Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie mini SUV nou
Last Updated: Feb 15 2019 16:24, Started by
DeuxEx
, Apr 12 2018 12:19
·
0
#163
Posted 19 April 2018 - 16:21
Interesanta masina... M-am uitat azi mai bine la lista. Carlig de remorcare, pachet Rugged, lumini led in portiere, eleron sport.
Minusuri: - fara roata de rezerva, doar un kit de reparatie - fara trusa de prim ajutor si triunghiuri (se pot cumpara separat) - sistemul audio nu stiu daca se poate conect cu telefoanele Android (pe site-ul Suzuki am vazut ca faceau reclama la faptul ca se conecteaza cu telefoanele Apple, dar nu zic nimic de Android). Stie cineva mai multe detalii despre aceste aspecte? Navigatia vine cu harta preinstalata sau trebuie s-o instalezi tu. Sunt harti facute pentru Suzuki, sau merge sa pui un iGO? |
#164
Posted 19 April 2018 - 16:31
Navigatia vine instalata pe card-ul de la media ( de exemplu in echiparea passion nu are acest card cu hartile ). Pe Android merge mai bine ca pe Apple . Eu folosesc navigatia doar in afara tarii si e foarte precisa . Poti face up-date de soft ( in caz ca nu vine cu ultima versiune ) .
Roata de rezerva -> eu mi-am luat o janta pe 17 similara cu originalele de la Dezent , anvelopa allseason ( ca nu stii in ce anotimp ai nevoie ) si senzor de presiune roata ( la Vitara sunt montate in janta si vezi ca sunt mai multe tipuri de senzori , trebuie sa cauti dupa seria de sasiu ) . |
#165
Posted 19 April 2018 - 22:59
uite o varianta buna cu discount enorm! 3500 eur! Renault CAPTUR versiunea de varf ca si dotari!
autovit.ro/anunt/renault-captur-ID7GqKlA.html Edited by cole10, 19 April 2018 - 23:18. |
#166
Posted 20 April 2018 - 00:43
Cautarea s-a incheiat pentru prietenul meu, in numele caruia va multumesc. Daca sunt multumit de cum se comporta, poate imi iau si eu unul. Dar in mod cert mai am de strans niste bani!
Edited by DeuxEx, 20 April 2018 - 00:43. |
#167
Posted 20 April 2018 - 01:50
DeuxEx, on 19 aprilie 2018 - 16:21, said:
- sistemul audio nu stiu daca se poate conect cu telefoanele Android (pe site-ul Suzuki am vazut ca faceau reclama la faptul ca se conecteaza cu telefoanele Apple, dar nu zic nimic de Android). Stie cineva mai multe detalii despre aceste aspecte? Navigatia vine cu harta preinstalata sau trebuie s-o instalezi tu. Sunt harti facute pentru Suzuki, sau merge sa pui un iGO? Navigatia SLDA este fabricata de Bosch, ruleaza o "masina" Linux la baza. Cand spun navigatie inseamna ca livreaza in plus un card SD cu harta europei, inclusiv Romania, sursa fiind Here. Masinile fara sistem navi se actualizeaza cumparand acel card de la dealer, care costa ~300 Euro, sau de la "baieti" de pe net, la 300 lei. Totul este Plug'n'Play si nu afecteaza garantia. Cu ultimul firmware va permite conectarea prin Android Auto, compatibilitatea optima este cu cablul original al telefonului. La Apple functioneaza cu orice cablu certificat MFi. Pe forumul Club Suzuki se dezbate acest subiect. Edited by connectorxp, 20 April 2018 - 05:41. |
#168
Posted 20 April 2018 - 07:41
Cum sa face update-ul de soft? Cu stick-ul sau prin wifi?
Telefonul cu Android trebuie musai sa fie conectat pe cablu sau merge si prin bluetooth? |
#169
Posted 20 April 2018 - 15:45
Stick ptr update si cablu ptr android auto
Stick ptr update si cablu ptr android auto |
#170
Posted 20 April 2018 - 16:00
Exact, momentan conexiunea este pe cablu, update-ul se face prin USB, cel putin la a mea, fabricatie 2018, are ultima versiune.
|
#173
Posted 21 April 2018 - 07:27
DeuxEx, on 20 aprilie 2018 - 20:40, said:
Prietenul asta al meu e instabil emotional. Vrea una albastra acum. Bine ca a ramas la Vitara, totusi. Mie imi placea combinatia aia de negru cu capucino. connectorxp, on 20 aprilie 2018 - 23:29, said:
Fiecare cu piticii lui. Si pe mine m-a racaia Vitara din cauza motorului aspirat de 1.6, dar am preferat un design mai modern si ceva dotari in plus. |
#175
Posted 21 April 2018 - 11:02
Eu nu m as satura de un alfa Romeo 156 busso 2.5 aspirat, niciodatã.
|
#176
Posted 21 April 2018 - 11:20
Deenman, on 21 aprilie 2018 - 11:02, said:
Eu nu m as satura de un alfa Romeo 156 busso 2.5 aspirat, niciodată. Omul s-a saturat de flasnete aspirate de 1.6 care nu fac decat zgomot urat fara sa produca performanta . Nu are nicio legatura cu ce zici tu, cu motoare aspirate adevarate. Un 6 cilindri aspirat ( sa nu zic 8 sau 10) este cu totul altceva, simfonie pentru urechile pasionate. |
#177
Posted 21 April 2018 - 11:48
Eu vorbeam de 1.4, 1.6 care au cuplu sub 200 Nm, deja de la 2.0 in sus este altceva.
Cum spuneam, as fi luat Mazda cu 2.0 insa imprejurarile au dus catre o turbata de 1.2 si fix aceleasi performante....mai putin fiabilitate insa ! Foarte bine a sesizat cavaliere! Acum sa nu ziceti ca vorbeati de Vitara cu aspirat de 2 sau 2.5 litri ..... |
|
#178
Posted 21 April 2018 - 21:55
In Craiova este o promotie zilele astea pt a testa orice model Dacia. Momentan detin un Logan, care nu ma prea incanta (decat consumul ), inainte conduceam un Passat( consuma cu cca 1.5 L mai mult la acelasi stil de mers) , al tatalui.
Am testat azi Sandero Stepway, de care am fost foarte placut impresionat. Design interior si exterior total schimbat fata de modelele anterioare, camera care se activeaza automat pt marsarier, hands free pt telefon , sistem de navigatie care se misca foarte bine , sistem sonor foarte ok,si cu reglaje accesibile usor - toate proiectate pe acelasi display. Scaunele foarte comode,portbagajul mare , in care poti baga chiar si un frigider mare, ASR, ESP, start stop, AC automat, bord lucios, cu aspect de carbon . Consumul nu pot sa ma pronunt pt ca am fortat motorul sa vad cat de mult poate si m-a impresionat mult izolarea fonica buna ( nu auzeam motorul ). Asadar eu recomand Stepway , care poate fi considerat un minisuv, insa cu avantajul ca are consumul unui sedan. |
#179
Posted 21 April 2018 - 22:05
Tot ce ai enumerat tu exista pe orice alta masina, in timp ce la Dacia nu exista confortul oferit de o alta masina. De exemplu un Vitara sau un S-Cross e mai confortabil la drum lung mai ales.
\sa-ti dau un exemplu, am avut 4 ani un golf 5 1.9 tdi , o masina foarte ok, nu m-a dezamagit. am facut drumuri multe cu ea, chiar foarte lungi Ro-Grecia- 12-14 ore de condus. Dupa circa 6-7 ore deja ma plictiseam si oboseam, desi faceam pauze. Am schimbat masina acu 1 an, am facut aceleasi drumuri si cu masina actuala seat leon 1.4 tsi 2013, mult mai noua. Pe acelasi drum ca si golful, cu seatul nu obosesc la fel de repede, deoarece e mai bine facut, antifonarea mai buna, zgomot mai mic la viteze mari deoarece motor silentios, zgomot de rulare doar din anvelope si vant. Deci, daca te intereseaza si aspectul confort, dacia sta la coada mereu, dar este mai ieftina. Din moment ce proprietarul voia Tiguan, nu cred ca vrea sa se uite la Dacia, din motive de confort si siguranta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users