Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Televizoare Hisense in Romania ?

* * * * - 4 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
106 răspunsuri în acest subiect

#55
edigee

edigee

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.181
  • Înscris: 16.10.2008
Cand o sa avem displayuri pe 12 bit. o sa vedem si miliardele alea de culori in plus. Deocamdata...

#56
Jean-Luc_Picard

Jean-Luc_Picard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.822
  • Înscris: 04.10.2014
Deocamdată se pare că putem distinge doar câteva milioane.
https://www.bbc.com/...of-human-vision

Acei 12 biți pot fi importanți pentru gradațiile de luminanță, nu de culoare, și oricum sunt acoperitori, adică nu a stabilit nimeni că se vede prost pe 10 biți, după ce am trăit atâția ani cu 8 biți, care într-adevăr pot genera posterizare.

#57
marcone

marcone

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 947
  • Înscris: 21.03.2004
Hinsense semnat un parteneriat cu Roku in Sep 2019 pentru a putea folosi Roku TV pe televizoarele vandute in Europa, sunt curios cat dureaza pana apar si pe la noi, as incerca unul.
https://blog.roku.co.../roku-tv-europe

#58
eolianu

eolianu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.171
  • Înscris: 01.03.2010
Au aparut deja. Sunt la altex cateva modele. Ma tenteaza si pe mine.

#59
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 06.11.2014
Am butonat cateva tv-uri Hisense (pe partea de smart si de imagine, via cablu tv) insa nu m-au convins sa dau banii pe vreunul (ma interesa H55U8B, ca "pe hartie" avea caracteristici ok). Or fi accesibile ca buget, insa partea de procesare inca nu e destul de dezvoltata. Iar la modelele de 65" (si chiar si 55") am observat multe probleme de uniformitate a iluminarii (banding, in special). Cu Roku n-am butonat inca niciunul, doar cu Vidaa, care e rapid dar are unele limitari, gen lipsa aplicatii pentru Romania. Plus, de ex, In ss-iptv n-au functionat butoanele de canal+/-, butoane care functioneaza la LG/Samsung.

Editat de iZet, 27 ianuarie 2020 - 17:08.


#60
geotheone

geotheone

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 45
  • Înscris: 19.03.2008

 iZet, on 27 ianuarie 2020 - 17:06, said:

Am butonat cateva tv-uri Hisense (pe partea de smart si de imagine, via cablu tv) insa nu m-au convins sa dau banii pe vreunul (ma interesa H55U8B, ca "pe hartie" avea caracteristici ok). Or fi accesibile ca buget, insa partea de procesare inca nu e destul de dezvoltata. Iar la modelele de 65" (si chiar si 55") am observat multe probleme de uniformitate a iluminarii (banding, in special). Cu Roku n-am butonat inca niciunul, doar cu Vidaa, care e rapid dar are unele limitari, gen lipsa aplicatii pentru Romania. Plus, de ex, In ss-iptv n-au functionat butoanele de canal+/-, butoane care functioneaza la LG/Samsung.

Cred ca sunt de acord cu tine. Pe hartie caracteristicile sunt OK. Dar vreau sa va spun ca mediaplayer-ul USB nu decodeaza absolut niciun fisier video - de pe net - cu Atmos pe el (Atmos 7.1 e codarea cel mai des intalnita pe net, am testat cu un track de 48 kHz, TrueHD, 7.1, 3101 Kbps si nu reda nimic "File not supported"). Am intrebat "mai sus" si nu am primit niciun raspuns deocamdata. De asemenea, daca aveti fisiere Dolby Vision "de pe net" e posibil sa nu vizualizati nicio subtitrare, cu toate ca e redenumita. Pe Netflix mie imi sacada fiecare Dolby Vision. deci fara Smooth Motion. Abia dupa ce ieseam din film de doua ori se "stabiliza" imaginea si era OK.Au mai fost si alte probleme software dar redarea Dolby Vision fara subtitle m-a deranjat cel mai mult. Se pare ca un update la 55U8B se lasa asteptat deocamdata in Romania, Deci as zice ca daca il vreti pentru filme DV mari de pe net, raspunsul nu prea e TV-ul asta. NU am reusit sa testez fisierele de pe net si la LG sau Philips...
Ca puncte forte: Hisense U8B e foarte luminos pe HDR 10, arata si un HDR 10+ dar nu sunt sigur de el, iar Dolby Vision-ul de pe pe Netflix (dupa ce nu mai sacadeaza) e destul de interesant. Sunet cu joase dar fara subwoofer. Mare si ecran de 120HZ ar fi alte doua atu-uri....TV meu nu avea probleme deranjante de uniformitate, l-am pastrat dar dupa o luna a crapat, nu se mai aprinde, acum e in service...

Editat de geotheone, 29 ianuarie 2020 - 12:06.


#61
Jean-Luc_Picard

Jean-Luc_Picard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.822
  • Înscris: 04.10.2014

 geotheone, on 29 ianuarie 2020 - 11:53, said:

Cred ca sunt de acord cu tine. Pe hartie caracteristicile sunt OK.
Adică e bun până începi să-l folosești. :)

#62
geotheone

geotheone

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 45
  • Înscris: 19.03.2008

 Jean-Luc_Picard, on 29 ianuarie 2020 - 13:32, said:

Adică e bun până începi să-l folosești. Posted Image

Cam asa... Acum nu pot generaliza, dar am mai stat si pe forumuri externe de cand am TV asta. Nu prea e OK din pct de vedere al multora. Strainii nu prea folosesc mediaplayerul intern(USB) de aceea nu vorbesc despre problemele de codec-uri. Dar asta e, pe bani putini nu poti pretinde prea mult, 55U8B e la Altex acum 2549 de lei si e un display de 100/120 Hz !!! Unde mai gasesti asa ceva?? nu prea gasesti...Faza e ca probabil toate la pretul asta sunt produse expuse, deci folosite in magazin. Eu am dat 2699, dar probleme...cam prea multe.
CA aspect el e super OK, metalic aluminum (greu) desi exista un spatiu mic, lasat intre rama si display, prezent si pe latime si lungime, ca si cumar fi trebuit sa mai fie ceva acolo, mie unui nu mi-a placut asta si, desi nu a fost problema number one, lista cu "defecte" nu s-a oprit nici la number ten...

Editat de geotheone, 29 ianuarie 2020 - 20:12.


#63
geotheone

geotheone

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 45
  • Înscris: 19.03.2008
V-am precizat ca am decis sa pastrez acest Hisense care mi-a facut unele probleme demne de retur...MARE greseala. S-a "ars" si baetii de la "servis" imi imputa contravaloarea reparatiei: "decat" 1400 ron. Ca cica am folosit un cablu HDMI care a ars placa de baza! Precizez ca am folosit acelasi cablu de ani de zile pe toate televizoarele care au rezistat mai mult de o luna, chiar un an!!! Deci, daca doriti un ULED, la pret final de OLED, poftiti , luati, e "Black Friday"!!!Posted Image

#64
Cool_Kick

Cool_Kick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.301
  • Înscris: 06.09.2017

 geotheone, on 31 ianuarie 2020 - 08:31, said:

V-am precizat ca am decis sa pastrez acest Hisense care mi-a facut unele probleme demne de retur...MARE greseala. S-a "ars" si baetii de la "servis" imi imputa contravaloarea reparatiei: "decat" 1400 ron. Ca cica am folosit un cablu HDMI care a ars placa de baza! Precizez ca am folosit acelasi cablu de ani de zile pe toate televizoarele care au rezistat mai mult de o luna, chiar un an!!! Deci, daca doriti un ULED, la pret final de OLED, poftiti , luati, e "Black Friday"!!!Posted Image
Exista anpc: http://reclamatii.an...Reclamatie.aspx

#65
dba

dba

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.298
  • Înscris: 06.12.2006
ANPC-ul nu are nicio competenta in cazul de fata.
Daca exista constatare service, ANPC ia act de ea si inchide reclamatia.
ANPC nu este service si nici nu se ocupa de contraexpertize.
La ANPC ajungi " ...numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul" si respectiva entitate refuza sa te ajute in vreun fel sau altul. In cazul de fata i-au comunicat ca este din vina lui si reparatia nu face obiectul garantiei.

E destul de ambigua afirmatia - "am folosit un cablu HDMI" - daca a legat PC la TV prin HDMI (in timp ce functionau), shit happens.

Editat de dba, 02 februarie 2020 - 19:19.


#66
geotheone

geotheone

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 45
  • Înscris: 19.03.2008

 dba, on 02 februarie 2020 - 19:13, said:

ANPC-ul nu are nicio competenta in cazul de fata.
Daca exista constatare service, ANPC ia act de ea si inchide reclamatia.
ANPC nu este service si nici nu se ocupa de contraexpertize.
La ANPC ajungi " ...numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul" si respectiva entitate refuza sa te ajute in vreun fel sau altul. In cazul de fata i-au comunicat ca este din vina lui si reparatia nu face obiectul garantiei.

E destul de ambigua afirmatia - "am folosit un cablu HDMI" - daca a legat PC la TV prin HDMI (in timp ce functionau), shit happens.

ANPC de ce mai exista daca ia de bun si final tot ce zice comerciantul?  Comunicarea de la service mai exacta e "PLACA DE BAZA DEFECTA IN URMA UNEI CONECTARI NECORESPUNZATOARE CU O SURSA DE SEMNAL EXTERNA PE PORTUL HDMI” Ha !!?? un calc conectat prin HDMI, care era stins! Evident ca voi solicita o contraexpertiza.
@dba, intr-adevar shit happens dar eu nu-s obligat sa-l si mananc, daca ei imi-l dau. Ce produs se "buleste" dupa o luna de folosire normala. Si de ce mai exista garantie, daca ea nu este respectata?
Merci de reactii si link Cool_Kick

Editat de geotheone, 03 februarie 2020 - 10:39.


#67
dba

dba

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.298
  • Înscris: 06.12.2006
Eu iti urez succes si sper sa ai noroc in demersul tau.
Ce am scris mai sus se bazeaza pe ultima experienta avuta cu ANPC in noiembrie 2019.
Raspunsul ANPC: service-ul v-a oferit solutia de remediere a defectului.
Solutia nu insemna negatie sau inlocuire, reparatia urma sa se face pe banii mei.

Cateva cuvinte si despre ce ti-a scris service-ul pe PV de constatare.
Acum doi ani mi-au schimbat contoarul si din neatentie am lasat in priza (nefiind pornit) un TV la care erau conectate prin cablu HDMI 2 aparate (STB si mediaplayer) - toate apartele fiind in stand-by. Concluzia celui care m-a ajutat cu reparatia > modulul HDMI de pe placa este prajit.
Fiind un bun meserias a schimbat respectivul modul (TV nu mai era in garantie), in timp ce in service se comanda toata placa.
Dupa reparatie mi-a pus in brate cablurile HDMI si cele 2 aparate si mi-a recomandat sa le schimb.
A zis ca pot sa le probez doar la un monitor cu intrare HDMI - cica ar avea mai multe protectii - la TV exclus.
O alta recomandare: nu schimba niciodata cablul HDMI cu aparatele aflate sub tensiune. E plin netul de placi grafice arse, MB arse, module HDMI la TV arse.

Editat de dba, 03 februarie 2020 - 11:41.


#68
kopilu_198

kopilu_198

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.396
  • Înscris: 25.10.2008

 geotheone, on 03 februarie 2020 - 10:37, said:

Evident ca voi solicita o contraexpertiza.
contraexpertiza aia va trebui sa o platesti tu si va trebui sa o faci intr-un service autorizat, inainte sa faci sesizarea catre anpc. va trebui sa le zici celor ce vor face contraexpertiza sa detalieze putin motivul defectului.

#69
Srachi

Srachi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.308
  • Înscris: 05.10.2005

Vizualizare mesajgeotheone, pe 31 ianuarie 2020 - 08:31, a scris:

Precizez ca am folosit acelasi cablu de ani de zile pe toate televizoarele care au rezistat mai mult de o luna, chiar un an!!! Deci, daca doriti un ULED, la pret final de OLED, poftiti , luati, e "Black Friday"!!!Posted image

Înțeleg eu greșit sau pe tine toate televizoarele pe care le-ai avut te-au ținut mai mult de o lună, chiar si un an!!!??? Stau si ma întreb
ce faci cu televizoarele de te tin chiar si un an! Am un LCD HD Ready de 12 ani, il folosește cineva fara pretentii mari dar merge zilnic fără probleme!

Editat de Srachi, 13 februarie 2020 - 02:28.


#70
geotheone

geotheone

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 45
  • Înscris: 19.03.2008

Vizualizare mesajSrachi, pe 13 februarie 2020 - 02:25, a scris:

Înțeleg eu greșit sau pe tine toate televizoarele pe care le-ai avut te-au ținut mai mult de o lună, chiar si un an!!!??? Stau si ma întreb
ce faci cu televizoarele de te tin chiar si un an! Am un LCD HD Ready de 12 ani, il folosește cineva fara pretentii mari dar merge zilnic fără probleme!
@Srachi, nu! Nu am tinut EU toate televizoarele mai mult de cateva zile, daca nu am fost multumit de calitatea display-ului, imaginii, software-ului etc. Insa NU, televizoarele pe care le-am pastrat cel putin un an NU au facut asemenea probleme. De regula dupa un an eu le vand pentru upgrade, perfect functionale si in garantie. Referitor la ceea ce spui tu, este foarte probabil ca un tv mai vechi sa tina mai mult, sunt "legende" conform carora "pe vremuri le faceau mai bune".Posted image

Editat de geotheone, 16 februarie 2020 - 18:39.


#71
edigee

edigee

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.181
  • Înscris: 16.10.2008
Nu sunt deloc legende. Atata in video cat si in audio etc produsele sunt mai slabe. Ca realizare si materiale. Se poate observa foarte usor si cu ochiul liber chiar de catre un neavizat in ale tehnicii.
Doar se adauga facilitati in plus.
La TV-uri treaba e foarte evidenta. Doar ca ex. sa se compare seriile 2017 de la Samsung cu cele 2019. Cativa uriasi pasi inapoi la cele din urma. Si exemple sunt cu nemiluita.
Iar la fiabilitate lucrurile sunt evidente. Am si acum in alte locatii TV-uri de 10 ani ce merg impecabil. Monitor VA de 24' cu CCFL care merge ca in prima zi. TV-urile de acum se cam duc ,in medie cam in maxim 5 ani. Cu noroc.

Editat de edigee, 16 februarie 2020 - 19:47.


#72
razor01

razor01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.071
  • Înscris: 01.03.2016

 geotheone, on 16 februarie 2020 - 18:38, said:

sunt "legende" conform carora "pe vremuri le faceau mai bune".Posted Image

Nu trebuie sa crezi legende, este suficent sa cauti masuratori si te vei convinge singur.

Adevarata legenda in aceasta industrie este cea legata de ,,avansul tehnologic ce ne aduce automat produse mai bune''.

Editat de razor01, 28 februarie 2020 - 10:49.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 2

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate