Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Audi vechi vs puțin mai nou

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
victor29cr

victor29cr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,438
  • Înscris: 04.06.2016
Nu stiu cat o sa te ajute caci nu am chiar acelasi model ca al tau, dar am un a6 din 2006 luat atunci cu  30k km, azi are 340k, si desi am mai bagat bani in ea cand s-a ivit, nu as da-o pe una din acelasi an dar cu km mai putini pentru ca in a mea stiu ce am bagat, la fel si tu, ai crescut-o cum s-ar zice. Chiar daca prin absurd o sa mai bagi 3k euro in ea in decursul anilor, o sa ii bagi si o sa te folosesti de ea. Altfel risti sa iei acelasi model "condus de o femeie doar la piata" sau alte texte.
Deci da, ca si sfat ar fi sa iti pastrezi masina si sa nu iti mai pui raul inainte.

#20
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Tipic romanesc, vreti masini premium care sa mearga 10 ani fara un leu bagat in ele. Pai discuri, articulatii sunt consumabile. Dar eu cred ca masina ta nu are 200 de mii reali, sau a fost haituita de proprietarul anterior sau de tine. Sau sunt asa nasoale Audi astea mai noi de le sar rotile la 200 de mii reali, desi nu cred :))

#21
zsoltozaur

zsoltozaur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 11.12.2008
Nici nu am așteptări gen sa nu bag bani in mașina cu vârsta de 10 ani, bag și le întrețin , doar am întrebat dacă mai merita sa investesc după 200.000, sau încep sa cada prea multe după km astea și nu mai merita ...

#22
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006

View Postzsoltozaur, on 19 aprilie 2018 - 20:55, said:

Dețin un a4 din 2010 170cp tdi cu aproape 200.000 km și ia cam venit timpu și cere bani , nu demult i-am schimbat volanta și kit-ul ambreaj,discurile+plăcute,....insă ma tem de alte defecțiuni ce pot apărea și sa depășească cu mult valoare ei...

Cummmmmm ? Vei fi ucis cu pietre ! Ce vrei sa spui nefericitule , ca un Audi la 200.000 km mananca bani ? Pai ce faci cu "inginerii " de pe aici care zic ca ei au masini cu 350.000 km si nu le-au bagat nici carburant pana la km astia ? Esti compromis iremediabil ! Vei fi penalizat cu 10 puncte si suspendat pe termen nelimitat pana cand vei recunoaste sub semnatura ca esti un dezinformator ...suparat pe VAG ...care vrea sa duca in derizoriu calitatea germana ...das auto ....etc , etc .

#23
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 08.07.2009
Vreau sa vad si eu un diesel din 2010 cu 130.000 km reali...

#24
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postberila_mz, on 20 aprilie 2018 - 06:12, said:

Vreau sa vad si eu un diesel din 2010 cu 130.000 km reali...
Iti arat chiar doua VW TDI, unul din 2008 al sotiei cu 125 mii km reali si altul din 2005 al tatalui cu 115 mii km reali. Daca ti se pare ceva deosebit, ti le vand la pret de raritate.
Verisorul meu are inca un VW TDI din 2007 cu 130 mii km reali si unchiul meu are un Hyundai Accent diesel din 2008 cu 40 mii km reali. Toate 4 au fost cumparate de noi din Romania, asa ca nu te mai mira asa de tare.

Edited by Kroghy, 20 April 2018 - 06:22.


#25
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,785
  • Înscris: 27.01.2009

View PostRealThing, on 19 aprilie 2018 - 21:08, said:

La 130k e ca nou, dupa 70k e ca de vandut, mi se pare normal, atunci iese din rodaj. Poate ar trebui sa te orientezi spre altceva?
chevy spark

#26
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Pastreaza masina care o ai si cu 3000 de euro o faci tipla sau o vinzi pe bani de nimic ( ca la ce reclama ii faci , nu o ia nimeni la un pret bun pt tine ) si iei una cu 130 k km " reali " si  faci matanii sa nu patesti mai rau .
Totusi , cred ca esti singurul user cinstit de pe forum care spune ca dupa 200 k km , un Audi tdi 2010 e pe duca ...

Edited by Baxon, 20 April 2018 - 09:07.


#27
zsoltozaur

zsoltozaur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 11.12.2008
Pai nu e pe duca dar cam necesita unele piese noi sa zic așa , sunt alții ca merg cu volanta care bate încă 30-50k , la mine când a început sa bată am schimbat-o , in schimb intervin și altele acum, și nu știu dacă mai merita sa investesc sau sa o vând și iau una cu km mai putini , dacă Spune-ți ca merita unele investiții gen 2000€ intr-o mașina cu 200.000km sau e mai bine sa o schimb

#28
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postzsoltozaur, on 20 aprilie 2018 - 09:37, said:

merita unele investiții gen 2000€ intr-o mașina cu 200.000km sau e mai bine sa o schimb
Eu zic sa o pastrezi pt. ca stii ce trebuie sa schimbi si nu e nimic grav. Daca iei alta te apuci de reparat altele cu riscuri mai mari.

#29
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Nu stiu de unde vrei sa cumperi masina, dar te asigur ca in Germania nu exista Audi A4 diesel din 2010 cu 130.000. Cand prin aburd apare asa ceva, masina aia se da la cunoscuti nu pe mobile.de. Sincer eu as schimba-o cu ceva mai nou in banii aia, nu neaparat Audi. Un Passat B7 e mult inainte referitor la gadgeturi ai ACC cu recunoasterea semnelor de circulatie, suspensie adaptiva pe unele. In fine diferenta de generatie intre masina ta si alta se va simti in confort si costuri de intretinere.

#30
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Mai zic o data, daca niste discuri, ceva brate si bucse reprezinta pentru tine "investitii" intr-o masina, atunci vinde-o si ia-ti un Opel mai nou si mergi cu el pana incepe sa pice cate ceva. Cam asa fac toti romanii ce isi iau sh, nu baga un leu in ele, le haituiesc pana se strica si apoi zic ca sunt proaste.  Volant si ambreiaj este normal sa pice la diesel in jur de 200 k km mai ales daca cu masina s-a mers mai neglijent. Dieselul avand cuplu mare, ansamblul ambreiaj-volant sufera mult mai ales la plecarile de pe loc mai nervoase. Daca utilizatorul merge absolut normal, fara accelerari agresive in primele 2 trepte, atunci duce mult si bine peste 300 mii de km orice ambreiaj. La orice masina dupa ce a mers pe drumurile line si cu asfalt ca in palma din Romanistan, este inevitabil sa mai schimbi bucse, brate, amortizoare dupa zeci/sute de mii de km.

Oricum masina diesel din 2010 cu 130 de mii reali este fata morgana. Cine are asa ceva nu vinde, sau vinde la vreun prieten.

Edited by cavaliere, 20 April 2018 - 09:57.


#31
zsoltozaur

zsoltozaur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 11.12.2008
Stau in uk , is ceva mai ieftine aici, mai am un bai care am înțeles ca o au mulți , intra greu a 2-a treapta pana se încălzește motorul

Exemple cam astea ar fi

Attached Files


Edited by zsoltozaur, 20 April 2018 - 10:11.


#32
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ai masina cu volan pe dreapta ?

#33
zsoltozaur

zsoltozaur

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 11.12.2008
Da

#34
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005
Daca nu schimbi modelul,cred ca faci o afacere paguboasa,din ce ai prezentat nu pare ca necesita mari investitii sau ca nu arvtrece controlul tehnic,e mai mult o teama.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate