Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Zgomot motor care dispare la apasarea ambreiajului
#1
Posted 19 April 2018 - 08:01
Stiu ca acest aspect e destul de discutat pe internet, dar topicurile pe subiect nu au concluzie comuna clara, asa ca postez si eu problema mea cu personalizarea de rigoare.
De 2 luni sunt posesorul unei Dacia Sandero 1.2 Laureate 2015, 12.000 km, cumparata de la un dealer partener Renault din Bucuresti. Pana la vanzare a apartinut Renault Romania si a fost rulata de ei. La cum arata masina pe toate partile, kilometrii sunt mai mult ca sigur reali. Am parcurs cu ea pana acum 600 km si am observat recent ca la ralanti motorul ruleaza cu un zgomot mai putin rotund, zgomot ca de curea zornaind e prima comparatie care imi vine in minte. Sau ca un diesel. Acest zgomot dispare de fiecare data odata cu apasarea ambreiajului. Se manifesta si cand motorul e rece, dar mai ales cald. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/B_VrwJ4LnQo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] De la 0:15 se aude cel mai bine, se si vede cand apas; se aude cel mai bine din habitaclu. Daca stau in fata masinii, cu capota ridicata, si altcineva apasa ambreiajul, nu identific nicio diferenta (!?). Scuze pt filmat vertical, atentia era concentrata pe altceva in acel moment... Eu cunosc doar ca ambreiajul desprinde cutia de motor si o variatie de turatie este normala, dar zgomotul mi se pare departe de normal. Cum ziceam, topicurile de pe internet nu au o deloc o concluzie clara. De la "asa fac toate", problema cu rulmentul de presiune (cea mai comuna), pana la probleme la cutie. Acum, problema mea e ca masina mai are garantie pana in iulie 2018. Daca este intr-adevar ambreiajul, stiu ca nu este acoperit de garantie si poate nu ar fi o tragedie daca ar trebui deja sa-l inlocuiesc (in cazul in care nu a fost menajat de utilizatorul anterior), dar daca e o problema din cutie - mult mai costisitoare, ar trebui sa grabesc rezolvarea pe garantie. Pe un forum din strainatate cativa oameni sustineau ca rulmentul intra in functiune atunci cand apesi ambreiajul, deci daca zgomotul dispare atunci, problema este din cutie si in nici un caz din ambreiaj. Multitudinea de pareri diferite m-a cam lasat confuz si nu stiu ce sa mai cred. E vreo ureche experimentata pe-aici pe forum? Preferabil o ureche obisnuita cu un motor pe benzina. Au ascultat 2 colegi cu diesel, lor li se pare normal, ca ale lor sunt chiar mai zgomotoase. Dar pe mine nu ma ingrijoreaza atat zgomotul, cat variatia sa... Mai mentionez ca din prisma mea ca sofer ambreiajul functioneaza fara probleme, zgomotul e singurul simptom. Am probat si pleaca de pe loc lin, fara acceleratie, chiar si din a 2-a. Intra bine in viteza ("bine" pt o Dacie), si in general se comporta ireprosabil. In acest caz, daca problema este sigur din ambreiaj pot sa nu ma grabesc cu schimbatul kit-ului pana nu incep si alte simptome? Mai ales ca circul doar 5-700 km/luna si majoritatea extraurban! Inca mai am datorii de la achizitionarea acestei masini. Multumesc anticipat pentru pareri! |
#2
Posted 19 April 2018 - 08:17
cand accelerezi se aude mai tare / la fel / sau dispare?
eu cred ca e vreo tabla pe la toba care vibreaza fix la turatia aia, baga-te sub ea cand merge si pune mana pe rand pe toate tablele, tobele si protectiile (ia o carpa sau manusi de piele sa nu te frigi) cand apesi ambreiajul creste putin turatia sau se misca ceva pe dedesubt si nu mai vibreaza altfel pot fi arcurile de pe discul de ambreiaj, cand debreiezi este decuplat Edited by Oxigen1234, 19 April 2018 - 08:19. |
#3
Posted 19 April 2018 - 08:19
Nu te pot ajuta cu un sfat, dar aceeasi problema o am si eu. Logan, 125000 km, doua distributii schimbate pana acum (asta pentru ca sunt eu mai catolic decat papa). La un moment dat, nu mai stiu de cand, a aparut acest zgomot la relanti, eu il aseman cu un fel de "rontait". La fel, apas ambreiajul, dispare. Cineva chiar m-a intrebat daca-i diesel Masina merge perfect, ambreiajul este cel din fabrica. Asa ca am preluat o explicatie "celebra" a oamenilor din service - "zgomot tehnologic" Nu-mi bat capul, repet, masina functioneaza in parametri Eu zic sa lasi ambreiajul in pace, nu e de acolo.
Edited by ergon, 19 April 2018 - 08:21. |
#4
Posted 19 April 2018 - 08:20
Probabil un suport de cauciuc de la toba de esapament, mie la relanti imi zornaia placuta cu numarul de inmatriculare spate .
|
#5
Posted 19 April 2018 - 08:22
Oxigen1234, on 19 aprilie 2018 - 08:17, said:
cand accelerezi se aude mai tare / la fel / sau dispare? eu cred ca e vreo tabla pe la toba care vibreaza fix la turatia aia, baga-te sub ea cand merge si pune mana pe rand pe toate tablele, tobele si protectiile (ia o carpa sau manusi de piele sa nu te frigi) cand apesi ambreiajul creste putin turatia sau se misca ceva pe dedesubt si nu mai vibreaza altfel pot fi arcurile de pe discul de ambreiaj, cand debreiezi este decuplat |
#6
Posted 19 April 2018 - 08:24
@ergon - cand o sa schimbi discul de ambreiaj sa verifici arculetele alea - metalul e prost si sunt calite inegal, cu timpul unele arcuri se "scurteaza" sau chiar se rup si zdrangane
Edited by Oxigen1234, 19 April 2018 - 08:25. |
#7
Posted 19 April 2018 - 08:25
de obicei, atunci cand zgomotul dispare la decuplarea ambreiajului, problema e undeva dupa el, in cutia de viteze unde arborele de intrare se opreste din rotatie.
dar la 12000km e greu de crezut ca s-or fi dus rulmentii... |
#8
Posted 19 April 2018 - 08:29
Deloc, si eu am avut Logan vreo catva ani si dupa ce am schimbat ambreiajul nu s-a mai auzit o perioada. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca rulmentul de presiune si sau arcurile de pe discul de ambreiaj, care se comprima cu timpul si zornaie in locasul lor. Daca zgomotul dispare doar la apasarea ambreiajului, atunci sigur este una din cele 2. Pana la schimbarea ambreiajului a facut asa tot timpul.
Edited by costin001, 19 April 2018 - 08:30. |
#9
Posted 19 April 2018 - 08:47
Acelasi fenomen l-am remarcat si eu la a mea Corsa B de 1.4 din...'94! Am cumparat-o in 2010 adusa din Germania,nu se stie cati km are reali.Eu am mers cu ea 70.000km.Acum are 24 de ani si merge perfect...cu acel sunet diferit la relanti,care dispare cand apas pedala de ambreiaj...pacat ca rugina a inceput sa faca probleme,altfel,nu mananca ulei,consumul de benzina e ca la carte,n-am reparat nimic la motor (exceptand schimbarea distributiei-250Lei ). Nu stiu cum o fi la Logan,dar are un vecin,cumparata noua odata cu Corsa mea (2010) si ...a-nceput sa rugineasca!
Edited by danpet, 19 April 2018 - 08:48. |
#10
Posted 19 April 2018 - 08:50
la secunda 15 se aude un caine cum latra.problema nu e de la masina. ai un caine langa masina
|
|
#11
Posted 19 April 2018 - 08:55
Dude_2nd, on 19 aprilie 2018 - 08:25, said:
de obicei, atunci cand zgomotul dispare la decuplarea ambreiajului, problema e undeva dupa el, in cutia de viteze unde arborele de intrare se opreste din rotatie. dar la 12000km e greu de crezut ca s-or fi dus rulmentii... danpet, on 19 aprilie 2018 - 08:47, said:
Acelasi fenomen l-am remarcat si eu la a mea Corsa B de 1.4 din...'94! Am cumparat-o in 2010 adusa din Germania,nu se stie cati km are reali.Eu am mers cu ea 70.000km.Acum are 24 de ani si merge perfect...cu acel sunet diferit la relanti,care dispare cand apas pedala de ambreiaj...pacat ca rugina a inceput sa faca probleme,altfel,nu mananca ulei,consumul de benzina e ca la carte,n-am reparat nimic la motor (exceptand schimbarea distributiei-250Lei ). Nu stiu cum o fi la Logan,dar are un vecin,cumparata noua odata cu Corsa mea (2010) si ...a-nceput sa rugineasca! zile_san, on 19 aprilie 2018 - 08:50, said:
la secunda 15 se aude un caine cum latra.problema nu e de la masina. ai un caine langa masina |
#12
Posted 19 April 2018 - 10:19
Este problema comuna la Logan cu disc Valeo.
Arcurile sunt "deosebite" si se decalesc, Daca ai bani, nervi , mecanic bun schimba discul cu Sachs si priza directa, scapi de zgomot . Zgomotul nu afecteaza fiabilitatea, un disc duce peste 75k km fara probleme la mers pe oras . Este din gama "asa face toate" "Daca scot capota si dau cuiva cu ea in cap, se indoaie in forma capului, precum in Tom & Jerry. Cica metalizata ar rugini mai greu". Te-ai minuna daca ai apasa si pe alte masini noi , Kia, Subaru s.a toate au aceeasi tabla moale exact pentru ce spui tu in gluma , pentru protectia pasiva a pietonilor . Daca dai in unul pe trecere cu un Moskvich il faci terci chiar daca poate ar scapa avand in vedere ca tabla preia socul , da cu capul de capota ca de beton... Dupa 2007 nu mai apar probleme cu rugina, s-a schimbat furnizorul de tabla . Daca vrei sa stai in fata pentru 8-10 ani cumperi ceara de caroserie Ixell http://www.daciashop...ell-ceara-spray si dai prin punctele de ceruire prevazute de fabrica, cele cu dop de cauciuc din lonjeroane, praguri, stalpi etc . Edited by ldpe, 19 April 2018 - 10:20. |
#13
Posted 19 April 2018 - 10:27
ldpe, on 19 aprilie 2018 - 10:19, said:
Este problema comuna la Logan cu disc Valeo. Arcurile sunt "deosebite" si se decalesc, Daca ai bani, nervi , mecanic bun schimba discul cu Sachs si priza directa, scapi de zgomot . Zgomotul nu afecteaza fiabilitatea, un disc duce peste 75k km fara probleme la mers pe oras . Este din gama "asa face toate" Multumesc pentru info! Sper sa fie asa, momentan ai reusit sa ma calmezi |
#14
Posted 19 April 2018 - 11:20
"Sper sa fie asa"
De 10 ani cloncana la mine si stau foooarte calm, stiu ce e , bani nu bag daca nu este necesar , asa ca benzina si bocanc. Edited by ldpe, 19 April 2018 - 11:20. |
#16
Posted 19 April 2018 - 11:54
Treaba este ori rulmentul de presiune, ori diferentialul din cutie. Ridic-o pe elevator si invarte de rotile din fata, scoasa din viteze, daca nu se aude zgomot e bine; daca auzi in cutie vibratii, zornait, e cutia de vina.
|
#17
Posted 19 April 2018 - 12:15
Antirsipowermate, on 19 aprilie 2018 - 11:54, said:
Treaba este ori rulmentul de presiune, ori diferentialul din cutie. Ridic-o pe elevator si invarte de rotile din fata, scoasa din viteze, daca nu se aude zgomot e bine; daca auzi in cutie vibratii, zornait, e cutia de vina. |
#18
Posted 20 April 2018 - 15:38
La Logan ph1 au fost colegi care au facut bucati motorul - verdict :arcuri disc ambreiaj Valeo , este arhicunoscuta problema nu numai la logan .
O sa te mai munceasca gandul vreo 3 luni dupa care uiti si te obisnuiesti sau schimbi cu Sachs si va merge identic dar nu va mai suna |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users