc masina. Totusi, puterea maxima este la 3500 RPM. La turatii mici, depinde daca apuca sa intre turbina; cel putin de pe la 1,500 RPM masina se misca ok. Am primit si CIV-ul masinii si este trecuta "masa reala" - 2,029 kg. Deci putin peste 2 tone. |
#26
Posted 11 May 2018 - 13:13
Astea nu-s masini de alergat. Viteza maxima pina la care se simt ok e undeva la un 120max, la mai mult mie mi-au dat o senzatie de nesiguranta.
Confortul clar este sub un autoturism, in special datorita puntii spate, dar te inveti. |
#27
Posted 11 May 2018 - 13:57
La mers normal, masina te surprinde in mod placut. Dupa 500 km ieri, pot spune ca versiunea asta este surprinzator de confortabila. Ma asteptam ca totul sa fie mult mai spartan. Daca nu ar fi pozitia mai inalta la volan si spatele mai saltaret, nici nu ti-ai da seama ca mergi cu un pickup.
Doar ca la gol, anumite denivelari mai pronuntate trebuie abordate cu rabdare ca sa nu musti din covrig cand treci peste ele (sau sa primesti scatoalce de la pasageri). Masina este oricum inalta, iar caroseria asezata peste sasiu inseamna ca nu are cum sa stea "ca pe sine" ca un vehicul cu garda la sol de sub 10 cm, iar in curbe va avea ruliu. Ies clar din discutie acrobatiile facute cu masini de cu totul alta factura: plecat cu scart, abordat curbe in forta, depasiri din scurt cu motorul urland. Bine, se poate incerca, dar ramane intrebarea: "de ce?" Peste 130 - 140 km / h, confirm ca devine un pic wobbly. Tinand cont ca viteza constructiva e 177 km/h, nu am de ce sa ma plang. Totusi, nu mi-a lasat senzatia de nesiguranta absolut deloc. |
#28
Posted 13 May 2018 - 19:18
Quoriah, on 04 mai 2018 - 12:43, said: Am facut-o si p-asta. Am cumparat masina nou, desi am fost si raman in continuare sustinator fervent al masinilor SH pentru ca o masina noua se devalorizeaza prea mult. Pe scurt: incepand de ieri dupa amiaza am intrat in posesia noii jucarii - un Fiat Fullback LX facut in 2017 cu 9 km in bord. Mai exact, vorbim de un Mitsubishi L200 sub acoperire (cu grila si sigla de Fiat). Este produs in fabrica Mitsubishi din Thailanda (Laem Chabang). Un preambul in care povestesc despre cum am ajuns sa iau un pickup, putin mai tarziu Scurta prezentare a agregatului Fiat Fullback este fabricat doar in versiunea double cab. Iar detaliile generale arata cam asa (comparativ cu masina anterioare - Freelander 2 din 2008): Caroserie: pickup cu 4 usi - double cab Motor: 2,442 cc (+200 cc fata de FL2). Acesta este noul motor 2,4L de pe ultima versiune de L200 care inlocuieste cu succes versiunea de 2.5L. Motorul este EURO6 (EURO4 la FL2) fara balarii cu AdBlue sau alti aditivi (a contat si acest lucru la decizia de a cumpara masina). Putere: 180 CP si 430 NM (+20 CP si +30 NM) Greutate: 1875 kg (- 90 kg) Tractiune: 4x4 permanent si ne-permanent (4x4 permanent cu Haldex gen.3 la FL2). Fiind un L200, Fullback LX beneficiaza de sistemul SuperSelect 4wd II care ii permite sa ruleze pe asfalt cu tractiune pe puntea spate (exact, are modul "distractie" pentru zapada) sau in mod 4x4 cu diferential central deschis. Cutie de viteze: automata 5+1 (FL2 avea manuala 6+1). E o cutie de generatie mai veche ceea ce inseamna ca toate bubele ar trebui sa fi fost deja rezolvate. Frane: discuri pe fata si tambur pe spate; solutie clasica pentru pickup-uri din ce am vazut (FL2 avea discuri pe fata si pe spate). Suspensii: independente pe fata si arcuri cu foi pe spate (FL2 suspensii independente fata - spate) Dimensiuni: 5,3m lungime (+80 cm), 1,82m latime (-5 cm), 1,78m inaltime (+8 cm). Garda la sol: 20,5cm (-1,5 cm). Avantajul aici este ca Fullback-ul are sasiu si caroserie fata de caroserie autopurtanta ca Freelander-ul. Mai exact, doar grupul spate este la 20,5 cm, restul masinii fiind mai sus (banuiesc ca +27-28 cm - o sa vad zilele astea mai exact), fata de Freelander unde toata podeaua masinii era pe la 24-25 cm inaltime. Roti: 245/65/R16; mai mari decat la FL2 unde erau 235/65/R17 Consum mixt: 7,5 L/100 km (putin mai mult la FL2) Dotari specifice modelului LX (cel pe care il am eu)
Cateva pareri si impresii din goana calului (mor de foame) - se conduce foarte usor chiar si prin Bucuresti - mie chiar imi place senzatia putin de artificial din directie si usurinta cu care se intoarce volanul - nu am observat "lipsa de precizie" a directiei sau faptul ca ar prelua orice miscare mica de volan la viteze mai mari (clar nu are precizia unei directii de pe BMW, dar totusi) - antifonare putin mai slaba decat la Freelander, dar oricum peste medie - singurele lucruri pe care le regret sunt parbrizul incalzit (iarna e bun) si sistemul de sunet (se poate imbunatati pe parcurs) - cutia schimba destul de lejer fara sa trimita socuri; schimba pe la un 2000-2100 RPM - e in rodaj acum asa ca nu am incercat sa vad cum merge aici functia de kickdown (in special cu tractiune spate) - toate limitatoarele de viteza trebuie abordate cu grijaaaaaaa (prea repede si sare muuuuuult de spate si tu primesti o palma dupa ceafa) - farurile bi-Xenon de pe masina sunt GENIALE dupa 60 km azi noapte si lumineaza mai bine decat cele de pe Freelander; au o dispersie foarte buna a luminii si dupa cum par sa bata nici nu par prea deranjate pentru cei din sens opus - suspensia fata cel putin la fel de confortabila ca pe Freelander - scaunele sunt mai bune (cel putin al soferului) si cu suport lateral mai bun decat pe Freelander; - vizibilitatea foarte buna; ma asteptam ca stalpii A sa obtureze mai mult din campul vizual dar no problemo - sunt nemaipomenit de fericit cu oglizile laterale IMENSE ca niste urechi de elefant dupa 2 saptamani de condus un Peugeot 206 cu laterale minuscule; sunt ceva mai mari (ca suprafata) si decat cele de pe Freeelander - spatiu imens la picioare pentru sofer si la fel si pentru pasagerul din dreapta; ori mi se pare mie dupa 2 saptamani cu un 206 - bancheta din spate pare la fel de confortabila precum cea din Freelander (doar cat am testat-o) - nu gasesc sa cumpar o prelata de acoperit bena (am de carat niste ciment si se anunta niste ploi peste weekend si ma gandeam sa fiu pregatit) - carosarea benei urmeaza in 1-2 saptamani (cand ajung toate piesele si am si eu timp) dan78rom, on 04 mai 2018 - 14:11, said: Faina, si pretul bun pentru un L200 undercover. Sa te plimbe sanatos pe toate coclaurile! PS Pune-i si un troliu cind poti. |
|
#30
Posted 14 May 2018 - 07:13
Cartea mașinii spune:
- 3,100 kg cu dispozitiv de franare - 750 kg fara dispozitiv de franare Iar sarcina utila maxima este 960 kg. Adică pot cara in bena cam 880 kg eu având deja cat un sac și jumătate de cartofi. |
#31
Posted 17 May 2018 - 21:38
Incredibil cat de confortabil poate sa fie cu cutie automata. Saptamana asta am cam chinuit masina destul de mult prin Bucuresti asa ca am putut sa ma bucur din plin de avantajele unei cutii automate. UItasem cat de misto e sa nu mai mesteci in mamaliga la fiecare 10 metri.
Tot din seria de chestii misto... camera pentru marsarier. Pe scurt, am fost azi sa ridic al doilea set de roti de la Freelander si baietii m-au rugat sa bag masina la boxele de la subsol. Cum jos nu ai loc sa intorci, a trebuit sa intru direct cu spatele. Fara nici un fel de probleme cu camera, desi in mod normal ai de facut slalom printre turnuri de anvelope pana ajungi la boxe. Am montat si camera DVR, Viofo A119s, pe care am pastrat-o de la Freelander. Am gasit o priza de 12V in cutia de sub cotiera asa ca am tras firul de acolo pana la locul unde sta camera pe parbriz. Pastrasem si prinderile anterioare pentru cablu asa ca a fost destul de simplu sa inlocuiesc banda dubla adeziva de pe ele. Restul cablului a mers mascat destul de usor. Si... da, intra multe lucruri in bena Cu 4 roti de 17 cu anvelope 235 / 65 montate si tot mai era spatiu garla in bena de inca vreo 2-3 roti Ca tot veni vorba de bena, am vorbit cu cei de la Auto Italia si saptamana urmatoare vin ultimele piese necesare pentru carosarea masinii (protectia benei si hardtop-ul)! 20180517_182439.jpg 184.45K 93 downloads Edited by Quoriah, 17 May 2018 - 21:38. |
#32
Posted 25 May 2018 - 11:09
Am reusit in sfarsit sa identific unitatea de infotainment de pe masina (nu exista nimic despre producator care sa fie vizibil pe unitate). Pare sa fie un Kenwood de 7" sau 8" si este pus de cei de la Fiat.
Cei de pe forumul Mitsubishi au confirmat ca L200-le vine by default cu un Clarion - ar fi fost bine daca ar fi fost asa. Am un Clarion din fabrica pus pe un 206 si se aude fenomenal (cu atat mai mult cu cat vorbim despre o masina extrem de ieftina). Revenind la Kenwood - puteau la fel de bine sa puna un pickup sau magnetofon si cred ca ar fi fost mai bine. Asadar, voi schimba head unit-ul cu ceva din secolul 21 in vara asta. Ca optiuni - direct o unitate 2DIN cu Android 8 de la Pumpkin sau Joying. Ma gandisem la o solutie mai profi cu amp si subwoofer si +10 speakere in cabina, dar nu merita tinand cont de antifonarea modesta de care se bucura masina (vorbim de o utilitara). Astfel, o unitate pe Android Pumpkin / Joying si, la un momentdat, un mic upgrade la speakere va fi solutia perfecta pentru masina. |
#33
Posted 26 May 2018 - 12:07
Nu ii modifica garda la sol fara a fi nevoie. Asteapta sa ii vezi comportamentul pe vreme de viscol puternic.
Fa un test la drum mediu si lung pentru confortul banchetei spate. Incearca sa rezisti 2-300km. Pentru concedii ar fi bine sa o consideri o masina de doua persoane sau un coupe cu 4 usi. Chiar si copii pot avea dureri de rinichi la un drum mediu. |
|
#34
Posted 26 May 2018 - 13:28
Puncte foarte bune și la o parte din ele mă gândisem deja.
Cel puțin nu am nevoie sa o înalt deocamdata. Momentan sunt inca in perioada de acomodare cu mașina. La drum lung, 3 pasageri mai corpolenti sunt mai înghesuiți. Dar nu s-au plâns de lipsa confortului după o tura prin Dobrogea și întoarcere in București pe autostrada. Momentan concediile sunt doar în 2. Am in plan o tura medie de vreo 3K km in vara asta și o sa vad cum se comporta mașina. |
#35
Posted 26 May 2018 - 14:18
#36
Posted 05 June 2018 - 10:19
2,800 km azi dimineata de cand am masina . Consumul mediu a scazut spre 9,5 l / 100 km cu destul de mult foit si prin oras - adica e foarte bine pentru o masina "in bena goala". La viteze pensionaresti de 70-90 km/h pe dealuri / serpentine, masina a scos 7 - 7.5 l / 100 km (WTF!!!!!) pe Dealul Negru pe modul RWD. Daca sar de 90 km, lipsa inchiderii benei incepe sa se vada la consum.
Chiar nu m-am asteptat sa se adune distantele asa de repede... Am ajutat pe cineva sa mute mobila si lucruri de la Sibiu pana in Bucuresti, un drum pana in Delta (Tulcea) si inapoi, si am inceput sa imi car lucruri pentru lucrari de renovare la tara. Acum a ramas sa incerc sa marit rotile ramase de la Freelander - surprinzator dezinteresul oamenilor (si eu hapsan, nu vreau decat sa le dau ca set - jante + anvelope). Probabil va fi mai simplu sa vand separat jantele si gumele. Am un drum la sfarsitul saptamanii sa fac rost de niste spalieri de vie - vreo 40 de bucati la 2 m jumatate. Chiar o sa fiu foarte curios sa ved cum se descurca masina pentru ca mai mult ca sigur o sa ating sarcina utila. Cu spalierii in bena, dinamica masinii se va modifca mult si ramane se vad cum se va simtii masina. Cu atat mai mult cu cat spalierii vor depasi cu 40 cm lungimea benei care oricum e pozitionare destul de in spate fata de puntea spate. Bine, nu e cazul sa se ridice de bot, dar clar va fi alta masina Concluzia.... Eu ma distrez de minune cu masina! Imi place! Are si zvac... Azi s-au aratat si cei 430 NM cand i-am dat "cu scartz" fara sa vreau la plecare de pe loc (deh... Bucuresti, trebuia musai sa fac stanga de pe straduta secundara pe bulevard). La un mic joc de tetris Tetris.jpg 693.11K 141 downloads Dupa ce am mai scapat din bagajele din spate (am tot uitat sa ii fac poza cand gramda cere varf) Transport.jpg 539.99K 134 downloads |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users