Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Audi vechi vs puțin mai nou
Last Updated: Apr 23 2018 10:24, Started by
zsoltozaur
, Apr 19 2018 20:55
·
0
#1
Posted 19 April 2018 - 20:55
Dețin un a4 din 2010 170cp tdi cu aproape 200.000 km și ia cam venit timpu și cere bani , nu demult i-am schimbat volanta și kit-ul ambreaj,discurile+plăcute, arată super sunt al 2-lea proprietar , doar ca acum a ĂŽnceput sa scârțâie la viraje, gropi ( habar nu am ce ) , AC câteodată merge câteodată nu , trebuie sa schimb distribuția ,o portiera din spate nu se deschide prin cheie, renumita problema cu pompa de ulei nu am avut-o dar cam la km astea apare dacă apare, la fel și la pompa de ĂŽnalte,, cam toate reparațiile mar costa 2000â‚Ź aprox , merita sa investesc? Am ocazia de a pune 3000â‚Ź sa iau aceasi mașina cu aprox 130.000-140.000km , dacă as investi nu prea as vinde-o prea curând ĂŽnsă ma tem de alte defecțiuni ce pot apărea și sa depășească cu mult valoare ei...
Edited by zsoltozaur, 19 April 2018 - 21:08. |
#2
Posted 19 April 2018 - 20:59
Daca poti lua alta cu km putini (la 130 mii un A4 e aproape ca nou) si diferenta asa mica de bani (3 mii euro la pretul unui A4 2010 e putin mai ales raportat la ce probleme spui ca ai) atunci clar merita.
Dar tine conta ca problma cu pompa de ulei e aproape inexistenta la generatia asta iar proclema cu pompa de inalte e foarte foarte rara. Practic sunt mai putin de 20 de oameni cu probleme pe forum din sute de mii de posesori. Si daca iei alta ai alte riscuri, distributia oricum e recomandat sa o schimbi si daca are alte probleme ascunse in care trebuie sa bagi iar bani? Edited by Kroghy, 19 April 2018 - 21:02. |
#3
Posted 19 April 2018 - 21:08
La 130k e ca nou, dupa 70k e ca de vandut, mi se pare normal, atunci iese din rodaj. Poate ar trebui sa te orientezi spre altceva?
|
#4
Posted 19 April 2018 - 21:10
Dețin un a4 din 2010 170cp tdi cu aproape 200.000 km și ia cam venit timpu și cere bani , nu demult i-am schimbat volanta și kit-ul ambreaj, discuri+plăcute, arată super sunt al 2-lea proprietar , doar ca acum a început sa scârțâie la viraje, gropi ( habar nu am ce ) , AC câteodată merge câteodată nu , trebuie sa schimb distribuția ,o portiera din spate nu se deschide prin cheie, renumita problema cu pompa de ulei nu am avut-o dar cam la km astea apare dacă apare, la fel și la pompa de înalte,, cam toate reparațiile mar costa 2000€ aprox , merita sa investesc? Am ocazia de a pune 3000€ sa iau aceasi mașina cu aprox 130.000-140.000km , dacă as investi nu prea as vinde-o prea curând însă ma tem de alte defecțiuni ce pot apărea și sa depășească cu mult valoare ei...
|
#5
Posted 19 April 2018 - 21:23
#6
Posted 19 April 2018 - 21:25
Haha, deci daca la 130.000 e ca nou, atunci la 200.000 cum naiba se defecteaza in halul ala? Bai Kroghy, esti un izvor de bancuri.... nu inteleg de ce mi s-a sters postarea aia in care ceream pentru tine sectiunea Fun pe aria auto, eram foarte serios.
Ontopic, eu nu prea cred ca masina ta are doar 200.000. Poate atata stii tu ca are.... Oricum, am inteles bine ca varianta ar fi sa cumperi un alt A4 cu 3000? |
#7
Posted 19 April 2018 - 21:29
#8
Posted 19 April 2018 - 21:32
Stii ce vinzi dar nu stii ce iei
Ai cam inceput sa bagi bani, defapt banii aia in orice masina ii puteai baga. Dupa ce ai schimbat volanta si ambreiajul, discuri, placute acuma o vinzi ? Daca scartaie ceva megi si verifica, poate e dus ceva brat sau bieleta... scapi cu mai putin de 50 euro daca e doar unul dus. Pompa daca pica, pica la orice nr de km, depinde de noroc. |
#9
Posted 19 April 2018 - 21:34
Nu, sa dau mașina mea actuala + 3000 , probleme cu pompa de ulei și cu pompa de înalte nu am , dar am înțeles ca sunt șanse mari ca după 200.000 km sa apară dar am socotit in cheltuieli verificările ( pompa de ulei trebuie data jos și verificată ) volanta și kitul ambreaj se cam duc de obicei între 150.000-200.000 eu am schimbat-o la 180.000 pt ca a început sa sune tare volanta ,și cu ocazia asta și kit ambreaj
|
#10
Posted 19 April 2018 - 21:37
zsoltozaur, on 19 aprilie 2018 - 21:34, said:
probleme cu pompa de ulei și cu pompa de înalte nu am , dar am înțeles ca sunt șanse mari ca după 200.000 km sa apară Daca te uiti in trafic, majoritatea masinilor sun cu motor 2.0TDI de la VW, fie ca vorbim de Passat, Golf, A4, A6, Octavia, Superb, etc. Mai mult de jumatate din masinile de pe strada sunt din grupul VW si e normal sa auzi des de probleme mai ales ca majoritatea au sute de mii de km. Problema cu pompa de inalte e chiar si la Logan dar auzi rar pt. ca cele mai multe sunt pe benzina. E mult mai probabil ca si daca mai tii masina inca 20 de ani sa nu ai problemele de mai sus. Edited by Kroghy, 19 April 2018 - 21:40. |
|
#11
Posted 19 April 2018 - 21:37
Scriu de pe telefon , și sa postat de 2 ori nu știu de ce , imi cer scuze, nu știu cum pot sterge , dacă poate cineva sa o facă as fi recunoscător ! Mulțumesc
|
#12
Posted 19 April 2018 - 21:46
Kroghy, on 19 aprilie 2018 - 21:29, said: Multe prostii mai scrii... era o emisiune cu copiii spun lucruri trasnite... A4 2010 cu 3 mii euro....mai ca te tenteaza si pe tine. În al doilea, eu cumpăr doar mașini noi, nu SH cu n km ca să ma laud cu firma. În al treilea, la câte aberații postezi pe aria asta, ar trebui sa fi ultimul sa deschidă gura pe tema cu spus lucruri trăznite. |
#13
Posted 19 April 2018 - 21:51
E adevarat ca pompa a facut probleme la vreo cativa......dar daca te temi, de ce nu o schimbi anticipat?
|
#14
Posted 19 April 2018 - 21:52
Da, merita sa o dai pe a ta si sa pui 3000 de euro sa iei una cu mai putini km care sigur va merge fara probleme cativa ani, pana va ajunge la 200 mii km, dupa care repeti operatiunea. Daca vrei masina fiabila poti sa iei un A6 pe benzina, cu motor de 3.2 daca iti permiti consumul.
Edited by Alex90USA, 19 April 2018 - 21:53. |
#15
Posted 19 April 2018 - 21:56
si daca o iei pe aia cu diferenta de 3000 si mai trebuie sa bagi si in aia vreo 3000, cum rezolvi?
oricum esti ghinionist rau din ce vad.masina mea e din 2004 si n-are problemele expuse de tine. unui Audi 2010 nu prea ar trebuii sa "ii vina timpul" ,ba chiar se tin undeva la 8000 euro ca pret Edited by Hondarul_21, 19 April 2018 - 21:58. |
|
#16
Posted 19 April 2018 - 21:56
Problema principala a expus-o truculmagic. O dai pe asta căreia îi știi bubele, dar știi sigur ce iei? Dacă dai de una cu ghinion și după aia ai de băgat bani mai mulți în ea?
|
#17
Posted 19 April 2018 - 22:19
Nu mi se pare ca faci o mare afacere, mai bine tragi de asta și în timpul ăsta strângi bani să iei una mai nouă care să îți ia de pe cap problema mașinii pentru câțiva ani. Ce vrei să faci mi se pare un soi de cârpeală.
|
#18
Posted 19 April 2018 - 22:21
da , și cam greu găsesc cu un proprietar anterior , poate ma bucur la un 150.000km și real are cât a mea ) cu mașina asta proprietarul anterior a făcut cam 25k pe an , și greu găsesc modelul cu 170cp, un model la care mam uitat are 141cp și 3 proprietari, 142.000km verificați
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users